Ik denk dat de meeste mensen geen alcohol gaan drinken voordat ze op een sneeuwscooter gaan zitten , of ze zit het verhaal gewoon aan te dikken en het is niet waar, of ze denkt dat ze het gewoon zoo goed kan , dat haar niets gebeurd, nou we weten allemAal hoe stijf ze op de motor zit .quote:Op vrijdag 19 december 2025 14:37 schreef Weerikier het volgende:
Dat alcohol drinken bij AM vind ik best raar voordat je op een excursie gaat zoals sneeuwscooter rijden of wandelen in een donker bos op een berg. Nou lust ik graag een borrel maar dan ga ik daarna niet meer op de sneeuwscooter.
En weer dat stomme "komt goed" wat ze zichzelf helemaal heeft toegeëigend. Nee het komt niet goed, het is super jammer dat dat zeevissen niet doorgaat , mag Sam zeker best ff flink van balen.
Als je op vakantie een wijntje neemt bij de lunch op een Frans terrasje waarna je weer lekker terug kan wandelen naar de camping en verder wat rond lummelt tot het avond eten, snap ik helemaal.quote:Op vrijdag 19 december 2025 16:40 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat ook heel vreemd. Ik kan 70-plussers die dat doen, maar van mijn leeftijd of jonger eigen niemand. Vooral als je weet dat je nog op de sneuwscooter moet. En dan ook nog in een land waar het heel duur is. Ik ben misschien raar, maar ik zou dan denken, die wijn komt wel weer, ik neem wel wat anders.
Zou ze zo simpel zijn dat ze dit zelf niet kan bedenken ? 😊erg hoor welke opleiding heeft ze gehad?quote:Op vrijdag 19 december 2025 14:54 schreef Paardrijden123 het volgende:
Sanneke kan niet douchen omdat ze de box weg heeft gedaan? Wat denk je van in mogelijkheden denken?
- Douchen in de avond
- Mijan in zijn ledikantje zetten terwijl je doucht
- Kinderstoel in badkamer zetten
- Samen douchen
Zo moeilijk is het toch allemaal niet joh?
Wat zijn de consequenties in Noorwegen als je wordt betrapt met alcohol op?quote:Op vrijdag 19 december 2025 16:50 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mensen geen alcohol gaan drinken voordat ze op een sneeuwscooter gaan zitten , of ze zit het verhaal gewoon aan te dikken en het is niet waar, of ze denkt dat ze het gewoon zoo goed kan , dat haar niets gebeurd, nou we weten allemAal hoe stijf ze op de motor zit .
Oh ze had nooit zoals ik een vrachtwagenchauffeur moeten krijgen , mijn man ging soms de hele week weg.quote:Op vrijdag 19 december 2025 15:37 schreef Moedervan4kids het volgende:
Wel heftig dat Dion eens wat voor zichzelf gaat doen en zij een extra dag aan het moederen is.
Niemand heeft haar verteld dat dit gewoon het leven is. En dat ze best eens de deur uit kan gaan. Als de wind niet te hard waait.
Gatver! Ik vraag me altijd al af wie nou in godsnaam die kant en klare gevulde eieren koopt als ik ze zie liggen in de winkel. Sanneke dus..quote:Op vrijdag 19 december 2025 16:53 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
En Sanneke met dr gevulde eieren van de excellent🤢. Was dat nou echt wat ze zo graag wilde hebben?
Sanneke is afgestudeerd aan de Ik wil niet en ik kan niet academie. Zij is professioneel klager.quote:Op vrijdag 19 december 2025 16:53 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Zou ze zo simpel zijn dat ze dit zelf niet kan bedenken ? 😊erg hoor welke opleiding heeft ze gehad?
Ik vind ze ook vies altijd en ze liggen hier 2e kerstdag in de opruimbak van de winkel haha.quote:Op vrijdag 19 december 2025 17:00 schreef Weerikier het volgende:
[..]
Gatver! Ik vraag me altijd al af wie nou in godsnaam die kant en klare gevulde eieren koopt als ik ze zie liggen in de winkel. Sanneke dus..
Sorry maar dat maak je toch veel lekkerder en super makkelijk zelf? Ze zit de godganse dag in die stacaravan op de bank en dan kant en klare gevulde eieren kopen.
Nou ik kijk een oude vlog uit 2013 en toen was ze inderdaad niks anders... ze is op een festival en zit alleen maar te klagen dat het te druk is, te warm en dat de artiesten niet leuk zijn.quote:Op vrijdag 19 december 2025 17:02 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Sanneke is afgestudeerd aan de Ik wil niet en ik kan niet academie. Zij is professioneel klager.
Wakker worden van stromend water? Ik stofzuigde het huis incl. hun slaapkamer als mijn kinderen lagen te slapen😬quote:Op vrijdag 19 december 2025 17:08 schreef Huisopdehoek het volgende:
Waarom kun je niet douchen als je kind een dutje doet? Zing je keihardofzo?
En hoe lang douche je? Als je kind dan al wakker zou worden van het stromende water, dan zit hij toch niet uren helemaal overstuur in zijn bed?
Gevulde eieren kan ze niet zelf maken? Of zou ze daar geen tijd voor hebben ?quote:Op vrijdag 19 december 2025 16:53 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Wat zijn de consequenties in Noorwegen als je wordt betrapt met alcohol op?
En Sanneke met dr gevulde eieren van de excellent🤢. Was dat nou echt wat ze zo graag wilde hebben?
Sanneke deelde een oude intro. Weet niet hoe lang geleden, maar daar zag ze er gelukkiger uit en energieker. En ik snap dat iedereen ouder wordt maar ze is nu niet echt zo oud. 35 ongeveer.quote:Op vrijdag 19 december 2025 17:11 schreef popje het volgende:
[..]
Nou ik kijk een oude vlog uit 2013 en toen was ze inderdaad niks anders... ze is op een festival en zit alleen maar te klagen dat het te druk is, te warm en dat de artiesten niet leuk zijn.
Dat gaan niet vanaf de bank..quote:Op vrijdag 19 december 2025 17:13 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Gevulde eieren kan ze niet zelf maken? Of zou ze daar geen tijd voor hebben ?
Sanneke en zingen, zie je het voor je?quote:Op vrijdag 19 december 2025 17:08 schreef Huisopdehoek het volgende:
Waarom kun je niet douchen als je kind een dutje doet? Zing je keihardofzo?
En hoe lang douche je? Als je kind dan al wakker zou worden van het stromende water, dan zit hij toch niet uren helemaal overstuur in zijn bed?
Daarom: ik kan me geen reden bedenken waarom je niet kan douchen als je kind een dutje doet, omdat je bang bent dat hij wakker wordt.quote:Op vrijdag 19 december 2025 17:27 schreef Earring het volgende:
[..]
Sanneke en zingen, zie je het voor je?
Die kan echt alleen maar zeuren en zeiken
Ik nam m’n kind gewoon altijd mee en we douchten samen. Win win voor Sanneke; kan ze moederen en me time tegelijk doen.quote:Op vrijdag 19 december 2025 17:46 schreef Missinglink24 het volgende:
Die gevulde eieren had ik eens een keer gehaald toen ik weinig tijd had en snel wat hapjes op tafel moest zetten.
Maar inderdaad ,rubberen eieren met een mwah vulling van iets van 100 calorieën per stuk
Sanneke heeft werkelijk zeeën van tijd om dat zelf in elkaar te draaien 100x lekkerder
En ja een dreumes is een handenbindertje. Maar douchen als hij slaapt is natuurlijk prima te doen, of het nou sochtends is of met het middagdutje. Ik herken wel de zenuwen of mijn kind wakker zou worden, maarja daar is nou eenmaal niks aan te doen. Ook geen ramp mocht dat een keertje gebeuren.
Dat kan zeker wel bij zulke tochten. 1 rijdt, de ander achterop.quote:Op vrijdag 19 december 2025 17:53 schreef Miepje77 het volgende:
Ze rijden toch niet zelf op de sneeuwscooter? AM en Sam
Haha, er zit zo'n lading conservingsmiddelen in dat het vast nog tot kerst houdbaar is.quote:Op vrijdag 19 december 2025 18:02 schreef Huisopdehoek het volgende:
En nu al die kant-en-klare gevulde eieren kopen terwijl de kerstbrunch pas over 6 dagen is?! 🤢
Of knagen ze die dit weekend zelf op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |