Ook dat inderdaad. Zoveel werk voor heel weinig geld. Sowieso ook al bijzonder dat ze daar energie voor heeft. Blijkbaar moet ze voor haar vinted handel steeds die zolder op.quote:Op vrijdag 19 december 2025 08:02 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
En allll dat gedoe dat je hebt van die spullen verkopen op Vinted, foto's maken, advertenties plaatsen, reageren op biedingen, pakketjes inpakken, naar pakketpunten toe, 100 mails en berichten over het pakket wat opgehaald moet worden, soms is de koper niet tevreden etc. Allemaal voor een paar centen.
Nee hoor, gewoon alles (behalve misschien echt dure stukken) gratis ophalen zetten op Nextdoor en de volgende dag ben je van al je zooi af, ideaal.
En de energie die het haar kost...quote:Op vrijdag 19 december 2025 08:02 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
En allll dat gedoe dat je hebt van die spullen verkopen op Vinted, foto's maken, advertenties plaatsen, reageren op biedingen, pakketjes inpakken, naar pakketpunten toe, 100 mails en berichten over het pakket wat opgehaald moet worden, soms is de koper niet tevreden etc. Allemaal voor een paar centen.
Mijn zoon haalt soms redelijk hoge snelheden (die zit de hele winter in de sneeuw). Dan moet je dus een hele steile zwarte piste (zonder bulten) hebben. Checken of er niemand op skiet (je wilt geen anderen in gevaar brengen), dus lang wachten tot je zeker weet dat de piste helemaal vrij is (kan dus niet als het druk is en je hebt een spotter nodig) en dan zonder bochten schuss naar beneden skiën. De 100 km/uur heeft hij nooit gehaald, dus dat iemand zomaar even 100 km/uur haalt in een normale afdaling vind ik toch wat onwaarschijnlijk klinken (en vrij onverantwoord ook).quote:Op vrijdag 19 december 2025 07:14 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gemeten hoe snel ik ging toen ik zonder remmen van een volledig lege rode pistes ging. Ik ging echt loeihard, dit was wel.de grens van wat leuk em verantwoord was. Ik ben een prima skiër en twee keer zo zwaar als Michelle dus kan best vaart maken60 km/h. Ik vind het heel onwaarschijnlijk dat ze 100 ging.
Vreselijke ervaring die je tekent voor je hele verdere leven, lijkt me verschrikkelijk, sterkte voor jou.quote:Op vrijdag 19 december 2025 01:10 schreef Mk1986 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met haar trauma mbt seksueel misbruik zit maar kan uit ervaring zeggen dat het leven een pittig gevecht kan zijn erna.
Ik had (nog steeds trouwens) met liefde de plaats ingenomen van iemand die uitbehandeld was en wél wilde leven overigens.
Beetje gekke vergelijking wmb. Sowieso zou ik daar liever van wegblijven, je kent van niemand het hele verhaal, toch?
Waar zou ze het bitje gelaten hebben 🫣quote:Op vrijdag 19 december 2025 08:00 schreef Harper het volgende:
[..]
Toch had ik deze excursie nooit geboekt. Leuk hoor, in het donker in de sneeuw wandelen en een taai stukje rendiervlees eten (tanden zijn geen probleem meer?).
Uiteindelijk ga je voor het noorderlicht. En met een auto/busje kun je op zoek gaan naar een plek zonder bewolking. Dat is natuurlijk niet altijd mogelijk maar geeft wel meer kans dan gebonden zijn aan één plek.
Maar zo te zien was het een samenwerking. Dan heb je geen keuze natuurlijk. Want zelf iets betalen is natuurlijk geen optie.
Bij de meeste noorderlicht excursies mag je gratis nogmaals mee als je niks zag. Maar hier is dat misschien niet omdat er ook andere activiteiten waren?quote:Op vrijdag 19 december 2025 08:04 schreef Tarantelle het volgende:
Ik vind het toch wel jammer voor de Geertsen dat ze het noorderlicht niet konden zien. Misschien nog een herkansing vanavond of morgenavond? (maar ja, dan moeten ze zelf iets regelen/betalen). Wat een prijzen voor die excursies trouwens. En dan ook nog wijn en alcohol, het is geen goedkoop weekeindje weg.
Dat wordt nog wat voor onze AM. Waar moet ze met al die tijd heen?quote:Op vrijdag 19 december 2025 06:51 schreef Missinglink24 het volgende:
https://www.nu.nl/economi(...)-jonge-kinderen.html
Regels voor vlogfamlies
Maximaal overdreven verhaal natuurlijk weerquote:Op vrijdag 19 december 2025 08:17 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Mijn zoon haalt soms redelijk hoge snelheden (die zit de hele winter in de sneeuw). Dan moet je dus een hele steile zwarte piste (zonder bulten) hebben. Checken of er niemand op skiet (je wilt geen anderen in gevaar brengen), dus lang wachten tot je zeker weet dat de piste helemaal vrij is (kan dus niet als het druk is en je hebt een spotter nodig) en dan zonder bochten schuss naar beneden skiën. De 100 km/uur heeft hij nooit gehaald, dus dat iemand zomaar even 100 km/uur haalt in een normale afdaling vind ik toch wat onwaarschijnlijk klinken (en vrij onverantwoord ook).
Oh ja, die was ik nog vergeten: Iemand van mijn generatie die weet wat een tiki-bar is?quote:Op vrijdag 19 december 2025 08:29 schreef Harper het volgende:
[..]
Bij de meeste noorderlicht excursies mag je gratis nogmaals mee als je niks zag. Maar hier is dat misschien niet omdat er ook andere activiteiten waren?
Die cocktails na nauwelijks slaap en voor je de hele avond naar buiten gaat snap ik ook niet. Ik zou een lekkere bak koffie zijn gaan drinken.
Op toernee als ervaringsdeskundige.quote:Op vrijdag 19 december 2025 08:30 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Dat wordt nog wat voor onze AM. Waar moet ze met al die tijd heen?
Onvoorstelbaar, als er iets makkelijk is is het wel een appelflap maken, prioriteiten stellen denk ik, zij vind het niet interessantquote:Op vrijdag 19 december 2025 08:36 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Oh en die appelfappen van Kim! Ik denk dat ze nog niet goed gebakken waren. Ik zou zelf voor de zekerheid toch wat appelflappen bij de winkel hebben gehaald.
Nou dat: als ze het gewoon of naar de kringloop brengt of stort dan is het weg, geeft rust.quote:Op vrijdag 19 december 2025 08:10 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
En de energie die het haar kost...
Gelukkig heeft Sanneke haar laten weten dat er in Rotterdam ook een tiki bar zitquote:Op vrijdag 19 december 2025 08:33 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Oh ja, die was ik nog vergeten: Iemand van mijn generatie die weet wat een tiki-bar is?
Meine gute. Vrouw, ga eens leven! En dan niet alleen met Maarten en/of de kindderen.
Ik dacht dat ze op de foto nog ongebakken waren, zien er anders wel erg onsmakelijk uit om zo te eten.quote:Op vrijdag 19 december 2025 08:36 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Oh en die appelfappen van Kim! Ik denk dat ze nog niet goed gebakken waren. Ik zou zelf voor de zekerheid toch wat appelflappen bij de winkel hebben gehaald.
Maar die we zagen moesten nog gebakken toch?quote:Op vrijdag 19 december 2025 08:41 schreef Henrike het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar, als er iets makkelijk is is het wel een appelflap maken, prioriteiten stellen denk ik, zij vind het niet interessant
Nog nooit van google translate gehoord?quote:Op vrijdag 19 december 2025 08:21 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Wat zonde dat AM de reis zo filmt, net als het reisje naar London. Duidelijk een samenwerking en in plaats van echt te ontspannen, is AM alleen maar bezig met content.
En verder vind ik haar echt wereld vreemd. 'Sam, Sam, SAM! KIJK! Een BOOT!', 'Kijk, Sam, DAAR!' en 'De lichten gaan al aan en het is nog maar half 2!'. En dan ook nog 'We rijden onder het water door'. Nou meit, in Nederland doen we dat ook om de haverklap hoor.
In het restaurant: Het is niet te lezen, dat Noors. Nou, dat is gek!
Ja toch??? En zelfs mijn 8 jarige kan appelflappen maken... dit was echt bijzonder om te zienquote:Op vrijdag 19 december 2025 08:48 schreef Earring het volgende:
[..]
Maar die we zagen moesten nog gebakken toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |