Lekker geprutst achterin, lijkt Ajax wel.quote:
Klopt. Bij jou hebben we het nooit over de ez.quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:10 schreef Strani het volgende:
Waarom leren Nederlandse commentatoren nou nooit dat de nadruk in namen als Lopez en Alvarez nooit op 'ez' ligt?
Ik geloof dat ik de grap niet snap, mocht die er zijnquote:Op dinsdag 9 december 2025 22:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt. Bij jou hebben we het nooit over de ez.
Dat jij geen Straniez heet. Overigens zijn in andere landen de commentatoren qua uitspraak van buitenlandse namen meestal nog wel slechter dan hierquote:Op dinsdag 9 december 2025 22:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik de grap niet snap, mocht die er zijn
Ja tuurlijk maar dit is zo'n makkelijke correctie dat het wel verwacht kan worden van mensen dat ze dit ook doen.quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat jij geen Straniez heet. Overigens zijn in andere landen de commentatoren qua uitspraak van buitenlandse namen meestal nog wel slechter dan hier
Eredivisie is ook wel een sterke competitiequote:Op dinsdag 9 december 2025 22:14 schreef Redefine het volgende:
Twee goals van ex-Eredevisie spelers.
Eens hoor. Maar tegenwoordig mag je al blij zijn als de commentator van zichzelf al niet storend genoeg is. Je kunt ook Joris van den Berg of nog erger Erik van Dijk hebbenquote:Op dinsdag 9 december 2025 22:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja tuurlijk maar dit is zo'n makkelijke correctie dat het wel verwacht kan worden van mensen dat ze dit ook doen.
Wij hebben hier zoveel invloed Straan.quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:15 schreef Strani het volgende:
Ho wacht nu zegt 'ie Alvarez wel goed dus hij leest mee.
Geen idee of ze er iets van leren, maar ik steek er wel iets van op! Topper.quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:10 schreef Strani het volgende:
Waarom leren Nederlandse commentatoren nou nooit dat de nadruk in namen als Lopez en Alvarez nooit op 'ez' ligt?
Daarvoor blijven we hier komen, om van elkaar te leren!quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Geen idee of ze er iets van leren, maar ik steek er wel iets van op! Topper.
López dus? En Alvárez?quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:10 schreef Strani het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |