abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219533342
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 december 2025 10:07 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik ben heel kritisch op wat er op vinted gaat, vind het vaak de moeite niet voor de kleine bedragen die je er voor krijgt en de moeite die je erin moet stoppen. 'Wil je het opmeten?' 'Heb je nog andere maten?' (Wie denk je dat ik ben? De H&M?) Het gezeik met dat bieden, inpakken, wegbrengen. Ik kan er de energie momenteel niet voor opbrengen, snap dus echt niet dat Debbie dat kennelijk wel kan met haar LC en vitamine B12 te kort.
Nou dat, ik ben ook chronisch ziek en ben al blij dat ik mijn huishouden lekker op regel kan houden en daarnaast nog een keer wat extra's kan doen.
En ik maak liever andere mensen blij met kleding die misschien ( euro opbrengt.
Voor duurdere nieuwe items msaknik een uitzondering. Daarom snap ik Debbie daarin ook niet, ruim die boel
Op, weg ermee. Opgeruimd huis is echt rustgevend
pi_219533351
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 10:16 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Zal idd wel een cry out voor aandacht zijn om te kijken hoeveel "ow neenee ga niet weg" ze krijgt... en dan straks "ik heb er over nagedacht en laat de haat niet winnen ik blijf gewoon "
" de lieve mensen zijn met meer" 🤣
pi_219533381
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 10:52 schreef Henrike het volgende:

[..]
Nou dat, ik ben ook chronisch ziek en ben al blij dat ik mijn huishouden lekker op regel kan houden en daarnaast nog een keer wat extra's kan doen.
En ik maak liever andere mensen blij met kleding die misschien ( euro opbrengt.
Voor duurdere nieuwe items msaknik een uitzondering. Daarom snap ik Debbie daarin ook niet, ruim die boel
Op, weg ermee. Opgeruimd huis is echt rustgevend
Ik zie bij Debbie nooit kleding van goede kwaliteit, dat doorverkopen snap ik dus helemaal niet.
pi_219533391
De nieuwe folder van AH staat online! Gaat morgen in. Ben benieuwd wat Sanneke per se wil hebben uit deze folder.
pi_219533410
Hoorde opruim vrouw ook zeggen dat er een baby kleertjes zoe bak was en wees op een best grote bak .. nu snap ik dat je het eerste pakje bewaard en eventueel nog een setje waar je herinneringen aan hebt maar als je uitgebroed bent kan een bak met kleding toch weg? En is er dan alleen een bak met kleding van de kroonprinses? (Bijzonder ook dat zoe baby was in Liverpool dus deze bak steeds mee gesleept is)
Als je het bewaard voor je kleinkinderen moet je ook maar "geluk" hebben dat het een meisje word EN dan heb je toch hele andere leuke kleding??
pi_219533499
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 10:58 schreef JaNeeDan het volgende:
De nieuwe folder van AH staat online! Gaat morgen in. Ben benieuwd wat Sanneke per se wil hebben uit deze folder.
En dan is iets uitverkocht/niet leverbaar en dan zijn de rapen gaar..
pi_219533500
Het zit nog niet mee in Noorwegen.
Geen noorderlicht en een kapotte boot.
pi_219533530
Oh, de boot om te zeevissen is stuk, wat jammer voor Sam. Hij vond dat zo leuk.

Zou ze de reismevrouw al gebeld hebben?

Weten dat je naar de tourist information kunt om te vragen naar mogelijkheden?

En wat gaan ze nu doen, zouden er alternatieven staan op haar reisschema?
pi_219533567
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 09:12 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Ik ben daar juist gek op. Ben zo blij dat oversized eindelijk weer in is. Ik heb geen idee wie deze dame is en hoe ze zich kleedt, maar ik houd van oversized, mijn hele leven al.
Beetje oversized wel inderdaad, maar bij de betreffende influencer vind ik het wel heel erg oversized haha
pi_219533569
Ik heb niet de indruk dat het echt gezellig is in Noorwegen met de twee Geertsen. En nu ook nog de boot kapot. Het is allemaal veel te krap, te haastig en te kort.

Waarschijnlijk wil Sam ook helemaal niet langer (en eigenlijk niet met z'n moeder), maar als ik dit afzet tegen de reis met Julia en de aankomende reis met Jim is het schraal.

Ik heb met hem te doen. Ja, hij is volwassen en hij had nee kunnen zeggen. Maar hij wil natuurlijk de relatie ook goed houden met zijn ouders. Het is moeilijk om je als kind aan zo'n moeder te onttrekken zonder dat het z'n weerslag heeft op het hele gezin.
pi_219533639
Jvp ook weer heel bijzonder gekleed op de stories zo wil je toch niet online
pi_219533661
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 11:20 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Oh jee, en ze heeft nog wel extra gespaard om de ekkkkksssselllllent producten te kunnen kopen.
pi_219533744
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 10:57 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik zie bij Debbie nooit kleding van goede kwaliteit, dat doorverkopen snap ik dus helemaal niet.
Zelfde bij Judith, ze verkopen allebei afgedragen meuk
pi_219533760
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 11:03 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Hoorde opruim vrouw ook zeggen dat er een baby kleertjes zoe bak was en wees op een best grote bak .. nu snap ik dat je het eerste pakje bewaard en eventueel nog een setje waar je herinneringen aan hebt maar als je uitgebroed bent kan een bak met kleding toch weg? En is er dan alleen een bak met kleding van de kroonprinses? (Bijzonder ook dat zoe baby was in Liverpool dus deze bak steeds mee gesleept is)
Als je het bewaard voor je kleinkinderen moet je ook maar "geluk" hebben dat het een meisje word EN dan heb je toch hele andere leuke kleding??
Dat gesprekje op zolder met die vrouw ook, zo nep en dan die herrie op de achtergrond
pi_219533772
Ik heb mezelf even door de stories van AM in Noorwegen geklikt. Het eerste wat denk; Wat heerlijk voor die jongste kinderen dat dat alziend oog ( de camera) dat de godganse dag boven hun hoofd zweeft een paar dagen pleite is. Wat zullen ze zich vrij voelen in hun huis, de badkamer en hun bed zonder die moeder die overal opduikt met een telefoon voor dr gezicht.
Sam lijkt weinig gecharmeerd te zijn van Marie Spielberg die hem de hele dag al filmend achtervolgd. Maar ja, iedereen heeft zn prijs en voor Sam was dat blijkbaar zeevissen en een husky tocht.
pi_219533792
Wat gebeurd daar trouwens in die bibliotheek van HVK dat ze daar iedere dag moet zitten? Wat een maf gedoe joh!
pi_219533824
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 11:20 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Kan ze wel weer tig stories vullen😉
pi_219533838
Ik vind de beelden van AM helemaal niet uitnodigend om daar naartoe op reis te gaan.

Nu ga ik dat wel een keer doen, maar dat is omdat ik vrienden heb in Noorwegen die al prachtige beelden hebben laten zien.

Dat gefilm in die winkels, dat doet ze in NL ook. Haar ohh’s en ahhh’s en we rijden onder het water door. Jemig wat kom je dan wereldvreemd over.

En het lijkt erop dat Sam ook echt aan het genieten is. Had die jongen gewoon een week met zijn vader op stap laten gaan. Niet zo vreemd dat hij al lang lag te slapen (zich slapend hield) om van het geneuzel van zijn moeder af te zijn.

Ik vraag me af, met al die reizen die ze met de kinderen doet, ze zijn zo te zien niet echt goed voor de bonding, zou ze reisinfluencer willen worden? Want de kinderen worden te groot om het plaatje mommy of familie influencer in stand te houden.
pi_219533881
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 11:49 schreef Weerikier het volgende:
Wat gebeurd daar trouwens in die bibliotheek van HVK dat ze daar iedere dag moet zitten? Wat een maf gedoe joh!
De woning ontvluchten. Het is gratis. Het is vlakbij. Iemand anders die haar kinderen bezig houdt. Het is droog en warm. Enige educatieve waarde door het voorlezen wat hun moeder ze niet wil of kan bieden.
pi_219533901
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 11:25 schreef Huisopdehoek het volgende:
Oh, de boot om te zeevissen is stuk, wat jammer voor Sam. Hij vond dat zo leuk.

Zou ze de reismevrouw al gebeld hebben?

Weten dat je naar de tourist information kunt om te vragen naar mogelijkheden?

En wat gaan ze nu doen, zouden er alternatieven staan op haar reisschema?
Nee joh, AM lost het op met koffie en de gevleugelde term 'het komt goed'.

Stervende zwaan, die term gebruikt ze toch voor haar kleuter als die ter aarde stort omdat ze haar scouting shirt niet aan wil?
Beetje denigrerend om over Sam te zeggen ik snap wel dat hij oprecht baalt.
pi_219533930
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 11:44 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Zelfde bij Judith, ze verkopen allebei afgedragen meuk
Ik snap ook niet dat er mensen zijn die dit kopen.
pi_219533944
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 12:03 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Nee joh, AM lost het op met koffie en de gevleugelde term 'het komt goed'.

Stervende zwaan, die term gebruikt ze toch voor haar kleuter als die ter aarde stort omdat ze haar scouting shirt niet aan wil?
Beetje denigrerend om over Sam te zeggen ik snap wel dat hij oprecht baalt.
Nu moet de reismevrouw kijken of er nog iets beschikbaar is. Waarschijnlijk zijn de lijnen korter als ze zelf naar de Tourist Information gaan. Wel raar dat het ‘schip kapot’ niet eerder aan hen was gemeld (of het was net gebeurd of de reismevrouw was nog niet wakker), en dat de mensen van die tour niet geïnformeerd hebben bij een collega oid. Uit klantvriendelijkheid.
pi_219533989
quote:
88s.gif Op vrijdag 19 december 2025 11:39 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Oh jee, en ze heeft nog wel extra gespaard om de ekkkkksssselllllent producten te kunnen kopen.
Volgens threads van 3/12 gaat ze altijd naar Lidl. Het moet wel heel bijzonder zijn dan wat AH heeft voor haar.
pi_219534023
AM ‘maakt het goed met Sam’. Zouden ze nog een keer een reisje gaan doen? Mag hij met zijn vader een reisje doen?

En ze glijdt bijna uit tijdens het filmen. Goh. Hou dat ding in je zak , wat heeft het voor nut/interessants je zoon te filmen als hij een paar stappen doet?

Ga op het weggeveegde stuk lopen, koop van die dingen die je onder je schoenen kunt doen om meer grip te krijgen. Hebben ze oa bij de ANWB, dus ongetwijfeld daar ook. Maar stond niet op het paklijstje van de reismevrouw, gemiste kans.
pi_219534035
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 12:18 schreef papierentas het volgende:

[..]
Volgens threads van 3/12 gaat ze altijd naar Lidl. Het moet wel heel bijzonder zijn dan wat AH heeft voor haar.
Ze heeft toch regelmatig een bon van de AH én de Lidl?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')