abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219540963
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 december 2025 08:56 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Ik denk het laatste ook , ze heeft zich een rol aangemeten, die zij denkt dat dat bij haar vele volgers het meeste voordeel en sympathie oplevert
Ik denk echt dat ze wereldvreemd is hoor. Zij heeft de laatste 25 jaar alleen maar binnen gezeten he? Ze gingen op vakantie naar het vakantiehuis van haar ouders. En meer ruimte was er niet. Op het schoolplein staan en socializen deed ze niet, vrijwilligerswerk 1x gedaan, maar werd toen verliefd op een andere man, dus daar ook weer mee gestopt. Ze sport niet, heeft geen sociaal leven en inmiddels ook geen familie meer.
pi_219540969
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 december 2025 08:56 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Ik denk het laatste ook , ze heeft zich een rol aangemeten, die zij denkt dat dat bij haar vele volgers het meeste voordeel en sympathie oplevert
Precies! Net als "dat mag ik niet van Maarten" of in haar stories zeggen "ik praat jullie straks bij", alsof ze tegen vriendinnen praat. De vrouw heeft haar op der tanden van hier tot aan het noorderlicht en deze rol past haar totaal niet; wat haar populariteit nog intrigerender maakt.
pi_219540980
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 08:28 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Het is een volwassen man he. Die ook meeleest overal, dus die inmiddels ook kan weten dat zijn moeder een junk is en dingen doet die gewoon niet oké zijn .
Hoog tijd dat hij een keer keuzes gaat maken.

Waarschijnlijk bang om zn vader daarmee kwijt te raken, maar ik verwacht dat het andersom zal gaan. Wanneer Maarten zijn oogappel dreigt te verliezen zal ie juist inzien dat hij moet ingrijpen voor het te laat is.
Zou het? Ze heeft een flinke grip op haar gezin, vrees ik. En Maarten kust de grond waarop ze loopt.
pi_219541003
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 07:30 schreef Babbelaertje het volgende:
Ik heb het idee dat MW haar oudste zoon wel meer uit beeld houdt..
Bij mb vind ik dat de kinderen wel in beeld komen, maar er wordt verder geen informatie over hun gedeeld.
pi_219541013
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 09:19 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
Ik denk echt dat ze wereldvreemd is hoor. Zij heeft de laatste 25 jaar alleen maar binnen gezeten he? Ze gingen op vakantie naar het vakantiehuis van haar ouders. En meer ruimte was er niet. Op het schoolplein staan en socializen deed ze niet, vrijwilligerswerk 1x gedaan, maar werd toen verliefd op een andere man, dus daar ook weer mee gestopt. Ze sport niet, heeft geen sociaal leven en inmiddels ook geen familie meer.
Ik ga helemaal mee in wat je zegt en "dit soort mensen bestaan ook in deze hoedanigheid". Maar de AM, die ik nu al zo'n half jaar volg, krijgt van mij niet de voordeel van de twijfel. Ze is een boel maar niet oprecht en authentiek wereldvreemd. Ze is gehaaid slim en heeft al lang geleden ontdekt hoe te krijgen, wat en wanneer ze het hebben wil. En voor haar gelukkig dat ze een uiteindelijk meebewegende man heeft.
pi_219541017
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 07:30 schreef Babbelaertje het volgende:
Ik heb het idee dat MW haar oudste zoon wel meer uit beeld houdt..
Bij mb vind ik dat de kinderen wel in beeld komen, maar er wordt verder geen informatie over hun gedeeld.
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 08:06 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Toch bijzonder dat Koen de kinderen niet thuis ophaalt
Ik dacht koen ze dan van school ophaalde, hoewel dat misschien lastig is met tassen meesjouwen
pi_219541040
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 23:53 schreef Lodelie het volgende:
Dit is denk ik de slechtste content die ik heb gezien van Am.

Eigelijk dus de beste want er zijn geen kinderen in beeld
Ik zie vooral de rugzak van Sam in beeld. Misschien (dat hoop ik) komt er vandaag nog wat leuks (en met het weer hebben ze natuurlijk gewoon pech), maar ik kan Tromso van mijn lijstje met mogelijke bestemmingen schrijven, want veel te duur en niet echt aantrekkelijk. Dan had ik toch voor een leuke Italiaanse of Spaanse stad in het voorjaar gekozen (maar de samenwerking moest duidelijk dit jaar nog).

Gelukkig voor Sam woont hij aan zee en kun je daar ook gewoon mee gaan vissen op zee, als dat je jeugddroom is (ik dacht dat ze gingen ijsvissen, maarze hebben het nu elke keer over zeevissen).
pi_219541043
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 09:23 schreef Shuri het volgende:

[..]
Zou het? Ze heeft een flinke grip op haar gezin, vrees ik. En Maarten kust de grond waarop ze loopt.
Eens 💯! En Maarten gaat niet het risico nemen AM onherroepelijk tegen de haren in te strijken om onverhoopt vervolgens ergens alleen, als 50-plusser, op een flatje te gaan zitten en een alimentatie-/bezoekregeling te hebben met z'n 5 minderjarige kinderen.
pi_219541066
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 09:37 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Eens 💯! En Maarten gaat niet het risico nemen AM onherroepelijk tegen de haren in te strijken om onverhoopt vervolgens ergens alleen, als 50-plusser, op een flatje te gaan zitten en een allimentatie-/bezoekregeling te hebben met z'n 5 minderjarige kinderen.
Ik zou niet weten waarom ze zouden moeten scheiden? Maarten is een volwassen man, die het prima lijkt te vinden, zoals het gaat. Als hij met zijn zoon wil gaan zeevissen o.i.d., dan kan hij gewoon vrije dagen opnemen en gaan lijkt mij. Blijkbaar heeft hij die behoefte niet zo (en dat kan natuurlijk, mijn vriend is ook meer van de weekeindjes weg en vakantie dan ikzelf).
pi_219541118
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 09:41 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Ik zou niet weten waarom ze zouden moeten scheiden? Maarten is een volwassen man, die het prima lijkt te vinden, zoals het gaat. Als hij met zijn zoon wil gaan zeevissen o.i.d., dan kan hij gewoon vrije dagen opnemen en gaan lijkt mij. Blijkbaar heeft hij die behoefte niet zo (en dat kan natuurlijk, mijn vriend is ook meer van de weekeindjes weg en vakantie dan ikzelf).
Ik bedoel dit niet qua zeevissen maar in het geval dat AM wie weet ooit eens wederom verliefd wordt op een andere man of wanneer Maarten z'n vrouw een keer teveel tegenspreekt. Hypothetisch gezien.
pi_219541129
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 09:41 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Ik denk echt niet dat het zo werkt met Am in een relatie.
Hij mag ook niet naar alle kerstborrels, hij mocht ook geen koffiekaart. Hij moet het eten afmaken, hij moet de schuur uit om wijn te drinken

Maarten kan niet gaan en staan waar hij wilt. Natuurijk is hij volwassen en kan hij andere keuzes maken. Maar in de relatie en dynamiek waar hij nu in zit, werkt het niet zo makkelijk als jij schetst.
pi_219541169
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 09:51 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ik bedoel dit niet qua zeevissen maar in het geval dat AM wie weet ooit eens wederom verliefd wordt op een andere man of wanneer Maarten z'n vrouw een keer teveel tegenspreekt. Hypothetisch gezien.
Maar waarom zouden we hier hypothesen bespreken? Regel is bespreken wat we zien.. ondertussen word vooral besproken hoe rot sam het heeft en dat de scheiding eraan zit te komen 🤷 ik zie deze beelden niet 🤷 volgens mij heeft sam het prima naar zijn zin en baalde hij alleen dat het vissen niet door ging..
pi_219541180
Ja, Tromsø heeft een vliegveld. Maar daarvandaan kun je een bus/taxi/auto huren om op een mooiere plek te verblijven. Nu moeten ze voor elke excursie steeds weer een flinke tijd in de bus.

Ik was voor het eerst een beetje jaloers op AM vanwege dit reisje (al deden wij afgelopen winter iets soortgelijks dus ik mag absoluut niet klagen), maar ik zie niet wat ik dacht te gaan zien.
Flink wat uren op pad geweest in de avond, en daarna cocktails gaan drinken om vervolgens 5 uur later weer op te moeten? Bij Noorwegen denk ik aan warme chocomel of rode wijn bij een haardvuur en spelletjes. En een hottub!
Geen ontbijt in het hotel en er dan achterkomen dat de koffietent van gisteren pas later opengaat. Zo onhandig als je op gezette tijden ergens moet zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Harper op 20-12-2025 10:09:25 ]
pi_219541181
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 09:32 schreef slowie het volgende:

[..]
[..]
Ik dacht koen ze dan van school ophaalde, hoewel dat misschien lastig is met tassen meesjouwen
Daar is gewoon dikke stront aan de knikker. Ik denk niet meer dat ze in z'n team zit! Koen heeft het echte gezicht van MW en the godfather en sidekick gezien en ik gok dat die niet heel fraai is.
pi_219541186
Dbm heeft een zwaar jaar gehad. Nooit gezien dat die meid echt rock bottom is gegaan... Ik denk vooral dat ze veel te veel tijd over heeft, wat een klaagzang. Ik kan nooit zoveel met dat soort moeilijke denkers
pi_219541220
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 10:05 schreef Iris2.0 het volgende:
Dbm heeft een zwaar jaar gehad. Nooit gezien dat die meid echt rock bottom is gegaan... Ik denk vooral dat ze veel te veel tijd over heeft, wat een klaagzang. Ik kan nooit zoveel met dat soort moeilijke denkers
Ik vind het vooral bijzonder dat ze zegt niet alles te delen en dan met een lijstje persoonlijke dingen komt die ze niet gedeeld zou hebben.. maar dat iedere anale spuit voor haar zoon wel online gemeld moest worden... deel liever wel dat je depri bent.. maar hou je klep over de prikjes van je zoon denk ik dan... alle ziek zwak misselijk info over de kinderen mochten we uitgebreid volgen maar dat ze zich zelf ergens rot over voelde hield ze voor zich.. bijzonder
pi_219541223
Misschien had Koen wel gewoon sociale verplichtingen waardoor de kinderen ff bij MW haar moeder waren en haalt hij ze daar op, of brengt ma Walk ze naar hem toe.
Ik vind dat Michelle wel echt on volle vaart gaat in dr nieuwe relatie, maar goed het zal wel weer maximaal niet tegen te houden zijn ofzo. Vraag me af of ze echt samen gaan wonen of dat die spullen gewoon weg moesten en naar een eigen woning van hem gaan. Hij heeft ook kinderen, ik zou als ex niet graag hebben dat die meteen overal bij betrokken worden. Al heb ik geen idee hoeveel zeggenschap/controle je daarover hebt in een scheiding.
pi_219541224
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 10:01 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Maar waarom zouden we hier hypothesen bespreken? Regel is bespreken wat we zien.. ondertussen word vooral besproken hoe rot sam het heeft en dat de scheiding eraan zit te komen 🤷 ik zie deze beelden niet 🤷 volgens mij heeft sam het prima naar zijn zin en baalde hij alleen dat het vissen niet door ging..
Iemand zei "dat Maarten de grond kust waar AM op loopt" en daar reageerde ik op. Ik heb nog nooit, ergens, waar dan ook, direct of indirect, gezien dat Maarten wat dan ook van AM kust, dus ik heb me laten meeslepen. Zal vast nog weleens een keer gebeuren.
pi_219541229
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 09:37 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Ik zie vooral de rugzak van Sam in beeld. Misschien (dat hoop ik) komt er vandaag nog wat leuks (en met het weer hebben ze natuurlijk gewoon pech), maar ik kan Tromso van mijn lijstje met mogelijke bestemmingen schrijven, want veel te duur en niet echt aantrekkelijk. Dan had ik toch voor een leuke Italiaanse of Spaanse stad in het voorjaar gekozen (maar de samenwerking moest duidelijk dit jaar nog).

Gelukkig voor Sam woont hij aan zee en kun je daar ook gewoon mee gaan vissen op zee, als dat je jeugddroom is (ik dacht dat ze gingen ijsvissen, maarze hebben het nu elke keer over zeevissen).
Maar dit zegt bij AM natuurlijk niet zoveel, die kan A zeggen en C bedoelen 🙈
pi_219541232
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 09:53 schreef Lodelie het volgende:

[..]
Hij mag ook niet naar alle kerstborrels, hij mocht ook geen koffiekaart. Hij moet het eten afmaken, hij moet de schuur uit om wijn te drinken

Maarten kan niet gaan en staan waar hij wilt. Natuurijk is hij volwassen en kan hij andere keuzes maken. Maar in de relatie en dynamiek waar hij nu in zit, werkt het niet zo makkelijk als jij schetst.
Nou precies dit! AM maakt daar de planning met al haar "werk"afspraken, op zondag mag Maarten op audiëntie komen om te horen wanneer/waar/hoelaat hij moet opdraven. AM begint al te steigeren als ze hoort dat Maarten een werkborrel heeft, voelt de noodzaak om dat dagelijks 3x te benoemen tot het zover is. Die dag moet er een makkelijke en snelle maaltijd op tafel komen, de oudere kinderen moeten helpen koken/oppassen/koffie zetten en AM kan niks anders dan kinderen wegbrengen/ophalen en haar geplande huishoudelijke taak. Heeeeeeel misschien kan Maarten een keer een X aantal dagen weg, als Julia vakantiedagen opneemt zodat ze 24/7 haar moeder kan ondersteunen.
pi_219541249
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 10:15 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Iemand zei "dat Maarten de grond kust waar AM op loopt" en daar reageerde ik op. Ik heb nog nooit, ergens, waar dan ook, direct of indirect, gezien dat Maarten wat dan ook van AM kust, dus ik heb me laten meeslepen. Zal vast nog weleens een keer gebeuren.
Zijn beelden van hoor dat Maarten en annemarie elkaar kussen 🤣 maar er zijn vast mensen hier die dat ook dwang vonden.. ik stoor me enorm aan de aannames de afgelopen dagen.. ik zie een moeder en zoon op vakantie die ondanks wat tegenslag het gewoon leuk hebben... ik lees vooral dat sam het vreselijk heeft 🤷 (hier) gebaseerd vooral op eigen voorkeuren en aannames omdat men am en activiteiten stom vinden dus zal sam dat ook vinden ofzo
pi_219541251
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 09:53 schreef Lodelie het volgende:

[..]

Nou, dit is dus waar ik naartoe wilde met mijn hypothese maar dit is veel beter gezegd.
pi_219541258
Maarten heeft geen behoefte om weg te gaan want moest al regelmatig voor zijn werk ergens heen. Toch? Zelfs een keer naar Australuecen toen moest ze alles zelf doen! Zelfs koken!

Dat was de druppel in de mental load emmer waarschijnlijk.
pi_219541267
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 10:20 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Zijn beelden van hoor dat Maarten en annemarie elkaar kussen 🤣 maar er zijn vast mensen hier die dat ook dwang vonden.. ik stoor me enorm aan de aannames de afgelopen dagen.. ik zie een moeder en zoon op vakantie die ondanks wat tegenslag het gewoon leuk hebben... ik lees vooral dat sam het vreselijk heeft 🤷 (hier) gebaseerd vooral op eigen voorkeuren en aannames omdat men am en activiteiten stom vinden dus zal sam dat ook vinden ofzo
Maar jij doet nooit aannames? Laat je eigen voorkeur blijken? Vindt ergens wat van maar dat is niet op beeld of tekst verschenen?

Ik denk dat het iedereen overkomt/doet. Maar bij de ene fluflu trek je het beter dan de andere waarschijnlijk.
pi_219541269
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 08:39 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ik vraag me af hoe Maarten naar deze "droomtrip" zit te kijken, die hij Sam niet kon geven en AM wél.

Leest Sam écht overal mee? En wat maakt hem Maarten's oogappel? Ik volg AM nog niet zo heel lang, dus heb geen idee.
Is de paus katholiek?

Uiteraard leest Sam niet óveral mee, maar dat er volop wordt meegelezen is heel duidelijk.Ook genoeg volgmoekes die tot in detail weten wat er op de fora geschreven wordt, dat bleek wel uit de reacties bij BOOS. Hilarisch om te lezen!!

Het is ingewikkeld om je los te trekken uit een kluwengezin (mooie woordspeling 😎) maar zeker niet onmogelijk.

Ik vind er niets zielig aan dat je meegaat op een ongelooflijk suf gesponsord reisje met je moeder, terwijl je ook een toffe reis met je vader had kunnen maken ( wat je ook het liefste wilde).

AM is een zieke vrouw, maar wanneer alle volwassenen daar in Den Haag gewoon eens hun eigen leven gaan oppakken en stoppen met te doen wat moe wil stort zij in en kan ze eindelijk de hulp krijgen die ze keihard nodig heeft.

Ik gun haar dat uiteraard niet, dat ze instort, maar de kinderen wel dat hun moeder hulp krijgt en ze uit deze verziekte gezinssituatie kkmen met elkaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')