Hoeveel hartjes en veren wil die vrouw nog voor ze normaal gaat doen?quote:Op donderdag 18 december 2025 22:45 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Mies weer met een drama post. Met dit pareltje er in:
"Hoe ik gevochten heb om te leven."
Over the top maximaal. Ze kijkt vast geen andere insta accounts, bijvoorbeeld van jonge mensen die uitbehandeld zijn. Anders zou ze nooit zoiets stoms schrijven.
Ik vind het sowieso vreemd dat de reismevrouw vanuit Nederland zulke dingen gaat sturen.quote:Op donderdag 18 december 2025 23:22 schreef Huisopdehoek het volgende:
Zou de reismevrouw nu hebben afgedaan? Want die had gezegd dat er vanavond een goede kans was op het noorderlicht.
Ja en daar heeft ze 3 uur over gedaan. Daarbij zou ik mij doodschamen als een wildvreemde door mijn troep gaatquote:Op donderdag 18 december 2025 23:44 schreef Muisjeruisje het volgende:
Op de insta van de opruimdame laat ze zien hoe ze de zolder georganiseerd heeft. Serieus, dit slaat toch nergens op, ze heeft gewoon alles naast elkaar gezet
Ik weet niet hoe het met haar trauma mbt seksueel misbruik zit maar kan uit ervaring zeggen dat het leven een pittig gevecht kan zijn erna.quote:Op donderdag 18 december 2025 22:45 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Mies weer met een drama post. Met dit pareltje er in:
"Hoe ik gevochten heb om te leven."
Over the top maximaal. Ze kijkt vast geen andere insta accounts, bijvoorbeeld van jonge mensen die uitbehandeld zijn. Anders zou ze nooit zoiets stoms schrijven.
Ja vind ik ook heel vreemd! Wij hebben jaren geleden geprobeerd het noorderlicht te zien en de rit werd een uur voor aanvang afgezegd vanwege dikke bewolking . Jammer natuurlijk op dat moment maar 2 dagen later kwam net zo onverwacht het bericht dat het “nu” wel kon.quote:Op donderdag 18 december 2025 23:28 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso vreemd dat de reismevrouw vanuit Nederland zulke dingen gaat sturen.
Normaal gesproken krijg je een berichtje van het bedrijf zelf, of de excursie doorgaat, of er een goede kans op Noorderlicht is etc.
Maar het was niet alleen noorderlicht kijken, ook de wandeling door het bos, daar wat eten en met de auto onder water door 😁quote:Op vrijdag 19 december 2025 02:28 schreef poohenzo het volgende:
[..]
Ja vind ik ook heel vreemd! Wij hebben jaren geleden geprobeerd het noorderlicht te zien en de rit werd een uur voor aanvang afgezegd vanwege dikke bewolking . Jammer natuurlijk op dat moment maar 2 dagen later kwam net zo onverwacht het bericht dat het “nu” wel kon.
Ik denk dat de reis mevrouw de zoveelste onprofessionele samenwerking is met am .
Goed dat ze er wat aan willen doen hoor, maar het zijn vage, slecht controleerbare regels.quote:Op vrijdag 19 december 2025 06:51 schreef Missinglink24 het volgende:
https://www.nu.nl/economi(...)-jonge-kinderen.html
Regels voor vlogfamlies
Idee is leuk, maar accounts vanaf 50000 volgers? Kom op dat is toch een veel te hoge startgrens?quote:Op vrijdag 19 december 2025 06:51 schreef Missinglink24 het volgende:
Regels voor vlogfamlies
AM zal wel van haar stoel glibberen want zíj heeft met dit hulpje van de minister gepraat dus zíj heeft gezorgd dat deze regels er komen want zíj heeft vroeger (…) dingen fout gedaan en daar wil zíj ander fluflus voor behoeden.quote:Op vrijdag 19 december 2025 06:51 schreef Missinglink24 het volgende:
Regels voor vlogfamlies
Ik heb wel eens gemeten hoe snel ik ging toen ik zonder remmen van een volledig lege rode pistes ging. Ik ging echt loeihard, dit was wel.de grens van wat leuk em verantwoord was. Ik ben een prima skiër en twee keer zo zwaar als Michelle dus kan best vaart makenquote:Op donderdag 18 december 2025 19:36 schreef Loveischocolala het volgende:
Natuurlijk dat stukje podcast over ski ongeluk posten.. lekker modder gooien!
Google nog ff over haar 102 km per uur skiën..
Wedstrijdskiërs skiën met een snelheid van meer dan 100 km/u
Professionele alpine skiërs kunnen snelheden van 100 km/u of meer behalen tijdens officiële wedstrijden. Ze gebruiken daarvoor speciale ski’s en technieken.
Maximaal overdrijven denk ik
Mee eens dat het vaag en slecht controleerbaar is.quote:Op vrijdag 19 december 2025 07:03 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Goed dat ze er wat aan willen doen hoor, maar het zijn vage, slecht controleerbare regels.
‘Een van de beoogde regels is dat ouders van kinderen tot dertien jaar met minstens 50.000 volgers een ontheffing moeten aanvragen.
Bij een ontheffing moet de ouder ervoor zorgen dat de kinderen geen negatieve effecten ervaren van de vlogs. Daarnaast moeten vlogkinderen genoeg tijd hebben om te ontspannen, te leren en te sporten. De Arbeidsinspectie zal de ontheffingsaanvragen beoordelen.‘
Waarom pas bij 50.000? Bij 49.999 volgers heeft een kind/hebben kinderen geen last/schade van een camera op hun neus een groot deel van de dag?
En is ‘vloggen ‘ hetzelfde als je kinderen bijna 24/7 filmen in allerlei situaties, standen en emoties?
En ‘ Kinderen die in commerciële content van gezinsvloggers of mom- en dadfluencers te zien zijn, kunnen serieuze mentale risico's lopen. Zo kunnen ze bijvoorbeeld faalangst, stress of depressieve gevoelens ontwikkelen.’
Vallen de Ot en Sien sponsoring daar ook onder als ze die kleding aan hebben ? De slappe laarzen van de tuinwinkel die ze uittrappen in de gang, die ‘handige tassen’ van de plastic mamma’s?
En hoe gaan ze het controleren? Nemen ze mensen in dienst die constant de stories van de fluflus bekijken? Die blijven 24 uur staan.
Yepquote:Op vrijdag 19 december 2025 07:10 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
AM zal wel van haar stoel glibberen want zíj heeft met dit hulpje van de minister gepraat dus zíj heeft gezorgd dat deze regels er komen want zíj heeft vroeger (…) dingen fout gedaan en daar wil zíj ander fluflus voor behoeden.
😇
Wanneer je je bedrijf serieus neemt en professioneel bent ga je niet samenwerken met de familie Geerts. Dat lijkt me vrij logisch.quote:Op vrijdag 19 december 2025 02:28 schreef poohenzo het volgende:
[..]
Ja vind ik ook heel vreemd! Wij hebben jaren geleden geprobeerd het noorderlicht te zien en de rit werd een uur voor aanvang afgezegd vanwege dikke bewolking . Jammer natuurlijk op dat moment maar 2 dagen later kwam net zo onverwacht het bericht dat het “nu” wel kon.
Ik denk dat de reis mevrouw de zoveelste onprofessionele samenwerking is met am .
Spullen in vuilniszakken en dichte dozen blijft een rommel. En die spullen die verkocht kunnen worden, zit daar een systeem in? Dat wordt natuurlijk gewoon graaien wanneer net dat ene shirtje verkocht wordt. Alleen daarom al zou ik zeggen: breng het naar de kringloop of maak iemand anders er blij mee. Het is niet opgeruimd, de spullen zijn gewoon verplaatst.quote:Op vrijdag 19 december 2025 05:52 schreef Truusdemier36 het volgende:
🤣De opruimgeval :wateen lachertje dit,mijn zolder ziet er 10 keer beter uit.En dan de evaluatie op die vliering,volgens mij kwam ze voor Roy😝🤣.Gelukkig gaat Debbie een poosje weg. En komt ze ooit spik en span weer terug.🤐
1 ding moet ik wel toegeven, de vloer op zolder ziet er beter uit dan bij haar wasmachine.😝En Debbie voor het geld wat je uitgaf aan je opruimster had je bakken kunnen kopen bij de la-ac-tion.Autisme ten top ik blijf erbij!
Sws hilarisch dat je daarvoor een reismevrouw nodig hebt.quote:Op vrijdag 19 december 2025 06:23 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Maar het was niet alleen noorderlicht kijken, ook de wandeling door het bos, daar wat eten en met de auto onder water door 😁
Maar dat appje van de reismevrouw ‘als er iets is mag je me altijd bellen’.
Ze gaat 3 dagen naar een grote stad in Noorwegen. Met haar volgers volwassen zoon. Iedereen spreekt Engels. Het hele reisprogramma zal weer tot op de minuut op 6 blaadjes voorgekauwd en uitgeprint zijn.
Toch had ik deze excursie nooit geboekt. Leuk hoor, in het donker in de sneeuw wandelen en een taai stukje rendiervlees eten (tanden zijn geen probleem meer?).quote:Op vrijdag 19 december 2025 06:23 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Maar het was niet alleen noorderlicht kijken, ook de wandeling door het bos, daar wat eten en met de auto onder water door 😁
En allll dat gedoe dat je hebt van die spullen verkopen op Vinted, foto's maken, advertenties plaatsen, reageren op biedingen, pakketjes inpakken, naar pakketpunten toe, 100 mails en berichten over het pakket wat opgehaald moet worden, soms is de koper niet tevreden etc. Allemaal voor een paar centen.quote:Op vrijdag 19 december 2025 07:57 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Spullen in vuilniszakken en dichte dozen blijft een rommel. En die spullen die verkocht kunnen worden, zit daar een systeem in? Dat wordt natuurlijk gewoon graaien wanneer net dat ene shirtje verkocht wordt. Alleen daarom al zou ik zeggen: breng het naar de kringloop of maak iemand anders er blij mee. Het is niet opgeruimd, de spullen zijn gewoon verplaatst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |