Kom jij uit Oostenrijk?quote:Op woensdag 31 december 2025 19:15 schreef mario390 het volgende:
hoezo werd dat in oosterijk niet gespelt? hmm nie gehoort
Ja dat gevoel heb ik wel. Mensen zijn veel meer zwart wit en hebben veel meer een mening die ze moeten uiten.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Is het echt erger dan vroeger?
Niet zijn bestequote:Op woensdag 31 december 2025 19:16 schreef Isorden het volgende:
Dan gaan we nu David Bowie uitzwaaien voor dit jaar.
Ja echt kansloos dat dit niet eens in de Top10 staatquote:Op woensdag 31 december 2025 19:16 schreef Isorden het volgende:
Dan gaan we nu David Bowie uitzwaaien voor dit jaar.
Met al die nummers van Suzan & Freek, Rowwen Hèze en Marco Borsato is dat bij jou al snel het geval he.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er is deze Top 2000 maar 1 uur geweest zonder een liedje uit de bovenste 1000 van de Mex4851.
Nee, denk dat ik niet meer naar meerdaagse festivals ga. In ieder geval niet meer in een tent. Heb echt slapeloze nachten vanwege de terringherrie die iedereen op de campings maakt.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:15 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ga je komend jaar weer naar BKS?
Verzuipenquote:Op woensdag 31 december 2025 19:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Altijd weer mensen die het beter weten wat ik met mijn hond moet doen he?
QFTquote:Op woensdag 31 december 2025 19:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja echt kansloos dat dit niet eens in de Top10 staat
Smakeloos achterlijk kut land
Booh die is ook goooooedquote:Op woensdag 31 december 2025 19:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
De Duitse versie met Till Lindemann en Apocalyptica is ookMaar deze blijft de beste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |