Misschien kun je een ebook schrijven?quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:27 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik kan dat beter. En dat zonder opleiding😉
Ik zal Chat GPT even vragen. Wil jij het van mij kopen?quote:Op vrijdag 19 december 2025 21:24 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Misschien kun je een ebook schrijven?
Ook als je jezelf niet filmt. Misschien gaat t dan iets beter met haar huidquote:Op vrijdag 19 december 2025 22:27 schreef Beertjeteddy het volgende:
Vind dat gezicht pulken van Sanneke zo vies in haar filmpjes... blijf toch eens van je gezicht af als je jezelf filmt. 🤢
Inderdaad en haar haar laat ze ook niet met rust. Steeds maar naar achter wrijven. Dat doet DBM ook zo vaak met dat haarquote:Op vrijdag 19 december 2025 22:27 schreef Beertjeteddy het volgende:
Vind dat gezicht pulken van Sanneke zo vies in haar filmpjes... blijf toch eens van je gezicht af als je jezelf filmt. 🤢
Ik zit me net hetzelfde af te vragen. Hoe verslaafd is zij aan dat filmen. Dit is totaal niet boeiend ookquote:Op vrijdag 19 december 2025 22:41 schreef Huisopdehoek het volgende:
Wat zou de rest van het gezelschap in de bus nu vinden van een vrouw die een man aan het filmen is die vraagt of iemand zijn handschoenen kwijt is.. 🫣
Komt het wel met illustraties?quote:Op vrijdag 19 december 2025 21:31 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik zal Chat GPT even vragen. Wil jij het van mij kopen?
Gevraagd: e-book is klaar, 10 hoofdstukken. Geen grap.
Net als veel van haar content. Een bus die aankomt. De bus waar ze instapt. 3 stappen van haar zoon. De auto die onder het water door rijdt. Enzo.quote:Op vrijdag 19 december 2025 22:45 schreef Earring het volgende:
[..]
Ik zit me net hetzelfde af te vragen. Hoe verslaafd is zij aan dat filmen. Dit is totaal niet boeiend ook
Niet gevraagd😱quote:Op vrijdag 19 december 2025 22:47 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Komt het wel met illustraties?
Dat vind ik ook altijd van Judith. Die plukt altijd in haar ooghoeken alsof ze de slaap eruit plukt🤮quote:Op vrijdag 19 december 2025 22:27 schreef Beertjeteddy het volgende:
Samenwonen zou wel echt bizar zijn. Dan zijn ze echt knettergek.quote:Op vrijdag 19 december 2025 22:26 schreef lila01 het volgende:
Is dat haarstuk wat Maud voor de grap op d'r hoofd doet van Michelle?
Waarom draag je zoiets? Ik vind dat donkere haar van MW sowieso niet mooi, dat blonde stond haar veel beter (vind ik dan).
En 'de laatste spullen ophalen uit het appartement in Knokke'? Woonde Tim daar?
Gaan ze soms officieel samenwonen nu?
Die kinderen zijn inmiddels ook helemaal van slag , niet 24/7 in een telefoon kijken maar gewoon een vader die voor je staat .quote:Op vrijdag 19 december 2025 22:52 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Net als veel van haar content. Een bus die aankomt. De bus waar ze instapt. 3 stappen van haar zoon. De auto die onder het water door rijdt. Enzo.
Waarschijnlijk weet ze van gekkigheid niet wat ze moet filmen om aan haar 100 stories per dag te komen nu ze haar kinder(rituelen) niet kan filmen.
Misschien een bijlage doen? Of een extra werkboek? (En een leuk kleurboek)quote:
Precies dit. Het is dus ook echt wel schokkend/triest dat Julia kennelijk ook de druk/verplichting voelt om bijv te twerken of haar middelvinger op te steken of whatever.quote:Op vrijdag 19 december 2025 14:10 schreef Ouder1980-3de het volgende:
Tenenkrommend die beelden bij AM 🤣die dooie gesprekken (oh jij hebt hetzelfde als ik!), dat slapen van Sam, dat voorop lopen. Straks moet ze nog met de gipsvlucht naar huis 🫣omdat ze uitglijdt.
Dan pies is stiekem echt in mijn broek.
AM heeft echt iemand nodig die input levert zoals Julia, Sam is totaal zichzelf en niet bezig met de camera, heel verfrissend. AM moet extra hard werken 😅
Niet te geloven.....quote:Op vrijdag 19 december 2025 23:24 schreef Missinglink24 het volgende:
Met een cocktail in je mik op de sneeuwscooter en met 1 hand sturen en de andere filmen
Ze zit achterop bij Sam, volgens mij.quote:Op vrijdag 19 december 2025 23:24 schreef Missinglink24 het volgende:
Met een cocktail in je mik op de sneeuwscooter en met 1 hand sturen en de andere filmen
Volgens mij voorspelde zomerzonnetje hier maanden geleden al dat Tim voor de Kerst al op de boerderie zal wonen. Als het echt zo is dan heeft ze gelijk gehad.quote:Op vrijdag 19 december 2025 23:00 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Samenwonen zou wel echt bizar zijn. Dan zijn ze echt knettergek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |