quote:Op maandag 1 december 2025 11:33 schreef camilero het volgende:
[..]
Heb je geen stembiljet thuisgestuurd gekregen?
Die mag weer een jaartje deelnemen jaquote:Op maandag 1 december 2025 11:31 schreef camilero het volgende:
[..]
't is weer voor bij die mooie Gerardloze lijst, gaat die echt kans maken denk je?
vorig jaar hebben pippen en ok01 de foklijst samengesteld. Ik weet niet of ze het dit jaar ook gaan doen, maar ik ga het niet doen in elk geval.quote:Op maandag 1 december 2025 11:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De meest verrukkelijke Stemlijst staat uiteraard in deze Spotify-link. Al werk ik hem voor de FOK2000 @:peaceman nog later in tekst uit.
Playlist · Stijn W · 35 items
@:Mani89 @:rellende_rotscholier @:slobeend
Angie heeft geen nieuwe.quote:Op maandag 1 december 2025 11:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dood van Joost Nuissl heeft er niet toe geleid dat zijn Ik Ben Blij etc weer op de keuzelijst is gekomen. En Joost Prinsen mag met Frekie (wel in de Evergreen) eveneens weinig hoop koesteren.
Over DABs gesproken: stond Angie Stone vorig jaar ook al met 7 nummers op de keuzelijst?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nieuwe keuzelijstentries uit 2024 (of 2023). Doorgestreept kwam al binnen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan de overige lijsten:
0-L:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.M-Z:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot besluit nog de (Albumversie) of (Live) toevoegingen, die dat vorige keer nog niet hadden (maar misschien wel al zo zijn gedraaid):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Cassa95 op 01-12-2025 12:00:09 ]Muziekwebsite: https://caschart.blogspot.com/
Top 2000 feeling shuffle playlist: https://spoti.fi/3E3r615![]()
Wellicht dat ik op Bagagedrager stem.quote:Op maandag 1 december 2025 11:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Mani89 Magere Hein komt je halen als je niet op Spinvis stemt
@:hhh38 @:mexicanobakker @:rellende_rotscholier @:treinhoer
2Pac, Talent - Changes
The Beatles - A Day In The Life
The Black Keys - Gold on the Ceiling
The Cure - Lullaby
The Cure - Just Like Heaven
De Dijk - Niemand in de Stad
De Jeugd van Tegenwoordig - Sterrenstof
Doe Maar - Is Dit Alles
Duncan Browne - The Wild Places
Editors - An End Has A Start
Fleetwood Mac - You Make Loving Fun
Johnny Cash - Hurt
Joy Division - Love Will Tear Us Apart
Michael Kiwanuka - Cold Little Heart
Muse - Knights of Cydonia
The National - Fake Empire
New Order - Blue Monday
Pink Floyd - Echoes
Pink Floyd - Hey You
Pink Floyd - Wish You Were Here
Pixies - Where Is My Mind
Pulp - Common People
Radiohead - Exit Music (For A Film)
The Smiths - There Is A Light That Never Goes Out
The Smiths - This Charming Man
Snowy White - Bird of Paradise
Spinvis - Kom Terug
Supertramp - Goodbye Stranger
Tame Impala - Let It Happen
Tame Impala - The Less I Know The Better
Tim Hardin - How Can We Hang On To A Dream
The Verve - The Drugs Don't Work
The War on Drugs - Thinking of a Place
The War on Drugs - Under The Pressure
The War on Drugs - Red Eyes
@:PIPPENSCOTTIE @:OK01[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Die kan ook in het Topic ter vervanging! @Fred_Bquote:Muziekwebsite: https://caschart.blogspot.com/
Oh Messy staat op de keuzelijst. Dan gaat die wel heel, heel hoog komen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Mooi Wark - In De Blote Kont (2011)
Deze vrees ik een beetje
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
en terecht!quote:Op maandag 1 december 2025 11:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh Messy staat op de keuzelijst. Dan gaat die wel heel, heel hoog komen.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Is er een 2025-hypebingo?quote:Op maandag 1 december 2025 11:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze vrees ik een beetje![]()
quote:Op maandag 1 december 2025 11:42 schreef Cassa95 het volgende:
KEUZELIJST ANALYSE 2025
Er is wederom heel weinig veranderd of toegevoegd. Nog minder dan vorig jaar. De keuzelijst is uitgebreid van 10890 nummers naar 11205. 16 nummers zijn van de vorige keuzelijst afgegooid, weer heel willekeurig. Al komt er eentje door een mail van mijzelf aan Radio 2 (een nummer dat ik noemde als idioot voorbeeld). Verder komen er dan dus ook 331 nieuw bij, waarvan ruim een derde uit vorig jaar.
Eerst de keuzelijstverlaters, vooral veel recents:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nieuwe keuzelijstentries uit 2024 (of 2023). Doorgestreept kwam al binnen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan de overige lijsten:
0-L:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.M-Z:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot besluit nog de (Albumversie) of (Live) toevoegingen, die dat vorige keer nog niet hadden (maar misschien wel al zo zijn gedraaid):Hard gelachen om sommige totale random entriesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Karst dus met allebei de nrs op de keuzelijst. Over hoge binnenkomers gesprokenHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Deze haalde de K500 ook niet. Wel een ander publiek, maar toch goed om in het achterhoofd te houden.quote:Op maandag 1 december 2025 11:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze vrees ik een beetjeAll Day I Dream About Stemlijsten![]()
We kunnen dus tweemaal Rene Karst met pen invullenMuziekwebsite: https://caschart.blogspot.com/
XX, I Travel en Messy komen erbij voor mij.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op maandag 1 december 2025 11:42 schreef Cassa95 het volgende:
KEUZELIJST ANALYSE 2025
Er is wederom heel weinig veranderd of toegevoegd. Nog minder dan vorig jaar. De keuzelijst is uitgebreid van 10890 nummers naar 11205. 16 nummers zijn van de vorige keuzelijst afgegooid, weer heel willekeurig. Al komt er eentje door een mail van mijzelf aan Radio 2 (een nummer dat ik noemde als idioot voorbeeld). Verder komen er dan dus ook 331 nieuw bij, waarvan ruim een derde uit vorig jaar.
Eerst de keuzelijstverlaters, vooral veel recents:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nieuwe keuzelijstentries uit 2024 (of 2023). Doorgestreept kwam al binnen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan de overige lijsten:
0-L:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.M-Z:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot besluit nog de (Albumversie) of (Live) toevoegingen, die dat vorige keer nog niet hadden (maar misschien wel al zo zijn gedraaid):Echoes was altijd al de albumversie, om een open deur in te trappen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
3x the XX toegevoegd is wel een prima zaakRemember the jester that showed you tears
The script for tears![]()
Uncertain Smile, Question en Rooster sowieso ook. En Killer was altijd al live.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat weet ik allemaal, ik notuleer alleen maar.Muziekwebsite: https://caschart.blogspot.com/
Polarkreis - Allein Allein gaat het ook niet halen, maar stiekem ook wel een guilty pleasure uit begin van mn studententijdquote:Op maandag 1 december 2025 11:50 schreef Gale_Boetticher het volgende:
3x the XX toegevoegd is wel een prima zaakHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
De hoeveelheid liederen die 'uit het niets' komen is zo groot, dat alle theorieën dus totaal nergens op slaan.All Day I Dream About Stemlijsten![]()
Een jaar werk voor niets. Dan had je beter 4851 liederen kunnen reviewen.quote:Op maandag 1 december 2025 11:51 schreef Tussle266 het volgende:
De hoeveelheid liederen die 'uit het niets' komen is zo groot, dat alle theorieën dus totaal nergens op slaan.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Volgens mij is daar überhaupt nooit een singleversie van geweest, inderdaadquote:Op maandag 1 december 2025 11:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Echoes was altijd al de albumversie, om een open deur in te trappen.![]()
quote:Op maandag 1 december 2025 11:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een jaar werk voor niets. Dan had je beter 4851 liederen kunnen reviewen.
I love music |Ajax forever
Ik weet dat ik voor eigen parochie praat, maar je kunt met goed fatsoen Eefje de Visser toch niet meer negeren op de keuzelijst als je ziet wat er wel allemaal bijkomt?Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Dit is een uitstekend lijstje maat. Maar ik vind de eindlijst steeds minder leuk, ik haak af!quote:Op maandag 1 december 2025 11:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De meest verrukkelijke Stemlijst staat uiteraard in deze Spotify-link. Al werk ik hem voor de FOK2000 @:peaceman nog later in tekst uit.
Playlist · Stijn W · 35 items
@:Mani89 @:rellende_rotscholier @:slobeend![]()
Doe dan de Snob 2000, Snobeend.quote:Op maandag 1 december 2025 11:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit is een uitstekend lijstje maat. Maar ik vind de eindlijst steeds minder leuk, ik haak af!Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Dartpijlwerk inderdaad.quote:Op maandag 1 december 2025 11:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik weet dat ik voor eigen parochie praat, maar je kunt met goed fatsoen Eefje de Visser toch niet meer negeren op de keuzelijst als je ziet wat er wel allemaal bijkomt?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik zal je eerlijk zeggen dat ik het ook amper meer volg sinds mijn oude radioapparatuur kapot is (lol).quote:Op maandag 1 december 2025 11:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit is een uitstekend lijstje maat. Maar ik vind de eindlijst steeds minder leuk, ik haak af!![]()
Die is ook minder leuk sinds veel nummers de keuzelijst of de eindlijst van de Top 2000 hebben gehaald, en dan dus verdwijnen uit de Snob. Graag een combi van de Snob en de Top.quote:Op maandag 1 december 2025 11:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Doe dan de Snob 2000, Snobeend.
[ Bericht 1% gewijzigd door Slobeend op 01-12-2025 12:03:03 ]![]()
Ik verbaas me ook elke keer weer wat ze er van the Waterboys bij verzinnen. Nu weer Old England als random albumtrack erbij, maar geen Don't bang the drum of Fisherman's blues![]()
![]()
Hahaha, valt wel mee, want een heel deel komt wel van de playlist af.quote:Op maandag 1 december 2025 11:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een jaar werk voor niets. Dan had je beter 4851 liederen kunnen reviewen.All Day I Dream About Stemlijsten![]()
Die tweede zou je verwachten, want dat is volgens mij nog een single geweest.quote:Op maandag 1 december 2025 11:58 schreef camilero het volgende:
Ik verbaas me ook elke keer weer wat ze er van the Waterboys bij verzinnen. Nu weer Old England als random albumtrack erbij, maar geen Don't bang the drum of Fisherman's bluesI love music |Ajax forever
In ieder geval eentje van jouw #1 album allertijden. Ook wel top 4 materiaal van dat album wat mij betreftquote:Op maandag 1 december 2025 11:58 schreef camilero het volgende:
Ik verbaas me ook elke keer weer wat ze er van the Waterboys bij verzinnen. Nu weer Old England als random albumtrack erbij, maar geen Don't bang the drum of Fisherman's bluesRemember the jester that showed you tears
Keuzelijst-indeling en wijziging per decennium:
1930s 2 0.0% (+0)
1940s 2 0.0% (+0)
1950s 53 0.5% (+1)
1960s 680 6.1% (+1)
1970s 1727 15.4% (+21)
1980s 2896 25.8% (+38)
1990s 2284 20.4% (+48)
2000s 1570 14.0% (+42)
2010s 1347 12.0% (+34)
2020s 643 5.7% (+129)Muziekwebsite: https://caschart.blogspot.com/
Die eerste ook. Bovendien zijn dat de ook de enige nummers naast Whole of the moon en a girl called Johnny die nog wel eens op de radio gedraaid zijnquote:Op maandag 1 december 2025 12:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
Die tweede zou je verwachten, want dat is volgens mij nog een single geweest.![]()
oh ik heb bij orinoco radio en radio 49 toen ik daar nog wel eens draaide Don't bang de nog nooit op de radio gehoord. Daarom ging ik er ook vanuit dat het geen single geweest wasquote:Op maandag 1 december 2025 12:04 schreef camilero het volgende:
[..]
Die eerste ook. Bovendien zijn dat de ook de enige nummers naast Whole of the moon en a girl called Johnny die nog wel eens op de radio gedraaid zijnI love music |Ajax forever
Op Veronica heb ik Don't Bang The Drum wel eens horen langskomenquote:Op maandag 1 december 2025 12:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
oh ik heb bij orinoco radio en radio 49 toen ik daar nog wel eens draaide Don't bang de nog nooit op de radio gehoord. Daarom ging ik er ook vanuit dat het geen single geweest wasRemember the jester that showed you tears
The War On Drugs - An Ocean In Between The Waves (Albumversie) (2024)
Deze is niet uit 2024 maar uit.. 2013?
Dat wordt trouwens een zekere binnenkomer lijkt mij, en een stem van mij.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hij is onlangs nog op Orinoco gedraaidquote:Op maandag 1 december 2025 12:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
oh ik heb bij orinoco radio en radio 49 toen ik daar nog wel eens draaide Don't bang de nog nooit op de radio gehoord. Daarom ging ik er ook vanuit dat het geen single geweest was
en Kink DNA draait hem nog wel eens![]()
Vijf waar ik op ga stemmen denk ik:
Islands
Crystalized
An Ocean In Between The Waves
Messy
I Travel
En dan 65 nummertjes die ik wil redden erbij. Eens zien wat dat wordt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Die lijkt me ook wel zeker jaquote:Op maandag 1 december 2025 12:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
The War On Drugs - An Ocean In Between The Waves (Albumversie) (2024)
Deze is niet uit 2024 maar uit.. 2013?
Dat wordt trouwens een zekere binnenkomer lijkt mij, en een stem van mij.All Day I Dream About Stemlijsten![]()
Oh Winning moet ik ook op stemmen natuurlijk. Nog 64 plekjes[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: