Een jaar werk voor niets. Dan had je beter 4851 liederen kunnen reviewen.quote:Op maandag 1 december 2025 11:51 schreef Tussle266 het volgende:
De hoeveelheid liederen die 'uit het niets' komen is zo groot, dat alle theorieën dus totaal nergens op slaan.
Volgens mij is daar überhaupt nooit een singleversie van geweest, inderdaadquote:Op maandag 1 december 2025 11:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Echoes was altijd al de albumversie, om een open deur in te trappen.
quote:Op maandag 1 december 2025 11:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een jaar werk voor niets. Dan had je beter 4851 liederen kunnen reviewen.
Dit is een uitstekend lijstje maat. Maar ik vind de eindlijst steeds minder leuk, ik haak af!quote:Op maandag 1 december 2025 11:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De meest verrukkelijke Stemlijst staat uiteraard in deze Spotify-link. Al werk ik hem voor de FOK2000 @:peaceman nog later in tekst uit.
Playlist · Stijn W · 35 items
@:Mani89 @:rellende_rotscholier @:slobeend
Doe dan de Snob 2000, Snobeend.quote:Op maandag 1 december 2025 11:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit is een uitstekend lijstje maat. Maar ik vind de eindlijst steeds minder leuk, ik haak af!
Dartpijlwerk inderdaad.quote:Op maandag 1 december 2025 11:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik weet dat ik voor eigen parochie praat, maar je kunt met goed fatsoen Eefje de Visser toch niet meer negeren op de keuzelijst als je ziet wat er wel allemaal bijkomt?
Ik zal je eerlijk zeggen dat ik het ook amper meer volg sinds mijn oude radioapparatuur kapot is (lol).quote:Op maandag 1 december 2025 11:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit is een uitstekend lijstje maat. Maar ik vind de eindlijst steeds minder leuk, ik haak af!
Die is ook minder leuk sinds veel nummers de keuzelijst of de eindlijst van de Top 2000 hebben gehaald, en dan dus verdwijnen uit de Snob. Graag een combi van de Snob en de Top.quote:Op maandag 1 december 2025 11:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Doe dan de Snob 2000, Snobeend.
Hahaha, valt wel mee, want een heel deel komt wel van de playlist af.quote:Op maandag 1 december 2025 11:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een jaar werk voor niets. Dan had je beter 4851 liederen kunnen reviewen.
Die tweede zou je verwachten, want dat is volgens mij nog een single geweest.quote:Op maandag 1 december 2025 11:58 schreef camilero het volgende:
Ik verbaas me ook elke keer weer wat ze er van the Waterboys bij verzinnen. Nu weer Old England als random albumtrack erbij, maar geen Don't bang the drum of Fisherman's blues
In ieder geval eentje van jouw #1 album allertijden. Ook wel top 4 materiaal van dat album wat mij betreftquote:Op maandag 1 december 2025 11:58 schreef camilero het volgende:
Ik verbaas me ook elke keer weer wat ze er van the Waterboys bij verzinnen. Nu weer Old England als random albumtrack erbij, maar geen Don't bang the drum of Fisherman's blues
Die eerste ook. Bovendien zijn dat de ook de enige nummers naast Whole of the moon en a girl called Johnny die nog wel eens op de radio gedraaid zijnquote:Op maandag 1 december 2025 12:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
Die tweede zou je verwachten, want dat is volgens mij nog een single geweest.
oh ik heb bij orinoco radio en radio 49 toen ik daar nog wel eens draaide Don't bang de nog nooit op de radio gehoord. Daarom ging ik er ook vanuit dat het geen single geweest wasquote:Op maandag 1 december 2025 12:04 schreef camilero het volgende:
[..]
Die eerste ook. Bovendien zijn dat de ook de enige nummers naast Whole of the moon en a girl called Johnny die nog wel eens op de radio gedraaid zijn
Op Veronica heb ik Don't Bang The Drum wel eens horen langskomenquote:Op maandag 1 december 2025 12:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
oh ik heb bij orinoco radio en radio 49 toen ik daar nog wel eens draaide Don't bang de nog nooit op de radio gehoord. Daarom ging ik er ook vanuit dat het geen single geweest was
Hij is onlangs nog op Orinoco gedraaidquote:Op maandag 1 december 2025 12:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
oh ik heb bij orinoco radio en radio 49 toen ik daar nog wel eens draaide Don't bang de nog nooit op de radio gehoord. Daarom ging ik er ook vanuit dat het geen single geweest was
Die lijkt me ook wel zeker jaquote:Op maandag 1 december 2025 12:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
The War On Drugs - An Ocean In Between The Waves (Albumversie) (2024)
Deze is niet uit 2024 maar uit.. 2013?
Dat wordt trouwens een zekere binnenkomer lijkt mij, en een stem van mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |