abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219535203
Sanneke kan niet douchen omdat ze de box weg heeft gedaan? Wat denk je van in mogelijkheden denken?

- Douchen in de avond
- Mijan in zijn ledikantje zetten terwijl je doucht
- Kinderstoel in badkamer zetten
- Samen douchen

Zo moeilijk is het toch allemaal niet joh?
pi_219535227
Haha de dochter van thezhoufamily maakt me daar mooie bladerdeeghapjes, zien er super uit
pi_219535244
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 14:43 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ik vind haar erg ongemakkelijk, bijna nerveus, overkomen met haar eigen volwassen kind en Sam loopt erbij alsof ie het al voelde aankomen dat ie het Noorderlicht niet zou krijgen te zien en dat de boot voor het zeevissen stuk is.
Ja, dus dan maar aan de zuip.
pi_219535252
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 14:54 schreef Paardrijden123 het volgende:
Sanneke kan niet douchen omdat ze de box weg heeft gedaan? Wat denk je van in mogelijkheden denken?

- Douchen in de avond
- Samen douchen

Hij doet nog 2 slaapjes per dag (oke, soms 1), dan kan je toch douchen?

Kind met boekje in de badkamer erbij?

S avonds douchen als Dion thuis is? (Maar dan is ze natuurlijk weer bang dat ze alles mist).

Misschien moet ze hulp krijgen met zichzelf een routine aanleren.
S ochtends opstaan, opfrissen, aankleden ontbijten, kind in de wagen (of bakfiets) en lekker naar buiten/boodschap doen.
Ik kan me voorstellen dat het voor haar, gezien haar autisme, lastiger kan zijn om ergens toe te komen. Maar ze is ook niet per se op zoek naar iets of iemand die haar daar bij kan helpen if ondersteunen
pi_219535263
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 14:54 schreef Paardrijden123 het volgende:

- Douchen in de avond
- Samen douchen

Maar ze is autistisch dus dat kan ze niet zelf bedenken. Snap best dat bepaalde dingen uitdagend voor haar kunnen zijn hoor maar dat geklaag over geen planning kunnen maken 🙄 Arme Sanneke, niemand heeft haar verteld dat je over het algemeen nog maar weinig vooruit kunt plannen met een klein kind. Zou zij ooit hulp hebben gezocht om om te gaan met haar autisme? Vast niet.. Zou wel een goed idee zijn.
pi_219535282
Terwijl de box juist handig is op deze leeftijd. Hij erin en jij je handen vrij voor de douche of andere dingen die de meeste mensen dien in huis. Je kan je kind niet elke minuut van de dag in de gaten houden. Dan kom je idd nergens meer aan toe. Heel frustrerend
pi_219535303
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 december 2025 15:04 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Hij doet nog 2 slaapjes per dag (oke, soms 1), dan kan je toch douchen?

Dat durft ze niet omdat ze bang is dat hij wakker wordt. 😅
pi_219535375
Tja, het is een bewerkelijke leeftijd.. Ik zette mijn kinderen altijd in het ledikant met wat wat speelgoed en boekjes of zo. Ging prima, maar dat was direct naast de badkamer. Nam ze ook vaak mee in de douche/het bad. 2 vliegen in 1 klap. Denken in oplossingen is alleen niet haar sterkste kant. Kan me wel voorstellen dat het onvoorspelbare wat een (jong) kind met zich meebrengt lastig kan zijn voor mensen met autisme. Maarja, het hele concept kind is onvoorspelbaar..
pi_219535391
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 15:11 schreef Paardrijden123 het volgende:

[..]
Dat durft ze niet omdat ze bang is dat hij wakker wordt. 😅
En dan? Zou hij dan uit z’n bed klimmen, z’n jas en schoenen aantrekken en naar buiten gaan?
Zij kan écht overal een probleem in zien. Ze kan er ook voor kiezen om ‘s ochtends een half voordat ze hem uit bed haalt op te staan en te douchen. Zoals bijvoorbeeld werkende ouders doen. Kan zij zich natuurlijk helemaal niet in verplaatsen net zoals ik mij totaal niet in haar nutteloze bestaan kan verplaatsen.
pi_219535432
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 15:22 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
En dan? Zou hij dan uit z’n bed klimmen, z’n jas en schoenen aantrekken en naar buiten gaan?
Zij kan écht overal een probleem in zien. Ze kan er ook voor kiezen om ‘s ochtends een half voordat ze hem uit bed haalt op te staan en te douchen. Zoals bijvoorbeeld werkende ouders doen. Kan zij zich natuurlijk helemaal niet in verplaatsen net zoals ik mij totaal niet in haar nutteloze bestaan kan verplaatsen.
Niet zo denigrerend doen he, ze maakt wel mensen blij met linkjes naar meuk!!

Moet ook elke x lachen om die advent content. Ze hebben er beide geen reet zin in, Dion raffelt het zo snel mogelijk af en eindigt met een chagrijnige groet. Krijg daar echt zin van om zo'n kalender te kopen. :')
pi_219535514
Wel heftig dat Dion eens wat voor zichzelf gaat doen en zij een extra dag aan het moederen is.

Niemand heeft haar verteld dat dit gewoon het leven is. En dat ze best eens de deur uit kan gaan. Als de wind niet te hard waait.
pi_219535531
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 13:05 schreef Muisjeruisje het volgende:
Dbm heeft een nieuwe spijkerbroek, ze draait om en zegt ‘kijk die billen’ 🫣 ik zie geen billen hoor, alleen maar plat
Alsof ze daar iets aan kan doen. Ik denk dat we deze kant niet op moeten.
pi_219535560
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 15:37 schreef Moedervan4kids het volgende:
Wel heftig dat Dion eens wat voor zichzelf gaat doen en zij een extra dag aan het moederen is.

Niemand heeft haar verteld dat dit gewoon het leven is. En dat ze best eens de deur uit kan gaan. Als de wind niet te hard waait.
Idd, de dagen 'moederen' duren in haar geval wel heel erg lang als je niks onderneemt met je kind..
'S ochtends lekker in een zandbak oid spelen, middagslaap, 's middags rondje kinderboerderij met de bakfiets en de dag vliegt voorbij :!
pi_219535562
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 15:22 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Nee, stel je voor! Een wekker die om 06.00 uur afgaat. Jezelf klaar moeten maken en een kind om 07.30 uur op de opvang moeten brengen. Door racen naar je werk en tot 17.00 uur aan de slag. Kind ophalen, eten koken. Dat is een ontzettend ver van haar bed show (en voor de rest van influence land). Een lunch en 1 “meeting” per dag is voor de gemiddelde influencer al zwaar. Voor de meeste mensen is bovenstaand voorbeeld echter wel het normale leven. En daar komt ook gewoon nog een takenlijst aan huishoudelijke dingen bij. Bij veel influencers is dat al een dagtaak, zoals de was. 🤪
pi_219535602
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 14:37 schreef Weerikier het volgende:
Dat alcohol drinken bij AM vind ik best raar voordat je op een excursie gaat zoals sneeuwscooter rijden of wandelen in een donker bos op een berg. Nou lust ik graag een borrel maar dan ga ik daarna niet meer op de sneeuwscooter.
En weer dat stomme "komt goed" wat ze zichzelf helemaal heeft toegeëigend. Nee het komt niet goed, het is super jammer dat dat zeevissen niet doorgaat , mag Sam zeker best ff flink van balen.
Ik snap drinken midden op de dag sowieso niet
pi_219535607
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 14:59 schreef Henrike het volgende:
Haha de dochter van thezhoufamily maakt me daar mooie bladerdeeghapjes, zien er super uit
Ziet er beter uit dan die appelflappen van dbm
pi_219535649
quote:
17s.gif Op vrijdag 19 december 2025 15:38 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Alsof ze daar iets aan kan doen. Ik denk dat we deze kant niet op moeten.
Tuurlijk kan ze daar niks aan doen, maar ze ziet dingen die er niet zijn en dat benoemde ik 🫣
pi_219535674
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 15:55 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Tuurlijk kan ze daar niks aan doen, maar ze ziet dingen die er niet zijn en dat benoemde ik 🫣
Mwah ik zag wel een bips hoor
Vond het best prima staan, fijn voor haar dat ze zich er goed in voelt.
pi_219535685
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 15:49 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Zou ik ook doen als ik met AM op vakantie was 🫣.

Ik kan me ergens ook nog voorstellen dat je t besef van tijd een beetje kwijt raakt als t zo vroeger donker wordt. Ik snap alleen niet Waarom je zou gaan drinken als je nog zo'n scootertocht gaan doen.
Zou ze zelf rijden? Lekker angstig op dat apparaat?
pi_219535744
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 15:44 schreef Paardrijden123 het volgende:

[..]
Nee, stel je voor! Een wekker die om 06.00 uur afgaat. Jezelf klaar moeten maken en een kind om 07.30 uur op de opvang moeten brengen. Door racen naar je werk en tot 17.00 uur aan de slag. Kind ophalen, eten koken. Dat is een ontzettend ver van haar bed show (en voor de rest van influence land). Een lunch en 1 “meeting” per dag is voor de gemiddelde influencer al zwaar. Voor de meeste mensen is bovenstaand voorbeeld echter wel het normale leven. En daar komt ook gewoon nog een takenlijst aan huishoudelijke dingen bij. Bij veel influencers is dat al een dagtaak, zoals de was. 🤪
Eens. Influencers hebben een totaal verknipt beeld van de realiteit.
pi_219535774
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 15:28 schreef Nieve het volgende:

[..]
Niet zo denigrerend doen he, ze maakt wel mensen blij met linkjes naar meuk!!

Moet ook elke x lachen om die advent content. Ze hebben er beide geen reet zin in, Dion raffelt het zo snel mogelijk af en eindigt met een chagrijnige groet. Krijg daar echt zin van om zo'n kalender te kopen. :')
De hype rondom die kalenders snap ik sowieso niet. Koop gewoon wat je leuk of lekker vindt zonder het risico dat er allemaal dingen inzitten die je niet lust o.i.d. Nou zal zo’n kalender met chocolade niet de hoofdprijs kosten maar als ik bijv. kijk naar de kalender van Rituals dan zitten er misschien 5 dingen in die ik zou gebruiken.
pi_219535803
Ik vind Sam lekker normaal overkomen. Met Jim of Julia heeft AM denk ik makkelijker een klik met haar 'grapjes' en quasi kirrende opmerkingen. Sam is gewoon stoïcijns zichzelf en het lijkt alsof AM daar vooral onzeker/ongemakkelijk van wordt en zich niet zo goed raad weet. Dat in combinatie met onverwachte/nieuwe dingen (vreemde straten/andere taal/kapotte boot) en de zenuwachtige situatie is compleet. Ik snap wel dat Sam graag met de ook lekkere nuchtere Maarten op stap gaat.
pi_219535905
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 16:17 schreef Clea het volgende:
Ik vind Sam lekker normaal overkomen. Met Jim of Julia heeft AM denk ik makkelijker een klik met haar 'grapjes' en quasi kirrende opmerkingen. Sam is gewoon stoïcijns zichzelf en het lijkt alsof AM daar vooral onzeker/ongemakkelijk van wordt en zich niet zo goed raad weet. Dat in combinatie met onverwachte/nieuwe dingen (vreemde straten/andere taal/kapotte boot) en de zenuwachtige situatie is compleet. Ik snap wel dat Sam graag met de ook lekkere nuchtere Maarten op stap gaat.
Jaa zo komt het ook echt over.
Vind ook nu dat ze regelmatig stiekem filmt. Het komt stiekem over.
pi_219535992
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 15:49 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Nee, ik vind dat ook heel vreemd. Ik kan 70-plussers die dat doen, maar van mijn leeftijd of jonger eigen niemand. Vooral als je weet dat je nog op de sneuwscooter moet. En dan ook nog in een land waar het heel duur is. Ik ben misschien raar, maar ik zou dan denken, die wijn komt wel weer, ik neem wel wat anders.
pi_219536076
Ik vind het contact tussen Annemarie en Sam best wat ongemakkelijk overkomen. En dat bedoel ik echt nuiet rot, want dat zou tussen mij en mijn oudste kind ook zo zijn als we samen op vakantie zouden gaan. Dat doen we dus ook niet. Kortere activiteiten werken beter of met een grotere groep. Ik heb hetzelfde met mijn moeder: ik ben gek op mijn moeder, maar samen op reis, dat werkt gewoon niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')