abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219541274
DBM vergelijkt zichzelf met andere powerlifters en baalt dat ze niet zo goed is. Misschien moet ze ook eens gaan trainen zoals die mensen dan. Ik snap echt wel dat niet iedereen dezelfde 24uur in een dag heeft. Maar als zij haar kinderen wat minder vaak ziek thuis zou houden zou ze meer tijd hebben om daadwerkelijk 5x per week te gaan trainen.
pi_219541283
‘… geen straf, want de omgeving is prachtig’. Filmt brugleuning 😁

Benieuwd of ze al haar kleding al aan heeft gehad, of met veel minder toe had gekund. Maar met mazzel hadden ze allebei een ingecheckte koffer, en was er plek genoeg.
pi_219541286
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 10:26 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Maar jij doet nooit aannames? Laat je eigen voorkeur blijken? Vindt ergens wat van maar dat is niet op beeld of tekst verschenen?

Ik denk dat het iedereen overkomt/doet. Maar bij de ene fluflu trek je het beter dan de andere waarschijnlijk.
Nou ik snap Roy bv niet dat hij het trekt.. maar ga zijn gedachte niet invullen nee 🤷 geen idee wat hij denkt.. gelukkig
Dus dat mensen wel invullen wat sam en Maarten denken vind ik bijzonder... het zijn volwassen mensen die bewust kiezen hiervoor..
pi_219541288
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 09:37 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Ik zie vooral de rugzak van Sam in beeld. Misschien (dat hoop ik) komt er vandaag nog wat leuks (en met het weer hebben ze natuurlijk gewoon pech), maar ik kan Tromso van mijn lijstje met mogelijke bestemmingen schrijven, want veel te duur en niet echt aantrekkelijk. Dan had ik toch voor een leuke Italiaanse of Spaanse stad in het voorjaar gekozen (maar de samenwerking moest duidelijk dit jaar nog).

Gelukkig voor Sam woont hij aan zee en kun je daar ook gewoon mee gaan vissen op zee, als dat je jeugddroom is (ik dacht dat ze gingen ijsvissen, maarze hebben het nu elke keer over zeevissen).
Denk dat AM het verschil niet weet tussen ijvissen en zeevissen. En blijkbaar heeft de mevrouw van het reisbureau het niet goed opgeschreven.
pi_219541293
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 09:19 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
Ik denk echt dat ze wereldvreemd is hoor. Zij heeft de laatste 25 jaar alleen maar binnen gezeten he? Ze gingen op vakantie naar het vakantiehuis van haar ouders. En meer ruimte was er niet. Op het schoolplein staan en socializen deed ze niet, vrijwilligerswerk 1x gedaan, maar werd toen verliefd op een andere man, dus daar ook weer mee gestopt. Ze sport niet, heeft geen sociaal leven en inmiddels ook geen familie meer.
Ik denk dat ze zich een rol heeft aangemeten en dat ze veel gehaaider is dan dat ze zich voor doet .maar goed ze doet het toch maar wereldvreemd of gehaaid
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219541301
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 09:23 schreef Shuri het volgende:

[..]
Zou het? Ze heeft een flinke grip op haar gezin, vrees ik. En Maarten kust de grond waarop ze loopt.
Behalve over de kleur van de auto, die vindt ze lelijk zegt ze. Maar stiekem blij want nu wordt ze overal herkent.
pi_219541305
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 09:21 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Precies! Net als "dat mag ik niet van Maarten" of in haar stories zeggen "ik praat jullie straks bij", alsof ze tegen vriendinnen praat. De vrouw heeft haar op der tanden van hier tot aan het noorderlicht en deze rol past haar totaal niet; wat haar populariteit nog intrigerender maakt.
Ik heb ind het gevoel dat je gelijk hebt.
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219541316
Ach, arme Flapje (of is het Flipje?) Is bijna verdronken tijdens zwemles! Ze zonk zo naar de bodem! Gelukkig dook de zwemjuf haar achterna!
pi_219541325
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 10:38 schreef Jees2008 het volgende:

[..]
Behalve over de kleur van de auto, die vindt ze lelijk zegt ze. Maar stiekem blij want nu wordt ze overal herkent.
Daarom. Ze vind die kleur geweldig. Anders hadden ze deze echt niet gekocht hoor. Maar wat geeft nou meer content: mopperen op de kleur steeds. Daar gaat Annemarie goed op
pi_219541327
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 10:41 schreef Hope88 het volgende:
Ach, arme Flapje (of is het Flipje?) Is bijna verdronken tijdens zwemles! Ze zonk zo naar de bodem! Gelukkig dook de zwemjuf haar achterna!
Och!
pi_219541328
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 december 2025 10:27 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Is de paus katholiek?
Rooms-katholiek om precies te zijn.
pi_219541331
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 december 2025 10:14 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Misschien had Koen wel gewoon sociale verplichtingen waardoor de kinderen ff bij MW haar moeder waren en haalt hij ze daar op, of brengt ma Walk ze naar hem toe.
Ik vind dat Michelle wel echt on volle vaart gaat in dr nieuwe relatie, maar goed het zal wel weer maximaal niet tegen te houden zijn ofzo. Vraag me af of ze echt samen gaan wonen of dat die spullen gewoon weg moesten en naar een eigen woning van hem gaan. Hij heeft ook kinderen, ik zou als ex niet graag hebben dat die meteen overal bij betrokken worden. Al heb ik geen idee hoeveel zeggenschap/controle je daarover hebt in een scheiding.
Je wordt nu ook wel benieuwd naar de kant van het verhaal van de ex van de Wolf he
pi_219541342
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 10:33 schreef Huisopdehoek het volgende:
‘… geen straf, want de omgeving is prachtig’. Filmt brugleuning 😁

Benieuwd of ze al haar kleding al aan heeft gehad, of met veel minder toe had gekund. Maar met mazzel hadden ze allebei een ingecheckte koffer, en was er plek genoeg.
Ik kijk zonder geluid, maar bij het beeld van de bomen in de sneeuw hoorde ik haar gewoon zeggen 'Kijk Sam! Bomen!'

(Zal ze niet gezegd hebben neem ik aan 😂)
pi_219541348
Huh... dit is toch al de 3e of 4e planbord systeem dat Debbie voor jay koopt? Ze had toen ook een heel duur picto systeem gekocht... maar bleek steeds niet te helpen en nu weer een nieuwe 🤯 tja...
pi_219541352
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 december 2025 10:27 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Is de paus katholiek?

Uiteraard leest Sam niet óveral mee, maar dat er volop wordt meegelezen is heel duidelijk.Ook genoeg volgmoekes die tot in detail weten wat er op de fora geschreven wordt, dat bleek wel uit de reacties bij BOOS. Hilarisch om te lezen!!

Het is ingewikkeld om je los te trekken uit een kluwengezin (mooie woordspeling 😎) maar zeker niet onmogelijk.

Ik vind er niets zielig aan dat je meegaat op een ongelooflijk suf gesponsord reisje met je moeder, terwijl je ook een toffe reis met je vader had kunnen maken ( wat je ook het liefste wilde).

AM is een zieke vrouw, maar wanneer alle volwassenen daar in Den Haag gewoon eens hun eigen leven gaan oppakken en stoppen met te doen wat moe wil stort zij in en kan ze eindelijk de hulp krijgen die ze keihard nodig heeft.

Ik gun haar dat uiteraard niet, dat ze instort, maar de kinderen wel dat hun moeder hulp krijgt en ze uit deze verziekte gezinssituatie kkmen met elkaar.
Am weet precies wat ze doet , daarom is ze ook zo goed in geld verdienen en haar gezin verkopen , ze heeft ook niet voor niets die opleiding gedaan , dus ik geloof nooit dat zij instort , AM en Maarten lachen ons en de volgmoekes hard uit als ze met zijn tweeen zijn
pi_219541362
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 10:20 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Zijn beelden van hoor dat Maarten en annemarie elkaar kussen 🤣 maar er zijn vast mensen hier die dat ook dwang vonden.. ik stoor me enorm aan de aannames de afgelopen dagen.. ik zie een moeder en zoon op vakantie die ondanks wat tegenslag het gewoon leuk hebben... ik lees vooral dat sam het vreselijk heeft 🤷 (hier) gebaseerd vooral op eigen voorkeuren en aannames omdat men am en activiteiten stom vinden dus zal sam dat ook vinden ofzo
Dus wat jij ziet, is wat je ziet? En wat iemand anders ziet, zijn aannames? Dus jij vindt AM leuk en "wij" vinden haar stom?
pi_219541371
quote:
Lijkt me vreselijk maar vind het ook naar dat ik toch het gevoel van overdrijven krijg.. als het kind niest mag ze thuis blijven.. en schiet kim volledig in paniek.. en nu gaf ze een knuffel en ging ze weg 🤔 voelt niet echt "dbm" aan..
pi_219541380
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 10:49 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Am weet precies wat ze doet , daarom is ze ook zo goed in geld verdienen en haar gezin verkopen , ze heeft ook niet voor niets die opleiding gedaan , dus ik geloof nooit dat zij instort , AM en Maarten lachen ons en de volgmoekes hard uit als ze met zijn tweeen zijn
Dat weet ik wel zeker. (Dat ze de Heao heeft afgerond waag ik overigens te betwijfelen).

Maar ik denk dat ze die kinderen die ze eigenlijk helemaal niet wilde inmiddels toch best wel belangrijk vindt. Dus als die hetzelfde doen met haar als zij met de familie Fisher dan gaat dat echt wel iets met haar doen.
pi_219541391
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 10:50 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Dus wat jij ziet, is wat je ziet? En wat iemand anders ziet, zijn aannames? Dus jij vindt AM leuk en "wij" vinden haar stom?
O nee hoor soms snap ik prima waar het vandaan komt.. maar ik zie nergens sam het niet leuk hebben.. lees alleen maar dat die arme sam verplicht met zijn moeder mee moest op deze stomme reis.. ik wil ook niet met annemarie op vakantie en mij zie je ook niet in de sneeuw vrijwillig.. maar sam wilde hierheen
pi_219541424
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 10:55 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
O nee hoor soms snap ik prima waar het vandaan komt.. maar ik zie nergens sam het niet leuk hebben.. lees alleen maar dat die arme sam verplicht met zijn moeder mee moest op deze stomme reis.. ik wil ook niet met annemarie op vakantie en mij zie je ook niet in de sneeuw vrijwillig.. maar sam wilde hierheen
Dan lees jij ook dingen die er niet staan 😊
pi_219541431
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 11:03 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Dan lees jij ook dingen die er niet staan 😊
Het is een samenvatting.. sam wilt met zijn vader maar moest met zijn moeder mee

(Eigenlijk ook komisch... alsof hij nooit meer op vakantie kan en niet een andere keer met zijn vader weg zou kunnen.. arme sam)
pi_219541461
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 09:53 schreef Lodelie het volgende:

[..]
Ik denk echt niet dat het zo werkt met Am in een relatie.
Hij mag ook niet naar alle kerstborrels, hij mocht ook geen koffiekaart. Hij moet het eten afmaken, hij moet de schuur uit om wijn te drinken

Maarten kan niet gaan en staan waar hij wilt. Natuurijk is hij volwassen en kan hij andere keuzes maken. Maar in de relatie en dynamiek waar hij nu in zit, werkt het niet zo makkelijk als jij schetst.
Blijkbaar heeft hij daar geen moeite mee en vindt hij het wel prima dat hij een vrouw heeft die de hele boel organiseert, reilt en zeilt. Ik zou denk ik niet met zo iemand samen kunnen leven (je kinderwens er bij een ander doorheen drammen is al een big no voor mij), maar gelukkig hoeft dat ook niet.
pi_219541502
quote:
Maximaal overdrijven
pi_219541510
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 09:52 schreef JaNeeDan het volgende:
MB gaat blijkbaar niet alleen naar Dubai maar ook naar Puglia. Heerlijk! Maar stop dan eens met benoemen hoe zwaar alles op dit moment is.
Precies dit! Sorry hoor, maar ik kan amper boodschappen doen omdat het financieel niet gaat, en zij heeft het zwaar en gaat naar Dubai en Puglia 😥
pi_219541511
Ik denk trouwens niet dat MB al gaat samen wonen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')