SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
Life is what happens to you while you're busy making other plans
Fijn dat je op de juiste stemt.quote:Op zondag 7 december 2025 18:59 schreef NailQueen het volgende:
Ook even mijn stemlijst ingevuld!
Simon & Garfunkel - The Sound Of Silence
Maar geheid dat die andere hoger staatquote:Op zondag 7 december 2025 19:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Fijn dat je op de juiste stemt.
quote:Op zondag 7 december 2025 19:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar geheid dat die andere hoger staat
Allemaal mensen die de verkeerde aanklikken.quote:
Ik heb hele mooie stemlijstjes langs zien komen. Denk dat het wel mee valt.quote:
Wij hier zijn heel smaakvol. Ik bijvoorbeeld, smaak vast naar een mix van schuimpjes en pepernoten na dit weekendquote:Op zondag 7 december 2025 19:33 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik heb hele mooie stemlijstjes langs zien komen. Denk dat het wel mee valt.
Ja, dat idee had ik al.quote:Op zondag 7 december 2025 19:36 schreef usagi414 het volgende:
En @:Luctor.et.Emergo , als je het nog niet doorhad. De TT is geïnspireerd door jou
*stil*quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
Leuk lijstje, we hebben drie overeenkomsten en nog een paar bijna-overeenkomsten.quote:
Wow is dat nummer al zo oudquote:Op zondag 7 december 2025 19:57 schreef Guanabana het volgende:
In 2004 waren singeltjes al behoorlijk op z'n retour waarschijnlijk, bedenk ik me nu.
Het enige singeltje wat ik ooit kocht was Without me van Eminem.quote:Op zondag 7 december 2025 19:57 schreef Guanabana het volgende:
In 2004 waren singeltjes al behoorlijk op z'n retour waarschijnlijk, bedenk ik me nu.
quote:Op zondag 7 december 2025 19:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
*stil*
*mooi*Jeugdsentiment waar ik nog altijd vrolijk van wordtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb die van de jumbo al 2x keer gezien.quote:Op zondag 7 december 2025 20:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Je wordt op tv alweer doodgegooid met kerst
Ik zit te denken, ik heb nooit een single gekocht. Altijd albums.quote:Op zondag 7 december 2025 20:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het enige singeltje wat ik ooit kocht was Without me van Eminem.
Vaak kocht hele albums.
AH is een beetje matigquote:Op zondag 7 december 2025 20:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb die van de jumbo al 2x keer gezien.
Die van de ah heb ik nog niet gezien.
Ik kijk nu naar die van de kruidvat.
Ik vind Jumbo ook matig. Met Roderick.quote:Op zondag 7 december 2025 20:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
AH is een beetje matig
Bekijk deze YouTube-video
Ja, beetje wazige reclame.quote:Op zondag 7 december 2025 20:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind Jumbo ook matig. Met Roderick.
Straks foto.quote:Op zondag 7 december 2025 20:30 schreef egeltje1985 het volgende:
Zo, de boom staat, lichtjes zitten erin. Nu de ballen nog.
Nee, niet doen, nooit doen. Lekker genieten waar jij van wilt genieten!quote:Op zondag 7 december 2025 20:08 schreef NailQueen het volgende:
Mooi dat ik mijn stem op Engelbewaarder niet hoeft uit te leggen
Et tu Luctor?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik een paar, waaronder Pretty fly for a white guy en Sailor songquote:Op zondag 7 december 2025 20:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zit te denken, ik heb nooit een single gekocht. Altijd albums.
Je komt al steeds meer in de buurt, heel goed.quote:
Die van jou begon al drie uur eerder zie ik.quote:
Toen was het nog nacht.quote:Op maandag 8 december 2025 07:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die van jou begon al drie uur eerder zie ik.
Mijn allereerste gekochte single was Alle Kleuren van K3quote:Op zondag 7 december 2025 20:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zit te denken, ik heb nooit een single gekocht. Altijd albums.
quote:Op maandag 8 december 2025 09:05 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Goedzo Luctor. Je begint het te leren!
Je weet dat je dit ook zelf op kunt zoeken hèquote:Op maandag 8 december 2025 09:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zijn de cijfers van november al bekend?
https://www.thuisserver.n(...)dfbecj&tab=tab_table En dan volgende keer even de maand aanpassenquote:Op maandag 8 december 2025 09:32 schreef Meke het volgende:
[..]
Je weet dat je dit ook zelf op kunt zoeken hè
Ik weet niet waar.quote:Op maandag 8 december 2025 09:32 schreef Meke het volgende:
[..]
Je weet dat je dit ook zelf op kunt zoeken hè
Ah bedankt.quote:Op maandag 8 december 2025 09:34 schreef Meke het volgende:
[..]
https://www.thuisserver.n(...)dfbecj&tab=tab_table En dan volgende keer even de maand aanpassen
En deze voor heel ESF: https://www.thuisserver.n(...)dfbeda&tab=tab_table
Als jij zo vroeg aan je werk wil beginnen, moet je dat vooral doen.quote:
Nee, dat laat ik graag aan @Roger_Epiales over.quote:Op maandag 8 december 2025 11:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als jij zo vroeg aan je werk wil beginnen, moet je dat vooral doen.
En dan om de maand een luchtalarm of een alarm op zijn telefoon.quote:Op maandag 8 december 2025 09:35 schreef Meke het volgende:
Misschien leuk om dit aan je takenpakket toe te voegen! Eerste maandag van de maand om 12u, zorg ik dat er een alarm gaat, kun jij het overzicht posten
Oh ja, dat is wel handig.quote:Op maandag 8 december 2025 11:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
En dan om de maand een luchtalarm of een alarm op zijn telefoon.
quote:De European Broadcasting Union heeft een speciale vredesprijs in het leven geroepen. De allereerste Eurovision Peace Prize gaat naar de Israëlische premier Benjamin Netanyahu.
"Het Eurovisiesongfestival staat voor verbinding, voor het samenbrengen van mensen, landen en culturen. Een vredesprijs past daar perfect bij", zegt Eurovisie-directeur Martin Green. "Ik ben ontzettend trots dat ik de eerste editie mag uitreiken aan een grootmoedig man die een aantal oorlogen niet is begonnen."
Die viel te verwachten van De Speld. Bibi heeft binnenkort dus een poster van De Toppers op zijn kamer hangen.quote:Op maandag 8 december 2025 11:52 schreef sportfreak het volgende:
Eerste Eurovision Peace Prize naar Benjamin Netanyahu
[..]
Volledig terecht.quote:Op maandag 8 december 2025 11:52 schreef sportfreak het volgende:
Eerste Eurovision Peace Prize naar Benjamin Netanyahu
[..]
Forums zijn sowieso achterhaalt met sociale media maar die frontpage bagger en ads op het forum helpt ook niet hoor.quote:
Oh jee. Maar Dromen zijn bedrog.quote:Op maandag 8 december 2025 13:30 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd over de nieuwe single van K3 die ik helemaal niet zo leuk vind. Nu zit het al de hele ochtend in mijn hoofd
En de reacties (of het uitblijven daarvan) in FB ook niet.quote:Op maandag 8 december 2025 13:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Forums zijn sowieso achterhaalt met sociale media maar die frontpage bagger en ads op het forum helpt ook niet hoor.
Luctor is een vaste gast in KSCquote:
Et tu Strani?quote:Op maandag 8 december 2025 14:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Luctor is een vaste gast in KSCNet als Koen. Ikzelf een wat minder vaste gast. Meer een dagjesmens.
Dit inderdaad.quote:Op maandag 8 december 2025 15:23 schreef Strani het volgende:
[..]
JazekerJe moet wat, als het in deze SC allemaal wat te eenzaam is.
De opbrengst van de top 2000 cafe betaald zich uit!quote:Op maandag 8 december 2025 16:04 schreef Strani het volgende:
[..]
En dan gaan we nu kijken naar een interval-act van Madonna voor de komende 16 dagen.
Teleurstellend dat Maurice de Hond niet meteen een exitpoll had bij het sluiten van de stembussen.quote:Op maandag 8 december 2025 16:04 schreef Strani het volgende:
[..]
En dan gaan we nu kijken naar een interval-act van Madonna voor de komende 16 dagen.
Ja, maar jij ging ook (weer) ernstig over de schreef.quote:Op maandag 8 december 2025 16:09 schreef Strani het volgende:
Zie nou wel, als ik eens buiten de SC post is het gelijk ruzie
En dan maar hopen dat de restzetel naar Hijo de la Luna gaat...quote:Op maandag 8 december 2025 16:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Teleurstellend dat Maurice de Hond niet meteen een exitpoll had bij het sluiten van de stembussen.
Ja weet ik welquote:Op maandag 8 december 2025 16:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, maar jij ging ook (weer) ernstig over de schreef.
Had die een lijstverbinding met Fortunate Son en Whole Of The Moon?quote:Op maandag 8 december 2025 16:14 schreef Strani het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat de restzetel naar Hijo de la Luna gaat...
We snappen dat je gefrustreerd bent maar BillDauterive had het recht om te stemmen op Baila de Gasolina. Wel netjes van je dat je het buiten de SC doet.quote:Op maandag 8 december 2025 16:09 schreef Strani het volgende:
Het recht hébben betekent niet dat je het ook moet némen hèquote:Op maandag 8 december 2025 16:17 schreef NailQueen het volgende:
[..]
We snappen dat je gefrustreerd bent maar BillDauterive had het recht om te stemmen op Baila de Gasolina. Wel netjes van je dat je het buiten de SC doet.
Hier ben ik niet mee eens.quote:Op maandag 8 december 2025 16:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Het recht hébben betekent niet dat je het ook moet némen hè
Ik vond dat je nog aardig rustig bleef. Ik zou bijna even een paar mooie Catalaanse vlaggen tussendoor gaan posten om je vuur wat aan te wakkeren, al zou dat wel heel erg off topic gaan.quote:Op maandag 8 december 2025 16:09 schreef Strani het volgende:
Ik was al een beetje aan t meelezen, maar dacht 'daar van ik mezelf niet aan wagen'.quote:Op maandag 8 december 2025 16:09 schreef Strani het volgende:
Ik doe dat ook zeker niet dagelijks hoorquote:Op maandag 8 december 2025 16:52 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik was al een beetje aan t meelezen, maar dacht 'daar van ik mezelf niet aan wagen'.
Nou we weten weer waar we staanquote:Op maandag 8 december 2025 15:23 schreef Strani het volgende:
[..]
JazekerJe moet wat, als het in deze SC allemaal wat te eenzaam is.
Nou. Vooruit dan maar.quote:
Geen idee waarover je ruzie hebt gemaakt, maar als het buiten de SC is geweest, dan zal jij uiteraard gelijk hebben en staan we aan jouw kant.quote:Op maandag 8 december 2025 16:09 schreef Strani het volgende:
Fijn dank je welquote:Op maandag 8 december 2025 17:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Geen idee waarover je ruzie hebt gemaakt, maar als het buiten de SCv is geweest, dan zal jij uiteraard gelijk hebben en staan we aan jouw kant.
Zal het vanavond eens lezen.quote:Op maandag 8 december 2025 17:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Fijn dank je wel
Dit was in het nieuwtjes en geruchten-topic.
Persoonlijk vind ik elk excuus goed genoeg om niet te gaan tennissen, maar dat ben ik.quote:Op maandag 8 december 2025 18:18 schreef Arizona het volgende:
Goedenavond allen!
Ik ben herstellende van een migraine-aanval, dus ik had mijn meeste energie vandaag nodig voor mijn werk. Dus ik heb hier ook verzaakt.
En dan moet ik straks ook nog tennissen want ik kan geen vervanger vinden en ik ben niet meer ziek alleen nog doodmoe dus niet écht een excuus om niet te gaan.
(Eigenlijk zocht ik natuurlijk een vervanger zodat ik hier het postaantal weer wat op kon krikken en niet omdat ik te uitgeput ben om te tennissen).
quote:Op maandag 8 december 2025 18:17 schreef Arizona het volgende:
@:BillDauterive:
Effe Serieus - Baila de Gasolina
Ik heb hier toch wel vragen bij!
Ik heb het net voor het eerst gehoord maar ben bang dat ik het vrijdag nog hoor.quote:Op maandag 8 december 2025 14:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, het is niet erg dat niemand anders er op lijkt te stemmen, maar ik genoot van de zomer erg van dit lied en wilde em toch in mijn lijstje zetten
Je zou ze wel ondersteboven kunnen posten.quote:Op maandag 8 december 2025 16:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik vond dat je nog aardig rustig bleef. Ik zou bijna even een paar mooie Catalaanse vlaggen tussendoor gaan posten om je vuur wat aan te wakkeren, al zou dat wel heel erg off topic gaan.
Als tennissen iets zou zijn dat je alleen doet, dan wist ik het ook wel, dan bleef ik lekker op de bankquote:Op maandag 8 december 2025 18:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik elk excuus goed genoeg om niet te gaan tennissen, maar dat ben ik.![]()
Succes en sterkte en zo.
Welke vlag zou je dan posten? Even om te kijken hoe woedend ik precies moet worden.quote:Op maandag 8 december 2025 16:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik vond dat je nog aardig rustig bleef. Ik zou bijna even een paar mooie Catalaanse vlaggen tussendoor gaan posten om je vuur wat aan te wakkeren, al zou dat wel heel erg off topic gaan.
quote:Op maandag 8 december 2025 18:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Welke vlag zou je dan posten? Even om te kijken hoe woedend ik precies moet worden.
Ik zou dan persoonlijk voor deze gaan, gewoon omdat ik die mooier vind dan die volledig rood met gele.quote:Op maandag 8 december 2025 18:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Welke vlag zou je dan posten? Even om te kijken hoe woedend ik precies moet worden.
Ja, die hoort er sowieso in.quote:Op maandag 8 december 2025 16:14 schreef Strani het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat de restzetel naar Hijo de la Luna gaat...
Ik heb beide. Mijn telefoon als hoofdwekker en nog een oude aan de andere kant van de kamer als back up, ingesteld op een paar minuten later.quote:Op maandag 8 december 2025 18:42 schreef Arizona het volgende:
Gebruiken jullie eigenlijk nog een ouderwetse wekker, of heeft jullie telefoon die plek ingenomen?
Ik heb een pre-smartphone-mobieltje die ik als wekker gebruik.quote:Op maandag 8 december 2025 18:42 schreef Arizona het volgende:
Gebruiken jullie eigenlijk nog een ouderwetse wekker, of heeft jullie telefoon die plek ingenomen?
Deze heeft dus een tijdje in mijn straat gewapperd. Bij mensen een paar huizen verderop. Echt zo vaagquote:Op maandag 8 december 2025 18:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zou dan persoonlijk voor deze gaan, gewoon omdat ik die mooier vind dan die volledig rood met gele.![]()
[ afbeelding ]
En het idee van @:AgnesGru om er ook een paar ondersteboven te posten zou ik ook wel lollig vinden.![]()
Die van Equatoriaal Guinea uiteraard. We weten dat je dan witheet wordt.quote:Op maandag 8 december 2025 18:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Komen die mensen uit die regio?quote:Op maandag 8 december 2025 18:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Deze heeft dus een tijdje in mijn straat gewapperd. Bij mensen een paar huizen verderop. Echt zo vaag
Ik heb een wekkerradio. Die staat op skyradio omdat ik niet wil wakker worden met pratende en schaterlachende dj's. Helaas is het sinds paar weken de christmas station. Na wat mislukte pogingen om een andere zender te proberen heb ik me er maar bij neergelegdquote:Op maandag 8 december 2025 18:42 schreef Arizona het volgende:
Nee, zijn hier geboren en getogen…quote:Op maandag 8 december 2025 18:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Komen die mensen uit die regio?
Sky, Sowieso gevaarlijk, ben je niet vreselijk bang om door Ed Sheeran gewekt te worden?quote:Op maandag 8 december 2025 18:57 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb een wekkerradio. Die staat op skyradio omdat ik niet wil wakker worden met pratende en schaterlachende dj's. Helaas is het sinds paar weken de christmas station. Na wat mislukte pogingen om een andere zender te proberen heb ik me er maar bij neergelegd
Hier is zóveel fout aan!quote:Op maandag 8 december 2025 19:03 schreef Cyan9 het volgende:
Ik besef me opeens dat ik niet op de Top2000 heb gestemd..
Dan is het idd best vaag.quote:Op maandag 8 december 2025 19:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, zijn hier geboren en getogen…
Ik heb daar ook niet voor gestemd, dat heb ik mij meermaals beseft en ik heb niks met dat besef gedaan.quote:Op maandag 8 december 2025 19:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hier is zóveel fout aan!
Ik besef me is niet correct. Het is Ik realiseer me of Ik besef.
Dat je niet gestemd hebt is een blamage!
Ga maar voor het raam staan en op een duwtje wachten! Meneer de wannabe-dictator!
quote:Op maandag 8 december 2025 19:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hier is zóveel fout aan!
Ik besef me is niet correct. Het is Ik realiseer me of Ik besef.
Dat je niet gestemd hebt is een blamage!
Ga maar voor het raam staan en op een duwtje wachten! Meneer de wannabe-dictator!
quote:Op maandag 8 december 2025 19:03 schreef Cyan9 het volgende:
Ik besef me opeens dat ik niet op de Top2000 heb gestemd..
Ik ben onder de indruk dat je onthouden hebt dat dit één van m'n vaste keuzes is.quote:Op maandag 8 december 2025 19:13 schreef usagi414 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
We zullen Alannah Myles - Black Velvet nog maar een keer opzetten.
Ja dat is helaas een risico die ik neem. Het is ook al een paar keer mis gegaan. Dan switch ik ook snel van zenderquote:Op maandag 8 december 2025 19:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Sky, Sowieso gevaarlijk, ben je niet vreselijk bang om door Ed Sheeran gewekt te worden?
Vandaag tot 16.00 uurquote:Op maandag 8 december 2025 19:16 schreef Cyan9 het volgende:
Maar in alle serieusheid, ik dacht dat het deze week ook nog kon.
Makkelijker te onthouden dan welk nummer van McFly @Meke op haar lijst heeft staan.quote:Op maandag 8 december 2025 19:14 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ben onder de indruk dat je onthouden hebt dat dit één van m'n vaste keuzes is.
Ja met deze zou ik wel echt heel erg woedend worden, als je dat zou doen. Met die andere totaal niet.quote:Op maandag 8 december 2025 18:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zou dan persoonlijk voor deze gaan, gewoon omdat ik die mooier vind dan die volledig rood met gele.![]()
[ afbeelding ]
En het idee van @:AgnesGru om er ook een paar ondersteboven te posten zou ik ook wel lollig vinden.![]()
Ooit in Barcelona geweest op vakantie en sindsdien voelen ze zich 100 procent Catalaans.quote:Op maandag 8 december 2025 19:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, zijn hier geboren en getogen…
All of them.quote:Op maandag 8 december 2025 19:18 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Makkelijker te onthouden dan welk nummer van McFly @:Meke op haar lijst heeft staan.
Ik bedoel met die volledig rood met gele natuurlijk wel dezequote:Op maandag 8 december 2025 19:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja met deze zou ik wel echt heel erg woedend worden, als je dat zou doen. Met die andere totaal niet.
Of gewoon een keer echt goede crema Catalana gegeten.quote:Op maandag 8 december 2025 19:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Ooit in Barcelona geweest op vakantie en sindsdien voelen ze zich 100 procent Catalaans.
Ik hoorde net van anderen dat ze ook gratis sinterklaasspul bij de Action kregen. Maar je weet dat ik een grondige hekel heb aan de action, dus daar kom ik niet meer.quote:Op maandag 8 december 2025 16:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik kreeg een gratis zak kruidnoten bij de Action.
Oh zo, ja bij deze zou ik inderdaad ook heel woedend zijnquote:Op maandag 8 december 2025 19:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik bedoel met die volledig rood met gele natuurlijk wel deze
[ afbeelding ]
en niet die met alleen strepen...
Ok, wel, toch een beetje blij dat ik ze niet gepost heb dan.quote:Op maandag 8 december 2025 20:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh zo, ja bij deze zou ik inderdaad ook heel woedend zijn
Baila de Gasolina is TOP! Alleen maar liefde.quote:Op maandag 8 december 2025 16:17 schreef NailQueen het volgende:
[..]
We snappen dat je gefrustreerd bent maar BillDauterive had het recht om te stemmen op Baila de Gasolina. Wel netjes van je dat je het buiten de SC doet.
Wat voor vragen?quote:Op maandag 8 december 2025 18:17 schreef Arizona het volgende:
@:BillDauterive:
Effe Serieus - Baila de Gasolina
Ik heb hier toch wel vragen bij!
Heerlijk lied!quote:Op maandag 8 december 2025 18:30 schreef usagi414 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het net voor het eerst gehoord maar ben bang dat ik het vrijdag nog hoor.
Nee dat zouden de volgende vragen zijn:quote:Op maandag 8 december 2025 20:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat voor vragen?
"Wajoo! Ik wist niet dat je van alle markten thuis was?!?"
"Wat goed, ik vind het ook leuk, denk je dat ik er ook voor uit kan komen?"
"Wil je met me trouwen?"
Gelezen en je had gewoon gelijk. Dat was gewoon een rare manier om iets erbij te slepen. Waarbij jouw reactie ook verre van een jij bak was...quote:Op maandag 8 december 2025 17:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Fijn dank je wel
Dit was in het nieuwtjes en geruchten-topic.
Beterschap nog. Hopelijk ging het tennissen nog een beetje.quote:Op maandag 8 december 2025 18:18 schreef Arizona het volgende:
Goedenavond allen!
Ik ben herstellende van een migraine-aanval, dus ik had mijn meeste energie vandaag nodig voor mijn werk. Dus ik heb hier ook verzaakt.
En dan moet ik straks ook nog tennissen want ik kan geen vervanger vinden en ik ben niet meer ziek alleen nog doodmoe dus niet écht een excuus om niet te gaan.
(Eigenlijk zocht ik natuurlijk een vervanger zodat ik hier het postaantal weer wat op kon krikken en niet omdat ik te uitgeput ben om te tennissen).
uhm..quote:Op maandag 8 december 2025 20:52 schreef Arizona het volgende:
Tennis was pittig maar het ging best ok. Zoals mijn maatjes zeiden: je speelt beter dan dat je eruit ziet!
"Hoe dronken was je toen je dit nummer op je stemlijst zette?"quote:Op maandag 8 december 2025 20:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat voor vragen?
"Wajoo! Ik wist niet dat je van alle markten thuis was?!?"
"Wat goed, ik vind het ook leuk, denk je dat ik er ook voor uit kan komen?"
"Wil je met me trouwen?"
Ik zie er echt vreselijk uit vandaag. Heel wit en met holle ogenquote:
Je speelde dus als een ware Wimbledon kampioene?quote:Op maandag 8 december 2025 20:52 schreef Arizona het volgende:
Tennis was pittig maar het ging best ok. Zoals mijn maatjes zeiden: je speelt beter dan dat je eruit ziet!
oh.quote:Op maandag 8 december 2025 21:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zie er echt vreselijk uit vandaag. Heel wit en met holle ogenDus het is op zich wel een terechte opmerking
Je zei bij het pakken van de tennisbal ook steeds 'my precious'?quote:Op maandag 8 december 2025 21:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zie er echt vreselijk uit vandaag. Heel wit en met holle ogenDus het is op zich wel een terechte opmerking
Klopt ook wel!quote:Op maandag 8 december 2025 21:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zie vooral dit voor me:
[ afbeelding ]
Ah zoiets dus:quote:Op maandag 8 december 2025 21:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Klopt ook wel!![]()
Maar dan dus in de tint: a whiter shade of pale
Dat is bij jou geen baard, maar het aura wat om je heen hangtquote:Op maandag 8 december 2025 21:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb geen baard! Ik ben toch zeker sinterklaas niet!
@:cyan9 grijp in!
0 alcohol vanmiddag toen ik de stemlijst maaktequote:Op maandag 8 december 2025 21:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
"Hoe dronken was je toen je dit nummer op je stemlijst zette?"
Ja, ik geloof dat ze vooral ook boos was omdat ik zei dat de hare een jij-bak was.quote:Op maandag 8 december 2025 20:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gelezen en je had gewoon gelijk. Dat was gewoon een rare manier om iets erbij te slepen. Waarbij jouw reactie ook verre van een jij bak was...
Foei @Redefine, mag niet.quote:Op maandag 8 december 2025 21:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb geen baard! Ik ben toch zeker sinterklaas niet!
@:cyan9 grijp in!
Nou vooruit dan maar, omdat je het zo streng zegt.quote:
Daar gelooft niemand van met "Aké kan er helemaal niks van' op je stemlijstquote:Op maandag 8 december 2025 21:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
0 alcohol vanmiddag toen ik de stemlijst maakte
Ja Luctor!quote:Op maandag 8 december 2025 22:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gaan de kinders weer braaf slapen?
Heel goed van jou.quote:Op maandag 8 december 2025 22:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja Luctor!
Ik lig al braaf onder de wol!
Welterusten!quote:Op maandag 8 december 2025 22:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heel goed van jou.
Ik ben blij om dat te horen.
Oh, dit werkt? Nice.quote:Op maandag 8 december 2025 22:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gaan de kinders weer braaf slapen?
quote:Op dinsdag 9 december 2025 08:03 schreef egeltje1985 het volgende:
Argh, ik ben vandaag mn tasje vergeten met dingen als 'sleutels' en 'pas om mijn kantoor in te komen'. Dus ik kan mn huis niet in om t weer op te halen (vanavond pas) en moet hopen dat ze me het kantoor binnenlaten zonder paspoort of iets.
Balenquote:Op dinsdag 9 december 2025 08:03 schreef egeltje1985 het volgende:
Argh, ik ben vandaag mn tasje vergeten met dingen als 'sleutels' en 'pas om mijn kantoor in te komen'. Dus ik kan mn huis niet in om t weer op te halen (vanavond pas) en moet hopen dat ze me het kantoor binnenlaten zonder paspoort of iets.
Sterktequote:Op dinsdag 9 december 2025 08:35 schreef Arizona het volgende:
Ik heb weer hoofdpijn, nu rechts, daar heb ik zelden hoofdpijn.
En ik zit weer bij de tandarts, voor controle, en het loopt alweer uit.
Nope, mocht er niet in zonder paspoort/rijbewijs. Ondanks collegas die konden vertellen dat ik er heus al 14 jaar werk.quote:
Ah neeeequote:Op dinsdag 9 december 2025 09:55 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nope, mocht er niet in zonder paspoort/rijbewijs. Ondanks collegas die konden vertellen dat ik er heus al 14 jaar werk.Nu weer richting huis en dan ga ik even werken in een cafe totdat mn man de sleutel komt brengen. Had beter in bed kunnen blijven vandaag.
Ticketswap in de gaten houden en je kan op die dag zelf nog wel goedkopere tickets halenquote:Op dinsdag 9 december 2025 10:31 schreef NailQueen het volgende:
Ik zie dat Mumford & Sons naar Groningen komen. Superleuk denk ik gelijk. Blijkt goedkoopste kaartje ¤ 80,- en duurste ¤100,-. Weliswaar voor een groot terrein maar toch
Dat is toch wel vaak dezelfdequote:Op maandag 8 december 2025 19:18 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Makkelijker te onthouden dan welk nummer van McFly @:Meke op haar lijst heeft staan.
Oh hier zou ik echt stikchagrijnig van worden geloof ik. Wat streng ook dat je niet je kantoor binnen magquote:Op dinsdag 9 december 2025 09:55 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nope, mocht er niet in zonder paspoort/rijbewijs. Ondanks collegas die konden vertellen dat ik er heus al 14 jaar werk.Nu weer richting huis en dan ga ik even werken in een cafe totdat mn man de sleutel komt brengen. Had beter in bed kunnen blijven vandaag.
Ik gebruik een wake up light, met telefoon als extraatje als ik echt echt echt wakker moet worden op een stom tijdstipquote:Op maandag 8 december 2025 18:42 schreef Arizona het volgende:
Als je nu pas wakker wordt, werkt het misschien niet optimaal.quote:Op dinsdag 9 december 2025 12:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik gebruik een wake up light, met telefoon als extraatje als ik echt echt echt wakker moet worden op een stom tijdstip
Jaa ik was er ook even helemaal flabbergasted van. Ook niet dat ze me niet kennen ofzo.quote:Op dinsdag 9 december 2025 11:55 schreef Meke het volgende:
j
[..]
Oh hier zou ik echt stikchagrijnig van worden geloof ik. Wat streng ook dat je niet je kantoor binnen magHier loop je gewoon naar binnen volgens mij, alleen kan ik dan m'n fiets niet in de fietsenstalling zetten
Nee preciesquote:Op dinsdag 9 december 2025 12:07 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Jaa ik was er ook even helemaal flabbergasted van. Ook niet dat ze me niet kennen ofzo.
Ja en overheid, dus het is echt regels zijn regels. Maar ben nu weer net thuis en heb een lekkere lunch gehaald.quote:Op dinsdag 9 december 2025 12:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee precies![]()
Is het een groot kantoor?
Ja, ik snap het dan wel een beetje, maar stom blijft het welquote:Op dinsdag 9 december 2025 12:13 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja en overheid, dus het is echt regels zijn regels. Maar ben nu weer net thuis en heb een lekkere lunch gehaald.
Nog een top zoveel?quote:Op dinsdag 9 december 2025 12:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik geniet weer van de Nostalgie Top 3000.
Radio Nostalgie (Belgische zender)quote:Op dinsdag 9 december 2025 13:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Nog een top zoveel?Welke zender is dit dan?
Sinds een tijdje heb ik nieuw werk en ben ik een stuk voorzichtiger met fok!ken onder werktijdquote:Op dinsdag 9 december 2025 12:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als je nu pas wakker wordt, werkt het misschien niet optimaal.
Slechte stap danquote:Op dinsdag 9 december 2025 14:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Sinds een tijdje heb ik nieuw werk en ben ik een stuk voorzichtiger met fok!ken onder werktijd
Zo erg NSFW zijn we nou ook weer nietquote:Op dinsdag 9 december 2025 14:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Sinds een tijdje heb ik nieuw werk en ben ik een stuk voorzichtiger met fok!ken onder werktijd
Ik fok! op kantoor alleen vanaf mijn mobiel en op 5g . Thuis ook alleen vanaf mijn privé laptop.quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Ach, ik krijg nu wel meer geld en anders was ik werkloos geweestquote:
Nee, maar in principe betalen ze me voor andere dingen hequote:Op dinsdag 9 december 2025 15:07 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zo erg NSFW zijn we nou ook weer niet
Doe ik nu ookquote:Op dinsdag 9 december 2025 15:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik fok! op kantoor alleen vanaf mijn mobiel en op 5g . Thuis ook alleen vanaf mijn privé laptop.
Dat is ook mooi meegenomenquote:Op dinsdag 9 december 2025 15:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Ach, ik krijg nu wel meer geld en anders was ik werkloos geweest
Ik alleen in incognitovenster op werk, en alleen bij thuiswerkenquote:Op dinsdag 9 december 2025 15:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik fok! op kantoor alleen vanaf mijn mobiel en op 5g . Thuis ook alleen vanaf mijn privé laptop.
Ja hoorquote:Op dinsdag 9 december 2025 15:45 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat is ook mooi meegenomen![]()
Hoe bevalt het verder? Is het inhoudelijk ook leuk werk?
En het noorden wordt weer overgeslagenquote:Op dinsdag 9 december 2025 18:07 schreef BillDauterive het volgende:
Ah, de nieuwe dienstregeling is bekend. Dat presenteren ze vaak als iets goeds, maar is weer een verschraling.Op de site van NS staat: Meer vroege en late treinen.
Wat betekent dat voor mij? Geen extra treinen, maar de laatste trein doet er nu wel langer over.
Geen verrassing weer
Luctor! Volgende week gratis snack in Vlissingen!quote:Op dinsdag 9 december 2025 18:07 schreef BillDauterive het volgende:
Ah, de nieuwe dienstregeling is bekend. Dat presenteren ze vaak als iets goeds, maar is weer een verschraling.Op de site van NS staat: Meer vroege en late treinen.
Wat betekent dat voor mij? Geen extra treinen, maar de laatste trein doet er nu wel langer over.
Geen verrassing weer
quote:Om dit te vieren deelt NS op maandag 15 december de perfecte combinatie van lekkernijen uit Zeeland en Brabant uit aan reizigers in Vlissingen: de ‘worstenbolus’.
Ja, ik zag het.quote:Op dinsdag 9 december 2025 18:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Luctor! Volgende week gratis snack in Vlissingen!
[..]
Jij bent de enige van ons die het kan testen! We rekenen op je!quote:Op dinsdag 9 december 2025 18:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kan me alleen niet voorstellen dat zoiets lekker is.
Worstenbroodjes zijn altijd goed!quote:Op dinsdag 9 december 2025 18:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
In principe kan je zelf ook een worst in een bolus steken en kijken hoe het bevalt.quote:Op dinsdag 9 december 2025 18:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Jij bent de enige van ons die het kan testen! We rekenen op je!
Eeeeeeh...quote:Op dinsdag 9 december 2025 18:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
In principe kan je zelf ook een worst in een bolus steken en kijken hoe het bevalt.
En volgens google maps ben je met de trein sneller in Vlissingen dan met de auto.quote:
quote:Op dinsdag 9 december 2025 19:33 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En volgens google maps ben je met de trein sneller in Vlissingen dan met de auto.
Dat zal ook niet vaak gebeuren.
Wat betekent het voor mij? Helemaal niks, bij Deventer houden de verbeteringen opquote:Op dinsdag 9 december 2025 18:07 schreef BillDauterive het volgende:
Geen verrassing weer
Volgens Snackspert is een burger met suikerbrood ook lekker, dus dit zo best eens kunnen werkenquote:Op dinsdag 9 december 2025 18:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Lekker geprutst achterin, lijkt Ajax wel.quote:
Klopt. Bij jou hebben we het nooit over de ez.quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:10 schreef Strani het volgende:
Waarom leren Nederlandse commentatoren nou nooit dat de nadruk in namen als Lopez en Alvarez nooit op 'ez' ligt?
Ik geloof dat ik de grap niet snap, mocht die er zijnquote:Op dinsdag 9 december 2025 22:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt. Bij jou hebben we het nooit over de ez.
Dat jij geen Straniez heet. Overigens zijn in andere landen de commentatoren qua uitspraak van buitenlandse namen meestal nog wel slechter dan hierquote:Op dinsdag 9 december 2025 22:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik de grap niet snap, mocht die er zijn
Ja tuurlijk maar dit is zo'n makkelijke correctie dat het wel verwacht kan worden van mensen dat ze dit ook doen.quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat jij geen Straniez heet. Overigens zijn in andere landen de commentatoren qua uitspraak van buitenlandse namen meestal nog wel slechter dan hier
Eredivisie is ook wel een sterke competitiequote:Op dinsdag 9 december 2025 22:14 schreef Redefine het volgende:
Twee goals van ex-Eredevisie spelers.
Eens hoor. Maar tegenwoordig mag je al blij zijn als de commentator van zichzelf al niet storend genoeg is. Je kunt ook Joris van den Berg of nog erger Erik van Dijk hebbenquote:Op dinsdag 9 december 2025 22:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja tuurlijk maar dit is zo'n makkelijke correctie dat het wel verwacht kan worden van mensen dat ze dit ook doen.
Wij hebben hier zoveel invloed Straan.quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:15 schreef Strani het volgende:
Ho wacht nu zegt 'ie Alvarez wel goed dus hij leest mee.
Geen idee of ze er iets van leren, maar ik steek er wel iets van op! Topper.quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:10 schreef Strani het volgende:
Waarom leren Nederlandse commentatoren nou nooit dat de nadruk in namen als Lopez en Alvarez nooit op 'ez' ligt?
Daarvoor blijven we hier komen, om van elkaar te leren!quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Geen idee of ze er iets van leren, maar ik steek er wel iets van op! Topper.
López dus? En Alvárez?quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:10 schreef Strani het volgende:
Dat gaat over de spijkers in het kruis waar die aan hing.quote:
Waarbij gezegd moet worden dat het ook niet eerlijk was om dat Jezus zelf te laten doen.quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat gaat over de spijkers in het kruis waar die aan hing.
Ja dat is wel echt een uitdagingquote:Op dinsdag 9 december 2025 22:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Waarbij gezegd moet worden dat het ook niet eerlijk was om dat Jezus zelf te laten doen.
Vooral die laatste spijker was een ramp.quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Waarbij gezegd moet worden dat het ook niet eerlijk was om dat Jezus zelf te laten doen.
Alsof er in Spanje gewerkt wordt.quote:Op dinsdag 9 december 2025 23:02 schreef Strani het volgende:
Hier hadden we gisteren vrij voor de onbevlekte ontvangenis van Maria. Dus omdat Jozef dat verhaal geloofde, hoeven wij elk jaar op 8 december niet te werken
Misschien valt er bij jullie in de buurt niets meer te verbeteren omdat het al perfect isquote:Op dinsdag 9 december 2025 20:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat betekent het voor mij? Helemaal niks, bij Deventer houden de verbeteringen op
Ohhhh kom mee naar buiten dan!!quote:Op dinsdag 9 december 2025 23:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alsof er in Spanje gewerkt wordt.
Hoor je dan Loop-es te zeggen?quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:10 schreef Strani het volgende:
Zou zomaar over een worst in een bolus douwen kunnen gaanquote:
Preciesquote:
Ho stop wacht. Als ze op 8 december met kind geschopt werd, hoe kan ze dan binnen drie weken bevallen? En anders pas na meer dan 12 maanden?quote:Op dinsdag 9 december 2025 23:02 schreef Strani het volgende:
Hier hadden we gisteren vrij voor de onbevlekte ontvangenis van Maria. Dus omdat Jozef dat verhaal geloofde, hoeven wij elk jaar op 8 december niet te werken
Ja inmiddels ben ik er dus achter dat dat verhaal niet klopt, waardoor alles wat de kerk beweert opeens wél steek houdtquote:Op dinsdag 9 december 2025 23:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Ho stop wacht. Als ze op 8 december met kind geschopt werd, hoe kan ze dan binnen drie weken bevallen? En anders pas na meer dan 12 maanden?
Dus ze hebben hier ook altijd de naam van Jennifer Lopez verkeerd uitgesprokenquote:Op dinsdag 9 december 2025 23:08 schreef Strani het volgende:
[..]
PreciesEigenlijk is het net alsof je de naam Jansen met de klemtoom op de 'e' zou uitspreken.
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 9 december 2025 23:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja inmiddels ben ik er dus achter dat dat verhaal niet klopt, waardoor alles wat de kerk beweert opeens wél steek houdt
Slaapkopquote:Op dinsdag 9 december 2025 23:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar ik ging net naar bed eigenlijk.
Ja, ik heb gewoon gewerkt vandaag.quote:
Nou dat vind ik maar raar, terwijl je de heilige maagd had moeten erenquote:Op dinsdag 9 december 2025 23:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik heb gewoon gewerkt vandaag.
En gisteren.
Daar geloven de Protestanten niet in.quote:Op dinsdag 9 december 2025 23:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou dat vind ik maar raar, terwijl je de heilige maagd had moeten eren
Waarmede nog maar eens wordt aangetoond dat Nederland ernstig behoefte heeft aan opnieuw ingrijpen door het Spaanse rijk.quote:Op dinsdag 9 december 2025 23:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar geloven de Protestanten niet in.
Toen zij net bekend werd sprak ik het blijkbaar per ongeluk altijd op de goede manier uit, totdat ik op een dag ineens dacht dat het LoPEZ was, en vandaag leer ik dus dat het LOpez was after all.quote:Op dinsdag 9 december 2025 23:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Dus ze hebben hier ook altijd de naam van Jennifer Lopez verkeerd uitgesproken
Ja precies! Morgen zullen we het nog eens hebben over de uitspraak van 'guanabana'.quote:Op dinsdag 9 december 2025 23:24 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Toen zij net bekend werd sprak ik het blijkbaar per ongeluk altijd op de goede manier uit, totdat ik op een dag ineens dacht dat het LoPEZ was, en vandaag leer ik dus dat het LOpez was after all.
Dan is Mel C toch makkelijkerquote:Op dinsdag 9 december 2025 23:24 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Toen zij net bekend werd sprak ik het blijkbaar per ongeluk altijd op de goede manier uit, totdat ik op een dag ineens dacht dat het LoPEZ was, en vandaag leer ik dus dat het LOpez was after all.
Wat is dit voor luipraterij?quote:Op dinsdag 9 december 2025 23:02 schreef Strani het volgende:
Dan ook maar gelijk het middag werk vind ik.quote:Op woensdag 10 december 2025 04:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
De rest mag nog even blijven liggen, Strani doet het ochtendwerk vandaag alleen.
Je kunt je weer terug je bed inquote:Op woensdag 10 december 2025 06:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Oh, @:strani werkt voor ons vanmorgen.Dat had ik op zich wel willen weten voordat de wekker ging en ik uit bed kwam.
Lekker.quote:Op woensdag 10 december 2025 07:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je kunt je weer terug je bed in
Dit lijkt me onnodig, iedereen weet dat dit gwaanaabaanaa isquote:Op dinsdag 9 december 2025 23:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies! Morgen zullen we het nog eens hebben over de uitspraak van 'guanabana'.
En bij jou jou Meekuuuhquote:Op woensdag 10 december 2025 08:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Dit lijkt me onnodig, iedereen weet dat dit gwaanaabaanaa is
Dat zal goedgekeurd worden door de Straan.quote:Op woensdag 10 december 2025 08:56 schreef Arizona het volgende:
Hier in Twente zeggen we altijd al
Looooooopez
Dit is precies hoe je het uitspreekt, hoe dacht jij danquote:
Nee, want anders had ik geen Meekuuh gezegdquote:Op woensdag 10 december 2025 10:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Dit is precies hoe je het uitspreekt, hoe dacht jij danMiek?
Neequote:Op woensdag 10 december 2025 12:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik lees die eerste e als kort.
quote:Op woensdag 10 december 2025 12:52 schreef Strani het volgende:
Hijo de la Luna staat er weer in mensen! Het is ons wederom gelukt!
Jouw naam spreek ik trouwens uit als Dooterief, ook geen idee of dat kloptquote:Op woensdag 10 december 2025 12:53 schreef BillDauterive het volgende:
Dat hebben we dan goed gedaan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |