Slechte stap danquote:Op dinsdag 9 december 2025 14:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Sinds een tijdje heb ik nieuw werk en ben ik een stuk voorzichtiger met fok!ken onder werktijd
Zo erg NSFW zijn we nou ook weer nietquote:Op dinsdag 9 december 2025 14:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Sinds een tijdje heb ik nieuw werk en ben ik een stuk voorzichtiger met fok!ken onder werktijd
Ik fok! op kantoor alleen vanaf mijn mobiel en op 5g . Thuis ook alleen vanaf mijn privé laptop.quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Ach, ik krijg nu wel meer geld en anders was ik werkloos geweestquote:
Nee, maar in principe betalen ze me voor andere dingen hequote:Op dinsdag 9 december 2025 15:07 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zo erg NSFW zijn we nou ook weer niet
Doe ik nu ookquote:Op dinsdag 9 december 2025 15:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik fok! op kantoor alleen vanaf mijn mobiel en op 5g . Thuis ook alleen vanaf mijn privé laptop.
Dat is ook mooi meegenomenquote:Op dinsdag 9 december 2025 15:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Ach, ik krijg nu wel meer geld en anders was ik werkloos geweest
Ik alleen in incognitovenster op werk, en alleen bij thuiswerkenquote:Op dinsdag 9 december 2025 15:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik fok! op kantoor alleen vanaf mijn mobiel en op 5g . Thuis ook alleen vanaf mijn privé laptop.
Ja hoorquote:Op dinsdag 9 december 2025 15:45 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat is ook mooi meegenomen![]()
Hoe bevalt het verder? Is het inhoudelijk ook leuk werk?
En het noorden wordt weer overgeslagenquote:Op dinsdag 9 december 2025 18:07 schreef BillDauterive het volgende:
Ah, de nieuwe dienstregeling is bekend. Dat presenteren ze vaak als iets goeds, maar is weer een verschraling.Op de site van NS staat: Meer vroege en late treinen.
Wat betekent dat voor mij? Geen extra treinen, maar de laatste trein doet er nu wel langer over.
Geen verrassing weer
Luctor! Volgende week gratis snack in Vlissingen!quote:Op dinsdag 9 december 2025 18:07 schreef BillDauterive het volgende:
Ah, de nieuwe dienstregeling is bekend. Dat presenteren ze vaak als iets goeds, maar is weer een verschraling.Op de site van NS staat: Meer vroege en late treinen.
Wat betekent dat voor mij? Geen extra treinen, maar de laatste trein doet er nu wel langer over.
Geen verrassing weer
quote:Om dit te vieren deelt NS op maandag 15 december de perfecte combinatie van lekkernijen uit Zeeland en Brabant uit aan reizigers in Vlissingen: de ‘worstenbolus’.
Ja, ik zag het.quote:Op dinsdag 9 december 2025 18:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Luctor! Volgende week gratis snack in Vlissingen!
[..]
Jij bent de enige van ons die het kan testen! We rekenen op je!quote:Op dinsdag 9 december 2025 18:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kan me alleen niet voorstellen dat zoiets lekker is.
Worstenbroodjes zijn altijd goed!quote:Op dinsdag 9 december 2025 18:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
In principe kan je zelf ook een worst in een bolus steken en kijken hoe het bevalt.quote:Op dinsdag 9 december 2025 18:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Jij bent de enige van ons die het kan testen! We rekenen op je!
Eeeeeeh...quote:Op dinsdag 9 december 2025 18:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
In principe kan je zelf ook een worst in een bolus steken en kijken hoe het bevalt.
En volgens google maps ben je met de trein sneller in Vlissingen dan met de auto.quote:
quote:Op dinsdag 9 december 2025 19:33 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En volgens google maps ben je met de trein sneller in Vlissingen dan met de auto.
Dat zal ook niet vaak gebeuren.
Wat betekent het voor mij? Helemaal niks, bij Deventer houden de verbeteringen opquote:Op dinsdag 9 december 2025 18:07 schreef BillDauterive het volgende:
Geen verrassing weer
Volgens Snackspert is een burger met suikerbrood ook lekker, dus dit zo best eens kunnen werkenquote:Op dinsdag 9 december 2025 18:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Lekker geprutst achterin, lijkt Ajax wel.quote:
Klopt. Bij jou hebben we het nooit over de ez.quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:10 schreef Strani het volgende:
Waarom leren Nederlandse commentatoren nou nooit dat de nadruk in namen als Lopez en Alvarez nooit op 'ez' ligt?
Ik geloof dat ik de grap niet snap, mocht die er zijnquote:Op dinsdag 9 december 2025 22:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt. Bij jou hebben we het nooit over de ez.
Dat jij geen Straniez heet. Overigens zijn in andere landen de commentatoren qua uitspraak van buitenlandse namen meestal nog wel slechter dan hierquote:Op dinsdag 9 december 2025 22:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik de grap niet snap, mocht die er zijn
Ja tuurlijk maar dit is zo'n makkelijke correctie dat het wel verwacht kan worden van mensen dat ze dit ook doen.quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat jij geen Straniez heet. Overigens zijn in andere landen de commentatoren qua uitspraak van buitenlandse namen meestal nog wel slechter dan hier
Eredivisie is ook wel een sterke competitiequote:Op dinsdag 9 december 2025 22:14 schreef Redefine het volgende:
Twee goals van ex-Eredevisie spelers.
Eens hoor. Maar tegenwoordig mag je al blij zijn als de commentator van zichzelf al niet storend genoeg is. Je kunt ook Joris van den Berg of nog erger Erik van Dijk hebbenquote:Op dinsdag 9 december 2025 22:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja tuurlijk maar dit is zo'n makkelijke correctie dat het wel verwacht kan worden van mensen dat ze dit ook doen.
Wij hebben hier zoveel invloed Straan.quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:15 schreef Strani het volgende:
Ho wacht nu zegt 'ie Alvarez wel goed dus hij leest mee.
Geen idee of ze er iets van leren, maar ik steek er wel iets van op! Topper.quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:10 schreef Strani het volgende:
Waarom leren Nederlandse commentatoren nou nooit dat de nadruk in namen als Lopez en Alvarez nooit op 'ez' ligt?
Daarvoor blijven we hier komen, om van elkaar te leren!quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Geen idee of ze er iets van leren, maar ik steek er wel iets van op! Topper.
López dus? En Alvárez?quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:10 schreef Strani het volgende:
Dat gaat over de spijkers in het kruis waar die aan hing.quote:
Waarbij gezegd moet worden dat het ook niet eerlijk was om dat Jezus zelf te laten doen.quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat gaat over de spijkers in het kruis waar die aan hing.
Ja dat is wel echt een uitdagingquote:Op dinsdag 9 december 2025 22:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Waarbij gezegd moet worden dat het ook niet eerlijk was om dat Jezus zelf te laten doen.
Vooral die laatste spijker was een ramp.quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Waarbij gezegd moet worden dat het ook niet eerlijk was om dat Jezus zelf te laten doen.
Alsof er in Spanje gewerkt wordt.quote:Op dinsdag 9 december 2025 23:02 schreef Strani het volgende:
Hier hadden we gisteren vrij voor de onbevlekte ontvangenis van Maria. Dus omdat Jozef dat verhaal geloofde, hoeven wij elk jaar op 8 december niet te werken
Misschien valt er bij jullie in de buurt niets meer te verbeteren omdat het al perfect isquote:Op dinsdag 9 december 2025 20:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat betekent het voor mij? Helemaal niks, bij Deventer houden de verbeteringen op
Ohhhh kom mee naar buiten dan!!quote:Op dinsdag 9 december 2025 23:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alsof er in Spanje gewerkt wordt.
Hoor je dan Loop-es te zeggen?quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:10 schreef Strani het volgende:
Zou zomaar over een worst in een bolus douwen kunnen gaanquote:
Preciesquote:
Ho stop wacht. Als ze op 8 december met kind geschopt werd, hoe kan ze dan binnen drie weken bevallen? En anders pas na meer dan 12 maanden?quote:Op dinsdag 9 december 2025 23:02 schreef Strani het volgende:
Hier hadden we gisteren vrij voor de onbevlekte ontvangenis van Maria. Dus omdat Jozef dat verhaal geloofde, hoeven wij elk jaar op 8 december niet te werken
Ja inmiddels ben ik er dus achter dat dat verhaal niet klopt, waardoor alles wat de kerk beweert opeens wél steek houdtquote:Op dinsdag 9 december 2025 23:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Ho stop wacht. Als ze op 8 december met kind geschopt werd, hoe kan ze dan binnen drie weken bevallen? En anders pas na meer dan 12 maanden?
Dus ze hebben hier ook altijd de naam van Jennifer Lopez verkeerd uitgesprokenquote:Op dinsdag 9 december 2025 23:08 schreef Strani het volgende:
[..]
PreciesEigenlijk is het net alsof je de naam Jansen met de klemtoom op de 'e' zou uitspreken.
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 9 december 2025 23:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja inmiddels ben ik er dus achter dat dat verhaal niet klopt, waardoor alles wat de kerk beweert opeens wél steek houdt
Slaapkopquote:Op dinsdag 9 december 2025 23:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar ik ging net naar bed eigenlijk.
Ja, ik heb gewoon gewerkt vandaag.quote:
Nou dat vind ik maar raar, terwijl je de heilige maagd had moeten erenquote:Op dinsdag 9 december 2025 23:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik heb gewoon gewerkt vandaag.
En gisteren.
Daar geloven de Protestanten niet in.quote:Op dinsdag 9 december 2025 23:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou dat vind ik maar raar, terwijl je de heilige maagd had moeten eren
Waarmede nog maar eens wordt aangetoond dat Nederland ernstig behoefte heeft aan opnieuw ingrijpen door het Spaanse rijk.quote:Op dinsdag 9 december 2025 23:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar geloven de Protestanten niet in.
Toen zij net bekend werd sprak ik het blijkbaar per ongeluk altijd op de goede manier uit, totdat ik op een dag ineens dacht dat het LoPEZ was, en vandaag leer ik dus dat het LOpez was after all.quote:Op dinsdag 9 december 2025 23:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Dus ze hebben hier ook altijd de naam van Jennifer Lopez verkeerd uitgesproken
Ja precies! Morgen zullen we het nog eens hebben over de uitspraak van 'guanabana'.quote:Op dinsdag 9 december 2025 23:24 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Toen zij net bekend werd sprak ik het blijkbaar per ongeluk altijd op de goede manier uit, totdat ik op een dag ineens dacht dat het LoPEZ was, en vandaag leer ik dus dat het LOpez was after all.
Dan is Mel C toch makkelijkerquote:Op dinsdag 9 december 2025 23:24 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Toen zij net bekend werd sprak ik het blijkbaar per ongeluk altijd op de goede manier uit, totdat ik op een dag ineens dacht dat het LoPEZ was, en vandaag leer ik dus dat het LOpez was after all.
Wat is dit voor luipraterij?quote:Op dinsdag 9 december 2025 23:02 schreef Strani het volgende:
Dan ook maar gelijk het middag werk vind ik.quote:Op woensdag 10 december 2025 04:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
De rest mag nog even blijven liggen, Strani doet het ochtendwerk vandaag alleen.
Je kunt je weer terug je bed inquote:Op woensdag 10 december 2025 06:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Oh, @:strani werkt voor ons vanmorgen.Dat had ik op zich wel willen weten voordat de wekker ging en ik uit bed kwam.
Lekker.quote:Op woensdag 10 december 2025 07:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je kunt je weer terug je bed in
Dit lijkt me onnodig, iedereen weet dat dit gwaanaabaanaa isquote:Op dinsdag 9 december 2025 23:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies! Morgen zullen we het nog eens hebben over de uitspraak van 'guanabana'.
En bij jou jou Meekuuuhquote:Op woensdag 10 december 2025 08:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Dit lijkt me onnodig, iedereen weet dat dit gwaanaabaanaa is
Dat zal goedgekeurd worden door de Straan.quote:Op woensdag 10 december 2025 08:56 schreef Arizona het volgende:
Hier in Twente zeggen we altijd al
Looooooopez
Dit is precies hoe je het uitspreekt, hoe dacht jij danquote:
Nee, want anders had ik geen Meekuuh gezegdquote:Op woensdag 10 december 2025 10:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Dit is precies hoe je het uitspreekt, hoe dacht jij danMiek?
Neequote:Op woensdag 10 december 2025 12:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik lees die eerste e als kort.
quote:Op woensdag 10 december 2025 12:52 schreef Strani het volgende:
Hijo de la Luna staat er weer in mensen! Het is ons wederom gelukt!
Jouw naam spreek ik trouwens uit als Dooterief, ook geen idee of dat kloptquote:Op woensdag 10 december 2025 12:53 schreef BillDauterive het volgende:
Dat hebben we dan goed gedaan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |