Ja klopt.quote:Op vrijdag 19 december 2025 12:22 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ze heeft toch regelmatig een bon van de AH én de Lidl?
En Louay kan zijn ogen bijna niet open houden, ga naar huis na zo'n hectische week en leg dat kereltje in bed, knutsel zelf even met Zayn of zet hem aan het spelen.quote:Op vrijdag 19 december 2025 11:49 schreef Weerikier het volgende:
Wat gebeurd daar trouwens in die bibliotheek van HVK dat ze daar iedere dag moet zitten? Wat een maf gedoe joh!
Ik snap ook niet dat ze het niet probeert het terplekke zelf op probeert te lossenquote:Op vrijdag 19 december 2025 12:10 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Nu moet de reismevrouw kijken of er nog iets beschikbaar is. Waarschijnlijk zijn de lijnen korter als ze zelf naar de Tourist Information gaan. Wel raar dat het ‘schip kapot’ niet eerder aan hen was gemeld (of het was net gebeurd of de reismevrouw was nog niet wakker), en dat de mensen van die tour niet geïnformeerd hebben bij een collega oid. Uit klantvriendelijkheid.
Inderdaad!!!!! Goed gezegd.quote:Op vrijdag 19 december 2025 13:16 schreef JaNeeDan het volgende:
Klaagpost van Sanneke over ‘alleen nog maar moeder zijn en geen tijd meer hebben voor leuke uitjes etc. met partner.’
Tip: kom met je luie lijf van de bank af en zorg dat de keet wordt opgeruimd en schoongemaakt. Zoveel werk kan het niet zijn met zo’n kleine ruimte. Haal meerdere keren p/w wat boodschappen of desnoods de weekboodschappen met de bij elkaar geschooide bakfiets.
En kijk dan eens hoeveel tijd er overblijft voor leuke dingen wanneer Dion vrij is. Nu wordt die tijd besteed aan dingen die Sanneke ook zelf zou kunnen doen. En ja, dat je rekening moet houden met een kind geldt voor iedereen met kinderen. Dus trek er met z’n drieën op uit of regel een oppas! Zeurkous.
Waarom ga je daar zitten ook? Ga gewoon beneden aan tafel zitten 🤷♀️quote:Op vrijdag 19 december 2025 11:45 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Dat gesprekje op zolder met die vrouw ook, zo nep en dan die herrie op de achtergrond
Omdat ze dat zelf niet kan bedenken. Alles moet voorgekauwd worden, omdat niemand haar verteld heeft dat er ook zoiets bestaat als een 'VVV' in Noorwegen. Omdat ze zo wereldvreemd is dat ze geen idee heeft dat mensen dit al decennia lang regelen zonder reisdame die alles voorkauwt.quote:Op vrijdag 19 december 2025 12:56 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat ze het niet probeert het terplekke zelf op probeert te lossen
Hahaha geen rare dingen zeggen he🤪. Kind in bed overdag en knutselen met je andere kind. Denk niet dat dat in dr opkomt😅quote:Op vrijdag 19 december 2025 12:39 schreef Henrike het volgende:
[..]
En Louay kan zijn ogen bijna niet open houden, ga naar huis na zo'n hectische week en leg dat kereltje in bed, knutsel zelf even met Zayn of zet hem aan het spelen.
Dit! Ze maakt zelf ook geen aanstalten om onder de mensen te komenquote:Op vrijdag 19 december 2025 13:16 schreef JaNeeDan het volgende:
Klaagpost van Sanneke over ‘alleen nog maar moeder zijn en geen tijd meer hebben voor leuke uitjes etc. met partner.’
Tip: kom met je luie lijf van de bank af en zorg dat de keet wordt opgeruimd en schoongemaakt. Zoveel werk kan het niet zijn met zo’n kleine ruimte. Haal meerdere keren p/w wat boodschappen of desnoods de weekboodschappen met de bij elkaar geschooide bakfiets.
En kijk dan eens hoeveel tijd er overblijft voor leuke dingen wanneer Dion vrij is. Nu wordt die tijd besteed aan dingen die Sanneke ook zelf zou kunnen doen. En ja, dat je rekening moet houden met een kind geldt voor iedereen met kinderen. Dus trek er met z’n drieën op uit of regel een oppas! Zeurkous.
Echt bizar gewoon, hoe wereldvreemd zij is. (En waarom neemt Sam het dan niet over?)quote:Op vrijdag 19 december 2025 13:26 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Omdat ze dat zelf niet kan bedenken. Alles moet voorgekauwd worden, omdat niemand haar verteld heeft dat er ook zoiets bestaat als een 'VVV' in Noorwegen. Omdat ze zo wereldvreemd is dat ze geen idee heeft dat mensen dit al decennia lang regelen zonder reisdame die alles voorkauwt.
Ik heb zo'n vermoedden dat zij van alles in de stress raakt, ze doet me een beetje denken aan mijn schoonmoeder en dat t dan een beetje gaat zoals; 'nee, nee, maar ik heb al contact met Madelon (of hoe heet ze?), die regelt het allemaal. Nee, dat hoef jij niet te doen hoor, da's toch allemaal veel te onhandig? Wacht Madelon nu maar even af'.quote:Op vrijdag 19 december 2025 13:45 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Echt bizar gewoon, hoe wereldvreemd zij is. (En waarom neemt Sam het dan niet over?)
Het doet allemaal een beetje sneu aan, AM doet alsof ze van alles gemeen hebben, maar dat lijkt te stoppen bij koffie (drinken).quote:Op vrijdag 19 december 2025 14:10 schreef Ouder1980-3de het volgende:
Tenenkrommend die beelden bij AM 🤣die dooie gesprekken (oh jij hebt hetzelfde als ik!), dat slapen van Sam, dat voorop lopen. Straks moet ze nog met de gipsvlucht naar huis 🫣omdat ze uitglijdt.
Dan pies is stiekem echt in mijn broek.
AM heeft echt iemand nodig die input levert zoals Julia, Sam is totaal zichzelf en niet bezig met de camera, heel verfrissend. AM moet extra hard werken 😅
Sanneke heeft het in haar stories van gisteren (dus bijna weg) over Excellent producten.quote:Op vrijdag 19 december 2025 12:18 schreef papierentas het volgende:
[..]
Volgens threads van 3/12 gaat ze altijd naar Lidl. Het moet wel heel bijzonder zijn dan wat AH heeft voor haar.
Ben maar blij dat ze überhaupt kleding aanheeft.quote:Op vrijdag 19 december 2025 09:50 schreef JaNeeDan het volgende:
JvP plakt plaatjes over de gezichten van haar kinderen om ze te beschermen maar gaat als moeder van diezelfde kinderen in een body met panty op insta. Een panty promoten kan toch ook met kleren aan?
Daar zeg je wat…quote:Op vrijdag 19 december 2025 14:30 schreef Snaky het volgende:
[..]
Ben maar blij dat ze überhaupt kleding aanheeft.
Ik vind haar erg ongemakkelijk, bijna nerveus, overkomen met haar eigen volwassen kind en Sam loopt erbij alsof ie het al voelde aankomen dat ie het Noorderlicht niet zou krijgen te zien en dat de boot voor het zeevissen stuk is.quote:Op vrijdag 19 december 2025 14:12 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Het doet allemaal een beetje sneu aan, AM doet alsof ze van alles gemeen hebben, maar dat lijkt te stoppen bij koffie (drinken).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |