In het artikel staat ook ( bewust) niet dat Milou geen baan buitenshuis heeft.quote:Op donderdag 18 december 2025 18:45 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Milou heeft het druk met van alles rond/voor kerst. Kan je nagaan hoe druk ouders mét een baan het hebben..
Ik zit thuis ivm zwangerschapsverlof, ik heb nog nooit zo weinig stress ervaren rondom de school kerstperikelen, had tijd genoeg om dingen te regelen 🙈.
En dat met verplicht rusten tussendoor ivm bekken, maar het fijne is dat je tegenwoordig alles vanaf de bank gewoon kan bestellen.
Ik heb geen medelijden, ik hoop dat hij er goed achter komt hoe raar zijn moeder doet/ is met filmen , misschien krijgen ze wel ruzie 😂quote:Op donderdag 18 december 2025 16:32 schreef poohenzo het volgende:
Ik hoop voor Sam van AM dat hij het wel echt leuk vindt daar, het lijkt er nl nog niet echt op. Lijkt eerder alsof hij zich nu al irriteert aan AM met haar gezeur over hoe leuk bla bla is . En dat gefilmd de hele tijd .
Ik ben vorige week een nachtje weg geweest met mijn dochter naar Zandvoort met hond, was heerlijk , alleen in ben geen influencer heb een paar fotos en filmpje ms van de hond verder niets😂quote:Op donderdag 18 december 2025 16:44 schreef SterreKaatje het volgende:
Weet je wat ik AM zou gunnen? Dat ze eindelijk eens van al die knaken gaat genieten (tja ze heeft ze toch al) Ga offline, geniet met je zoon. Maak een paar foto's en filmpjes voor het thuisfront, maar laat het daarbij.
Deze vrouw denkt echt dat ze uniek is in deze reisjes 'Want door influencerwerk lees: je kinderen te koop aanbieden kan dit.' En andere mensen kunnen dit niet?
Nou AM, dan heb ik nieuws voor je....dat kan wel degelijk. Ook door gewoon ZELF je geld te verdienen en ZONDER je kinderen voor je te laten werken.
En ja, ik realiseer me dat dit niet voor iedereen is weggelegd.
Echt waarom zo blij dat je kind ook aan de zooi verzamelen wilt 🤦♂️🤷 iedereen weet nu al dat Debbie al haar vinted tegoed op gaat maken aan didl meuk voor zoequote:Op donderdag 18 december 2025 18:56 schreef Huisopdehoek het volgende:
Debbie is alvast aan het voorsorteren op de doorstart van die blaadjes? Omdat ze ze meerdere keren tagt en Z ‘het ook wil sparen, wat Debbie ook hoopte dat zou gebeuren?
Dit gun ik ze ook niet, ze gaan best leuke dingen doen (als je er van houdt, dat vissen zou me gestolen kunnen worden).quote:Op donderdag 18 december 2025 19:32 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Ik heb geen medelijden, ik hoop dat hij er goed achter komt hoe raar zijn moeder doet/ is met filmen , misschien krijgen ze wel ruzie 😂
Een supermarkt met allemaal lokale producten, zoals walvis en zalm.quote:Op donderdag 18 december 2025 19:39 schreef Cattolica het volgende:
Sam rent zowat door die winkelstraat heen en zegt tegen AM, over een beeld van een trol met een giga neus, "dat ben jij" 🤣.
En dan deelt ie ook nog eens een hotelkamer met z'n moeder; nou maar hopen dat ze haar menstruatie-ondergoed heeft thuis gelaten en niet onder de douche hoeft uit te spoelen 🤮. Helaas ontkomt ie niet aan de beugel op het gezamenlijke nachtkastje 🥴.
AM is écht wereldvreemd; ze kijkt haar ogen uit maar legt het er nét even te dik bovenop. Ik krijg een beetje het gevoel dat ze haar fluwelen handschoenen voor Sam heeft aangetrokken
Ze weet waarschijnlijk niet in welk seizoen je dat in Nederland kunt eten.quote:Op donderdag 18 december 2025 19:58 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Een supermarkt met allemaal lokale producten, zoals walvis en zalm.
Want zalm is zo exotisch voor ons?
Misschien wel als je je boodschappen alleen online bij de appie doet en verder nooit in een winkel komtquote:Op donderdag 18 december 2025 19:58 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik heb dit ook in de gaten. Hij vindt het eigenlijk helemaal niks.quote:Op donderdag 18 december 2025 19:28 schreef Missinglink24 het volgende:
Sam ergert zich wild aan zijn moeder, niet reageren, niet stilstaan als zij iets wil filmen.
Hij denkt nog net niet hardop ‘was ik maar met m’n vader gegaan, zonder dat stomme gedoe met die camera en alles waauuwww’…quote:Op donderdag 18 december 2025 20:07 schreef brilduiker1973 het volgende:
[..]
Ik heb dit ook in de gaten. Hij vindt het eigenlijk helemaal niks.
Troep is niet alleen van haar he. Of is een vrouw per definitie verantwoordelijk voor de spullen van kinderen? Zie dat hier thuis wel, alsof het vanzelfsprekend is. En wel klagen 🤪quote:Op donderdag 18 december 2025 12:32 schreef Henrike het volgende:
[..]
O ik zie het net,
Dit is gewoon weer typisch aandacht vragen voor o wat ben ik ziek!
Zet even een uurtje je eigen behoefte opzij en ga het bed in als die opruimhulp weg is.
Dat die Roy zich hier voor leent om al die verzamelde troep van zijn vrouw op te ruimen, knettergek.
En dat zij gewoon staat te filmen, schaamteloos.
Die nagels moeten nog wel voor kerst gedaan, ach kunnen Roy en de opruimcoach wel even op de kinderen passen toch.
Nou dit dus.quote:Op donderdag 18 december 2025 20:07 schreef brilduiker1973 het volgende:
[..]
Ik heb dit ook in de gaten. Hij vindt het eigenlijk helemaal niks.
😂😂😂 de volgende keer met de trein naar Engeland, da's pas een tunnel🙈quote:Op donderdag 18 december 2025 20:18 schreef Huisopdehoek het volgende:
‘We gaan onder het water door!’
Zoiets heet een tunnel AM. Heb je ook op veel plekken in NL.
Ze kan niet zien wat er in haar glas zit, want het is niet doorzichtig. Zitten in een tiki-bar, heeft geen idee wat dat is maar het tiki-bad kent ze wel. Het lijkt wel alsof ze stories moet verzinnen plaatsen ... oh wacht ....quote:Op donderdag 18 december 2025 19:58 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Hoho, AM komt niet verder dan de plaatselijke manege, scouting, bootcamp, marktplein en Schubbekutteveen voor een signeersessie. Ze zal niet veel tunnels tegenkomen 😉.quote:Op donderdag 18 december 2025 20:18 schreef Huisopdehoek het volgende:
‘We gaan onder het water door!’
Zoiets heet een tunnel AM. Heb je ook op veel plekken in NL.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |