abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219540280
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 22:28 schreef slowie het volgende:
Mb ziet de kinderen donderdagavond bij haar moeder? Ik dacht dat koen de kinderen had vanaf donderdag?
Hij haalt de kinderen denk ik op bij de Walkjes.
  Moderator zaterdag 20 december 2025 @ 00:09:17 #227
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_219540284
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 23:53 schreef Lodelie het volgende:
Dit is denk ik de slechtste content die ik heb gezien van Am.

Eigelijk dus de beste want er zijn geen kinderen in beeld
Ik heb ook geen idee of ze nou het noorderlicht gezien heeft _O-
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_219540382
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 december 2025 00:09 schreef Meke het volgende:

[..]
Ik heb ook geen idee of ze nou het noorderlicht gezien heeft _O-
Blijkbaar niet. Dat is wel pech.

Wat ik van haar beelden heb opgestoken is dat Tromsø als uitvalbasis helemaal niet zo handig en gezellig is.
De afstanden die ze moeten rijden voor de excursie kan beginnen vind ik erg groot en echt aantrekkelijk ziet het stadje er ook niet uit.
pi_219540691
Maar het heeft een internationaal vliegveld, dus wat dat betreft handig.
Ik had gisteravond al op de Aurora-app (die ik nog steeds heb van toen ik naar Finland ging hoor 😊) dat er veel bewolking zou zijn in dat gebied. Jammer. Vanavond nog een kans.

Van de stad hebben we ook niet echt veel gezien, alleen wat winkelramen, de entree van het hotel en Sam Kijk Een Boot Sam!

Maar het blijft daar koud en korte daglichtdagen in de winter, dus ik weet ook niet hoe gezellig het buiten is/kan zijn.
pi_219540709
Ik heb het idee dat MW haar oudste zoon wel meer uit beeld houdt..
pi_219540725
Ik hoop in ieder geval dat "de nachtelijke sneeuw scootertocht" leuker was om mee te maken, dan om naar te kijken, want ik heb het best wel met Sam te doen. Ik weet dat het wellicht een stoïcijnse jongeman is, maar dat word je ook met dat constante gebabbel van zo'n moeder. Ik dacht eerst dat het nerveusiteit van haar was, maar zit me te bedenken dat dit ook kan zijn, hoe ze altijd is. Oh kijk een boot, nou ja zég - we rijden onder het water, oeh lekker een cocktail hihihi; gewoon onnozel wereldvreemd doen en dan kan ze in haar rol van "oh, dat wist ik niet" blijven.
pi_219540742
En de lol van in het donker op een sneeuwscooter rijden is?
pi_219540743
Alles voor de content.. voor haar volgers, niet voor haar zoon waarmee ze die bijzondere moeder-zoon trip mee doet.

Sneu.
Maar ik denk dat ze ook niet meer anders wéét, omdat ze iedere dag 100 stories vol ‘moet’ maken.
pi_219540745
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 07:52 schreef Vingerkeautje het volgende:
En de lol van in het donker op een sneeuwscooter rijden is?
Ik denk dat het de combinatie van mogelijk het noorderlicht zien is.
Ik zou het leuker vinden om het overdag te doen, zodat je ook de omgeving ziet waarvan rijdt.
pi_219540753
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 07:30 schreef Babbelaertje het volgende:
Ik heb het idee dat MW haar oudste zoon wel meer uit beeld houdt..
Dat zou ze moeten doen maar ik zie hem nog volop in haar stories
pi_219540755
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 07:59 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
Dat zou ze moeten doen maar ik zie hem nog volop in haar stories
Wie betaalt, bepaalt.. 🙄
pi_219540764
Nu de kinderen aan het afkicken zijn van de camera en dit hoogstwaarschijnlijk als prettig gaan ervaren. Ben ik benieuwd of ze vaker in protest komen.

Toch bijzonder dat Koen de kinderen niet thuis ophaalt
pi_219540778
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 23:00 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Samenwonen zou wel echt bizar zijn. Dan zijn ze echt knettergek.
Nou dit inderdaad. Dan geloof ik helemaal geen bal meer van dat zielige verhaal van dr. En met de oneliner; Alles voor de kindjes!!

Twee maanden uit elkaar en hop daar is weer een man. Weer een nieuwe gezinssamenstelling terwijl nog niet Iano geleden ze moesten wennen aan een extra vrouw en drie kinderen, die vervolgens weer weggingen.
pi_219540780
Och, en de koffietent is ook nog niet open.. 😂
Ik check zoiets altijd even op de website/via Google maps, juist omdat het in het weekend nog wel eens afwijkende openingstijden zijn.

Blijkbaar zit er geen ontbijt bij hun hotel, want geen foto’s van gezien.
pi_219540792
Ooohhh, de lekkerste koffietent van Noorwegen, gaat op zaterdag pás om 09:00 open! Had die reisregelmevrouw dat niet even kunnen uitzoeken en doorgeven?! Een nieuwe dag, een nieuwe teleurstelling voor AM en Sam 🥴.
pi_219540798
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 08:13 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:

[..]
Nou dit inderdaad. Dan geloof ik helemaal geen bal meer van dat zielige verhaal van dr. En met de oneliner; Alles voor de kindjes!!

Twee maanden uit elkaar en hop daar is weer een man. Weer een nieuwe gezinssamenstelling terwijl nog niet Iano geleden ze moesten wennen aan een extra vrouw en drie kinderen, die vervolgens weer weggingen.
Maar die man gaat hier toch ook in mee? Net gescheiden, kleine kinderen in het spel. Die denkt ook niet met z'n verstand maar met z'n l*l.
pi_219540799
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 08:06 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Toch bijzonder dat Koen de kinderen niet thuis ophaalt
Misschien wil hij Tim niet tegenkomen?

Heeft Tim ook een ex en kinderen? Komt ie ook uit het zuiden des lands?
pi_219540806
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 20:48 schreef poohenzo het volgende:
Ik vind het eigenlijk best sneu voor Sam hoe dit reisje gaat . Hopelijk is de tocht vanavond dan wel echt leuk voor hem .

Volgende keer toch met MG op pad
Het is een volwassen man he. Die ook meeleest overal, dus die inmiddels ook kan weten dat zijn moeder een junk is en dingen doet die gewoon niet oké zijn .
Hoog tijd dat hij een keer keuzes gaat maken.

Waarschijnlijk bang om zn vader daarmee kwijt te raken, maar ik verwacht dat het andersom zal gaan. Wanneer Maarten zijn oogappel dreigt te verliezen zal ie juist inzien dat hij moet ingrijpen voor het te laat is.
pi_219540810
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 08:13 schreef Huisopdehoek het volgende:
Och, en de koffietent is ook nog niet open.. 😂
Ik check zoiets altijd even op de website/via Google maps, juist omdat het in het weekend nog wel eens afwijkende openingstijden zijn.

Blijkbaar zit er geen ontbijt bij hun hotel, want geen foto’s van gezien.
Of dat was niet inbegrepen bij de spon.
pi_219540822
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 08:28 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Het is een volwassen man he. Die ook meeleest overal, dus die inmiddels ook kan weten dat zijn moeder een junk is en dingen doet die gewoon niet oké zijn .
Hoog tijd dat hij een keer keuzes gaat maken.

Waarschijnlijk bang om zn vader daarmee kwijt te raken, maar ik verwacht dat het andersom zal gaan. Wanneer Maarten zijn oogappel dreigt te verliezen zal ie juist inzien dat hij moet ingrijpen voor het te laat is.
Ik vraag me af hoe Maarten naar deze "droomtrip" zit te kijken, die hij Sam niet kon geven en AM wél.

Leest Sam écht overal mee? En wat maakt hem Maarten's oogappel? Ik volg AM nog niet zo heel lang, dus heb geen idee.
pi_219540836
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 08:22 schreef Cattolica het volgende:

[..]

Ja die was ook getrouwd en kinderen.
pi_219540845
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 08:22 schreef Cattolica het volgende:

[..]

Tim komt ook uit Uden, heeft 2 jonge kinderen. In de zomer was hij nog samen met zijn vrouw, want in een voetbal interview stond toen dat hij in de zomer met z’n VROUW had besloten dat hij vast alleen naar die Belgische club ging om te coachen en zij zou nog een tijdje in NL blijven, ze ging niet meteen mee naar België. Maar hij deed het kennelijk erg slecht want na 2 maanden ofzo al ontslagen daar. Daarom halen ze nu zijn spullen op in Knokke waarschijnlijk.
pi_219540877
quote:
88s.gif Op zaterdag 20 december 2025 07:38 schreef Cattolica het volgende:
Ik hoop in ieder geval dat "de nachtelijke sneeuw scootertocht" leuker was om mee te maken, dan om naar te kijken, want ik heb het best wel met Sam te doen. Ik weet dat het wellicht een stoïcijnse jongeman is, maar dat word je ook met dat constante gebabbel van zo'n moeder. Ik dacht eerst dat het nerveusiteit van haar was, maar zit me te bedenken dat dit ook kan zijn, hoe ze altijd is. Oh kijk een boot, nou ja zég - we rijden onder het water, oeh lekker een cocktail hihihi; gewoon onnozel wereldvreemd doen en dan kan ze in haar rol van "oh, dat wist ik niet" blijven.
Ik denk het laatste ook , ze heeft zich een rol aangemeten, die zij denkt dat dat bij haar vele volgers het meeste voordeel en sympathie oplevert
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219540934
Tim en koen hebben samen gevoetbald ook.
pi_219540962
Annemarie heeft dat (door de krant zelf weggehaalde) AD artikel boven aan haar pagina geprikt. En dat stoort me mateloos.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')