Haha, mijn 2 jarige kan het ook als ik de appel alvast in stukje snij en het eitje kluts. Echt iedereen kan toch appelflappen maken?quote:Op vrijdag 19 december 2025 08:52 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ja toch??? En zelfs mijn 8 jarige kan appelflappen maken... dit was echt bijzonder om te zien
Haha, dat heb ik dus met Nederlandse supermarkten, heerlijk struinen en allerlei producten bekijkenquote:Op vrijdag 19 december 2025 08:51 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Nog nooit van google translate gehoord?
En ik ❤ buitenlandse supermarkten. Juist omdat ik daar dingen zie die we thuis niet hebben. Niet raar, ánders.
Ik vind dat hele losse en 3 maten te groot ook niks.quote:Op vrijdag 19 december 2025 08:59 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik zal wel eem enorme Gerda zijn en dat terwijl we,denk ik, ongeveer dezelfde leeftijd hebben. Maar ik vind die kledingstijl van de home and the kid toch vaak een beetje zwerver aandoen😅
Ik ben daar juist gek op. Ben zo blij dat oversized eindelijk weer in is. Ik heb geen idee wie deze dame is en hoe ze zich kleedt, maar ik houd van oversized, mijn hele leven al.quote:Op vrijdag 19 december 2025 09:03 schreef NineMilka het volgende:
[..]
Ik vind dat hele losse en 3 maten te groot ook niks.
Als ik zie hoe lyrisch veel volgmoekes zijn, hartjes geven, zeggen hoe vreselijk en jaloers de mensen zijn die kritiek leveren en veren in de derrieres steken ‘omdat ze allemaal zo’n goede moeder zijn die het beste voor hun kinderen voor heeft, denk ik dat we daar niet meer vanaf komen.quote:Eigenlijk hoop ik dat de algemene opinie zich tegen influencers keert, waardoor het meer not done wordt en minder aantrekkelijk voor adverteerders. Maar dan ben je al zo 10 jaar verder vrees ik.
Ik stem voor 3 maten te groot als 1 maat te klein afgeschaft word !!quote:Op vrijdag 19 december 2025 09:03 schreef NineMilka het volgende:
[..]
Ik vind dat hele losse en 3 maten te groot ook niks.
Die kleding zou ze vorige keer ook al Vinted zetten. Is niet gebeurd. Dus dat blijft gewoon rommel op de zolder.quote:Op vrijdag 19 december 2025 07:57 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Spullen in vuilniszakken en dichte dozen blijft een rommel. En die spullen die verkocht kunnen worden, zit daar een systeem in? Dat wordt natuurlijk gewoon graaien wanneer net dat ene shirtje verkocht wordt. Alleen daarom al zou ik zeggen: breng het naar de kringloop of maak iemand anders er blij mee. Het is niet opgeruimd, de spullen zijn gewoon verplaatst.
Dit! Passend of te groot: prima. Te klein: doe maar niet.quote:Op vrijdag 19 december 2025 09:21 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik stem voor 3 maten te groot als 1 maat te klein afgeschaft word !!
Plus dat ze natuurlijk koopziek is en meuk blijft aanschaffen. Dat moet ergens een plek krijgen.quote:Op vrijdag 19 december 2025 09:36 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Die kleding zou ze vorige keer ook al Vinted zetten. Is niet gebeurd. Dus dat blijft gewoon rommel op de zolder.
Aandachtsge*l.quote:Op vrijdag 19 december 2025 09:25 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ik blijf het trouwens toch raar vinden dat Debbie 1.5 week voor offline gaan haar vertrek aankondigde.. het is niet alsof ze een maand opzegtermijn heeft bij haar werkgever ofzo 🤷 steeds als ik nu iets zie denk ik "je ging offline" en dan denk ik ook tja na de feestdagen.. maar ze post nu meer dan de afgelopen maand
Goed en mooi gesproken!quote:Op vrijdag 19 december 2025 09:10 schreef Tarantelle het volgende:
Die regels: het is goed dat er iets komt, maar zoals de regels omschreven worden is het natuurlijk een wassen neus. Die ontheffing ga je waarschijnlijk gewoon krijgen als je kunt aantonen dat je kinderen zelf geen samenwerkingen hebben. Vandaar dat Annemarie dit al weken loopt te roeptoeteren. Als je dan ook nog zegt dat je een "deskundige"(a.k.a. de mediageile Marina) aangesteld hebt, die mee kijkt naar het welzijn van de kinderen en af en toe ingrijpt (zie het prachtige ingestudeerde verhaal van Annemarie bij Boos), dan zit je wel snor.
Annemarie gaat dus gewoon gezellig door tot haar kinderen te oud zijn om mediageniek te zijn (zie mompelend Sam op de achtergrond). Dan is ze al lang binnen en de lachende derde.
Privacy en van kinderen is geen issue in de regels, daar is echt andere regelgeving voor nodig en dat gaat nog heel lang duren en dat is een kwestie van een koe, een put en iets delven vrees ik.
Eigenlijk hoop ik dat de algemene opinie zich tegen influencers keert, waardoor het meer not done wordt en minder aantrekkelijk voor adverteerders. Maar dan ben je al zo 10 jaar verder vrees ik.
Zou ze niet even willen kijken hoeveel volgers ze nog heeft? Dan moet ze wel snel wat verzinnenquote:Op vrijdag 19 december 2025 09:25 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ik blijf het trouwens toch raar vinden dat Debbie 1.5 week voor offline gaan haar vertrek aankondigde.. het is niet alsof ze een maand opzegtermijn heeft bij haar werkgever ofzo 🤷 steeds als ik nu iets zie denk ik "je ging offline" en dan denk ik ook tja na de feestdagen.. maar ze post nu meer dan de afgelopen maand
Dat van vinted werkt dus voor mij niet, ik ben daar te makkelijk in, dat weet ik en is mij valkuil.quote:Op vrijdag 19 december 2025 09:36 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Die kleding zou ze vorige keer ook al Vinted zetten. Is niet gebeurd. Dus dat blijft gewoon rommel op de zolder.
Ik ben heel kritisch op wat er op vinted gaat, vind het vaak de moeite niet voor de kleine bedragen die je er voor krijgt en de moeite die je erin moet stoppen. 'Wil je het opmeten?' 'Heb je nog andere maten?' (Wie denk je dat ik ben? De H&M?) Het gezeik met dat bieden, inpakken, wegbrengen. Ik kan er de energie momenteel niet voor opbrengen, snap dus echt niet dat Debbie dat kennelijk wel kan met haar LC en vitamine B12 te kort.quote:Op vrijdag 19 december 2025 10:04 schreef Henrike het volgende:
[..]
Dat van vinted werkt dus voor mij niet, ik ben daar te makkelijk in, dat weet ik en is mij valkuil.
Om de berg kleding te halveren heb ik het maar naar de kleding bank gebracht .
Dat gedoe ermee ben ik niet geschikt voor.
Zal idd wel een cry out voor aandacht zijn om te kijken hoeveel "ow neenee ga niet weg" ze krijgt... en dan straks "ik heb er over nagedacht en laat de haat niet winnen ik blijf gewoon "quote:Op vrijdag 19 december 2025 10:02 schreef Henrike het volgende:
[..]
Zou ze niet even willen kijken hoeveel volgers ze nog heeft? Dan moet ze wel snel wat verzinnen
Och ja... en die mensen die extra vragen hebben reageren daarna nooit meer 🤦♂️ hier ook selectief wat er op vinted gaat.. en het moet in de 2 vinted bakken passen anders gaat het naar de kringloop... ik heb echt wel plek voor meer vinted meuk.. maar geen energiequote:Op vrijdag 19 december 2025 10:07 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik ben heel kritisch op wat er op vinted gaat, vind het vaak de moeite niet voor de kleine bedragen die je er voor krijgt en de moeite die je erin moet stoppen. 'Wil je het opmeten?' 'Heb je nog andere maten?' (Wie denk je dat ik ben? De H&M?) Het gezeik met dat bieden, inpakken, wegbrengen. Ik kan er de energie momenteel niet voor opbrengen, snap dus echt niet dat Debbie dat kennelijk wel kan met haar LC en vitamine B12 te kort.
100% dit.quote:Op vrijdag 19 december 2025 10:16 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Zal idd wel een cry out voor aandacht zijn om te kijken hoeveel "ow neenee ga niet weg" ze krijgt... en dan straks "ik heb er over nagedacht en laat de haat niet winnen ik blijf gewoon "
Bij mij begint het opruimen al voordat ik iets koop. Heb ik het echt nodig? Waar komt het voor in de plaats? Ga ik dit regelmatig dragen? Is het tijdloos of is het een trend?quote:Op vrijdag 19 december 2025 10:24 schreef TantePien1990 het volgende:
Ik heb geconcludeerd dat ik zo aan het werk kan als opruim coach.
Ik houd van opruimen, en als ik zie hoe die opruimgriet bij Debbie het doet, durf ik sowieso te zeggen dat ik dat beter kan.
Ik woon in Barneveld maar zal me nooit en te nimmer bij Debbie melden, geloof dat dat voor niemand goed gaat zijn![]()
Afgelopen week bij mezelf weer eens goed opgeruimd. Eea op marktplaats gezet, veel wat gewoon weg kan in de kliko of gratis.
Mijn kastje waar marktplaats/Vinted items in liggen moet ik nog wel even opschonen, maar als het er al een tijd op staat zonder enig bod, dan kan het naar de kringloop (want gratis afhalen wil ik alles in 1x en dat wil lang niet iedereen, geen geleur, gewoon naar de kringloop)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |