abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219532560
Ik vind het toch wel jammer voor de Geertsen dat ze het noorderlicht niet konden zien. Misschien nog een herkansing vanavond of morgenavond? (maar ja, dan moeten ze zelf iets regelen/betalen). Wat een prijzen voor die excursies trouwens. En dan ook nog wijn en alcohol, het is geen goedkoop weekeindje weg.

Wel leuk dat ze op een sneeuwscooter gaan rijden. Mij lijkt het driemaal niks (ik heb echt niets met gemotoriseerde voertuigen), maar mijn oudste zoon zou dit wel heel gaaf vinden.
pi_219532573
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 08:02 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
En allll dat gedoe dat je hebt van die spullen verkopen op Vinted, foto's maken, advertenties plaatsen, reageren op biedingen, pakketjes inpakken, naar pakketpunten toe, 100 mails en berichten over het pakket wat opgehaald moet worden, soms is de koper niet tevreden etc. Allemaal voor een paar centen.
Nee hoor, gewoon alles (behalve misschien echt dure stukken) gratis ophalen zetten op Nextdoor en de volgende dag ben je van al je zooi af, ideaal.
Ook dat inderdaad. Zoveel werk voor heel weinig geld. Sowieso ook al bijzonder dat ze daar energie voor heeft. Blijkbaar moet ze voor haar vinted handel steeds die zolder op.
pi_219532577
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 08:02 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
En allll dat gedoe dat je hebt van die spullen verkopen op Vinted, foto's maken, advertenties plaatsen, reageren op biedingen, pakketjes inpakken, naar pakketpunten toe, 100 mails en berichten over het pakket wat opgehaald moet worden, soms is de koper niet tevreden etc. Allemaal voor een paar centen.

En de energie die het haar kost...
pi_219532608
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 december 2025 07:14 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ik heb wel eens gemeten hoe snel ik ging toen ik zonder remmen van een volledig lege rode pistes ging. Ik ging echt loeihard, dit was wel.de grens van wat leuk em verantwoord was. Ik ben een prima skiër en twee keer zo zwaar als Michelle dus kan best vaart maken :+ 60 km/h. Ik vind het heel onwaarschijnlijk dat ze 100 ging.
Mijn zoon haalt soms redelijk hoge snelheden (die zit de hele winter in de sneeuw). Dan moet je dus een hele steile zwarte piste (zonder bulten) hebben. Checken of er niemand op skiet (je wilt geen anderen in gevaar brengen), dus lang wachten tot je zeker weet dat de piste helemaal vrij is (kan dus niet als het druk is en je hebt een spotter nodig) en dan zonder bochten schuss naar beneden skiën. De 100 km/uur heeft hij nooit gehaald, dus dat iemand zomaar even 100 km/uur haalt in een normale afdaling vind ik toch wat onwaarschijnlijk klinken (en vrij onverantwoord ook).
pi_219532624
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 01:10 schreef Mk1986 het volgende:

[..]
Ik weet niet hoe het met haar trauma mbt seksueel misbruik zit maar kan uit ervaring zeggen dat het leven een pittig gevecht kan zijn erna.

Ik had (nog steeds trouwens) met liefde de plaats ingenomen van iemand die uitbehandeld was en wél wilde leven overigens.

Beetje gekke vergelijking wmb. Sowieso zou ik daar liever van wegblijven, je kent van niemand het hele verhaal, toch?
Vreselijke ervaring die je tekent voor je hele verdere leven, lijkt me verschrikkelijk, sterkte voor jou.
pi_219532626
Wat zonde dat AM de reis zo filmt, net als het reisje naar London. Duidelijk een samenwerking en in plaats van echt te ontspannen, is AM alleen maar bezig met content.

En verder vind ik haar echt wereld vreemd. 'Sam, Sam, SAM! KIJK! Een BOOT!', 'Kijk, Sam, DAAR!' en 'De lichten gaan al aan en het is nog maar half 2!'. En dan ook nog 'We rijden onder het water door'. Nou meit, in Nederland doen we dat ook om de haverklap hoor.
In het restaurant: Het is niet te lezen, dat Noors. Nou, dat is gek!
pi_219532632
Jammer dat ze het Noorderlicht niet hebben gezien. Ik was er al bang voor, toen ze van de week met Maarten ging kijken en dat het toen op dag 2 zou gaan sneeuwen. Misschien vanavond dan. Ze zitten helaas midden in de stad, want als je aan de rand zou zitten, dan zou je het Noorderlicht al zien, als het er is.
pi_219532638
Het is buiten baggerweer, hvk trekt 1 van de tweeling een kanten broek aan?
En ze had een mega zware nacht, hoe zou dat toch kunnen .
Gelukkig vandaag weer onderzoek voor Zayn, fijn dat ze daar mee bezig is.
pi_219532640
quote:
88s.gif Op vrijdag 19 december 2025 08:00 schreef Harper het volgende:

[..]
Toch had ik deze excursie nooit geboekt. Leuk hoor, in het donker in de sneeuw wandelen en een taai stukje rendiervlees eten (tanden zijn geen probleem meer?).
Uiteindelijk ga je voor het noorderlicht. En met een auto/busje kun je op zoek gaan naar een plek zonder bewolking. Dat is natuurlijk niet altijd mogelijk maar geeft wel meer kans dan gebonden zijn aan één plek.

Maar zo te zien was het een samenwerking. Dan heb je geen keuze natuurlijk. Want zelf iets betalen is natuurlijk geen optie.
Waar zou ze het bitje gelaten hebben 🫣
pi_219532652
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 08:04 schreef Tarantelle het volgende:
Ik vind het toch wel jammer voor de Geertsen dat ze het noorderlicht niet konden zien. Misschien nog een herkansing vanavond of morgenavond? (maar ja, dan moeten ze zelf iets regelen/betalen). Wat een prijzen voor die excursies trouwens. En dan ook nog wijn en alcohol, het is geen goedkoop weekeindje weg.
Bij de meeste noorderlicht excursies mag je gratis nogmaals mee als je niks zag. Maar hier is dat misschien niet omdat er ook andere activiteiten waren?

Die cocktails na nauwelijks slaap en voor je de hele avond naar buiten gaat snap ik ook niet. Ik zou een lekkere bak koffie zijn gaan drinken.
pi_219532655
quote:
Dat wordt nog wat voor onze AM. Waar moet ze met al die tijd heen?
pi_219532656
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 08:17 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Mijn zoon haalt soms redelijk hoge snelheden (die zit de hele winter in de sneeuw). Dan moet je dus een hele steile zwarte piste (zonder bulten) hebben. Checken of er niemand op skiet (je wilt geen anderen in gevaar brengen), dus lang wachten tot je zeker weet dat de piste helemaal vrij is (kan dus niet als het druk is en je hebt een spotter nodig) en dan zonder bochten schuss naar beneden skiën. De 100 km/uur heeft hij nooit gehaald, dus dat iemand zomaar even 100 km/uur haalt in een normale afdaling vind ik toch wat onwaarschijnlijk klinken (en vrij onverantwoord ook).
Maximaal overdreven verhaal natuurlijk weer
pi_219532666
quote:
88s.gif Op vrijdag 19 december 2025 08:29 schreef Harper het volgende:

[..]
Bij de meeste noorderlicht excursies mag je gratis nogmaals mee als je niks zag. Maar hier is dat misschien niet omdat er ook andere activiteiten waren?

Die cocktails na nauwelijks slaap en voor je de hele avond naar buiten gaat snap ik ook niet. Ik zou een lekkere bak koffie zijn gaan drinken.
Oh ja, die was ik nog vergeten: Iemand van mijn generatie die weet wat een tiki-bar is?

Meine gute. Vrouw, ga eens leven! En dan niet alleen met Maarten en/of de kindderen.
pi_219532672
Oh en die appelfappen van Kim! Ik denk dat ze nog niet goed gebakken waren. Ik zou zelf voor de zekerheid toch wat appelflappen bij de winkel hebben gehaald.
pi_219532678
AM in de supermarkt: wat een rare producten hier allemaal.
En probeert een aantal namen uit te spreken...

Alsof buitenlandse toeristen in Nederland niet hetzelfde hebben. 🙈
pi_219532685
Over dramaqueen gesproken. Wiline met haar vage berichten en dito zielige foto. Waarom, zeg gewoon niets als je niets wilt vertellen. Wie mist haar sowieso. Aandacht dat is het. Ik ben jarig en kom even tevoorschijn. Wat is dat voor type zeg.
pi_219532686
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 08:30 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Dat wordt nog wat voor onze AM. Waar moet ze met al die tijd heen?
Op toernee als ervaringsdeskundige.
pi_219532689
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 08:36 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Oh en die appelfappen van Kim! Ik denk dat ze nog niet goed gebakken waren. Ik zou zelf voor de zekerheid toch wat appelflappen bij de winkel hebben gehaald.
Onvoorstelbaar, als er iets makkelijk is is het wel een appelflap maken, prioriteiten stellen denk ik, zij vind het niet interessant
pi_219532697
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 08:10 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
En de energie die het haar kost...
Nou dat: als ze het gewoon of naar de kringloop brengt of stort dan is het weg, geeft rust.
Als je al van jezelf weet dat je een verzamelaar bent heb je een opruimcoach nodig die je van de zooi afhelpt en niet de zooi verplaatst. Dat werkt bij Debbie niet, zag je wel aan het washok en de rest van het huis.
Zij is een chaoot op dat gebied, als het weg is is het klaar.
pi_219532706
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 08:33 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
Oh ja, die was ik nog vergeten: Iemand van mijn generatie die weet wat een tiki-bar is?

Meine gute. Vrouw, ga eens leven! En dan niet alleen met Maarten en/of de kindderen.
Gelukkig heeft Sanneke haar laten weten dat er in Rotterdam ook een tiki bar zit
pi_219532707
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 08:36 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ik dacht dat ze op de foto nog ongebakken waren, zien er anders wel erg onsmakelijk uit om zo te eten.
pi_219532711
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 08:41 schreef Henrike het volgende:

[..]
Onvoorstelbaar, als er iets makkelijk is is het wel een appelflap maken, prioriteiten stellen denk ik, zij vind het niet interessant
Maar die we zagen moesten nog gebakken toch?
pi_219532724
Edit; Ik dacht dat jullie de appelflappen van de deviervankim bedoelde, maar jullie bedoelde dbm🙈 ik neem toch aan dat die dingen nog gebakken moesten worden, dat deeg was nog rauw.
Ze zagen er wel uit alsof iemand er al aan gekauwd had.

Ik snap die opruimdame ook niet. Ja de vliering is leger dan die was, maar alles staat nog in dichte dozen. Super handig zo'n labeltje erop, totdat iemand er weer wat bij flikkert omdat de doos nog niet helemaal vol is.
Alles wat verkocht moet worden/op vinted staat, staat kennelijk in de woonkamer? Geeft ook zo'n opgeruimd gevoel.
Onze zolder staat ook vol, maar is wel overzichtelijk (en ik ben niet koopziek, scheelt ook een hoop zooi).
Waar gaat Debbie de energie vandaan halen om haar vinted bij te houden? Ze moet na 2 dozen uitzoeken 3uur op bed 🤷‍♀️
pi_219532725
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 08:21 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Wat zonde dat AM de reis zo filmt, net als het reisje naar London. Duidelijk een samenwerking en in plaats van echt te ontspannen, is AM alleen maar bezig met content.

En verder vind ik haar echt wereld vreemd. 'Sam, Sam, SAM! KIJK! Een BOOT!', 'Kijk, Sam, DAAR!' en 'De lichten gaan al aan en het is nog maar half 2!'. En dan ook nog 'We rijden onder het water door'. Nou meit, in Nederland doen we dat ook om de haverklap hoor.
In het restaurant: Het is niet te lezen, dat Noors. Nou, dat is gek!
Nog nooit van google translate gehoord?

En ik ❤ buitenlandse supermarkten. Juist omdat ik daar dingen zie die we thuis niet hebben. Niet raar, ánders.
pi_219532726
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 december 2025 08:48 schreef Earring het volgende:

[..]
Maar die we zagen moesten nog gebakken toch?
Ja toch??? En zelfs mijn 8 jarige kan appelflappen maken... dit was echt bijzonder om te zien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')