Nou dat, ik ben ook chronisch ziek en ben al blij dat ik mijn huishouden lekker op regel kan houden en daarnaast nog een keer wat extra's kan doen.quote:Op vrijdag 19 december 2025 10:07 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik ben heel kritisch op wat er op vinted gaat, vind het vaak de moeite niet voor de kleine bedragen die je er voor krijgt en de moeite die je erin moet stoppen. 'Wil je het opmeten?' 'Heb je nog andere maten?' (Wie denk je dat ik ben? De H&M?) Het gezeik met dat bieden, inpakken, wegbrengen. Ik kan er de energie momenteel niet voor opbrengen, snap dus echt niet dat Debbie dat kennelijk wel kan met haar LC en vitamine B12 te kort.
" de lieve mensen zijn met meer" 🤣quote:Op vrijdag 19 december 2025 10:16 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Zal idd wel een cry out voor aandacht zijn om te kijken hoeveel "ow neenee ga niet weg" ze krijgt... en dan straks "ik heb er over nagedacht en laat de haat niet winnen ik blijf gewoon "
Ik zie bij Debbie nooit kleding van goede kwaliteit, dat doorverkopen snap ik dus helemaal niet.quote:Op vrijdag 19 december 2025 10:52 schreef Henrike het volgende:
[..]
Nou dat, ik ben ook chronisch ziek en ben al blij dat ik mijn huishouden lekker op regel kan houden en daarnaast nog een keer wat extra's kan doen.
En ik maak liever andere mensen blij met kleding die misschien ( euro opbrengt.
Voor duurdere nieuwe items msaknik een uitzondering. Daarom snap ik Debbie daarin ook niet, ruim die boel
Op, weg ermee. Opgeruimd huis is echt rustgevend
En dan is iets uitverkocht/niet leverbaar en dan zijn de rapen gaar..quote:Op vrijdag 19 december 2025 10:58 schreef JaNeeDan het volgende:
De nieuwe folder van AH staat online! Gaat morgen in. Ben benieuwd wat Sanneke per se wil hebben uit deze folder.
Beetje oversized wel inderdaad, maar bij de betreffende influencer vind ik het wel heel erg oversized hahaquote:Op vrijdag 19 december 2025 09:12 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Ik ben daar juist gek op. Ben zo blij dat oversized eindelijk weer in is. Ik heb geen idee wie deze dame is en hoe ze zich kleedt, maar ik houd van oversized, mijn hele leven al.
Oh jee, en ze heeft nog wel extra gespaard om de ekkkkksssselllllent producten te kunnen kopen.quote:Op vrijdag 19 december 2025 11:20 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En dan is iets uitverkocht/niet leverbaar en dan zijn de rapen gaar..
Zelfde bij Judith, ze verkopen allebei afgedragen meukquote:Op vrijdag 19 december 2025 10:57 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik zie bij Debbie nooit kleding van goede kwaliteit, dat doorverkopen snap ik dus helemaal niet.
Dat gesprekje op zolder met die vrouw ook, zo nep en dan die herrie op de achtergrondquote:Op vrijdag 19 december 2025 11:03 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Hoorde opruim vrouw ook zeggen dat er een baby kleertjes zoe bak was en wees op een best grote bak .. nu snap ik dat je het eerste pakje bewaard en eventueel nog een setje waar je herinneringen aan hebt maar als je uitgebroed bent kan een bak met kleding toch weg? En is er dan alleen een bak met kleding van de kroonprinses? (Bijzonder ook dat zoe baby was in Liverpool dus deze bak steeds mee gesleept is)
Als je het bewaard voor je kleinkinderen moet je ook maar "geluk" hebben dat het een meisje word EN dan heb je toch hele andere leuke kleding??
Kan ze wel weer tig stories vullen😉quote:Op vrijdag 19 december 2025 11:20 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En dan is iets uitverkocht/niet leverbaar en dan zijn de rapen gaar..
De woning ontvluchten. Het is gratis. Het is vlakbij. Iemand anders die haar kinderen bezig houdt. Het is droog en warm. Enige educatieve waarde door het voorlezen wat hun moeder ze niet wil of kan bieden.quote:Op vrijdag 19 december 2025 11:49 schreef Weerikier het volgende:
Wat gebeurd daar trouwens in die bibliotheek van HVK dat ze daar iedere dag moet zitten? Wat een maf gedoe joh!
Nee joh, AM lost het op met koffie en de gevleugelde term 'het komt goed'.quote:Op vrijdag 19 december 2025 11:25 schreef Huisopdehoek het volgende:
Oh, de boot om te zeevissen is stuk, wat jammer voor Sam. Hij vond dat zo leuk.
Zou ze de reismevrouw al gebeld hebben?
Weten dat je naar de tourist information kunt om te vragen naar mogelijkheden?
En wat gaan ze nu doen, zouden er alternatieven staan op haar reisschema?
Ik snap ook niet dat er mensen zijn die dit kopen.quote:Op vrijdag 19 december 2025 11:44 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Zelfde bij Judith, ze verkopen allebei afgedragen meuk
Nu moet de reismevrouw kijken of er nog iets beschikbaar is. Waarschijnlijk zijn de lijnen korter als ze zelf naar de Tourist Information gaan. Wel raar dat het ‘schip kapot’ niet eerder aan hen was gemeld (of het was net gebeurd of de reismevrouw was nog niet wakker), en dat de mensen van die tour niet geïnformeerd hebben bij een collega oid. Uit klantvriendelijkheid.quote:Op vrijdag 19 december 2025 12:03 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Nee joh, AM lost het op met koffie en de gevleugelde term 'het komt goed'.
Stervende zwaan, die term gebruikt ze toch voor haar kleuter als die ter aarde stort omdat ze haar scouting shirt niet aan wil?
Beetje denigrerend om over Sam te zeggen ik snap wel dat hij oprecht baalt.
Volgens threads van 3/12 gaat ze altijd naar Lidl. Het moet wel heel bijzonder zijn dan wat AH heeft voor haar.quote:Op vrijdag 19 december 2025 11:39 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Oh jee, en ze heeft nog wel extra gespaard om de ekkkkksssselllllent producten te kunnen kopen.
Ze heeft toch regelmatig een bon van de AH én de Lidl?quote:Op vrijdag 19 december 2025 12:18 schreef papierentas het volgende:
[..]
Volgens threads van 3/12 gaat ze altijd naar Lidl. Het moet wel heel bijzonder zijn dan wat AH heeft voor haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |