abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219534104
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 12:22 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ze heeft toch regelmatig een bon van de AH én de Lidl?
Ja klopt.

Er reageert iemand op haar post van 1/12 ; Naar Albert Heijn gaan en klagen over de bon is net als tegen een muur aanlopen en klagen dat het pijn doet🤷‍♂️
Waarop het antwoord van haar is ; Ga altijd naar Lidl.

Nou maakt het mij allemaal niet uit waar ze boodschappen doet, maar zoals bij alles, waarom verhalen mooier maken of liegen, is zo niet nodig.
pi_219534145
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 11:49 schreef Weerikier het volgende:
Wat gebeurd daar trouwens in die bibliotheek van HVK dat ze daar iedere dag moet zitten? Wat een maf gedoe joh!
En Louay kan zijn ogen bijna niet open houden, ga naar huis na zo'n hectische week en leg dat kereltje in bed, knutsel zelf even met Zayn of zet hem aan het spelen.
pi_219534235
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 12:10 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Nu moet de reismevrouw kijken of er nog iets beschikbaar is. Waarschijnlijk zijn de lijnen korter als ze zelf naar de Tourist Information gaan. Wel raar dat het ‘schip kapot’ niet eerder aan hen was gemeld (of het was net gebeurd of de reismevrouw was nog niet wakker), en dat de mensen van die tour niet geïnformeerd hebben bij een collega oid. Uit klantvriendelijkheid.
Ik snap ook niet dat ze het niet probeert het terplekke zelf op probeert te lossen
pi_219534265
Ligt het aan mij of heb ik als enige steeds meer het idee dat KC steeds meer op Mb wil lijken, haardracht, de filmpjes voor de spiegel, de manier van praten?
pi_219534288
Dbm heeft een nieuwe spijkerbroek, ze draait om en zegt ‘kijk die billen’ 🫣 ik zie geen billen hoor, alleen maar plat
pi_219534352
Klaagpost van Sanneke over ‘alleen nog maar moeder zijn en geen tijd meer hebben voor leuke uitjes etc. met partner.’

Tip: kom met je luie lijf van de bank af en zorg dat de keet wordt opgeruimd en schoongemaakt. Zoveel werk kan het niet zijn met zo’n kleine ruimte. Haal meerdere keren p/w wat boodschappen of desnoods de weekboodschappen met de bij elkaar geschooide bakfiets.

En kijk dan eens hoeveel tijd er overblijft voor leuke dingen wanneer Dion vrij is. Nu wordt die tijd besteed aan dingen die Sanneke ook zelf zou kunnen doen. En ja, dat je rekening moet houden met een kind geldt voor iedereen met kinderen. Dus trek er met z’n drieën op uit of regel een oppas! Zeurkous.
pi_219534405
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 13:16 schreef JaNeeDan het volgende:
Klaagpost van Sanneke over ‘alleen nog maar moeder zijn en geen tijd meer hebben voor leuke uitjes etc. met partner.’

Tip: kom met je luie lijf van de bank af en zorg dat de keet wordt opgeruimd en schoongemaakt. Zoveel werk kan het niet zijn met zo’n kleine ruimte. Haal meerdere keren p/w wat boodschappen of desnoods de weekboodschappen met de bij elkaar geschooide bakfiets.

En kijk dan eens hoeveel tijd er overblijft voor leuke dingen wanneer Dion vrij is. Nu wordt die tijd besteed aan dingen die Sanneke ook zelf zou kunnen doen. En ja, dat je rekening moet houden met een kind geldt voor iedereen met kinderen. Dus trek er met z’n drieën op uit of regel een oppas! Zeurkous.
Inderdaad!!!!! Goed gezegd.
Wat een gezeur weer!
pi_219534409
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 11:45 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Dat gesprekje op zolder met die vrouw ook, zo nep en dan die herrie op de achtergrond
Waarom ga je daar zitten ook? Ga gewoon beneden aan tafel zitten 🤷‍♀️
pi_219534425
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 12:56 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik snap ook niet dat ze het niet probeert het terplekke zelf op probeert te lossen
Omdat ze dat zelf niet kan bedenken. Alles moet voorgekauwd worden, omdat niemand haar verteld heeft dat er ook zoiets bestaat als een 'VVV' in Noorwegen. Omdat ze zo wereldvreemd is dat ze geen idee heeft dat mensen dit al decennia lang regelen zonder reisdame die alles voorkauwt.
pi_219534435
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 12:39 schreef Henrike het volgende:

[..]
En Louay kan zijn ogen bijna niet open houden, ga naar huis na zo'n hectische week en leg dat kereltje in bed, knutsel zelf even met Zayn of zet hem aan het spelen.
Hahaha geen rare dingen zeggen he🤪. Kind in bed overdag en knutselen met je andere kind. Denk niet dat dat in dr opkomt😅
pi_219534537
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 13:16 schreef JaNeeDan het volgende:

Dit! Ze maakt zelf ook geen aanstalten om onder de mensen te komen
pi_219534549
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 december 2025 13:26 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Omdat ze dat zelf niet kan bedenken. Alles moet voorgekauwd worden, omdat niemand haar verteld heeft dat er ook zoiets bestaat als een 'VVV' in Noorwegen. Omdat ze zo wereldvreemd is dat ze geen idee heeft dat mensen dit al decennia lang regelen zonder reisdame die alles voorkauwt.
Echt bizar gewoon, hoe wereldvreemd zij is. (En waarom neemt Sam het dan niet over?)
pi_219534603
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 13:45 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Echt bizar gewoon, hoe wereldvreemd zij is. (En waarom neemt Sam het dan niet over?)
Ik heb zo'n vermoedden dat zij van alles in de stress raakt, ze doet me een beetje denken aan mijn schoonmoeder en dat t dan een beetje gaat zoals; 'nee, nee, maar ik heb al contact met Madelon (of hoe heet ze?), die regelt het allemaal. Nee, dat hoef jij niet te doen hoor, da's toch allemaal veel te onhandig? Wacht Madelon nu maar even af'.

Ik vind t overigens wel vreemd dat wanneer de boot kapot is er niet gelijk een alternatief is aangeboden.
pi_219534762
Tenenkrommend die beelden bij AM 🤣die dooie gesprekken (oh jij hebt hetzelfde als ik!), dat slapen van Sam, dat voorop lopen. Straks moet ze nog met de gipsvlucht naar huis 🫣omdat ze uitglijdt.
Dan pies is stiekem echt in mijn broek.

AM heeft echt iemand nodig die input levert zoals Julia, Sam is totaal zichzelf en niet bezig met de camera, heel verfrissend. AM moet extra hard werken 😅
pi_219534776
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 14:10 schreef Ouder1980-3de het volgende:
Tenenkrommend die beelden bij AM 🤣die dooie gesprekken (oh jij hebt hetzelfde als ik!), dat slapen van Sam, dat voorop lopen. Straks moet ze nog met de gipsvlucht naar huis 🫣omdat ze uitglijdt.
Dan pies is stiekem echt in mijn broek.

AM heeft echt iemand nodig die input levert zoals Julia, Sam is totaal zichzelf en niet bezig met de camera, heel verfrissend. AM moet extra hard werken 😅
Het doet allemaal een beetje sneu aan, AM doet alsof ze van alles gemeen hebben, maar dat lijkt te stoppen bij koffie (drinken).
pi_219534787
En het drankje ‘maakt het goed’
Nee, dat maakt niet goed dat hij nietbiets kon doen waar hij erg naar uitkeek.
pi_219534916
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 12:18 schreef papierentas het volgende:

[..]
Volgens threads van 3/12 gaat ze altijd naar Lidl. Het moet wel heel bijzonder zijn dan wat AH heeft voor haar.
Sanneke heeft het in haar stories van gisteren (dus bijna weg) over Excellent producten.
pi_219534973
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 09:50 schreef JaNeeDan het volgende:
JvP plakt plaatjes over de gezichten van haar kinderen om ze te beschermen maar gaat als moeder van diezelfde kinderen in een body met panty op insta. Een panty promoten kan toch ook met kleren aan?
Ben maar blij dat ze überhaupt kleding aanheeft.

Edit ik dacht dat het hvk ging.

[ Bericht 3% gewijzigd door Snaky op 19-12-2025 14:37:01 ]
pi_219534995
Ik snap dat AM geen invloed heeft op het wel of niet zien van het Noorderlicht, maar ik vind het een raar verhaal "dat de boot, voor het zeevissen, stuk is". Boten genoeg in die haven en heeft ze überhaupt iets geprobeerd.
pi_219535038
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 14:30 schreef Snaky het volgende:

[..]
Ben maar blij dat ze überhaupt kleding aanheeft.
Daar zeg je wat…
Nou zie ik een panty niet als kleding maar het is altijd meer dan alleen ondergoed.
pi_219535060
Dat alcohol drinken bij AM vind ik best raar voordat je op een excursie gaat zoals sneeuwscooter rijden of wandelen in een donker bos op een berg. Nou lust ik graag een borrel maar dan ga ik daarna niet meer op de sneeuwscooter.
En weer dat stomme "komt goed" wat ze zichzelf helemaal heeft toegeëigend. Nee het komt niet goed, het is super jammer dat dat zeevissen niet doorgaat , mag Sam zeker best ff flink van balen.
pi_219535062
Ik gun Sam een reisje met MG.
pi_219535113
Sanneke heeft nog iets gevonden om over te zeuren: sinds de box uit de keet is moet ze steeds op haar zoon letten. Of zet de box terug.
Een kind is toch eigenlijk een grote last hè? Je moet moederen, je moet je aanpassen, je moet op een kind letten. WAT had zij dan verwacht?
pi_219535117
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 december 2025 14:12 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Het doet allemaal een beetje sneu aan, AM doet alsof ze van alles gemeen hebben, maar dat lijkt te stoppen bij koffie (drinken).
Ik vind haar erg ongemakkelijk, bijna nerveus, overkomen met haar eigen volwassen kind en Sam loopt erbij alsof ie het al voelde aankomen dat ie het Noorderlicht niet zou krijgen te zien en dat de boot voor het zeevissen stuk is.
pi_219535123
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 14:37 schreef Snaky het volgende:
Ik gun Sam een reisje met MG.
Ik gun alle kinderen uit dat gezin een normale moeder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')