Ik zie een constant filmende moederquote:Op vrijdag 19 december 2025 18:04 schreef Missinglink24 het volgende:
Nou, volgens AM hebben ze het heel gezellig.
Wat hier eerder werd genoemd klopt wel, niet elke ouder kind band is geschikt voor tripjes samen. Ik kan dat wel met mijn moeder maar mijn broer echt niet.
Weet niet hoe Sam hierin staat maar het is wel duidelijk dat het filmen hem echt niet bevalt.
Ik vraag me ook altijd af wie dat koopt. Alleen het idee al dat ik dat moet eten🤢quote:Op vrijdag 19 december 2025 17:07 schreef WinnieWana het volgende:
[..]
Net als die voorgekookte gekleurde paaseieren brrr
Tssss ze heeft een kind he?! ( en de box opgeruimd) Dan is dat niet te doen!quote:Op vrijdag 19 december 2025 17:13 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Gevulde eieren kan ze niet zelf maken? Of zou ze daar geen tijd voor hebben ?
Terwijl gevulde eieren maken echt een eitje is...quote:Op vrijdag 19 december 2025 18:02 schreef Huisopdehoek het volgende:
En nu al die kant-en-klare gevulde eieren kopen terwijl de kerstbrunch pas over 6 dagen is?! 🤢
Of knagen ze die dit weekend zelf op?
En de ‘before’ en ‘efter’ he?quote:Op vrijdag 19 december 2025 18:53 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie’s opruim coach post een reel waar ze haar systeem uitlegt 🫣 dit is toch geen systeem? Ze heeft de spullen gewoon verschoven en wat uitgezocht.
Gelukkig heeft ze zojuist wel haar nha diploma binnen gekregen, nu is ze officieel opruim coach 🤦♀ (hoezo is daar een cursus/opleiding/diploma voor?!?!)
Gezellig , door de lens van de telefoon , maar wat moet ze anders zeggen ? Ik vind er niets aan ?quote:Op vrijdag 19 december 2025 18:04 schreef Missinglink24 het volgende:
Nou, volgens AM hebben ze het heel gezellig.
Wat hier eerder werd genoemd klopt wel, niet elke ouder kind band is geschikt voor tripjes samen. Ik kan dat wel met mijn moeder maar mijn broer echt niet.
Weet niet hoe Sam hierin staat maar het is wel duidelijk dat het filmen hem echt niet bevalt.
Wel raar jaquote:Op vrijdag 19 december 2025 18:57 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Thaila die een foto showt van haar kind, dat bij de kapper is geweest.
Wat is er gebeurd met haar kapsalon? Staat nog steeds op hetzelfde adres ingeschreven, En daarnaast: als je zelf de skills hebt, ga je toch geen geld betalen zodat iemand anders het kan doen?
Zou ze ook een Scouser zijn 🫣quote:Op vrijdag 19 december 2025 19:19 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En de ‘before’ en ‘efter’ he?
Optimist 😁quote:Op vrijdag 19 december 2025 19:41 schreef Dievanhiernaast het volgende:
DBM die beweert alles met een lach op haar gezicht gedaan te hebben. Ze lacht net zoveel als ze beweert te gaan sporten.
Debbie/opruim dame; hier staat alles wat nog verkocht kan worden dus dat hebben we allemaal overzichtelijk bij elkaar gezet.
Overzichtelijk? Ik zie bakken, bigshoppers, dozen. Da's toch niet overzichtelijk? Ik geef het 2 maanden dan staat het weer net zo vol.
🤣 kan Debbie niet die cursus doen?quote:Op vrijdag 19 december 2025 18:53 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie’s opruim coach post een reel waar ze haar systeem uitlegt 🫣 dit is toch geen systeem? Ze heeft de spullen gewoon verschoven en wat uitgezocht.
Gelukkig heeft ze zojuist wel haar nha diploma binnen gekregen, nu is ze officieel opruim coach 🤦♀ (hoezo is daar een cursus/opleiding/diploma voor?!?!)
We weten allemaal dat de ene maat L de andere niet is. Dus een maat zegt niet zoveelquote:Op vrijdag 19 december 2025 20:12 schreef Huisopdehoek het volgende:
Kim kocht een broek in EEN FUCKING MAAT 44.
Maar ze zei toch ook een keer dat ze een broek maar L aan had?
😂quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:17 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
🤣 kan Debbie niet die cursus doen?
Maar ik heb besloten onze zolder toch maar zelf doen... dit lijkt nergens op 🤣
Die efter doet gewoon zeer...quote:Op vrijdag 19 december 2025 19:19 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En de ‘before’ en ‘efter’ he?
Ik kan dat beter. En dat zonder opleiding😉quote:Op vrijdag 19 december 2025 18:53 schreef Muisjeruisje het volgende:
9 maanden e-learning met gratis tablet!quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:26 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
😂
Als ze die cursus online vanuit bed kan doen misschien wel
En het zijn lelijke filmpjes want ze filmt elke keer sam half op de rug, ik snap niet waarom ze hem zo half filmt, film hem dan niet maar de omgeving dat lijkt mij beterquote:Op vrijdag 19 december 2025 20:23 schreef Ouder1980-3de het volgende:
AM heeft natuurlijk heel wat te verliezen met deze reis: ze had er zoveel over te zeggen blablablabla en nu valt het meeste tegen 🫣 de filmpjes van de straat zijn allemaal in dezelfde straat, die Burger King heb ik al 6 x voorbij zien komen.
Ze had meer te bieden, dus de reis moest met haar, die keuze was snel gemaakt. Ik heb geen idee wat ze nou meer te bieden heeft deze dagen, want wat ik zie is echt weinig aan. Denk dat het daar prachtig is, maar mijn verwachtingen waren wat hoger door haar poeha vooraf. Sam had gewoon lekker met Maarten moeten gaan, een week, op het gemak, zonder camera en zonder wereldvreemde filmende moeder achter hem aan.quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:23 schreef Ouder1980-3de het volgende:
AM heeft natuurlijk heel wat te verliezen met deze reis: ze had er zoveel over te zeggen blablablabla en nu valt het meeste tegen 🫣 de filmpjes van de straat zijn allemaal in dezelfde straat, die Burger King heb ik al 6 x voorbij zien komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |