Radio Nostalgie (Belgische zender)quote:Op dinsdag 9 december 2025 13:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Nog een top zoveel?Welke zender is dit dan?
Sinds een tijdje heb ik nieuw werk en ben ik een stuk voorzichtiger met fok!ken onder werktijdquote:Op dinsdag 9 december 2025 12:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als je nu pas wakker wordt, werkt het misschien niet optimaal.
Slechte stap danquote:Op dinsdag 9 december 2025 14:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Sinds een tijdje heb ik nieuw werk en ben ik een stuk voorzichtiger met fok!ken onder werktijd
Zo erg NSFW zijn we nou ook weer nietquote:Op dinsdag 9 december 2025 14:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Sinds een tijdje heb ik nieuw werk en ben ik een stuk voorzichtiger met fok!ken onder werktijd
Ik fok! op kantoor alleen vanaf mijn mobiel en op 5g . Thuis ook alleen vanaf mijn privé laptop.quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Ach, ik krijg nu wel meer geld en anders was ik werkloos geweestquote:
Nee, maar in principe betalen ze me voor andere dingen hequote:Op dinsdag 9 december 2025 15:07 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zo erg NSFW zijn we nou ook weer niet
Doe ik nu ookquote:Op dinsdag 9 december 2025 15:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik fok! op kantoor alleen vanaf mijn mobiel en op 5g . Thuis ook alleen vanaf mijn privé laptop.
Dat is ook mooi meegenomenquote:Op dinsdag 9 december 2025 15:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Ach, ik krijg nu wel meer geld en anders was ik werkloos geweest
Ik alleen in incognitovenster op werk, en alleen bij thuiswerkenquote:Op dinsdag 9 december 2025 15:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik fok! op kantoor alleen vanaf mijn mobiel en op 5g . Thuis ook alleen vanaf mijn privé laptop.
Ja hoorquote:Op dinsdag 9 december 2025 15:45 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat is ook mooi meegenomen![]()
Hoe bevalt het verder? Is het inhoudelijk ook leuk werk?
En het noorden wordt weer overgeslagenquote:Op dinsdag 9 december 2025 18:07 schreef BillDauterive het volgende:
Ah, de nieuwe dienstregeling is bekend. Dat presenteren ze vaak als iets goeds, maar is weer een verschraling.Op de site van NS staat: Meer vroege en late treinen.
Wat betekent dat voor mij? Geen extra treinen, maar de laatste trein doet er nu wel langer over.
Geen verrassing weer
Luctor! Volgende week gratis snack in Vlissingen!quote:Op dinsdag 9 december 2025 18:07 schreef BillDauterive het volgende:
Ah, de nieuwe dienstregeling is bekend. Dat presenteren ze vaak als iets goeds, maar is weer een verschraling.Op de site van NS staat: Meer vroege en late treinen.
Wat betekent dat voor mij? Geen extra treinen, maar de laatste trein doet er nu wel langer over.
Geen verrassing weer
quote:Om dit te vieren deelt NS op maandag 15 december de perfecte combinatie van lekkernijen uit Zeeland en Brabant uit aan reizigers in Vlissingen: de ‘worstenbolus’.
Ja, ik zag het.quote:Op dinsdag 9 december 2025 18:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Luctor! Volgende week gratis snack in Vlissingen!
[..]
Jij bent de enige van ons die het kan testen! We rekenen op je!quote:Op dinsdag 9 december 2025 18:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kan me alleen niet voorstellen dat zoiets lekker is.
Worstenbroodjes zijn altijd goed!quote:Op dinsdag 9 december 2025 18:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
In principe kan je zelf ook een worst in een bolus steken en kijken hoe het bevalt.quote:Op dinsdag 9 december 2025 18:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Jij bent de enige van ons die het kan testen! We rekenen op je!
Eeeeeeh...quote:Op dinsdag 9 december 2025 18:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
In principe kan je zelf ook een worst in een bolus steken en kijken hoe het bevalt.
En volgens google maps ben je met de trein sneller in Vlissingen dan met de auto.quote:
quote:Op dinsdag 9 december 2025 19:33 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En volgens google maps ben je met de trein sneller in Vlissingen dan met de auto.
Dat zal ook niet vaak gebeuren.
Wat betekent het voor mij? Helemaal niks, bij Deventer houden de verbeteringen opquote:Op dinsdag 9 december 2025 18:07 schreef BillDauterive het volgende:
Geen verrassing weer
Volgens Snackspert is een burger met suikerbrood ook lekker, dus dit zo best eens kunnen werkenquote:Op dinsdag 9 december 2025 18:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |