abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219531081
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_219531223
Mies weer met een drama post. Met dit pareltje er in:

"Hoe ik gevochten heb om te leven."

Over the top maximaal. Ze kijkt vast geen andere insta accounts, bijvoorbeeld van jonge mensen die uitbehandeld zijn. Anders zou ze nooit zoiets stoms schrijven.
pi_219531395
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2025 22:45 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

Over the top maximaal. Ze kijkt vast geen andere insta accounts, bijvoorbeeld van jonge mensen die uitbehandeld zijn. Anders zou ze nooit zoiets stoms schrijven.
Hoeveel hartjes en veren wil die vrouw nog voor ze normaal gaat doen?
pi_219531416
Am, wat is zij toch wereldvreemd 🤦♀ ‘we gaan onder het water door’
pi_219531648
Zou de reismevrouw nu hebben afgedaan? Want die had gezegd dat er vanavond een goede kans was op het noorderlicht.
pi_219531708
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2025 23:22 schreef Huisopdehoek het volgende:
Zou de reismevrouw nu hebben afgedaan? Want die had gezegd dat er vanavond een goede kans was op het noorderlicht.
Ik vind het sowieso vreemd dat de reismevrouw vanuit Nederland zulke dingen gaat sturen.
Normaal gesproken krijg je een berichtje van het bedrijf zelf, of de excursie doorgaat, of er een goede kans op Noorderlicht is etc.
pi_219531758
Janine verkoop veel flessen bzonder wijn zeg.
Ik snap niet zo goed waarom je persé bij haar zou bestellen eigenlijk. Zou dat voor dat goede doel zijn ? Maar fijn voor haar
pi_219531809
Op de insta van de opruimdame laat ze zien hoe ze de zolder georganiseerd heeft. Serieus, dit slaat toch nergens op, ze heeft gewoon alles naast elkaar gezet
pi_219532129
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2025 23:44 schreef Muisjeruisje het volgende:
Op de insta van de opruimdame laat ze zien hoe ze de zolder georganiseerd heeft. Serieus, dit slaat toch nergens op, ze heeft gewoon alles naast elkaar gezet
Ja en daar heeft ze 3 uur over gedaan. Daarbij zou ik mij doodschamen als een wildvreemde door mijn troep gaat
pi_219532156
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2025 22:45 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

Ik weet niet hoe het met haar trauma mbt seksueel misbruik zit maar kan uit ervaring zeggen dat het leven een pittig gevecht kan zijn erna.

Ik had (nog steeds trouwens) met liefde de plaats ingenomen van iemand die uitbehandeld was en wél wilde leven overigens.

Beetje gekke vergelijking wmb. Sowieso zou ik daar liever van wegblijven, je kent van niemand het hele verhaal, toch?
pi_219532222
quote:
88s.gif Op donderdag 18 december 2025 23:28 schreef Harper het volgende:

[..]
Ik vind het sowieso vreemd dat de reismevrouw vanuit Nederland zulke dingen gaat sturen.
Normaal gesproken krijg je een berichtje van het bedrijf zelf, of de excursie doorgaat, of er een goede kans op Noorderlicht is etc.
Ja vind ik ook heel vreemd! Wij hebben jaren geleden geprobeerd het noorderlicht te zien en de rit werd een uur voor aanvang afgezegd vanwege dikke bewolking . Jammer natuurlijk op dat moment maar 2 dagen later kwam net zo onverwacht het bericht dat het “nu” wel kon.

Ik denk dat de reis mevrouw de zoveelste onprofessionele samenwerking is met am .
pi_219532288
🤣De opruimgeval :wateen lachertje dit,mijn zolder ziet er 10 keer beter uit.En dan de evaluatie op die vliering,volgens mij kwam ze voor Roy😝🤣.Gelukkig gaat Debbie een poosje weg. En komt ze ooit spik en span weer terug.🤐
1 ding moet ik wel toegeven, de vloer op zolder ziet er beter uit dan bij haar wasmachine.😝En Debbie voor het geld wat je uitgaf aan je opruimster had je bakken kunnen kopen bij de la-ac-tion.Autisme ten top ik blijf erbij!
pi_219532332
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 02:28 schreef poohenzo het volgende:

[..]
Ja vind ik ook heel vreemd! Wij hebben jaren geleden geprobeerd het noorderlicht te zien en de rit werd een uur voor aanvang afgezegd vanwege dikke bewolking . Jammer natuurlijk op dat moment maar 2 dagen later kwam net zo onverwacht het bericht dat het “nu” wel kon.

Ik denk dat de reis mevrouw de zoveelste onprofessionele samenwerking is met am .
Maar het was niet alleen noorderlicht kijken, ook de wandeling door het bos, daar wat eten en met de auto onder water door 😁

Maar dat appje van de reismevrouw ‘als er iets is mag je me altijd bellen’.
Ze gaat 3 dagen naar een grote stad in Noorwegen. Met haar volgers volwassen zoon. Iedereen spreekt Engels. Het hele reisprogramma zal weer tot op de minuut op 6 blaadjes voorgekauwd en uitgeprint zijn.
pi_219532402
quote:
Goed dat ze er wat aan willen doen hoor, maar het zijn vage, slecht controleerbare regels.

‘Een van de beoogde regels is dat ouders van kinderen tot dertien jaar met minstens 50.000 volgers een ontheffing moeten aanvragen.

Bij een ontheffing moet de ouder ervoor zorgen dat de kinderen geen negatieve effecten ervaren van de vlogs. Daarnaast moeten vlogkinderen genoeg tijd hebben om te ontspannen, te leren en te sporten. De Arbeidsinspectie zal de ontheffingsaanvragen beoordelen.‘

Waarom pas bij 50.000? Bij 49.999 volgers heeft een kind/hebben kinderen geen last/schade van een camera op hun neus een groot deel van de dag?

En is ‘vloggen ‘ hetzelfde als je kinderen bijna 24/7 filmen in allerlei situaties, standen en emoties?

En ‘ Kinderen die in commerciële content van gezinsvloggers of mom- en dadfluencers te zien zijn, kunnen serieuze mentale risico's lopen. Zo kunnen ze bijvoorbeeld faalangst, stress of depressieve gevoelens ontwikkelen.’

Vallen de Ot en Sien sponsoring daar ook onder als ze die kleding aan hebben ? De slappe laarzen van de tuinwinkel die ze uittrappen in de gang, die ‘handige tassen’ van de plastic mamma’s?

En hoe gaan ze het controleren? Nemen ze mensen in dienst die constant de stories van de fluflus bekijken? Die blijven 24 uur staan.
pi_219532408
quote:
Idee is leuk, maar accounts vanaf 50000 volgers? Kom op dat is toch een veel te hoge startgrens?
pi_219532435
quote:
AM zal wel van haar stoel glibberen want zíj heeft met dit hulpje van de minister gepraat dus zíj heeft gezorgd dat deze regels er komen want zíj heeft vroeger (…) dingen fout gedaan en daar wil zíj ander fluflus voor behoeden.
😇
pi_219532438
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2025 19:36 schreef Loveischocolala het volgende:
Natuurlijk dat stukje podcast over ski ongeluk posten.. lekker modder gooien!

Google nog ff over haar 102 km per uur skiën..
Wedstrijdskiërs skiën met een snelheid van meer dan 100 km/u
Professionele alpine skiërs kunnen snelheden van 100 km/u of meer behalen tijdens officiële wedstrijden. Ze gebruiken daarvoor speciale ski’s en technieken.

Maximaal overdrijven denk ik
Ik heb wel eens gemeten hoe snel ik ging toen ik zonder remmen van een volledig lege rode pistes ging. Ik ging echt loeihard, dit was wel.de grens van wat leuk em verantwoord was. Ik ben een prima skiër en twee keer zo zwaar als Michelle dus kan best vaart maken :+ 60 km/h. Ik vind het heel onwaarschijnlijk dat ze 100 ging.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_219532499
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 december 2025 07:03 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Goed dat ze er wat aan willen doen hoor, maar het zijn vage, slecht controleerbare regels.

‘Een van de beoogde regels is dat ouders van kinderen tot dertien jaar met minstens 50.000 volgers een ontheffing moeten aanvragen.

Bij een ontheffing moet de ouder ervoor zorgen dat de kinderen geen negatieve effecten ervaren van de vlogs. Daarnaast moeten vlogkinderen genoeg tijd hebben om te ontspannen, te leren en te sporten. De Arbeidsinspectie zal de ontheffingsaanvragen beoordelen.‘

Waarom pas bij 50.000? Bij 49.999 volgers heeft een kind/hebben kinderen geen last/schade van een camera op hun neus een groot deel van de dag?

En is ‘vloggen ‘ hetzelfde als je kinderen bijna 24/7 filmen in allerlei situaties, standen en emoties?

En ‘ Kinderen die in commerciële content van gezinsvloggers of mom- en dadfluencers te zien zijn, kunnen serieuze mentale risico's lopen. Zo kunnen ze bijvoorbeeld faalangst, stress of depressieve gevoelens ontwikkelen.’

Vallen de Ot en Sien sponsoring daar ook onder als ze die kleding aan hebben ? De slappe laarzen van de tuinwinkel die ze uittrappen in de gang, die ‘handige tassen’ van de plastic mamma’s?

En hoe gaan ze het controleren? Nemen ze mensen in dienst die constant de stories van de fluflus bekijken? Die blijven 24 uur staan.
Mee eens dat het vaag en slecht controleerbaar is.
Vast wel een manier te vinden om het te omzeilen. En een ontheffing? Dus je wordt ontheft van je plicht als ouder om de privacy van je kind te waarborgen.
pi_219532504
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 07:10 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
AM zal wel van haar stoel glibberen want zíj heeft met dit hulpje van de minister gepraat dus zíj heeft gezorgd dat deze regels er komen want zíj heeft vroeger (…) dingen fout gedaan en daar wil zíj ander fluflus voor behoeden.
😇
Yep
pi_219532525
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 02:28 schreef poohenzo het volgende:

[..]

Wanneer je je bedrijf serieus neemt en professioneel bent ga je niet samenwerken met de familie Geerts. Dat lijkt me vrij logisch.
pi_219532543
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 05:52 schreef Truusdemier36 het volgende:
🤣De opruimgeval :wateen lachertje dit,mijn zolder ziet er 10 keer beter uit.En dan de evaluatie op die vliering,volgens mij kwam ze voor Roy😝🤣.Gelukkig gaat Debbie een poosje weg. En komt ze ooit spik en span weer terug.🤐
1 ding moet ik wel toegeven, de vloer op zolder ziet er beter uit dan bij haar wasmachine.😝En Debbie voor het geld wat je uitgaf aan je opruimster had je bakken kunnen kopen bij de la-ac-tion.Autisme ten top ik blijf erbij!
Spullen in vuilniszakken en dichte dozen blijft een rommel. En die spullen die verkocht kunnen worden, zit daar een systeem in? Dat wordt natuurlijk gewoon graaien wanneer net dat ene shirtje verkocht wordt. Alleen daarom al zou ik zeggen: breng het naar de kringloop of maak iemand anders er blij mee. Het is niet opgeruimd, de spullen zijn gewoon verplaatst.
pi_219532550
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 06:23 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Maar het was niet alleen noorderlicht kijken, ook de wandeling door het bos, daar wat eten en met de auto onder water door 😁

Maar dat appje van de reismevrouw ‘als er iets is mag je me altijd bellen’.
Ze gaat 3 dagen naar een grote stad in Noorwegen. Met haar volgers volwassen zoon. Iedereen spreekt Engels. Het hele reisprogramma zal weer tot op de minuut op 6 blaadjes voorgekauwd en uitgeprint zijn.
Sws hilarisch dat je daarvoor een reismevrouw nodig hebt.

Toen Julia met Rens naar Bali ging deed ze ook al zo overdreven. Alsof dat kind op de maan zat ofzo.
Half Nederland zit op Bali, en heel veel jongeren reizen backpackend de wereld over op hun 18e. Maar voor wij Geertsen is dat op hun 23e blijkbaar een hele grote onderneming? Net als een minireisje naar Noorwegen?
pi_219532551
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 06:23 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Toch had ik deze excursie nooit geboekt. Leuk hoor, in het donker in de sneeuw wandelen en een taai stukje rendiervlees eten (tanden zijn geen probleem meer?).
Uiteindelijk ga je voor het noorderlicht. En met een auto/busje kun je op zoek gaan naar een plek zonder bewolking. Dat is natuurlijk niet altijd mogelijk maar geeft wel meer kans dan gebonden zijn aan één plek.

Maar zo te zien was het een samenwerking. Dan heb je geen keuze natuurlijk. Want zelf iets betalen is natuurlijk geen optie.
pi_219532556
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 07:57 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Spullen in vuilniszakken en dichte dozen blijft een rommel. En die spullen die verkocht kunnen worden, zit daar een systeem in? Dat wordt natuurlijk gewoon graaien wanneer net dat ene shirtje verkocht wordt. Alleen daarom al zou ik zeggen: breng het naar de kringloop of maak iemand anders er blij mee. Het is niet opgeruimd, de spullen zijn gewoon verplaatst.
En allll dat gedoe dat je hebt van die spullen verkopen op Vinted, foto's maken, advertenties plaatsen, reageren op biedingen, pakketjes inpakken, naar pakketpunten toe, 100 mails en berichten over het pakket wat opgehaald moet worden, soms is de koper niet tevreden etc. Allemaal voor een paar centen.
Nee hoor, gewoon alles (behalve misschien echt dure stukken) gratis ophalen zetten op Nextdoor en de volgende dag ben je van al je zooi af, ideaal.
pi_219532560
Ik vind het toch wel jammer voor de Geertsen dat ze het noorderlicht niet konden zien. Misschien nog een herkansing vanavond of morgenavond? (maar ja, dan moeten ze zelf iets regelen/betalen). Wat een prijzen voor die excursies trouwens. En dan ook nog wijn en alcohol, het is geen goedkoop weekeindje weg.

Wel leuk dat ze op een sneeuwscooter gaan rijden. Mij lijkt het driemaal niks (ik heb echt niets met gemotoriseerde voertuigen), maar mijn oudste zoon zou dit wel heel gaaf vinden.
pi_219532573
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 08:02 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
En allll dat gedoe dat je hebt van die spullen verkopen op Vinted, foto's maken, advertenties plaatsen, reageren op biedingen, pakketjes inpakken, naar pakketpunten toe, 100 mails en berichten over het pakket wat opgehaald moet worden, soms is de koper niet tevreden etc. Allemaal voor een paar centen.
Nee hoor, gewoon alles (behalve misschien echt dure stukken) gratis ophalen zetten op Nextdoor en de volgende dag ben je van al je zooi af, ideaal.
Ook dat inderdaad. Zoveel werk voor heel weinig geld. Sowieso ook al bijzonder dat ze daar energie voor heeft. Blijkbaar moet ze voor haar vinted handel steeds die zolder op.
pi_219532577
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 08:02 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]

En de energie die het haar kost...
pi_219532608
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 december 2025 07:14 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ik heb wel eens gemeten hoe snel ik ging toen ik zonder remmen van een volledig lege rode pistes ging. Ik ging echt loeihard, dit was wel.de grens van wat leuk em verantwoord was. Ik ben een prima skiër en twee keer zo zwaar als Michelle dus kan best vaart maken :+ 60 km/h. Ik vind het heel onwaarschijnlijk dat ze 100 ging.
Mijn zoon haalt soms redelijk hoge snelheden (die zit de hele winter in de sneeuw). Dan moet je dus een hele steile zwarte piste (zonder bulten) hebben. Checken of er niemand op skiet (je wilt geen anderen in gevaar brengen), dus lang wachten tot je zeker weet dat de piste helemaal vrij is (kan dus niet als het druk is en je hebt een spotter nodig) en dan zonder bochten schuss naar beneden skiën. De 100 km/uur heeft hij nooit gehaald, dus dat iemand zomaar even 100 km/uur haalt in een normale afdaling vind ik toch wat onwaarschijnlijk klinken (en vrij onverantwoord ook).
pi_219532624
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 01:10 schreef Mk1986 het volgende:

[..]
Ik weet niet hoe het met haar trauma mbt seksueel misbruik zit maar kan uit ervaring zeggen dat het leven een pittig gevecht kan zijn erna.

Ik had (nog steeds trouwens) met liefde de plaats ingenomen van iemand die uitbehandeld was en wél wilde leven overigens.

Beetje gekke vergelijking wmb. Sowieso zou ik daar liever van wegblijven, je kent van niemand het hele verhaal, toch?
Vreselijke ervaring die je tekent voor je hele verdere leven, lijkt me verschrikkelijk, sterkte voor jou.
pi_219532626
Wat zonde dat AM de reis zo filmt, net als het reisje naar London. Duidelijk een samenwerking en in plaats van echt te ontspannen, is AM alleen maar bezig met content.

En verder vind ik haar echt wereld vreemd. 'Sam, Sam, SAM! KIJK! Een BOOT!', 'Kijk, Sam, DAAR!' en 'De lichten gaan al aan en het is nog maar half 2!'. En dan ook nog 'We rijden onder het water door'. Nou meit, in Nederland doen we dat ook om de haverklap hoor.
In het restaurant: Het is niet te lezen, dat Noors. Nou, dat is gek!
pi_219532632
Jammer dat ze het Noorderlicht niet hebben gezien. Ik was er al bang voor, toen ze van de week met Maarten ging kijken en dat het toen op dag 2 zou gaan sneeuwen. Misschien vanavond dan. Ze zitten helaas midden in de stad, want als je aan de rand zou zitten, dan zou je het Noorderlicht al zien, als het er is.
pi_219532638
Het is buiten baggerweer, hvk trekt 1 van de tweeling een kanten broek aan?
En ze had een mega zware nacht, hoe zou dat toch kunnen .
Gelukkig vandaag weer onderzoek voor Zayn, fijn dat ze daar mee bezig is.
pi_219532640
quote:
88s.gif Op vrijdag 19 december 2025 08:00 schreef Harper het volgende:

[..]
Toch had ik deze excursie nooit geboekt. Leuk hoor, in het donker in de sneeuw wandelen en een taai stukje rendiervlees eten (tanden zijn geen probleem meer?).
Uiteindelijk ga je voor het noorderlicht. En met een auto/busje kun je op zoek gaan naar een plek zonder bewolking. Dat is natuurlijk niet altijd mogelijk maar geeft wel meer kans dan gebonden zijn aan één plek.

Maar zo te zien was het een samenwerking. Dan heb je geen keuze natuurlijk. Want zelf iets betalen is natuurlijk geen optie.
Waar zou ze het bitje gelaten hebben 🫣
pi_219532652
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 08:04 schreef Tarantelle het volgende:
Ik vind het toch wel jammer voor de Geertsen dat ze het noorderlicht niet konden zien. Misschien nog een herkansing vanavond of morgenavond? (maar ja, dan moeten ze zelf iets regelen/betalen). Wat een prijzen voor die excursies trouwens. En dan ook nog wijn en alcohol, het is geen goedkoop weekeindje weg.
Bij de meeste noorderlicht excursies mag je gratis nogmaals mee als je niks zag. Maar hier is dat misschien niet omdat er ook andere activiteiten waren?

Die cocktails na nauwelijks slaap en voor je de hele avond naar buiten gaat snap ik ook niet. Ik zou een lekkere bak koffie zijn gaan drinken.
pi_219532655
quote:
Dat wordt nog wat voor onze AM. Waar moet ze met al die tijd heen?
pi_219532656
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 08:17 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Mijn zoon haalt soms redelijk hoge snelheden (die zit de hele winter in de sneeuw). Dan moet je dus een hele steile zwarte piste (zonder bulten) hebben. Checken of er niemand op skiet (je wilt geen anderen in gevaar brengen), dus lang wachten tot je zeker weet dat de piste helemaal vrij is (kan dus niet als het druk is en je hebt een spotter nodig) en dan zonder bochten schuss naar beneden skiën. De 100 km/uur heeft hij nooit gehaald, dus dat iemand zomaar even 100 km/uur haalt in een normale afdaling vind ik toch wat onwaarschijnlijk klinken (en vrij onverantwoord ook).
Maximaal overdreven verhaal natuurlijk weer
pi_219532666
quote:
88s.gif Op vrijdag 19 december 2025 08:29 schreef Harper het volgende:

[..]
Bij de meeste noorderlicht excursies mag je gratis nogmaals mee als je niks zag. Maar hier is dat misschien niet omdat er ook andere activiteiten waren?

Die cocktails na nauwelijks slaap en voor je de hele avond naar buiten gaat snap ik ook niet. Ik zou een lekkere bak koffie zijn gaan drinken.
Oh ja, die was ik nog vergeten: Iemand van mijn generatie die weet wat een tiki-bar is?

Meine gute. Vrouw, ga eens leven! En dan niet alleen met Maarten en/of de kindderen.
pi_219532672
Oh en die appelfappen van Kim! Ik denk dat ze nog niet goed gebakken waren. Ik zou zelf voor de zekerheid toch wat appelflappen bij de winkel hebben gehaald.
pi_219532678
AM in de supermarkt: wat een rare producten hier allemaal.
En probeert een aantal namen uit te spreken...

Alsof buitenlandse toeristen in Nederland niet hetzelfde hebben. 🙈
pi_219532685
Over dramaqueen gesproken. Wiline met haar vage berichten en dito zielige foto. Waarom, zeg gewoon niets als je niets wilt vertellen. Wie mist haar sowieso. Aandacht dat is het. Ik ben jarig en kom even tevoorschijn. Wat is dat voor type zeg.
pi_219532686
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 08:30 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Dat wordt nog wat voor onze AM. Waar moet ze met al die tijd heen?
Op toernee als ervaringsdeskundige.
pi_219532689
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 08:36 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Oh en die appelfappen van Kim! Ik denk dat ze nog niet goed gebakken waren. Ik zou zelf voor de zekerheid toch wat appelflappen bij de winkel hebben gehaald.
Onvoorstelbaar, als er iets makkelijk is is het wel een appelflap maken, prioriteiten stellen denk ik, zij vind het niet interessant
pi_219532697
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 08:10 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
En de energie die het haar kost...
Nou dat: als ze het gewoon of naar de kringloop brengt of stort dan is het weg, geeft rust.
Als je al van jezelf weet dat je een verzamelaar bent heb je een opruimcoach nodig die je van de zooi afhelpt en niet de zooi verplaatst. Dat werkt bij Debbie niet, zag je wel aan het washok en de rest van het huis.
Zij is een chaoot op dat gebied, als het weg is is het klaar.
pi_219532706
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 08:33 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
Oh ja, die was ik nog vergeten: Iemand van mijn generatie die weet wat een tiki-bar is?

Meine gute. Vrouw, ga eens leven! En dan niet alleen met Maarten en/of de kindderen.
Gelukkig heeft Sanneke haar laten weten dat er in Rotterdam ook een tiki bar zit
pi_219532707
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 08:36 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ik dacht dat ze op de foto nog ongebakken waren, zien er anders wel erg onsmakelijk uit om zo te eten.
pi_219532711
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 08:41 schreef Henrike het volgende:

[..]
Onvoorstelbaar, als er iets makkelijk is is het wel een appelflap maken, prioriteiten stellen denk ik, zij vind het niet interessant
Maar die we zagen moesten nog gebakken toch?
pi_219532724
Edit; Ik dacht dat jullie de appelflappen van de deviervankim bedoelde, maar jullie bedoelde dbm🙈 ik neem toch aan dat die dingen nog gebakken moesten worden, dat deeg was nog rauw.
Ze zagen er wel uit alsof iemand er al aan gekauwd had.

Ik snap die opruimdame ook niet. Ja de vliering is leger dan die was, maar alles staat nog in dichte dozen. Super handig zo'n labeltje erop, totdat iemand er weer wat bij flikkert omdat de doos nog niet helemaal vol is.
Alles wat verkocht moet worden/op vinted staat, staat kennelijk in de woonkamer? Geeft ook zo'n opgeruimd gevoel.
Onze zolder staat ook vol, maar is wel overzichtelijk (en ik ben niet koopziek, scheelt ook een hoop zooi).
Waar gaat Debbie de energie vandaan halen om haar vinted bij te houden? Ze moet na 2 dozen uitzoeken 3uur op bed 🤷‍♀️
pi_219532725
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 08:21 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Wat zonde dat AM de reis zo filmt, net als het reisje naar London. Duidelijk een samenwerking en in plaats van echt te ontspannen, is AM alleen maar bezig met content.

En verder vind ik haar echt wereld vreemd. 'Sam, Sam, SAM! KIJK! Een BOOT!', 'Kijk, Sam, DAAR!' en 'De lichten gaan al aan en het is nog maar half 2!'. En dan ook nog 'We rijden onder het water door'. Nou meit, in Nederland doen we dat ook om de haverklap hoor.
In het restaurant: Het is niet te lezen, dat Noors. Nou, dat is gek!
Nog nooit van google translate gehoord?

En ik ❤ buitenlandse supermarkten. Juist omdat ik daar dingen zie die we thuis niet hebben. Niet raar, ánders.
pi_219532726
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 december 2025 08:48 schreef Earring het volgende:

[..]
Maar die we zagen moesten nog gebakken toch?
Ja toch??? En zelfs mijn 8 jarige kan appelflappen maken... dit was echt bijzonder om te zien
pi_219532730
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 08:52 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ja toch??? En zelfs mijn 8 jarige kan appelflappen maken... dit was echt bijzonder om te zien
Haha, mijn 2 jarige kan het ook als ik de appel alvast in stukje snij en het eitje kluts. Echt iedereen kan toch appelflappen maken?
pi_219532745
Ik zal wel eem enorme Gerda zijn en dat terwijl we,denk ik, ongeveer dezelfde leeftijd hebben. Maar ik vind die kledingstijl van de home and the kid toch vaak een beetje zwerver aandoen😅
pi_219532755
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 08:51 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Nog nooit van google translate gehoord?

En ik ❤ buitenlandse supermarkten. Juist omdat ik daar dingen zie die we thuis niet hebben. Niet raar, ánders.
Haha, dat heb ik dus met Nederlandse supermarkten, heerlijk struinen en allerlei producten bekijken
pi_219532761
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 december 2025 08:59 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik zal wel eem enorme Gerda zijn en dat terwijl we,denk ik, ongeveer dezelfde leeftijd hebben. Maar ik vind die kledingstijl van de home and the kid toch vaak een beetje zwerver aandoen😅
Ik vind dat hele losse en 3 maten te groot ook niks.
pi_219532786
Die regels: het is goed dat er iets komt, maar zoals de regels omschreven worden is het natuurlijk een wassen neus. Die ontheffing ga je waarschijnlijk gewoon krijgen als je kunt aantonen dat je kinderen zelf geen samenwerkingen hebben. Vandaar dat Annemarie dit al weken loopt te roeptoeteren. Als je dan ook nog zegt dat je een "deskundige"(a.k.a. de mediageile Marina) aangesteld hebt, die mee kijkt naar het welzijn van de kinderen en af en toe ingrijpt (zie het prachtige ingestudeerde verhaal van Annemarie bij Boos), dan zit je wel snor.

Annemarie gaat dus gewoon gezellig door tot haar kinderen te oud zijn om mediageniek te zijn (zie mompelend Sam op de achtergrond). Dan is ze al lang binnen en de lachende derde.

Privacy en van kinderen is geen issue in de regels, daar is echt andere regelgeving voor nodig en dat gaat nog heel lang duren en dat is een kwestie van een koe, een put en iets delven vrees ik.

Eigenlijk hoop ik dat de algemene opinie zich tegen influencers keert, waardoor het meer not done wordt en minder aantrekkelijk voor adverteerders. Maar dan ben je al zo 10 jaar verder vrees ik.
pi_219532791
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 09:03 schreef NineMilka het volgende:

[..]
Ik ben daar juist gek op. Ben zo blij dat oversized eindelijk weer in is. Ik heb geen idee wie deze dame is en hoe ze zich kleedt, maar ik houd van oversized, mijn hele leven al.
pi_219532818
quote:
Eigenlijk hoop ik dat de algemene opinie zich tegen influencers keert, waardoor het meer not done wordt en minder aantrekkelijk voor adverteerders. Maar dan ben je al zo 10 jaar verder vrees ik.
Als ik zie hoe lyrisch veel volgmoekes zijn, hartjes geven, zeggen hoe vreselijk en jaloers de mensen zijn die kritiek leveren en veren in de derrieres steken ‘omdat ze allemaal zo’n goede moeder zijn die het beste voor hun kinderen voor heeft, denk ik dat we daar niet meer vanaf komen.
pi_219532830
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 09:03 schreef NineMilka het volgende:

[..]
Ik stem voor 3 maten te groot als 1 maat te klein afgeschaft word !!
pi_219532851
Ik blijf het trouwens toch raar vinden dat Debbie 1.5 week voor offline gaan haar vertrek aankondigde.. het is niet alsof ze een maand opzegtermijn heeft bij haar werkgever ofzo 🤷 steeds als ik nu iets zie denk ik "je ging offline" en dan denk ik ook tja na de feestdagen.. maar ze post nu meer dan de afgelopen maand
pi_219532922
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 07:57 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Die kleding zou ze vorige keer ook al Vinted zetten. Is niet gebeurd. Dus dat blijft gewoon rommel op de zolder.
pi_219532945
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 09:21 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik stem voor 3 maten te groot als 1 maat te klein afgeschaft word !!
Dit! Passend of te groot: prima. Te klein: doe maar niet.
pi_219532966
Debbiedhillon is "verliefd op haar kids" maar ik denk toch ook een beetje blind voor de hoeveelheid make-up, die ze het meisje op haar gezicht heeft gesmeerd.
pi_219532975
quote:
17s.gif Op vrijdag 19 december 2025 09:36 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Die kleding zou ze vorige keer ook al Vinted zetten. Is niet gebeurd. Dus dat blijft gewoon rommel op de zolder.
Plus dat ze natuurlijk koopziek is en meuk blijft aanschaffen. Dat moet ergens een plek krijgen.
pi_219532988
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 09:25 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ik blijf het trouwens toch raar vinden dat Debbie 1.5 week voor offline gaan haar vertrek aankondigde.. het is niet alsof ze een maand opzegtermijn heeft bij haar werkgever ofzo 🤷 steeds als ik nu iets zie denk ik "je ging offline" en dan denk ik ook tja na de feestdagen.. maar ze post nu meer dan de afgelopen maand
Aandachtsge*l.
pi_219533000
JvP plakt plaatjes over de gezichten van haar kinderen om ze te beschermen maar gaat als moeder van diezelfde kinderen in een body met panty op insta. Een panty promoten kan toch ook met kleren aan?
pi_219533012
MB gaat blijkbaar niet alleen naar Dubai maar ook naar Puglia. Heerlijk! Maar stop dan eens met benoemen hoe zwaar alles op dit moment is.
pi_219533043
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 09:10 schreef Tarantelle het volgende:
Die regels: het is goed dat er iets komt, maar zoals de regels omschreven worden is het natuurlijk een wassen neus. Die ontheffing ga je waarschijnlijk gewoon krijgen als je kunt aantonen dat je kinderen zelf geen samenwerkingen hebben. Vandaar dat Annemarie dit al weken loopt te roeptoeteren. Als je dan ook nog zegt dat je een "deskundige"(a.k.a. de mediageile Marina) aangesteld hebt, die mee kijkt naar het welzijn van de kinderen en af en toe ingrijpt (zie het prachtige ingestudeerde verhaal van Annemarie bij Boos), dan zit je wel snor.

Annemarie gaat dus gewoon gezellig door tot haar kinderen te oud zijn om mediageniek te zijn (zie mompelend Sam op de achtergrond). Dan is ze al lang binnen en de lachende derde.

Privacy en van kinderen is geen issue in de regels, daar is echt andere regelgeving voor nodig en dat gaat nog heel lang duren en dat is een kwestie van een koe, een put en iets delven vrees ik.

Goed en mooi gesproken!

Regels (in Nederland) zijn er om verbroken te worden, want de uitzonderingen op de regel zijn té veel, té onduidelijk, té makkelijk te omzeilen, de handhaving ontbreekt en de sancties té complex om nageleefd te worden. Dit soort initiatieven is veel geblaat en weinig wol. En AM, als (zelf)benoemde "ervaringsdeskundige", kan zich hierdoor blijven opstellen als De Messias en zal haar grootheidswaanzin niet verdwijnen. De enige die AM kan stoppen is haar man/gezin, maar ook dat zie ik niet gebeuren.
pi_219533046
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 09:25 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Zou ze niet even willen kijken hoeveel volgers ze nog heeft? Dan moet ze wel snel wat verzinnen
pi_219533055
quote:
17s.gif Op vrijdag 19 december 2025 09:36 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Dat van vinted werkt dus voor mij niet, ik ben daar te makkelijk in, dat weet ik en is mij valkuil.
Om de berg kleding te halveren heb ik het maar naar de kleding bank gebracht .
Dat gedoe ermee ben ik niet geschikt voor.
pi_219533070
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 10:04 schreef Henrike het volgende:

[..]
Dat van vinted werkt dus voor mij niet, ik ben daar te makkelijk in, dat weet ik en is mij valkuil.
Om de berg kleding te halveren heb ik het maar naar de kleding bank gebracht .
Dat gedoe ermee ben ik niet geschikt voor.
Ik ben heel kritisch op wat er op vinted gaat, vind het vaak de moeite niet voor de kleine bedragen die je er voor krijgt en de moeite die je erin moet stoppen. 'Wil je het opmeten?' 'Heb je nog andere maten?' (Wie denk je dat ik ben? De H&M?) Het gezeik met dat bieden, inpakken, wegbrengen. Ik kan er de energie momenteel niet voor opbrengen, snap dus echt niet dat Debbie dat kennelijk wel kan met haar LC en vitamine B12 te kort.
pi_219533103
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 10:02 schreef Henrike het volgende:

[..]
Zou ze niet even willen kijken hoeveel volgers ze nog heeft? Dan moet ze wel snel wat verzinnen
Zal idd wel een cry out voor aandacht zijn om te kijken hoeveel "ow neenee ga niet weg" ze krijgt... en dan straks "ik heb er over nagedacht en laat de haat niet winnen ik blijf gewoon "
pi_219533123
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 december 2025 10:07 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik ben heel kritisch op wat er op vinted gaat, vind het vaak de moeite niet voor de kleine bedragen die je er voor krijgt en de moeite die je erin moet stoppen. 'Wil je het opmeten?' 'Heb je nog andere maten?' (Wie denk je dat ik ben? De H&M?) Het gezeik met dat bieden, inpakken, wegbrengen. Ik kan er de energie momenteel niet voor opbrengen, snap dus echt niet dat Debbie dat kennelijk wel kan met haar LC en vitamine B12 te kort.
Och ja... en die mensen die extra vragen hebben reageren daarna nooit meer 🤦‍♂️ hier ook selectief wat er op vinted gaat.. en het moet in de 2 vinted bakken passen anders gaat het naar de kringloop... ik heb echt wel plek voor meer vinted meuk.. maar geen energie
pi_219533143
Ik heb geconcludeerd dat ik zo aan het werk kan als opruim coach.
Ik houd van opruimen, en als ik zie hoe die opruimgriet bij Debbie het doet, durf ik sowieso te zeggen dat ik dat beter kan.

Ik woon in Barneveld maar zal me nooit en te nimmer bij Debbie melden, geloof dat dat voor niemand goed gaat zijn ;)

Afgelopen week bij mezelf weer eens goed opgeruimd. Eea op marktplaats gezet, veel wat gewoon weg kan in de kliko of gratis.
Mijn kastje waar marktplaats/Vinted items in liggen moet ik nog wel even opschonen, maar als het er al een tijd op staat zonder enig bod, dan kan het naar de kringloop (want gratis afhalen wil ik alles in 1x en dat wil lang niet iedereen, geen geleur, gewoon naar de kringloop)
pi_219533176
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 10:16 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Zal idd wel een cry out voor aandacht zijn om te kijken hoeveel "ow neenee ga niet weg" ze krijgt... en dan straks "ik heb er over nagedacht en laat de haat niet winnen ik blijf gewoon "
100% dit.
pi_219533194
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 10:24 schreef TantePien1990 het volgende:
Ik heb geconcludeerd dat ik zo aan het werk kan als opruim coach.
Ik houd van opruimen, en als ik zie hoe die opruimgriet bij Debbie het doet, durf ik sowieso te zeggen dat ik dat beter kan.

Ik woon in Barneveld maar zal me nooit en te nimmer bij Debbie melden, geloof dat dat voor niemand goed gaat zijn ;)

Afgelopen week bij mezelf weer eens goed opgeruimd. Eea op marktplaats gezet, veel wat gewoon weg kan in de kliko of gratis.
Mijn kastje waar marktplaats/Vinted items in liggen moet ik nog wel even opschonen, maar als het er al een tijd op staat zonder enig bod, dan kan het naar de kringloop (want gratis afhalen wil ik alles in 1x en dat wil lang niet iedereen, geen geleur, gewoon naar de kringloop)
Bij mij begint het opruimen al voordat ik iets koop. Heb ik het echt nodig? Waar komt het voor in de plaats? Ga ik dit regelmatig dragen? Is het tijdloos of is het een trend?

Ik koop dus heel weinig.
pi_219533342
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 december 2025 10:07 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Nou dat, ik ben ook chronisch ziek en ben al blij dat ik mijn huishouden lekker op regel kan houden en daarnaast nog een keer wat extra's kan doen.
En ik maak liever andere mensen blij met kleding die misschien ( euro opbrengt.
Voor duurdere nieuwe items msaknik een uitzondering. Daarom snap ik Debbie daarin ook niet, ruim die boel
Op, weg ermee. Opgeruimd huis is echt rustgevend
pi_219533351
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 10:16 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
" de lieve mensen zijn met meer" 🤣
pi_219533381
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 10:52 schreef Henrike het volgende:

[..]
Nou dat, ik ben ook chronisch ziek en ben al blij dat ik mijn huishouden lekker op regel kan houden en daarnaast nog een keer wat extra's kan doen.
En ik maak liever andere mensen blij met kleding die misschien ( euro opbrengt.
Voor duurdere nieuwe items msaknik een uitzondering. Daarom snap ik Debbie daarin ook niet, ruim die boel
Op, weg ermee. Opgeruimd huis is echt rustgevend
Ik zie bij Debbie nooit kleding van goede kwaliteit, dat doorverkopen snap ik dus helemaal niet.
pi_219533391
De nieuwe folder van AH staat online! Gaat morgen in. Ben benieuwd wat Sanneke per se wil hebben uit deze folder.
pi_219533410
Hoorde opruim vrouw ook zeggen dat er een baby kleertjes zoe bak was en wees op een best grote bak .. nu snap ik dat je het eerste pakje bewaard en eventueel nog een setje waar je herinneringen aan hebt maar als je uitgebroed bent kan een bak met kleding toch weg? En is er dan alleen een bak met kleding van de kroonprinses? (Bijzonder ook dat zoe baby was in Liverpool dus deze bak steeds mee gesleept is)
Als je het bewaard voor je kleinkinderen moet je ook maar "geluk" hebben dat het een meisje word EN dan heb je toch hele andere leuke kleding??
pi_219533499
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 10:58 schreef JaNeeDan het volgende:
De nieuwe folder van AH staat online! Gaat morgen in. Ben benieuwd wat Sanneke per se wil hebben uit deze folder.
En dan is iets uitverkocht/niet leverbaar en dan zijn de rapen gaar..
pi_219533500
Het zit nog niet mee in Noorwegen.
Geen noorderlicht en een kapotte boot.
pi_219533530
Oh, de boot om te zeevissen is stuk, wat jammer voor Sam. Hij vond dat zo leuk.

Zou ze de reismevrouw al gebeld hebben?

Weten dat je naar de tourist information kunt om te vragen naar mogelijkheden?

En wat gaan ze nu doen, zouden er alternatieven staan op haar reisschema?
pi_219533567
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 09:12 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Ik ben daar juist gek op. Ben zo blij dat oversized eindelijk weer in is. Ik heb geen idee wie deze dame is en hoe ze zich kleedt, maar ik houd van oversized, mijn hele leven al.
Beetje oversized wel inderdaad, maar bij de betreffende influencer vind ik het wel heel erg oversized haha
pi_219533569
Ik heb niet de indruk dat het echt gezellig is in Noorwegen met de twee Geertsen. En nu ook nog de boot kapot. Het is allemaal veel te krap, te haastig en te kort.

Waarschijnlijk wil Sam ook helemaal niet langer (en eigenlijk niet met z'n moeder), maar als ik dit afzet tegen de reis met Julia en de aankomende reis met Jim is het schraal.

Ik heb met hem te doen. Ja, hij is volwassen en hij had nee kunnen zeggen. Maar hij wil natuurlijk de relatie ook goed houden met zijn ouders. Het is moeilijk om je als kind aan zo'n moeder te onttrekken zonder dat het z'n weerslag heeft op het hele gezin.
pi_219533639
Jvp ook weer heel bijzonder gekleed op de stories zo wil je toch niet online
pi_219533661
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 11:20 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Oh jee, en ze heeft nog wel extra gespaard om de ekkkkksssselllllent producten te kunnen kopen.
pi_219533744
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 10:57 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik zie bij Debbie nooit kleding van goede kwaliteit, dat doorverkopen snap ik dus helemaal niet.
Zelfde bij Judith, ze verkopen allebei afgedragen meuk
pi_219533760
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 11:03 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Hoorde opruim vrouw ook zeggen dat er een baby kleertjes zoe bak was en wees op een best grote bak .. nu snap ik dat je het eerste pakje bewaard en eventueel nog een setje waar je herinneringen aan hebt maar als je uitgebroed bent kan een bak met kleding toch weg? En is er dan alleen een bak met kleding van de kroonprinses? (Bijzonder ook dat zoe baby was in Liverpool dus deze bak steeds mee gesleept is)
Als je het bewaard voor je kleinkinderen moet je ook maar "geluk" hebben dat het een meisje word EN dan heb je toch hele andere leuke kleding??
Dat gesprekje op zolder met die vrouw ook, zo nep en dan die herrie op de achtergrond
pi_219533772
Ik heb mezelf even door de stories van AM in Noorwegen geklikt. Het eerste wat denk; Wat heerlijk voor die jongste kinderen dat dat alziend oog ( de camera) dat de godganse dag boven hun hoofd zweeft een paar dagen pleite is. Wat zullen ze zich vrij voelen in hun huis, de badkamer en hun bed zonder die moeder die overal opduikt met een telefoon voor dr gezicht.
Sam lijkt weinig gecharmeerd te zijn van Marie Spielberg die hem de hele dag al filmend achtervolgd. Maar ja, iedereen heeft zn prijs en voor Sam was dat blijkbaar zeevissen en een husky tocht.
pi_219533792
Wat gebeurd daar trouwens in die bibliotheek van HVK dat ze daar iedere dag moet zitten? Wat een maf gedoe joh!
pi_219533824
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 11:20 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Kan ze wel weer tig stories vullen😉
pi_219533838
Ik vind de beelden van AM helemaal niet uitnodigend om daar naartoe op reis te gaan.

Nu ga ik dat wel een keer doen, maar dat is omdat ik vrienden heb in Noorwegen die al prachtige beelden hebben laten zien.

Dat gefilm in die winkels, dat doet ze in NL ook. Haar ohh’s en ahhh’s en we rijden onder het water door. Jemig wat kom je dan wereldvreemd over.

En het lijkt erop dat Sam ook echt aan het genieten is. Had die jongen gewoon een week met zijn vader op stap laten gaan. Niet zo vreemd dat hij al lang lag te slapen (zich slapend hield) om van het geneuzel van zijn moeder af te zijn.

Ik vraag me af, met al die reizen die ze met de kinderen doet, ze zijn zo te zien niet echt goed voor de bonding, zou ze reisinfluencer willen worden? Want de kinderen worden te groot om het plaatje mommy of familie influencer in stand te houden.
pi_219533881
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 11:49 schreef Weerikier het volgende:
Wat gebeurd daar trouwens in die bibliotheek van HVK dat ze daar iedere dag moet zitten? Wat een maf gedoe joh!
De woning ontvluchten. Het is gratis. Het is vlakbij. Iemand anders die haar kinderen bezig houdt. Het is droog en warm. Enige educatieve waarde door het voorlezen wat hun moeder ze niet wil of kan bieden.
pi_219533901
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 11:25 schreef Huisopdehoek het volgende:
Oh, de boot om te zeevissen is stuk, wat jammer voor Sam. Hij vond dat zo leuk.

Zou ze de reismevrouw al gebeld hebben?

Weten dat je naar de tourist information kunt om te vragen naar mogelijkheden?

En wat gaan ze nu doen, zouden er alternatieven staan op haar reisschema?
Nee joh, AM lost het op met koffie en de gevleugelde term 'het komt goed'.

Stervende zwaan, die term gebruikt ze toch voor haar kleuter als die ter aarde stort omdat ze haar scouting shirt niet aan wil?
Beetje denigrerend om over Sam te zeggen ik snap wel dat hij oprecht baalt.
pi_219533930
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 11:44 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Zelfde bij Judith, ze verkopen allebei afgedragen meuk
Ik snap ook niet dat er mensen zijn die dit kopen.
pi_219533944
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 12:03 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Nee joh, AM lost het op met koffie en de gevleugelde term 'het komt goed'.

Stervende zwaan, die term gebruikt ze toch voor haar kleuter als die ter aarde stort omdat ze haar scouting shirt niet aan wil?
Beetje denigrerend om over Sam te zeggen ik snap wel dat hij oprecht baalt.
Nu moet de reismevrouw kijken of er nog iets beschikbaar is. Waarschijnlijk zijn de lijnen korter als ze zelf naar de Tourist Information gaan. Wel raar dat het ‘schip kapot’ niet eerder aan hen was gemeld (of het was net gebeurd of de reismevrouw was nog niet wakker), en dat de mensen van die tour niet geïnformeerd hebben bij een collega oid. Uit klantvriendelijkheid.
pi_219533989
quote:
88s.gif Op vrijdag 19 december 2025 11:39 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Oh jee, en ze heeft nog wel extra gespaard om de ekkkkksssselllllent producten te kunnen kopen.
Volgens threads van 3/12 gaat ze altijd naar Lidl. Het moet wel heel bijzonder zijn dan wat AH heeft voor haar.
pi_219534023
AM ‘maakt het goed met Sam’. Zouden ze nog een keer een reisje gaan doen? Mag hij met zijn vader een reisje doen?

En ze glijdt bijna uit tijdens het filmen. Goh. Hou dat ding in je zak , wat heeft het voor nut/interessants je zoon te filmen als hij een paar stappen doet?

Ga op het weggeveegde stuk lopen, koop van die dingen die je onder je schoenen kunt doen om meer grip te krijgen. Hebben ze oa bij de ANWB, dus ongetwijfeld daar ook. Maar stond niet op het paklijstje van de reismevrouw, gemiste kans.
pi_219534035
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 12:18 schreef papierentas het volgende:

[..]
Volgens threads van 3/12 gaat ze altijd naar Lidl. Het moet wel heel bijzonder zijn dan wat AH heeft voor haar.
Ze heeft toch regelmatig een bon van de AH én de Lidl?
pi_219534104
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 12:22 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ze heeft toch regelmatig een bon van de AH én de Lidl?
Ja klopt.

Er reageert iemand op haar post van 1/12 ; Naar Albert Heijn gaan en klagen over de bon is net als tegen een muur aanlopen en klagen dat het pijn doet🤷‍♂️
Waarop het antwoord van haar is ; Ga altijd naar Lidl.

Nou maakt het mij allemaal niet uit waar ze boodschappen doet, maar zoals bij alles, waarom verhalen mooier maken of liegen, is zo niet nodig.
pi_219534145
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 11:49 schreef Weerikier het volgende:
En Louay kan zijn ogen bijna niet open houden, ga naar huis na zo'n hectische week en leg dat kereltje in bed, knutsel zelf even met Zayn of zet hem aan het spelen.
pi_219534235
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 12:10 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Nu moet de reismevrouw kijken of er nog iets beschikbaar is. Waarschijnlijk zijn de lijnen korter als ze zelf naar de Tourist Information gaan. Wel raar dat het ‘schip kapot’ niet eerder aan hen was gemeld (of het was net gebeurd of de reismevrouw was nog niet wakker), en dat de mensen van die tour niet geïnformeerd hebben bij een collega oid. Uit klantvriendelijkheid.
Ik snap ook niet dat ze het niet probeert het terplekke zelf op probeert te lossen
pi_219534265
Ligt het aan mij of heb ik als enige steeds meer het idee dat KC steeds meer op Mb wil lijken, haardracht, de filmpjes voor de spiegel, de manier van praten?
pi_219534288
Dbm heeft een nieuwe spijkerbroek, ze draait om en zegt ‘kijk die billen’ 🫣 ik zie geen billen hoor, alleen maar plat
pi_219534352
Klaagpost van Sanneke over ‘alleen nog maar moeder zijn en geen tijd meer hebben voor leuke uitjes etc. met partner.’

Tip: kom met je luie lijf van de bank af en zorg dat de keet wordt opgeruimd en schoongemaakt. Zoveel werk kan het niet zijn met zo’n kleine ruimte. Haal meerdere keren p/w wat boodschappen of desnoods de weekboodschappen met de bij elkaar geschooide bakfiets.

En kijk dan eens hoeveel tijd er overblijft voor leuke dingen wanneer Dion vrij is. Nu wordt die tijd besteed aan dingen die Sanneke ook zelf zou kunnen doen. En ja, dat je rekening moet houden met een kind geldt voor iedereen met kinderen. Dus trek er met z’n drieën op uit of regel een oppas! Zeurkous.
pi_219534405
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 13:16 schreef JaNeeDan het volgende:
Klaagpost van Sanneke over ‘alleen nog maar moeder zijn en geen tijd meer hebben voor leuke uitjes etc. met partner.’

Tip: kom met je luie lijf van de bank af en zorg dat de keet wordt opgeruimd en schoongemaakt. Zoveel werk kan het niet zijn met zo’n kleine ruimte. Haal meerdere keren p/w wat boodschappen of desnoods de weekboodschappen met de bij elkaar geschooide bakfiets.

En kijk dan eens hoeveel tijd er overblijft voor leuke dingen wanneer Dion vrij is. Nu wordt die tijd besteed aan dingen die Sanneke ook zelf zou kunnen doen. En ja, dat je rekening moet houden met een kind geldt voor iedereen met kinderen. Dus trek er met z’n drieën op uit of regel een oppas! Zeurkous.
Inderdaad!!!!! Goed gezegd.
Wat een gezeur weer!
pi_219534409
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 11:45 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Dat gesprekje op zolder met die vrouw ook, zo nep en dan die herrie op de achtergrond
Waarom ga je daar zitten ook? Ga gewoon beneden aan tafel zitten 🤷‍♀️
pi_219534425
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 12:56 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik snap ook niet dat ze het niet probeert het terplekke zelf op probeert te lossen
Omdat ze dat zelf niet kan bedenken. Alles moet voorgekauwd worden, omdat niemand haar verteld heeft dat er ook zoiets bestaat als een 'VVV' in Noorwegen. Omdat ze zo wereldvreemd is dat ze geen idee heeft dat mensen dit al decennia lang regelen zonder reisdame die alles voorkauwt.
pi_219534435
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 12:39 schreef Henrike het volgende:

[..]
En Louay kan zijn ogen bijna niet open houden, ga naar huis na zo'n hectische week en leg dat kereltje in bed, knutsel zelf even met Zayn of zet hem aan het spelen.
Hahaha geen rare dingen zeggen he🤪. Kind in bed overdag en knutselen met je andere kind. Denk niet dat dat in dr opkomt😅
pi_219534537
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 13:16 schreef JaNeeDan het volgende:

Dit! Ze maakt zelf ook geen aanstalten om onder de mensen te komen
pi_219534549
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 december 2025 13:26 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Omdat ze dat zelf niet kan bedenken. Alles moet voorgekauwd worden, omdat niemand haar verteld heeft dat er ook zoiets bestaat als een 'VVV' in Noorwegen. Omdat ze zo wereldvreemd is dat ze geen idee heeft dat mensen dit al decennia lang regelen zonder reisdame die alles voorkauwt.
Echt bizar gewoon, hoe wereldvreemd zij is. (En waarom neemt Sam het dan niet over?)
pi_219534603
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 13:45 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Echt bizar gewoon, hoe wereldvreemd zij is. (En waarom neemt Sam het dan niet over?)
Ik heb zo'n vermoedden dat zij van alles in de stress raakt, ze doet me een beetje denken aan mijn schoonmoeder en dat t dan een beetje gaat zoals; 'nee, nee, maar ik heb al contact met Madelon (of hoe heet ze?), die regelt het allemaal. Nee, dat hoef jij niet te doen hoor, da's toch allemaal veel te onhandig? Wacht Madelon nu maar even af'.

Ik vind t overigens wel vreemd dat wanneer de boot kapot is er niet gelijk een alternatief is aangeboden.
pi_219534762
Tenenkrommend die beelden bij AM 🤣die dooie gesprekken (oh jij hebt hetzelfde als ik!), dat slapen van Sam, dat voorop lopen. Straks moet ze nog met de gipsvlucht naar huis 🫣omdat ze uitglijdt.
Dan pies is stiekem echt in mijn broek.

AM heeft echt iemand nodig die input levert zoals Julia, Sam is totaal zichzelf en niet bezig met de camera, heel verfrissend. AM moet extra hard werken 😅
pi_219534776
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 14:10 schreef Ouder1980-3de het volgende:
Tenenkrommend die beelden bij AM 🤣die dooie gesprekken (oh jij hebt hetzelfde als ik!), dat slapen van Sam, dat voorop lopen. Straks moet ze nog met de gipsvlucht naar huis 🫣omdat ze uitglijdt.

AM heeft echt iemand nodig die input levert zoals Julia, Sam is totaal zichzelf en niet bezig met de camera, heel verfrissend. AM moet extra hard werken 😅
Het doet allemaal een beetje sneu aan, AM doet alsof ze van alles gemeen hebben, maar dat lijkt te stoppen bij koffie (drinken).
pi_219534787
En het drankje ‘maakt het goed’
Nee, dat maakt niet goed dat hij nietbiets kon doen waar hij erg naar uitkeek.
pi_219534916
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 12:18 schreef papierentas het volgende:

[..]
Sanneke heeft het in haar stories van gisteren (dus bijna weg) over Excellent producten.
pi_219534973
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 09:50 schreef JaNeeDan het volgende:
JvP plakt plaatjes over de gezichten van haar kinderen om ze te beschermen maar gaat als moeder van diezelfde kinderen in een body met panty op insta. Een panty promoten kan toch ook met kleren aan?
Ben maar blij dat ze überhaupt kleding aanheeft.

Edit ik dacht dat het hvk ging.

[ Bericht 3% gewijzigd door Snaky op 19-12-2025 14:37:01 ]
pi_219534995
Ik snap dat AM geen invloed heeft op het wel of niet zien van het Noorderlicht, maar ik vind het een raar verhaal "dat de boot, voor het zeevissen, stuk is". Boten genoeg in die haven en heeft ze überhaupt iets geprobeerd.
pi_219535038
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 14:30 schreef Snaky het volgende:

[..]
Ben maar blij dat ze überhaupt kleding aanheeft.
Daar zeg je wat…
Nou zie ik een panty niet als kleding maar het is altijd meer dan alleen ondergoed.
pi_219535060
Dat alcohol drinken bij AM vind ik best raar voordat je op een excursie gaat zoals sneeuwscooter rijden of wandelen in een donker bos op een berg. Nou lust ik graag een borrel maar dan ga ik daarna niet meer op de sneeuwscooter.
En weer dat stomme "komt goed" wat ze zichzelf helemaal heeft toegeëigend. Nee het komt niet goed, het is super jammer dat dat zeevissen niet doorgaat , mag Sam zeker best ff flink van balen.
pi_219535062
Ik gun Sam een reisje met MG.
pi_219535113
Sanneke heeft nog iets gevonden om over te zeuren: sinds de box uit de keet is moet ze steeds op haar zoon letten. Of zet de box terug.
Een kind is toch eigenlijk een grote last hè? Je moet moederen, je moet je aanpassen, je moet op een kind letten. WAT had zij dan verwacht?
pi_219535117
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 december 2025 14:12 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Het doet allemaal een beetje sneu aan, AM doet alsof ze van alles gemeen hebben, maar dat lijkt te stoppen bij koffie (drinken).
Ik vind haar erg ongemakkelijk, bijna nerveus, overkomen met haar eigen volwassen kind en Sam loopt erbij alsof ie het al voelde aankomen dat ie het Noorderlicht niet zou krijgen te zien en dat de boot voor het zeevissen stuk is.
pi_219535123
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 14:37 schreef Snaky het volgende:
Ik gun Sam een reisje met MG.
Ik gun alle kinderen uit dat gezin een normale moeder.
pi_219535203
Sanneke kan niet douchen omdat ze de box weg heeft gedaan? Wat denk je van in mogelijkheden denken?

- Douchen in de avond
- Mijan in zijn ledikantje zetten terwijl je doucht
- Kinderstoel in badkamer zetten
- Samen douchen

Zo moeilijk is het toch allemaal niet joh?
pi_219535227
Haha de dochter van thezhoufamily maakt me daar mooie bladerdeeghapjes, zien er super uit
pi_219535244
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 14:43 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ik vind haar erg ongemakkelijk, bijna nerveus, overkomen met haar eigen volwassen kind en Sam loopt erbij alsof ie het al voelde aankomen dat ie het Noorderlicht niet zou krijgen te zien en dat de boot voor het zeevissen stuk is.
Ja, dus dan maar aan de zuip.
pi_219535252
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 14:54 schreef Paardrijden123 het volgende:
Sanneke kan niet douchen omdat ze de box weg heeft gedaan? Wat denk je van in mogelijkheden denken?

- Douchen in de avond
- Samen douchen

Hij doet nog 2 slaapjes per dag (oke, soms 1), dan kan je toch douchen?

Kind met boekje in de badkamer erbij?

S avonds douchen als Dion thuis is? (Maar dan is ze natuurlijk weer bang dat ze alles mist).

Misschien moet ze hulp krijgen met zichzelf een routine aanleren.
S ochtends opstaan, opfrissen, aankleden ontbijten, kind in de wagen (of bakfiets) en lekker naar buiten/boodschap doen.
Ik kan me voorstellen dat het voor haar, gezien haar autisme, lastiger kan zijn om ergens toe te komen. Maar ze is ook niet per se op zoek naar iets of iemand die haar daar bij kan helpen if ondersteunen
pi_219535263
quote:

- Douchen in de avond
- Samen douchen

Maar ze is autistisch dus dat kan ze niet zelf bedenken. Snap best dat bepaalde dingen uitdagend voor haar kunnen zijn hoor maar dat geklaag over geen planning kunnen maken 🙄 Arme Sanneke, niemand heeft haar verteld dat je over het algemeen nog maar weinig vooruit kunt plannen met een klein kind. Zou zij ooit hulp hebben gezocht om om te gaan met haar autisme? Vast niet.. Zou wel een goed idee zijn.
pi_219535282
Terwijl de box juist handig is op deze leeftijd. Hij erin en jij je handen vrij voor de douche of andere dingen die de meeste mensen dien in huis. Je kan je kind niet elke minuut van de dag in de gaten houden. Dan kom je idd nergens meer aan toe. Heel frustrerend
pi_219535303
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 december 2025 15:04 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Hij doet nog 2 slaapjes per dag (oke, soms 1), dan kan je toch douchen?

Dat durft ze niet omdat ze bang is dat hij wakker wordt. 😅
pi_219535375
Tja, het is een bewerkelijke leeftijd.. Ik zette mijn kinderen altijd in het ledikant met wat wat speelgoed en boekjes of zo. Ging prima, maar dat was direct naast de badkamer. Nam ze ook vaak mee in de douche/het bad. 2 vliegen in 1 klap. Denken in oplossingen is alleen niet haar sterkste kant. Kan me wel voorstellen dat het onvoorspelbare wat een (jong) kind met zich meebrengt lastig kan zijn voor mensen met autisme. Maarja, het hele concept kind is onvoorspelbaar..
pi_219535391
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 15:11 schreef Paardrijden123 het volgende:

[..]
Dat durft ze niet omdat ze bang is dat hij wakker wordt. 😅
En dan? Zou hij dan uit z’n bed klimmen, z’n jas en schoenen aantrekken en naar buiten gaan?
Zij kan écht overal een probleem in zien. Ze kan er ook voor kiezen om ‘s ochtends een half voordat ze hem uit bed haalt op te staan en te douchen. Zoals bijvoorbeeld werkende ouders doen. Kan zij zich natuurlijk helemaal niet in verplaatsen net zoals ik mij totaal niet in haar nutteloze bestaan kan verplaatsen.
pi_219535432
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 15:22 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
En dan? Zou hij dan uit z’n bed klimmen, z’n jas en schoenen aantrekken en naar buiten gaan?
Zij kan écht overal een probleem in zien. Ze kan er ook voor kiezen om ‘s ochtends een half voordat ze hem uit bed haalt op te staan en te douchen. Zoals bijvoorbeeld werkende ouders doen. Kan zij zich natuurlijk helemaal niet in verplaatsen net zoals ik mij totaal niet in haar nutteloze bestaan kan verplaatsen.
Niet zo denigrerend doen he, ze maakt wel mensen blij met linkjes naar meuk!!

Moet ook elke x lachen om die advent content. Ze hebben er beide geen reet zin in, Dion raffelt het zo snel mogelijk af en eindigt met een chagrijnige groet. Krijg daar echt zin van om zo'n kalender te kopen. :')
pi_219535514
Wel heftig dat Dion eens wat voor zichzelf gaat doen en zij een extra dag aan het moederen is.

Niemand heeft haar verteld dat dit gewoon het leven is. En dat ze best eens de deur uit kan gaan. Als de wind niet te hard waait.
pi_219535531
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 13:05 schreef Muisjeruisje het volgende:
Dbm heeft een nieuwe spijkerbroek, ze draait om en zegt ‘kijk die billen’ 🫣 ik zie geen billen hoor, alleen maar plat
Alsof ze daar iets aan kan doen. Ik denk dat we deze kant niet op moeten.
pi_219535560
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 15:37 schreef Moedervan4kids het volgende:
Wel heftig dat Dion eens wat voor zichzelf gaat doen en zij een extra dag aan het moederen is.

Niemand heeft haar verteld dat dit gewoon het leven is. En dat ze best eens de deur uit kan gaan. Als de wind niet te hard waait.
Idd, de dagen 'moederen' duren in haar geval wel heel erg lang als je niks onderneemt met je kind..
'S ochtends lekker in een zandbak oid spelen, middagslaap, 's middags rondje kinderboerderij met de bakfiets en de dag vliegt voorbij :!
pi_219535562
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 15:22 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Nee, stel je voor! Een wekker die om 06.00 uur afgaat. Jezelf klaar moeten maken en een kind om 07.30 uur op de opvang moeten brengen. Door racen naar je werk en tot 17.00 uur aan de slag. Kind ophalen, eten koken. Dat is een ontzettend ver van haar bed show (en voor de rest van influence land). Een lunch en 1 “meeting” per dag is voor de gemiddelde influencer al zwaar. Voor de meeste mensen is bovenstaand voorbeeld echter wel het normale leven. En daar komt ook gewoon nog een takenlijst aan huishoudelijke dingen bij. Bij veel influencers is dat al een dagtaak, zoals de was. 🤪
pi_219535602
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 14:37 schreef Weerikier het volgende:
Dat alcohol drinken bij AM vind ik best raar voordat je op een excursie gaat zoals sneeuwscooter rijden of wandelen in een donker bos op een berg. Nou lust ik graag een borrel maar dan ga ik daarna niet meer op de sneeuwscooter.
En weer dat stomme "komt goed" wat ze zichzelf helemaal heeft toegeëigend. Nee het komt niet goed, het is super jammer dat dat zeevissen niet doorgaat , mag Sam zeker best ff flink van balen.
Ik snap drinken midden op de dag sowieso niet
pi_219535607
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 14:59 schreef Henrike het volgende:
Haha de dochter van thezhoufamily maakt me daar mooie bladerdeeghapjes, zien er super uit
Ziet er beter uit dan die appelflappen van dbm
pi_219535649
quote:
17s.gif Op vrijdag 19 december 2025 15:38 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Alsof ze daar iets aan kan doen. Ik denk dat we deze kant niet op moeten.
Tuurlijk kan ze daar niks aan doen, maar ze ziet dingen die er niet zijn en dat benoemde ik 🫣
pi_219535674
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 15:55 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Tuurlijk kan ze daar niks aan doen, maar ze ziet dingen die er niet zijn en dat benoemde ik 🫣
Mwah ik zag wel een bips hoor
Vond het best prima staan, fijn voor haar dat ze zich er goed in voelt.
pi_219535685
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 15:49 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Zou ik ook doen als ik met AM op vakantie was 🫣.

Ik kan me ergens ook nog voorstellen dat je t besef van tijd een beetje kwijt raakt als t zo vroeger donker wordt. Ik snap alleen niet Waarom je zou gaan drinken als je nog zo'n scootertocht gaan doen.
Zou ze zelf rijden? Lekker angstig op dat apparaat?
pi_219535744
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 15:44 schreef Paardrijden123 het volgende:

[..]
Nee, stel je voor! Een wekker die om 06.00 uur afgaat. Jezelf klaar moeten maken en een kind om 07.30 uur op de opvang moeten brengen. Door racen naar je werk en tot 17.00 uur aan de slag. Kind ophalen, eten koken. Dat is een ontzettend ver van haar bed show (en voor de rest van influence land). Een lunch en 1 “meeting” per dag is voor de gemiddelde influencer al zwaar. Voor de meeste mensen is bovenstaand voorbeeld echter wel het normale leven. En daar komt ook gewoon nog een takenlijst aan huishoudelijke dingen bij. Bij veel influencers is dat al een dagtaak, zoals de was. 🤪
Eens. Influencers hebben een totaal verknipt beeld van de realiteit.
pi_219535774
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 15:28 schreef Nieve het volgende:

[..]
Niet zo denigrerend doen he, ze maakt wel mensen blij met linkjes naar meuk!!

Moet ook elke x lachen om die advent content. Ze hebben er beide geen reet zin in, Dion raffelt het zo snel mogelijk af en eindigt met een chagrijnige groet. Krijg daar echt zin van om zo'n kalender te kopen. :')
De hype rondom die kalenders snap ik sowieso niet. Koop gewoon wat je leuk of lekker vindt zonder het risico dat er allemaal dingen inzitten die je niet lust o.i.d. Nou zal zo’n kalender met chocolade niet de hoofdprijs kosten maar als ik bijv. kijk naar de kalender van Rituals dan zitten er misschien 5 dingen in die ik zou gebruiken.
pi_219535803
Ik vind Sam lekker normaal overkomen. Met Jim of Julia heeft AM denk ik makkelijker een klik met haar 'grapjes' en quasi kirrende opmerkingen. Sam is gewoon stoïcijns zichzelf en het lijkt alsof AM daar vooral onzeker/ongemakkelijk van wordt en zich niet zo goed raad weet. Dat in combinatie met onverwachte/nieuwe dingen (vreemde straten/andere taal/kapotte boot) en de zenuwachtige situatie is compleet. Ik snap wel dat Sam graag met de ook lekkere nuchtere Maarten op stap gaat.
pi_219535905
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 16:17 schreef Clea het volgende:
Ik vind Sam lekker normaal overkomen. Met Jim of Julia heeft AM denk ik makkelijker een klik met haar 'grapjes' en quasi kirrende opmerkingen. Sam is gewoon stoïcijns zichzelf en het lijkt alsof AM daar vooral onzeker/ongemakkelijk van wordt en zich niet zo goed raad weet. Dat in combinatie met onverwachte/nieuwe dingen (vreemde straten/andere taal/kapotte boot) en de zenuwachtige situatie is compleet. Ik snap wel dat Sam graag met de ook lekkere nuchtere Maarten op stap gaat.
Jaa zo komt het ook echt over.
Vind ook nu dat ze regelmatig stiekem filmt. Het komt stiekem over.
pi_219535992
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 15:49 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Nee, ik vind dat ook heel vreemd. Ik kan 70-plussers die dat doen, maar van mijn leeftijd of jonger eigen niemand. Vooral als je weet dat je nog op de sneuwscooter moet. En dan ook nog in een land waar het heel duur is. Ik ben misschien raar, maar ik zou dan denken, die wijn komt wel weer, ik neem wel wat anders.
pi_219536076
Ik vind het contact tussen Annemarie en Sam best wat ongemakkelijk overkomen. En dat bedoel ik echt nuiet rot, want dat zou tussen mij en mijn oudste kind ook zo zijn als we samen op vakantie zouden gaan. Dat doen we dus ook niet. Kortere activiteiten werken beter of met een grotere groep. Ik heb hetzelfde met mijn moeder: ik ben gek op mijn moeder, maar samen op reis, dat werkt gewoon niet.
pi_219536090
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 14:37 schreef Weerikier het volgende:
Ik denk dat de meeste mensen geen alcohol gaan drinken voordat ze op een sneeuwscooter gaan zitten , of ze zit het verhaal gewoon aan te dikken en het is niet waar, of ze denkt dat ze het gewoon zoo goed kan , dat haar niets gebeurd, nou we weten allemAal hoe stijf ze op de motor zit .
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219536113
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 16:40 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Nee, ik vind dat ook heel vreemd. Ik kan 70-plussers die dat doen, maar van mijn leeftijd of jonger eigen niemand. Vooral als je weet dat je nog op de sneuwscooter moet. En dan ook nog in een land waar het heel duur is. Ik ben misschien raar, maar ik zou dan denken, die wijn komt wel weer, ik neem wel wat anders.
Als je op vakantie een wijntje neemt bij de lunch op een Frans terrasje waarna je weer lekker terug kan wandelen naar de camping en verder wat rond lummelt tot het avond eten, snap ik helemaal.
Maar het lijkt me zo zonde die korte tijd dat je daar in Noorwegen bent en dan heb je nog een toffe excursie op het programma en dan ben je half beneveld.
pi_219536123
quote:

- Douchen in de avond
- Samen douchen

Zou ze zo simpel zijn dat ze dit zelf niet kan bedenken ? 😊erg hoor welke opleiding heeft ze gehad?
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219536128
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 16:50 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Ik denk dat de meeste mensen geen alcohol gaan drinken voordat ze op een sneeuwscooter gaan zitten , of ze zit het verhaal gewoon aan te dikken en het is niet waar, of ze denkt dat ze het gewoon zoo goed kan , dat haar niets gebeurd, nou we weten allemAal hoe stijf ze op de motor zit .
Wat zijn de consequenties in Noorwegen als je wordt betrapt met alcohol op?

En Sanneke met dr gevulde eieren van de excellent🤢. Was dat nou echt wat ze zo graag wilde hebben?
pi_219536154
Milou gaat naar Duitsland.
Een fluflu bij mij in de buurt en laten we dit weekend nu ook naar een kerstmarkt gaan in het kasteel, in het dorp waar zij ook is.
Misschien spot ik er een in het wild :P
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_219536164
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 15:37 schreef Moedervan4kids het volgende:

Oh ze had nooit zoals ik een vrachtwagenchauffeur moeten krijgen , mijn man ging soms de hele week weg.
En dan zat ik met twee kinderen ( en een hond) Ik kan ook slecht tegen dat gezeur van haar dat snappen jullie nu wel 😂😂
pi_219536202
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 16:53 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]

En Sanneke met dr gevulde eieren van de excellent🤢. Was dat nou echt wat ze zo graag wilde hebben?
Gatver! Ik vraag me altijd al af wie nou in godsnaam die kant en klare gevulde eieren koopt als ik ze zie liggen in de winkel. Sanneke dus..
Sorry maar dat maak je toch veel lekkerder en super makkelijk zelf? Ze zit de godganse dag in die stacaravan op de bank en dan kant en klare gevulde eieren kopen.
pi_219536219
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 16:53 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Zou ze zo simpel zijn dat ze dit zelf niet kan bedenken ? 😊erg hoor welke opleiding heeft ze gehad?
Sanneke is afgestudeerd aan de Ik wil niet en ik kan niet academie. Zij is professioneel klager.
pi_219536262
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 17:00 schreef Weerikier het volgende:

[..]
Gatver! Ik vraag me altijd al af wie nou in godsnaam die kant en klare gevulde eieren koopt als ik ze zie liggen in de winkel. Sanneke dus..
Sorry maar dat maak je toch veel lekkerder en super makkelijk zelf? Ze zit de godganse dag in die stacaravan op de bank en dan kant en klare gevulde eieren kopen.
Ik vind ze ook vies altijd en ze liggen hier 2e kerstdag in de opruimbak van de winkel haha.
Net als die voorgekookte gekleurde paaseieren brrr
pi_219536267
Waarom kun je niet douchen als je kind een dutje doet? Zing je keihardofzo?
En hoe lang douche je? Als je kind dan al wakker zou worden van het stromende water, dan zit hij toch niet uren helemaal overstuur in zijn bed?
  vrijdag 19 december 2025 @ 17:11:04 #161
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_219536286
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 17:02 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Sanneke is afgestudeerd aan de Ik wil niet en ik kan niet academie. Zij is professioneel klager.
Nou ik kijk een oude vlog uit 2013 en toen was ze inderdaad niks anders... ze is op een festival en zit alleen maar te klagen dat het te druk is, te warm en dat de artiesten niet leuk zijn.
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_219536291
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 17:08 schreef Huisopdehoek het volgende:
En hoe lang douche je? Als je kind dan al wakker zou worden van het stromende water, dan zit hij toch niet uren helemaal overstuur in zijn bed?
Wakker worden van stromend water? Ik stofzuigde het huis incl. hun slaapkamer als mijn kinderen lagen te slapen😬
pi_219536307
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 16:53 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Wat zijn de consequenties in Noorwegen als je wordt betrapt met alcohol op?

Gevulde eieren kan ze niet zelf maken? Of zou ze daar geen tijd voor hebben ?
pi_219536405
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 17:11 schreef popje het volgende:

[..]
Nou ik kijk een oude vlog uit 2013 en toen was ze inderdaad niks anders... ze is op een festival en zit alleen maar te klagen dat het te druk is, te warm en dat de artiesten niet leuk zijn.
Sanneke deelde een oude intro. Weet niet hoe lang geleden, maar daar zag ze er gelukkiger uit en energieker. En ik snap dat iedereen ouder wordt maar ze is nu niet echt zo oud. 35 ongeveer.
pi_219536413
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 17:13 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Dat gaan niet vanaf de bank..
pi_219536428
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 17:08 schreef Huisopdehoek het volgende:
Sanneke en zingen, zie je het voor je?
Die kan echt alleen maar zeuren en zeiken
pi_219536450
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 december 2025 17:27 schreef Earring het volgende:

[..]
Sanneke en zingen, zie je het voor je?
Die kan echt alleen maar zeuren en zeiken
Daarom: ik kan me geen reden bedenken waarom je niet kan douchen als je kind een dutje doet, omdat je bang bent dat hij wakker wordt.
pi_219536461
Ik snap Sanneke dus niet hè... Dion heeft zondag met een vriend afgesproken en dan moet zij een dag extra moederen en kan ze niks doen.

Wat een bullshit. Nu zijn mijn kinderen wel ouder. Maar ik ga er zo vaak op uit met mijn kinderen. Mijn man is steeds 2 weken weg. En ik kan me niet voorstellen om dan 'niks te kunnen'.
We zijn tot de 30e met z'n drietjes en ik ga lekker met de jongens (5 en 8 jaar) naar Terschelling en terug zeilen. We gaan nog een middag met het schip waar ik vrijwillig varen. En we gaan nog een dag met de trein op pad.
Je moet er ook wel een beetje voor open staan en denken in mogelijkheden. In mijn eentje is het soms hard werken, maar het is vooral herinneringen maken. O+

Sanneke moet het moederschap eens gaan omarmen.
pi_219536606
Die gevulde eieren had ik eens een keer gehaald toen ik weinig tijd had en snel wat hapjes op tafel moest zetten.
Maar inderdaad ,rubberen eieren met een mwah vulling van iets van 100 calorieën per stuk
Sanneke heeft werkelijk zeeën van tijd om dat zelf in elkaar te draaien 100x lekkerder
En ja een dreumes is een handenbindertje. Maar douchen als hij slaapt is natuurlijk prima te doen, of het nou sochtends is of met het middagdutje. Ik herken wel de zenuwen of mijn kind wakker zou worden, maarja daar is nou eenmaal niks aan te doen. Ook geen ramp mocht dat een keertje gebeuren.
pi_219536673
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 17:46 schreef Missinglink24 het volgende:
Die gevulde eieren had ik eens een keer gehaald toen ik weinig tijd had en snel wat hapjes op tafel moest zetten.
Maar inderdaad ,rubberen eieren met een mwah vulling van iets van 100 calorieën per stuk
Sanneke heeft werkelijk zeeën van tijd om dat zelf in elkaar te draaien 100x lekkerder
En ja een dreumes is een handenbindertje. Maar douchen als hij slaapt is natuurlijk prima te doen, of het nou sochtends is of met het middagdutje. Ik herken wel de zenuwen of mijn kind wakker zou worden, maarja daar is nou eenmaal niks aan te doen. Ook geen ramp mocht dat een keertje gebeuren.
Ik nam m’n kind gewoon altijd mee en we douchten samen. Win win voor Sanneke; kan ze moederen en me time tegelijk doen.
pi_219536710
Ze rijden toch niet zelf op de sneeuwscooter? AM en Sam
pi_219536784
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 17:53 schreef Miepje77 het volgende:
Ze rijden toch niet zelf op de sneeuwscooter? AM en Sam
Dat kan zeker wel bij zulke tochten. 1 rijdt, de ander achterop.
Als zij gaat rijden zoals ze op de motor rijdt, hou ik mijn hart vast.
pi_219536804
En nu al die kant-en-klare gevulde eieren kopen terwijl de kerstbrunch pas over 6 dagen is?! 🤢

Of knagen ze die dit weekend zelf op?
pi_219536813
Nou, volgens AM hebben ze het heel gezellig.

Wat hier eerder werd genoemd klopt wel, niet elke ouder kind band is geschikt voor tripjes samen. Ik kan dat wel met mijn moeder maar mijn broer echt niet.

Weet niet hoe Sam hierin staat maar het is wel duidelijk dat het filmen hem echt niet bevalt.
pi_219536821
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 18:02 schreef Huisopdehoek het volgende:
En nu al die kant-en-klare gevulde eieren kopen terwijl de kerstbrunch pas over 6 dagen is?! 🤢

Haha, er zit zo'n lading conservingsmiddelen in dat het vast nog tot kerst houdbaar is.

Maar die paar eitjes stop je natuurlijk zo in je holle kies. Als ik ze zelf maak dan zeker een hele doos eieren of meer, dit zijn eigenlijk maar 3 eitjes.
pi_219536881
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 18:04 schreef Missinglink24 het volgende:

Wat hier eerder werd genoemd klopt wel, niet elke ouder kind band is geschikt voor tripjes samen. Ik kan dat wel met mijn moeder maar mijn broer echt niet.

Weet niet hoe Sam hierin staat maar het is wel duidelijk dat het filmen hem echt niet bevalt.
Ik zie een constant filmende moeder
die achter haar zoon aan loopt. Die Sam Sam kijk roept omdat ze een boot ziet.

Waarbij een zeevistrip, waar hij heel erg naar uit had gekeken, niet door ging en ze geen alternatief konden (laten) vinden.
En dan maar naar een ‘écht heel leuk museum’ gaan en sushi eten en een cocktail drinken. Wat uiteraard allemaal gefilmd moet worden en direct op insta moet worden gezet. Want moeders kan niet zonder.

Maar het is echt een heel leuke trip voor moeder en zoon hoor..
pi_219536949
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 december 2025 17:07 schreef WinnieWana het volgende:

[..]

Net als die voorgekookte gekleurde paaseieren brrr
Ik vraag me ook altijd af wie dat koopt. Alleen het idee al dat ik dat moet eten🤢
pi_219537094
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 17:13 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Tssss ze heeft een kind he?! ( en de box opgeruimd) Dan is dat niet te doen!
pi_219537208
Debbie’s opruim coach post een reel waar ze haar systeem uitlegt 🫣 dit is toch geen systeem? Ze heeft de spullen gewoon verschoven en wat uitgezocht.
Gelukkig heeft ze zojuist wel haar nha diploma binnen gekregen, nu is ze officieel opruim coach 🤦♀ (hoezo is daar een cursus/opleiding/diploma voor?!?!)
pi_219537235
Thaila die een foto showt van haar kind, dat bij de kapper is geweest.

Wat is er gebeurd met haar kapsalon? Staat nog steeds op hetzelfde adres ingeschreven, En daarnaast: als je zelf de skills hebt, ga je toch geen geld betalen zodat iemand anders het kan doen?
pi_219537359
Wel echt fantastische reclame voor die reisconsulente..
Er gaan daar per dag tíg excursies weg naar noorderlicht, husky sleeën, ijskoepels, boottochten, etc. Je maakt mij niet wijs dat er 0 alternatief voor het zeevissen was🫠 arme Sam. Heeft ie nonstop een kijkende filmende moeder achter zich aan én geen boottrip wat voor hem dé activiteit vd reis was.
pi_219537391
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 18:02 schreef Huisopdehoek het volgende:

Terwijl gevulde eieren maken echt een eitje is... ;) het koken van de eieren is nog het meeste werk.
pi_219537425
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 18:53 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie’s opruim coach post een reel waar ze haar systeem uitlegt 🫣 dit is toch geen systeem? Ze heeft de spullen gewoon verschoven en wat uitgezocht.
Gelukkig heeft ze zojuist wel haar nha diploma binnen gekregen, nu is ze officieel opruim coach 🤦♀ (hoezo is daar een cursus/opleiding/diploma voor?!?!)
En de ‘before’ en ‘efter’ he?
pi_219537515
Stelt AM zich in de bus ook voor als de vloggende moeder?
pi_219537521
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 18:04 schreef Missinglink24 het volgende:

Gezellig , door de lens van de telefoon , maar wat moet ze anders zeggen ? Ik vind er niets aan ?
pi_219537541
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 18:57 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Thaila die een foto showt van haar kind, dat bij de kapper is geweest.

Wat is er gebeurd met haar kapsalon? Staat nog steeds op hetzelfde adres ingeschreven, En daarnaast: als je zelf de skills hebt, ga je toch geen geld betalen zodat iemand anders het kan doen?
Wel raar ja
pi_219537575
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 19:19 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Zou ze ook een Scouser zijn 🫣
pi_219537621
DBM die beweert alles met een lach op haar gezicht gedaan te hebben. Ze lacht net zoveel als ze beweert te gaan sporten.

Debbie/opruim dame; hier staat alles wat nog verkocht kan worden dus dat hebben we allemaal overzichtelijk bij elkaar gezet.
Overzichtelijk? Ik zie bakken, bigshoppers, dozen. Da's toch niet overzichtelijk? Ik geef het 2 maanden dan staat het weer net zo vol.
pi_219537871
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 december 2025 19:41 schreef Dievanhiernaast het volgende:
DBM die beweert alles met een lach op haar gezicht gedaan te hebben. Ze lacht net zoveel als ze beweert te gaan sporten.

Debbie/opruim dame; hier staat alles wat nog verkocht kan worden dus dat hebben we allemaal overzichtelijk bij elkaar gezet.
Overzichtelijk? Ik zie bakken, bigshoppers, dozen. Da's toch niet overzichtelijk? Ik geef het 2 maanden dan staat het weer net zo vol.
Optimist 😁
pi_219537932
Kim kocht een broek in EEN FUCKING MAAT 44.
Maar ze zei toch ook een keer dat ze een broek maar L aan had?
pi_219537972
quote:
🤣 kan Debbie niet die cursus doen?
Maar ik heb besloten onze zolder toch maar zelf doen... dit lijkt nergens op 🤣
pi_219538031
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 december 2025 20:12 schreef Huisopdehoek het volgende:
Kim kocht een broek in EEN FUCKING MAAT 44.
Maar ze zei toch ook een keer dat ze een broek maar L aan had?
We weten allemaal dat de ene maat L de andere niet is. Dus een maat zegt niet zoveel
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_219538045
Al die kerstmeuk moet straks ook weer naar die vliering..
Ik snap ergens niet dat je die zooi uitzoekt terwijl de helft van de spullen momenteel ergens anders staat ...
pi_219538048
AM heeft natuurlijk heel wat te verliezen met deze reis: ze had er zoveel over te zeggen blablablabla en nu valt het meeste tegen 🫣 de filmpjes van de straat zijn allemaal in dezelfde straat, die Burger King heb ik al 6 x voorbij zien komen.
pi_219538078
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 20:17 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
🤣 kan Debbie niet die cursus doen?
Maar ik heb besloten onze zolder toch maar zelf doen... dit lijkt nergens op 🤣
😂

Als ze die cursus online vanuit bed kan doen misschien wel
pi_219538083
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 19:19 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Die efter doet gewoon zeer...
pi_219538097
quote:
Ik kan dat beter. En dat zonder opleiding😉
pi_219538115
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 20:26 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
😂

Als ze die cursus online vanuit bed kan doen misschien wel
9 maanden e-learning met gratis tablet!
pi_219538211
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 20:23 schreef Ouder1980-3de het volgende:
AM heeft natuurlijk heel wat te verliezen met deze reis: ze had er zoveel over te zeggen blablablabla en nu valt het meeste tegen 🫣 de filmpjes van de straat zijn allemaal in dezelfde straat, die Burger King heb ik al 6 x voorbij zien komen.
En het zijn lelijke filmpjes want ze filmt elke keer sam half op de rug, ik snap niet waarom ze hem zo half filmt, film hem dan niet maar de omgeving dat lijkt mij beter
pi_219538291
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 20:23 schreef Ouder1980-3de het volgende:
Ze had meer te bieden, dus de reis moest met haar, die keuze was snel gemaakt. Ik heb geen idee wat ze nou meer te bieden heeft deze dagen, want wat ik zie is echt weinig aan. Denk dat het daar prachtig is, maar mijn verwachtingen waren wat hoger door haar poeha vooraf. Sam had gewoon lekker met Maarten moeten gaan, een week, op het gemak, zonder camera en zonder wereldvreemde filmende moeder achter hem aan.
pi_219538306
Ik vind het eigenlijk best sneu voor Sam hoe dit reisje gaat . Hopelijk is de tocht vanavond dan wel echt leuk voor hem .

Volgende keer toch met MG op pad
pi_219538443
Je zal maar op vakantie gaan en er loopt de hele dag iemand met z'n telefoon voor zn snufferd in de groep. Ik zou dat en erg raar vinden en ook ongemakkelijk omdat je misschien/ waarschijnlijk op beeld staat.
pi_219538455
Ik vind mirthe de laatste tijd zo stil (of mis ik gewoon berichten van haar?)
Haar moeder moet de baby opvangen zodat ze bij kan slapen wegens slaap te kort..
Vriendin komt helpen kerstkaarten schrijven.. heb ik iets gemist en is de liefde van haar leven weer klaar? Anders zouden ze samen het slaapgebrek op kunnen lossen toch? En de kerstkaarten ook samen doen 🤔
Bijzonder
pi_219538663
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 20:27 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik kan dat beter. En dat zonder opleiding😉
Misschien kun je een ebook schrijven?
pi_219538770
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 21:24 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Misschien kun je een ebook schrijven?
Ik zal Chat GPT even vragen. Wil jij het van mij kopen?

Gevraagd: e-book is klaar, 10 hoofdstukken. Geen grap.
pi_219539388
Is dat haarstuk wat Maud voor de grap op d'r hoofd doet van Michelle?
Waarom draag je zoiets? Ik vind dat donkere haar van MW sowieso niet mooi, dat blonde stond haar veel beter (vind ik dan).
En 'de laatste spullen ophalen uit het appartement in Knokke'? Woonde Tim daar?
Gaan ze soms officieel samenwonen nu?
pi_219539402
Vind dat gezicht pulken van Sanneke zo vies in haar filmpjes... blijf toch eens van je gezicht af als je jezelf filmt. 🤢
pi_219539405
Mb ziet de kinderen donderdagavond bij haar moeder? Ik dacht dat koen de kinderen had vanaf donderdag?
pi_219539460
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 december 2025 22:27 schreef Beertjeteddy het volgende:
Vind dat gezicht pulken van Sanneke zo vies in haar filmpjes... blijf toch eens van je gezicht af als je jezelf filmt. 🤢
Ook als je jezelf niet filmt. Misschien gaat t dan iets beter met haar huid
pi_219539544
Wat zou de rest van het gezelschap in de bus nu vinden van een vrouw die een man aan het filmen is die vraagt of iemand zijn handschoenen kwijt is.. 🫣
pi_219539564
quote:
Inderdaad en haar haar laat ze ook niet met rust. Steeds maar naar achter wrijven. Dat doet DBM ook zo vaak met dat haar
pi_219539576
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 22:41 schreef Huisopdehoek het volgende:
Wat zou de rest van het gezelschap in de bus nu vinden van een vrouw die een man aan het filmen is die vraagt of iemand zijn handschoenen kwijt is.. 🫣
Ik zit me net hetzelfde af te vragen. Hoe verslaafd is zij aan dat filmen. Dit is totaal niet boeiend ook
pi_219539600
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 december 2025 21:31 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik zal Chat GPT even vragen. Wil jij het van mij kopen?

Gevraagd: e-book is klaar, 10 hoofdstukken. Geen grap.
Komt het wel met illustraties?
pi_219539652
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 december 2025 22:45 schreef Earring het volgende:

[..]
Ik zit me net hetzelfde af te vragen. Hoe verslaafd is zij aan dat filmen. Dit is totaal niet boeiend ook
Net als veel van haar content. Een bus die aankomt. De bus waar ze instapt. 3 stappen van haar zoon. De auto die onder het water door rijdt. Enzo.

Waarschijnlijk weet ze van gekkigheid niet wat ze moet filmen om aan haar 100 stories per dag te komen nu ze haar kinder(rituelen) niet kan filmen.
pi_219539704
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 22:47 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Komt het wel met illustraties?
Niet gevraagd😱
pi_219539718
quote:
Dat vind ik ook altijd van Judith. Die plukt altijd in haar ooghoeken alsof ze de slaap eruit plukt🤮
pi_219539747
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 22:26 schreef lila01 het volgende:
Is dat haarstuk wat Maud voor de grap op d'r hoofd doet van Michelle?
Waarom draag je zoiets? Ik vind dat donkere haar van MW sowieso niet mooi, dat blonde stond haar veel beter (vind ik dan).
En 'de laatste spullen ophalen uit het appartement in Knokke'? Woonde Tim daar?
Gaan ze soms officieel samenwonen nu?
Samenwonen zou wel echt bizar zijn. Dan zijn ze echt knettergek.
pi_219539785
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 22:52 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Net als veel van haar content. Een bus die aankomt. De bus waar ze instapt. 3 stappen van haar zoon. De auto die onder het water door rijdt. Enzo.

Waarschijnlijk weet ze van gekkigheid niet wat ze moet filmen om aan haar 100 stories per dag te komen nu ze haar kinder(rituelen) niet kan filmen.
Die kinderen zijn inmiddels ook helemaal van slag , niet 24/7 in een telefoon kijken maar gewoon een vader die voor je staat .
pi_219539840
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 22:56 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Niet gevraagd😱
Misschien een bijlage doen? Of een extra werkboek? (En een leuk kleurboek)

[ Bericht 0% gewijzigd door Muisjeruisje op 20-12-2025 08:22:55 ]
pi_219539978
Met een cocktail in je mik op de sneeuwscooter en met 1 hand sturen en de andere filmen
pi_219540045
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 14:10 schreef Ouder1980-3de het volgende:

Precies dit. Het is dus ook echt wel schokkend/triest dat Julia kennelijk ook de druk/verplichting voelt om bijv te twerken of haar middelvinger op te steken of whatever.
Uiteindelijk is zij ook niet zichzelf door het gefilm van haar CEO.
pi_219540064
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 23:24 schreef Missinglink24 het volgende:
Met een cocktail in je mik op de sneeuwscooter en met 1 hand sturen en de andere filmen
Niet te geloven.....
pi_219540108
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 23:24 schreef Missinglink24 het volgende:
Ze zit achterop bij Sam, volgens mij.
pi_219540207
Dit is denk ik de slechtste content die ik heb gezien van Am.

Eigelijk dus de beste want er zijn geen kinderen in beeld
pi_219540259
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 23:00 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Volgens mij voorspelde zomerzonnetje hier maanden geleden al dat Tim voor de Kerst al op de boerderie zal wonen. Als het echt zo is dan heeft ze gelijk gehad.
pi_219540280
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 22:28 schreef slowie het volgende:
Mb ziet de kinderen donderdagavond bij haar moeder? Ik dacht dat koen de kinderen had vanaf donderdag?
Hij haalt de kinderen denk ik op bij de Walkjes.
  Moderator zaterdag 20 december 2025 @ 00:09:17 #227
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_219540284
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 23:53 schreef Lodelie het volgende:

Ik heb ook geen idee of ze nou het noorderlicht gezien heeft _O-
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_219540382
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 december 2025 00:09 schreef Meke het volgende:

[..]
Ik heb ook geen idee of ze nou het noorderlicht gezien heeft _O-
Blijkbaar niet. Dat is wel pech.

Wat ik van haar beelden heb opgestoken is dat Tromsø als uitvalbasis helemaal niet zo handig en gezellig is.
De afstanden die ze moeten rijden voor de excursie kan beginnen vind ik erg groot en echt aantrekkelijk ziet het stadje er ook niet uit.
pi_219540691
Maar het heeft een internationaal vliegveld, dus wat dat betreft handig.
Ik had gisteravond al op de Aurora-app (die ik nog steeds heb van toen ik naar Finland ging hoor 😊) dat er veel bewolking zou zijn in dat gebied. Jammer. Vanavond nog een kans.

Van de stad hebben we ook niet echt veel gezien, alleen wat winkelramen, de entree van het hotel en Sam Kijk Een Boot Sam!

Maar het blijft daar koud en korte daglichtdagen in de winter, dus ik weet ook niet hoe gezellig het buiten is/kan zijn.
pi_219540709
Ik heb het idee dat MW haar oudste zoon wel meer uit beeld houdt..
pi_219540725
Ik hoop in ieder geval dat "de nachtelijke sneeuw scootertocht" leuker was om mee te maken, dan om naar te kijken, want ik heb het best wel met Sam te doen. Ik weet dat het wellicht een stoïcijnse jongeman is, maar dat word je ook met dat constante gebabbel van zo'n moeder. Ik dacht eerst dat het nerveusiteit van haar was, maar zit me te bedenken dat dit ook kan zijn, hoe ze altijd is. Oh kijk een boot, nou ja zég - we rijden onder het water, oeh lekker een cocktail hihihi; gewoon onnozel wereldvreemd doen en dan kan ze in haar rol van "oh, dat wist ik niet" blijven.
pi_219540742
En de lol van in het donker op een sneeuwscooter rijden is?
pi_219540743
Alles voor de content.. voor haar volgers, niet voor haar zoon waarmee ze die bijzondere moeder-zoon trip mee doet.

Sneu.
Maar ik denk dat ze ook niet meer anders wéét, omdat ze iedere dag 100 stories vol ‘moet’ maken.
pi_219540745
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 07:52 schreef Vingerkeautje het volgende:
En de lol van in het donker op een sneeuwscooter rijden is?
Ik denk dat het de combinatie van mogelijk het noorderlicht zien is.
Ik zou het leuker vinden om het overdag te doen, zodat je ook de omgeving ziet waarvan rijdt.
pi_219540753
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 07:30 schreef Babbelaertje het volgende:
Dat zou ze moeten doen maar ik zie hem nog volop in haar stories
pi_219540755
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 07:59 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
Dat zou ze moeten doen maar ik zie hem nog volop in haar stories
Wie betaalt, bepaalt.. 🙄
pi_219540764
Nu de kinderen aan het afkicken zijn van de camera en dit hoogstwaarschijnlijk als prettig gaan ervaren. Ben ik benieuwd of ze vaker in protest komen.

Toch bijzonder dat Koen de kinderen niet thuis ophaalt
pi_219540778
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 23:00 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Nou dit inderdaad. Dan geloof ik helemaal geen bal meer van dat zielige verhaal van dr. En met de oneliner; Alles voor de kindjes!!

Twee maanden uit elkaar en hop daar is weer een man. Weer een nieuwe gezinssamenstelling terwijl nog niet Iano geleden ze moesten wennen aan een extra vrouw en drie kinderen, die vervolgens weer weggingen.
pi_219540780
Och, en de koffietent is ook nog niet open.. 😂
Ik check zoiets altijd even op de website/via Google maps, juist omdat het in het weekend nog wel eens afwijkende openingstijden zijn.

Blijkbaar zit er geen ontbijt bij hun hotel, want geen foto’s van gezien.
pi_219540792
Ooohhh, de lekkerste koffietent van Noorwegen, gaat op zaterdag pás om 09:00 open! Had die reisregelmevrouw dat niet even kunnen uitzoeken en doorgeven?! Een nieuwe dag, een nieuwe teleurstelling voor AM en Sam 🥴.
pi_219540798
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 08:13 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:

[..]
Nou dit inderdaad. Dan geloof ik helemaal geen bal meer van dat zielige verhaal van dr. En met de oneliner; Alles voor de kindjes!!

Twee maanden uit elkaar en hop daar is weer een man. Weer een nieuwe gezinssamenstelling terwijl nog niet Iano geleden ze moesten wennen aan een extra vrouw en drie kinderen, die vervolgens weer weggingen.
Maar die man gaat hier toch ook in mee? Net gescheiden, kleine kinderen in het spel. Die denkt ook niet met z'n verstand maar met z'n l*l.
pi_219540799
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 08:06 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Misschien wil hij Tim niet tegenkomen?

Heeft Tim ook een ex en kinderen? Komt ie ook uit het zuiden des lands?
pi_219540806
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 20:48 schreef poohenzo het volgende:
Ik vind het eigenlijk best sneu voor Sam hoe dit reisje gaat . Hopelijk is de tocht vanavond dan wel echt leuk voor hem .

Volgende keer toch met MG op pad
Het is een volwassen man he. Die ook meeleest overal, dus die inmiddels ook kan weten dat zijn moeder een junk is en dingen doet die gewoon niet oké zijn .
Hoog tijd dat hij een keer keuzes gaat maken.

Waarschijnlijk bang om zn vader daarmee kwijt te raken, maar ik verwacht dat het andersom zal gaan. Wanneer Maarten zijn oogappel dreigt te verliezen zal ie juist inzien dat hij moet ingrijpen voor het te laat is.
pi_219540810
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 08:13 schreef Huisopdehoek het volgende:
Och, en de koffietent is ook nog niet open.. 😂
Ik check zoiets altijd even op de website/via Google maps, juist omdat het in het weekend nog wel eens afwijkende openingstijden zijn.

Blijkbaar zit er geen ontbijt bij hun hotel, want geen foto’s van gezien.
Of dat was niet inbegrepen bij de spon.
pi_219540822
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 08:28 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Het is een volwassen man he. Die ook meeleest overal, dus die inmiddels ook kan weten dat zijn moeder een junk is en dingen doet die gewoon niet oké zijn .

Waarschijnlijk bang om zn vader daarmee kwijt te raken, maar ik verwacht dat het andersom zal gaan. Wanneer Maarten zijn oogappel dreigt te verliezen zal ie juist inzien dat hij moet ingrijpen voor het te laat is.
Ik vraag me af hoe Maarten naar deze "droomtrip" zit te kijken, die hij Sam niet kon geven en AM wél.

Leest Sam écht overal mee? En wat maakt hem Maarten's oogappel? Ik volg AM nog niet zo heel lang, dus heb geen idee.
pi_219540836
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 08:22 schreef Cattolica het volgende:

[..]

Ja die was ook getrouwd en kinderen.
pi_219540845
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 08:22 schreef Cattolica het volgende:

[..]

Tim komt ook uit Uden, heeft 2 jonge kinderen. In de zomer was hij nog samen met zijn vrouw, want in een voetbal interview stond toen dat hij in de zomer met z’n VROUW had besloten dat hij vast alleen naar die Belgische club ging om te coachen en zij zou nog een tijdje in NL blijven, ze ging niet meteen mee naar België. Maar hij deed het kennelijk erg slecht want na 2 maanden ofzo al ontslagen daar. Daarom halen ze nu zijn spullen op in Knokke waarschijnlijk.
pi_219540877
quote:
88s.gif Op zaterdag 20 december 2025 07:38 schreef Cattolica het volgende:
Ik hoop in ieder geval dat "de nachtelijke sneeuw scootertocht" leuker was om mee te maken, dan om naar te kijken, want ik heb het best wel met Sam te doen. Ik weet dat het wellicht een stoïcijnse jongeman is, maar dat word je ook met dat constante gebabbel van zo'n moeder. Ik dacht eerst dat het nerveusiteit van haar was, maar zit me te bedenken dat dit ook kan zijn, hoe ze altijd is. Oh kijk een boot, nou ja zég - we rijden onder het water, oeh lekker een cocktail hihihi; gewoon onnozel wereldvreemd doen en dan kan ze in haar rol van "oh, dat wist ik niet" blijven.
Ik denk het laatste ook , ze heeft zich een rol aangemeten, die zij denkt dat dat bij haar vele volgers het meeste voordeel en sympathie oplevert
pi_219540934
Tim en koen hebben samen gevoetbald ook.
pi_219540962
Annemarie heeft dat (door de krant zelf weggehaalde) AD artikel boven aan haar pagina geprikt. En dat stoort me mateloos.
pi_219540963
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 december 2025 08:56 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Ik denk het laatste ook , ze heeft zich een rol aangemeten, die zij denkt dat dat bij haar vele volgers het meeste voordeel en sympathie oplevert
Ik denk echt dat ze wereldvreemd is hoor. Zij heeft de laatste 25 jaar alleen maar binnen gezeten he? Ze gingen op vakantie naar het vakantiehuis van haar ouders. En meer ruimte was er niet. Op het schoolplein staan en socializen deed ze niet, vrijwilligerswerk 1x gedaan, maar werd toen verliefd op een andere man, dus daar ook weer mee gestopt. Ze sport niet, heeft geen sociaal leven en inmiddels ook geen familie meer.
pi_219540969
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 december 2025 08:56 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Precies! Net als "dat mag ik niet van Maarten" of in haar stories zeggen "ik praat jullie straks bij", alsof ze tegen vriendinnen praat. De vrouw heeft haar op der tanden van hier tot aan het noorderlicht en deze rol past haar totaal niet; wat haar populariteit nog intrigerender maakt.
pi_219540980
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 08:28 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]

Zou het? Ze heeft een flinke grip op haar gezin, vrees ik. En Maarten kust de grond waarop ze loopt.
pi_219541003
quote:
Bij mb vind ik dat de kinderen wel in beeld komen, maar er wordt verder geen informatie over hun gedeeld.
pi_219541013
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 09:19 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
Ik denk echt dat ze wereldvreemd is hoor. Zij heeft de laatste 25 jaar alleen maar binnen gezeten he? Ze gingen op vakantie naar het vakantiehuis van haar ouders. En meer ruimte was er niet. Op het schoolplein staan en socializen deed ze niet, vrijwilligerswerk 1x gedaan, maar werd toen verliefd op een andere man, dus daar ook weer mee gestopt. Ze sport niet, heeft geen sociaal leven en inmiddels ook geen familie meer.
Ik ga helemaal mee in wat je zegt en "dit soort mensen bestaan ook in deze hoedanigheid". Maar de AM, die ik nu al zo'n half jaar volg, krijgt van mij niet de voordeel van de twijfel. Ze is een boel maar niet oprecht en authentiek wereldvreemd. Ze is gehaaid slim en heeft al lang geleden ontdekt hoe te krijgen, wat en wanneer ze het hebben wil. En voor haar gelukkig dat ze een uiteindelijk meebewegende man heeft.
pi_219541017
quote:
Bij mb vind ik dat de kinderen wel in beeld komen, maar er wordt verder geen informatie over hun gedeeld.
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 08:06 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Ik dacht koen ze dan van school ophaalde, hoewel dat misschien lastig is met tassen meesjouwen
pi_219541040
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 23:53 schreef Lodelie het volgende:

Ik zie vooral de rugzak van Sam in beeld. Misschien (dat hoop ik) komt er vandaag nog wat leuks (en met het weer hebben ze natuurlijk gewoon pech), maar ik kan Tromso van mijn lijstje met mogelijke bestemmingen schrijven, want veel te duur en niet echt aantrekkelijk. Dan had ik toch voor een leuke Italiaanse of Spaanse stad in het voorjaar gekozen (maar de samenwerking moest duidelijk dit jaar nog).

Gelukkig voor Sam woont hij aan zee en kun je daar ook gewoon mee gaan vissen op zee, als dat je jeugddroom is (ik dacht dat ze gingen ijsvissen, maarze hebben het nu elke keer over zeevissen).
pi_219541043
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 09:23 schreef Shuri het volgende:

[..]
Zou het? Ze heeft een flinke grip op haar gezin, vrees ik. En Maarten kust de grond waarop ze loopt.
Eens 💯! En Maarten gaat niet het risico nemen AM onherroepelijk tegen de haren in te strijken om onverhoopt vervolgens ergens alleen, als 50-plusser, op een flatje te gaan zitten en een alimentatie-/bezoekregeling te hebben met z'n 5 minderjarige kinderen.
pi_219541066
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 09:37 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Eens 💯! En Maarten gaat niet het risico nemen AM onherroepelijk tegen de haren in te strijken om onverhoopt vervolgens ergens alleen, als 50-plusser, op een flatje te gaan zitten en een allimentatie-/bezoekregeling te hebben met z'n 5 minderjarige kinderen.
Ik zou niet weten waarom ze zouden moeten scheiden? Maarten is een volwassen man, die het prima lijkt te vinden, zoals het gaat. Als hij met zijn zoon wil gaan zeevissen o.i.d., dan kan hij gewoon vrije dagen opnemen en gaan lijkt mij. Blijkbaar heeft hij die behoefte niet zo (en dat kan natuurlijk, mijn vriend is ook meer van de weekeindjes weg en vakantie dan ikzelf).
pi_219541118
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 09:41 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Ik zou niet weten waarom ze zouden moeten scheiden? Maarten is een volwassen man, die het prima lijkt te vinden, zoals het gaat. Als hij met zijn zoon wil gaan zeevissen o.i.d., dan kan hij gewoon vrije dagen opnemen en gaan lijkt mij. Blijkbaar heeft hij die behoefte niet zo (en dat kan natuurlijk, mijn vriend is ook meer van de weekeindjes weg en vakantie dan ikzelf).
Ik bedoel dit niet qua zeevissen maar in het geval dat AM wie weet ooit eens wederom verliefd wordt op een andere man of wanneer Maarten z'n vrouw een keer teveel tegenspreekt. Hypothetisch gezien.
pi_219541129
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 09:41 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Ik denk echt niet dat het zo werkt met Am in een relatie.
Hij mag ook niet naar alle kerstborrels, hij mocht ook geen koffiekaart. Hij moet het eten afmaken, hij moet de schuur uit om wijn te drinken

Maarten kan niet gaan en staan waar hij wilt. Natuurijk is hij volwassen en kan hij andere keuzes maken. Maar in de relatie en dynamiek waar hij nu in zit, werkt het niet zo makkelijk als jij schetst.
pi_219541169
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 09:51 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ik bedoel dit niet qua zeevissen maar in het geval dat AM wie weet ooit eens wederom verliefd wordt op een andere man of wanneer Maarten z'n vrouw een keer teveel tegenspreekt. Hypothetisch gezien.
Maar waarom zouden we hier hypothesen bespreken? Regel is bespreken wat we zien.. ondertussen word vooral besproken hoe rot sam het heeft en dat de scheiding eraan zit te komen 🤷 ik zie deze beelden niet 🤷 volgens mij heeft sam het prima naar zijn zin en baalde hij alleen dat het vissen niet door ging..
pi_219541180
Ja, Tromsø heeft een vliegveld. Maar daarvandaan kun je een bus/taxi/auto huren om op een mooiere plek te verblijven. Nu moeten ze voor elke excursie steeds weer een flinke tijd in de bus.

Ik was voor het eerst een beetje jaloers op AM vanwege dit reisje (al deden wij afgelopen winter iets soortgelijks dus ik mag absoluut niet klagen), maar ik zie niet wat ik dacht te gaan zien.
Flink wat uren op pad geweest in de avond, en daarna cocktails gaan drinken om vervolgens 5 uur later weer op te moeten? Bij Noorwegen denk ik aan warme chocomel of rode wijn bij een haardvuur en spelletjes. En een hottub!
Geen ontbijt in het hotel en er dan achterkomen dat de koffietent van gisteren pas later opengaat. Zo onhandig als je op gezette tijden ergens moet zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Harper op 20-12-2025 10:09:25 ]
pi_219541181
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 09:32 schreef slowie het volgende:

[..]
[..]
Ik dacht koen ze dan van school ophaalde, hoewel dat misschien lastig is met tassen meesjouwen
Daar is gewoon dikke stront aan de knikker. Ik denk niet meer dat ze in z'n team zit! Koen heeft het echte gezicht van MW en the godfather en sidekick gezien en ik gok dat die niet heel fraai is.
pi_219541186
Dbm heeft een zwaar jaar gehad. Nooit gezien dat die meid echt rock bottom is gegaan... Ik denk vooral dat ze veel te veel tijd over heeft, wat een klaagzang. Ik kan nooit zoveel met dat soort moeilijke denkers
pi_219541220
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 10:05 schreef Iris2.0 het volgende:
Dbm heeft een zwaar jaar gehad. Nooit gezien dat die meid echt rock bottom is gegaan... Ik denk vooral dat ze veel te veel tijd over heeft, wat een klaagzang. Ik kan nooit zoveel met dat soort moeilijke denkers
Ik vind het vooral bijzonder dat ze zegt niet alles te delen en dan met een lijstje persoonlijke dingen komt die ze niet gedeeld zou hebben.. maar dat iedere anale spuit voor haar zoon wel online gemeld moest worden... deel liever wel dat je depri bent.. maar hou je klep over de prikjes van je zoon denk ik dan... alle ziek zwak misselijk info over de kinderen mochten we uitgebreid volgen maar dat ze zich zelf ergens rot over voelde hield ze voor zich.. bijzonder
pi_219541223
Misschien had Koen wel gewoon sociale verplichtingen waardoor de kinderen ff bij MW haar moeder waren en haalt hij ze daar op, of brengt ma Walk ze naar hem toe.
Ik vind dat Michelle wel echt on volle vaart gaat in dr nieuwe relatie, maar goed het zal wel weer maximaal niet tegen te houden zijn ofzo. Vraag me af of ze echt samen gaan wonen of dat die spullen gewoon weg moesten en naar een eigen woning van hem gaan. Hij heeft ook kinderen, ik zou als ex niet graag hebben dat die meteen overal bij betrokken worden. Al heb ik geen idee hoeveel zeggenschap/controle je daarover hebt in een scheiding.
pi_219541224
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 10:01 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Maar waarom zouden we hier hypothesen bespreken? Regel is bespreken wat we zien.. ondertussen word vooral besproken hoe rot sam het heeft en dat de scheiding eraan zit te komen 🤷 ik zie deze beelden niet 🤷 volgens mij heeft sam het prima naar zijn zin en baalde hij alleen dat het vissen niet door ging..
Iemand zei "dat Maarten de grond kust waar AM op loopt" en daar reageerde ik op. Ik heb nog nooit, ergens, waar dan ook, direct of indirect, gezien dat Maarten wat dan ook van AM kust, dus ik heb me laten meeslepen. Zal vast nog weleens een keer gebeuren.
pi_219541229
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 09:37 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Ik zie vooral de rugzak van Sam in beeld. Misschien (dat hoop ik) komt er vandaag nog wat leuks (en met het weer hebben ze natuurlijk gewoon pech), maar ik kan Tromso van mijn lijstje met mogelijke bestemmingen schrijven, want veel te duur en niet echt aantrekkelijk. Dan had ik toch voor een leuke Italiaanse of Spaanse stad in het voorjaar gekozen (maar de samenwerking moest duidelijk dit jaar nog).

Gelukkig voor Sam woont hij aan zee en kun je daar ook gewoon mee gaan vissen op zee, als dat je jeugddroom is (ik dacht dat ze gingen ijsvissen, maarze hebben het nu elke keer over zeevissen).
Maar dit zegt bij AM natuurlijk niet zoveel, die kan A zeggen en C bedoelen 🙈
pi_219541232
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 09:53 schreef Lodelie het volgende:

[..]
Hij mag ook niet naar alle kerstborrels, hij mocht ook geen koffiekaart. Hij moet het eten afmaken, hij moet de schuur uit om wijn te drinken

Maarten kan niet gaan en staan waar hij wilt. Natuurijk is hij volwassen en kan hij andere keuzes maken. Maar in de relatie en dynamiek waar hij nu in zit, werkt het niet zo makkelijk als jij schetst.
Nou precies dit! AM maakt daar de planning met al haar "werk"afspraken, op zondag mag Maarten op audiëntie komen om te horen wanneer/waar/hoelaat hij moet opdraven. AM begint al te steigeren als ze hoort dat Maarten een werkborrel heeft, voelt de noodzaak om dat dagelijks 3x te benoemen tot het zover is. Die dag moet er een makkelijke en snelle maaltijd op tafel komen, de oudere kinderen moeten helpen koken/oppassen/koffie zetten en AM kan niks anders dan kinderen wegbrengen/ophalen en haar geplande huishoudelijke taak. Heeeeeeel misschien kan Maarten een keer een X aantal dagen weg, als Julia vakantiedagen opneemt zodat ze 24/7 haar moeder kan ondersteunen.
pi_219541249
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 10:15 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Iemand zei "dat Maarten de grond kust waar AM op loopt" en daar reageerde ik op. Ik heb nog nooit, ergens, waar dan ook, direct of indirect, gezien dat Maarten wat dan ook van AM kust, dus ik heb me laten meeslepen. Zal vast nog weleens een keer gebeuren.
Zijn beelden van hoor dat Maarten en annemarie elkaar kussen 🤣 maar er zijn vast mensen hier die dat ook dwang vonden.. ik stoor me enorm aan de aannames de afgelopen dagen.. ik zie een moeder en zoon op vakantie die ondanks wat tegenslag het gewoon leuk hebben... ik lees vooral dat sam het vreselijk heeft 🤷 (hier) gebaseerd vooral op eigen voorkeuren en aannames omdat men am en activiteiten stom vinden dus zal sam dat ook vinden ofzo
pi_219541251
quote:

[..]

Nou, dit is dus waar ik naartoe wilde met mijn hypothese maar dit is veel beter gezegd.
pi_219541258
Maarten heeft geen behoefte om weg te gaan want moest al regelmatig voor zijn werk ergens heen. Toch? Zelfs een keer naar Australuecen toen moest ze alles zelf doen! Zelfs koken!

Dat was de druppel in de mental load emmer waarschijnlijk.
pi_219541267
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 10:20 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Zijn beelden van hoor dat Maarten en annemarie elkaar kussen 🤣 maar er zijn vast mensen hier die dat ook dwang vonden.. ik stoor me enorm aan de aannames de afgelopen dagen.. ik zie een moeder en zoon op vakantie die ondanks wat tegenslag het gewoon leuk hebben... ik lees vooral dat sam het vreselijk heeft 🤷 (hier) gebaseerd vooral op eigen voorkeuren en aannames omdat men am en activiteiten stom vinden dus zal sam dat ook vinden ofzo
Maar jij doet nooit aannames? Laat je eigen voorkeur blijken? Vindt ergens wat van maar dat is niet op beeld of tekst verschenen?

Ik denk dat het iedereen overkomt/doet. Maar bij de ene fluflu trek je het beter dan de andere waarschijnlijk.
pi_219541269
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 08:39 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ik vraag me af hoe Maarten naar deze "droomtrip" zit te kijken, die hij Sam niet kon geven en AM wél.

Leest Sam écht overal mee? En wat maakt hem Maarten's oogappel? Ik volg AM nog niet zo heel lang, dus heb geen idee.
Is de paus katholiek?

Uiteraard leest Sam niet óveral mee, maar dat er volop wordt meegelezen is heel duidelijk.Ook genoeg volgmoekes die tot in detail weten wat er op de fora geschreven wordt, dat bleek wel uit de reacties bij BOOS. Hilarisch om te lezen!!

Het is ingewikkeld om je los te trekken uit een kluwengezin (mooie woordspeling 😎) maar zeker niet onmogelijk.

Ik vind er niets zielig aan dat je meegaat op een ongelooflijk suf gesponsord reisje met je moeder, terwijl je ook een toffe reis met je vader had kunnen maken ( wat je ook het liefste wilde).

AM is een zieke vrouw, maar wanneer alle volwassenen daar in Den Haag gewoon eens hun eigen leven gaan oppakken en stoppen met te doen wat moe wil stort zij in en kan ze eindelijk de hulp krijgen die ze keihard nodig heeft.

Ik gun haar dat uiteraard niet, dat ze instort, maar de kinderen wel dat hun moeder hulp krijgt en ze uit deze verziekte gezinssituatie kkmen met elkaar.
pi_219541274
DBM vergelijkt zichzelf met andere powerlifters en baalt dat ze niet zo goed is. Misschien moet ze ook eens gaan trainen zoals die mensen dan. Ik snap echt wel dat niet iedereen dezelfde 24uur in een dag heeft. Maar als zij haar kinderen wat minder vaak ziek thuis zou houden zou ze meer tijd hebben om daadwerkelijk 5x per week te gaan trainen.
pi_219541283
‘… geen straf, want de omgeving is prachtig’. Filmt brugleuning 😁

Benieuwd of ze al haar kleding al aan heeft gehad, of met veel minder toe had gekund. Maar met mazzel hadden ze allebei een ingecheckte koffer, en was er plek genoeg.
pi_219541286
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 10:26 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Maar jij doet nooit aannames? Laat je eigen voorkeur blijken? Vindt ergens wat van maar dat is niet op beeld of tekst verschenen?

Ik denk dat het iedereen overkomt/doet. Maar bij de ene fluflu trek je het beter dan de andere waarschijnlijk.
Nou ik snap Roy bv niet dat hij het trekt.. maar ga zijn gedachte niet invullen nee 🤷 geen idee wat hij denkt.. gelukkig
Dus dat mensen wel invullen wat sam en Maarten denken vind ik bijzonder... het zijn volwassen mensen die bewust kiezen hiervoor..
pi_219541288
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 09:37 schreef Tarantelle het volgende:

[..]

Denk dat AM het verschil niet weet tussen ijvissen en zeevissen. En blijkbaar heeft de mevrouw van het reisbureau het niet goed opgeschreven.
pi_219541293
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 09:19 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
Ik denk dat ze zich een rol heeft aangemeten en dat ze veel gehaaider is dan dat ze zich voor doet .maar goed ze doet het toch maar wereldvreemd of gehaaid
pi_219541301
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 09:23 schreef Shuri het volgende:

[..]
Behalve over de kleur van de auto, die vindt ze lelijk zegt ze. Maar stiekem blij want nu wordt ze overal herkent.
pi_219541305
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 09:21 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Precies! Net als "dat mag ik niet van Maarten" of in haar stories zeggen "ik praat jullie straks bij", alsof ze tegen vriendinnen praat. De vrouw heeft haar op der tanden van hier tot aan het noorderlicht en deze rol past haar totaal niet; wat haar populariteit nog intrigerender maakt.
Ik heb ind het gevoel dat je gelijk hebt.
pi_219541316
Ach, arme Flapje (of is het Flipje?) Is bijna verdronken tijdens zwemles! Ze zonk zo naar de bodem! Gelukkig dook de zwemjuf haar achterna!
pi_219541325
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 10:38 schreef Jees2008 het volgende:

[..]
Behalve over de kleur van de auto, die vindt ze lelijk zegt ze. Maar stiekem blij want nu wordt ze overal herkent.
Daarom. Ze vind die kleur geweldig. Anders hadden ze deze echt niet gekocht hoor. Maar wat geeft nou meer content: mopperen op de kleur steeds. Daar gaat Annemarie goed op
pi_219541327
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 10:41 schreef Hope88 het volgende:
Ach, arme Flapje (of is het Flipje?) Is bijna verdronken tijdens zwemles! Ze zonk zo naar de bodem! Gelukkig dook de zwemjuf haar achterna!
Och!
pi_219541328
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 december 2025 10:27 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Is de paus katholiek?
Rooms-katholiek om precies te zijn.
pi_219541331
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 december 2025 10:14 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Misschien had Koen wel gewoon sociale verplichtingen waardoor de kinderen ff bij MW haar moeder waren en haalt hij ze daar op, of brengt ma Walk ze naar hem toe.
Ik vind dat Michelle wel echt on volle vaart gaat in dr nieuwe relatie, maar goed het zal wel weer maximaal niet tegen te houden zijn ofzo. Vraag me af of ze echt samen gaan wonen of dat die spullen gewoon weg moesten en naar een eigen woning van hem gaan. Hij heeft ook kinderen, ik zou als ex niet graag hebben dat die meteen overal bij betrokken worden. Al heb ik geen idee hoeveel zeggenschap/controle je daarover hebt in een scheiding.
Je wordt nu ook wel benieuwd naar de kant van het verhaal van de ex van de Wolf he
pi_219541342
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 10:33 schreef Huisopdehoek het volgende:
‘… geen straf, want de omgeving is prachtig’. Filmt brugleuning 😁

Benieuwd of ze al haar kleding al aan heeft gehad, of met veel minder toe had gekund. Maar met mazzel hadden ze allebei een ingecheckte koffer, en was er plek genoeg.
Ik kijk zonder geluid, maar bij het beeld van de bomen in de sneeuw hoorde ik haar gewoon zeggen 'Kijk Sam! Bomen!'

(Zal ze niet gezegd hebben neem ik aan 😂)
pi_219541348
Huh... dit is toch al de 3e of 4e planbord systeem dat Debbie voor jay koopt? Ze had toen ook een heel duur picto systeem gekocht... maar bleek steeds niet te helpen en nu weer een nieuwe 🤯 tja...
pi_219541352
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 december 2025 10:27 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Is de paus katholiek?

Uiteraard leest Sam niet óveral mee, maar dat er volop wordt meegelezen is heel duidelijk.Ook genoeg volgmoekes die tot in detail weten wat er op de fora geschreven wordt, dat bleek wel uit de reacties bij BOOS. Hilarisch om te lezen!!

Het is ingewikkeld om je los te trekken uit een kluwengezin (mooie woordspeling 😎) maar zeker niet onmogelijk.

Ik vind er niets zielig aan dat je meegaat op een ongelooflijk suf gesponsord reisje met je moeder, terwijl je ook een toffe reis met je vader had kunnen maken ( wat je ook het liefste wilde).

AM is een zieke vrouw, maar wanneer alle volwassenen daar in Den Haag gewoon eens hun eigen leven gaan oppakken en stoppen met te doen wat moe wil stort zij in en kan ze eindelijk de hulp krijgen die ze keihard nodig heeft.

Ik gun haar dat uiteraard niet, dat ze instort, maar de kinderen wel dat hun moeder hulp krijgt en ze uit deze verziekte gezinssituatie kkmen met elkaar.
Am weet precies wat ze doet , daarom is ze ook zo goed in geld verdienen en haar gezin verkopen , ze heeft ook niet voor niets die opleiding gedaan , dus ik geloof nooit dat zij instort , AM en Maarten lachen ons en de volgmoekes hard uit als ze met zijn tweeen zijn
pi_219541362
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 10:20 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Dus wat jij ziet, is wat je ziet? En wat iemand anders ziet, zijn aannames? Dus jij vindt AM leuk en "wij" vinden haar stom?
pi_219541371
quote:
Lijkt me vreselijk maar vind het ook naar dat ik toch het gevoel van overdrijven krijg.. als het kind niest mag ze thuis blijven.. en schiet kim volledig in paniek.. en nu gaf ze een knuffel en ging ze weg 🤔 voelt niet echt "dbm" aan..
pi_219541380
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 10:49 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Am weet precies wat ze doet , daarom is ze ook zo goed in geld verdienen en haar gezin verkopen , ze heeft ook niet voor niets die opleiding gedaan , dus ik geloof nooit dat zij instort , AM en Maarten lachen ons en de volgmoekes hard uit als ze met zijn tweeen zijn
Dat weet ik wel zeker. (Dat ze de Heao heeft afgerond waag ik overigens te betwijfelen).

Maar ik denk dat ze die kinderen die ze eigenlijk helemaal niet wilde inmiddels toch best wel belangrijk vindt. Dus als die hetzelfde doen met haar als zij met de familie Fisher dan gaat dat echt wel iets met haar doen.
pi_219541391
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 10:50 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Dus wat jij ziet, is wat je ziet? En wat iemand anders ziet, zijn aannames? Dus jij vindt AM leuk en "wij" vinden haar stom?
O nee hoor soms snap ik prima waar het vandaan komt.. maar ik zie nergens sam het niet leuk hebben.. lees alleen maar dat die arme sam verplicht met zijn moeder mee moest op deze stomme reis.. ik wil ook niet met annemarie op vakantie en mij zie je ook niet in de sneeuw vrijwillig.. maar sam wilde hierheen
pi_219541424
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 10:55 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
O nee hoor soms snap ik prima waar het vandaan komt.. maar ik zie nergens sam het niet leuk hebben.. lees alleen maar dat die arme sam verplicht met zijn moeder mee moest op deze stomme reis.. ik wil ook niet met annemarie op vakantie en mij zie je ook niet in de sneeuw vrijwillig.. maar sam wilde hierheen
Dan lees jij ook dingen die er niet staan 😊
pi_219541431
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 11:03 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Dan lees jij ook dingen die er niet staan 😊
Het is een samenvatting.. sam wilt met zijn vader maar moest met zijn moeder mee

(Eigenlijk ook komisch... alsof hij nooit meer op vakantie kan en niet een andere keer met zijn vader weg zou kunnen.. arme sam)
pi_219541461
quote:

[..]

Blijkbaar heeft hij daar geen moeite mee en vindt hij het wel prima dat hij een vrouw heeft die de hele boel organiseert, reilt en zeilt. Ik zou denk ik niet met zo iemand samen kunnen leven (je kinderwens er bij een ander doorheen drammen is al een big no voor mij), maar gelukkig hoeft dat ook niet.
pi_219541502
quote:
Maximaal overdrijven
pi_219541510
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 09:52 schreef JaNeeDan het volgende:
MB gaat blijkbaar niet alleen naar Dubai maar ook naar Puglia. Heerlijk! Maar stop dan eens met benoemen hoe zwaar alles op dit moment is.
Precies dit! Sorry hoor, maar ik kan amper boodschappen doen omdat het financieel niet gaat, en zij heeft het zwaar en gaat naar Dubai en Puglia 😥
pi_219541511
Ik denk trouwens niet dat MB al gaat samen wonen
pi_219541524
Die aannamens wakkert Annemarie natuurlijk heel bewust aan door de roeptoeteren dar Sam met zijn vader wilde (wat ik ook met een korrel zout neem, want als het zo zou zijn, waarom zou je het dan schrijven).

Als Sam met zijn vader zou willen zeevissen/ijsvissen wat dan ook, dan kunnen ze gewoon neem ik aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')