SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
Life is what happens to you while you're busy making other plans
Fijn dat je op de juiste stemt.quote:Op zondag 7 december 2025 18:59 schreef NailQueen het volgende:
Ook even mijn stemlijst ingevuld!
Simon & Garfunkel - The Sound Of Silence
Maar geheid dat die andere hoger staatquote:Op zondag 7 december 2025 19:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Fijn dat je op de juiste stemt.
quote:Op zondag 7 december 2025 19:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar geheid dat die andere hoger staat
Allemaal mensen die de verkeerde aanklikken.quote:
Ik heb hele mooie stemlijstjes langs zien komen. Denk dat het wel mee valt.quote:
Wij hier zijn heel smaakvol. Ik bijvoorbeeld, smaak vast naar een mix van schuimpjes en pepernoten na dit weekendquote:Op zondag 7 december 2025 19:33 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik heb hele mooie stemlijstjes langs zien komen. Denk dat het wel mee valt.
Ja, dat idee had ik al.quote:Op zondag 7 december 2025 19:36 schreef usagi414 het volgende:
En @:Luctor.et.Emergo , als je het nog niet doorhad. De TT is geïnspireerd door jou
*stil*quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
Leuk lijstje, we hebben drie overeenkomsten en nog een paar bijna-overeenkomsten.quote:
Wow is dat nummer al zo oudquote:Op zondag 7 december 2025 19:57 schreef Guanabana het volgende:
In 2004 waren singeltjes al behoorlijk op z'n retour waarschijnlijk, bedenk ik me nu.
Het enige singeltje wat ik ooit kocht was Without me van Eminem.quote:Op zondag 7 december 2025 19:57 schreef Guanabana het volgende:
In 2004 waren singeltjes al behoorlijk op z'n retour waarschijnlijk, bedenk ik me nu.
quote:Op zondag 7 december 2025 19:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
*stil*
*mooi*Jeugdsentiment waar ik nog altijd vrolijk van wordtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb die van de jumbo al 2x keer gezien.quote:Op zondag 7 december 2025 20:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Je wordt op tv alweer doodgegooid met kerst
Ik zit te denken, ik heb nooit een single gekocht. Altijd albums.quote:Op zondag 7 december 2025 20:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het enige singeltje wat ik ooit kocht was Without me van Eminem.
Vaak kocht hele albums.
AH is een beetje matigquote:Op zondag 7 december 2025 20:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb die van de jumbo al 2x keer gezien.
Die van de ah heb ik nog niet gezien.
Ik kijk nu naar die van de kruidvat.
Ik vind Jumbo ook matig. Met Roderick.quote:Op zondag 7 december 2025 20:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
AH is een beetje matig
Bekijk deze YouTube-video
Ja, beetje wazige reclame.quote:Op zondag 7 december 2025 20:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind Jumbo ook matig. Met Roderick.
Straks foto.quote:Op zondag 7 december 2025 20:30 schreef egeltje1985 het volgende:
Zo, de boom staat, lichtjes zitten erin. Nu de ballen nog.
Nee, niet doen, nooit doen. Lekker genieten waar jij van wilt genieten!quote:Op zondag 7 december 2025 20:08 schreef NailQueen het volgende:
Mooi dat ik mijn stem op Engelbewaarder niet hoeft uit te leggen
Et tu Luctor?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik een paar, waaronder Pretty fly for a white guy en Sailor songquote:Op zondag 7 december 2025 20:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zit te denken, ik heb nooit een single gekocht. Altijd albums.
Je komt al steeds meer in de buurt, heel goed.quote:
Die van jou begon al drie uur eerder zie ik.quote:
Toen was het nog nacht.quote:Op maandag 8 december 2025 07:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die van jou begon al drie uur eerder zie ik.
Mijn allereerste gekochte single was Alle Kleuren van K3quote:Op zondag 7 december 2025 20:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zit te denken, ik heb nooit een single gekocht. Altijd albums.
quote:Op maandag 8 december 2025 09:05 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Goedzo Luctor. Je begint het te leren!
Je weet dat je dit ook zelf op kunt zoeken hèquote:Op maandag 8 december 2025 09:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zijn de cijfers van november al bekend?
https://www.thuisserver.n(...)dfbecj&tab=tab_table En dan volgende keer even de maand aanpassenquote:Op maandag 8 december 2025 09:32 schreef Meke het volgende:
[..]
Je weet dat je dit ook zelf op kunt zoeken hè
Ik weet niet waar.quote:Op maandag 8 december 2025 09:32 schreef Meke het volgende:
[..]
Je weet dat je dit ook zelf op kunt zoeken hè
Ah bedankt.quote:Op maandag 8 december 2025 09:34 schreef Meke het volgende:
[..]
https://www.thuisserver.n(...)dfbecj&tab=tab_table En dan volgende keer even de maand aanpassen
En deze voor heel ESF: https://www.thuisserver.n(...)dfbeda&tab=tab_table
Als jij zo vroeg aan je werk wil beginnen, moet je dat vooral doen.quote:
Nee, dat laat ik graag aan @Roger_Epiales over.quote:Op maandag 8 december 2025 11:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als jij zo vroeg aan je werk wil beginnen, moet je dat vooral doen.
En dan om de maand een luchtalarm of een alarm op zijn telefoon.quote:Op maandag 8 december 2025 09:35 schreef Meke het volgende:
Misschien leuk om dit aan je takenpakket toe te voegen! Eerste maandag van de maand om 12u, zorg ik dat er een alarm gaat, kun jij het overzicht posten
Oh ja, dat is wel handig.quote:Op maandag 8 december 2025 11:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
En dan om de maand een luchtalarm of een alarm op zijn telefoon.
quote:De European Broadcasting Union heeft een speciale vredesprijs in het leven geroepen. De allereerste Eurovision Peace Prize gaat naar de Israëlische premier Benjamin Netanyahu.
"Het Eurovisiesongfestival staat voor verbinding, voor het samenbrengen van mensen, landen en culturen. Een vredesprijs past daar perfect bij", zegt Eurovisie-directeur Martin Green. "Ik ben ontzettend trots dat ik de eerste editie mag uitreiken aan een grootmoedig man die een aantal oorlogen niet is begonnen."
Die viel te verwachten van De Speld. Bibi heeft binnenkort dus een poster van De Toppers op zijn kamer hangen.quote:Op maandag 8 december 2025 11:52 schreef sportfreak het volgende:
Eerste Eurovision Peace Prize naar Benjamin Netanyahu
[..]
Volledig terecht.quote:Op maandag 8 december 2025 11:52 schreef sportfreak het volgende:
Eerste Eurovision Peace Prize naar Benjamin Netanyahu
[..]
Forums zijn sowieso achterhaalt met sociale media maar die frontpage bagger en ads op het forum helpt ook niet hoor.quote:
Oh jee. Maar Dromen zijn bedrog.quote:Op maandag 8 december 2025 13:30 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd over de nieuwe single van K3 die ik helemaal niet zo leuk vind. Nu zit het al de hele ochtend in mijn hoofd
En de reacties (of het uitblijven daarvan) in FB ook niet.quote:Op maandag 8 december 2025 13:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Forums zijn sowieso achterhaalt met sociale media maar die frontpage bagger en ads op het forum helpt ook niet hoor.
Luctor is een vaste gast in KSCquote:
Et tu Strani?quote:Op maandag 8 december 2025 14:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Luctor is een vaste gast in KSCNet als Koen. Ikzelf een wat minder vaste gast. Meer een dagjesmens.
Dit inderdaad.quote:Op maandag 8 december 2025 15:23 schreef Strani het volgende:
[..]
JazekerJe moet wat, als het in deze SC allemaal wat te eenzaam is.
De opbrengst van de top 2000 cafe betaald zich uit!quote:Op maandag 8 december 2025 16:04 schreef Strani het volgende:
[..]
En dan gaan we nu kijken naar een interval-act van Madonna voor de komende 16 dagen.
Teleurstellend dat Maurice de Hond niet meteen een exitpoll had bij het sluiten van de stembussen.quote:Op maandag 8 december 2025 16:04 schreef Strani het volgende:
[..]
En dan gaan we nu kijken naar een interval-act van Madonna voor de komende 16 dagen.
Ja, maar jij ging ook (weer) ernstig over de schreef.quote:Op maandag 8 december 2025 16:09 schreef Strani het volgende:
Zie nou wel, als ik eens buiten de SC post is het gelijk ruzie
En dan maar hopen dat de restzetel naar Hijo de la Luna gaat...quote:Op maandag 8 december 2025 16:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Teleurstellend dat Maurice de Hond niet meteen een exitpoll had bij het sluiten van de stembussen.
Ja weet ik welquote:Op maandag 8 december 2025 16:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, maar jij ging ook (weer) ernstig over de schreef.
Had die een lijstverbinding met Fortunate Son en Whole Of The Moon?quote:Op maandag 8 december 2025 16:14 schreef Strani het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat de restzetel naar Hijo de la Luna gaat...
We snappen dat je gefrustreerd bent maar BillDauterive had het recht om te stemmen op Baila de Gasolina. Wel netjes van je dat je het buiten de SC doet.quote:Op maandag 8 december 2025 16:09 schreef Strani het volgende:
Het recht hébben betekent niet dat je het ook moet némen hèquote:Op maandag 8 december 2025 16:17 schreef NailQueen het volgende:
[..]
We snappen dat je gefrustreerd bent maar BillDauterive had het recht om te stemmen op Baila de Gasolina. Wel netjes van je dat je het buiten de SC doet.
Hier ben ik niet mee eens.quote:Op maandag 8 december 2025 16:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Het recht hébben betekent niet dat je het ook moet némen hè
Ik vond dat je nog aardig rustig bleef. Ik zou bijna even een paar mooie Catalaanse vlaggen tussendoor gaan posten om je vuur wat aan te wakkeren, al zou dat wel heel erg off topic gaan.quote:Op maandag 8 december 2025 16:09 schreef Strani het volgende:
Ik was al een beetje aan t meelezen, maar dacht 'daar van ik mezelf niet aan wagen'.quote:Op maandag 8 december 2025 16:09 schreef Strani het volgende:
Ik doe dat ook zeker niet dagelijks hoorquote:Op maandag 8 december 2025 16:52 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik was al een beetje aan t meelezen, maar dacht 'daar van ik mezelf niet aan wagen'.
Nou we weten weer waar we staanquote:Op maandag 8 december 2025 15:23 schreef Strani het volgende:
[..]
JazekerJe moet wat, als het in deze SC allemaal wat te eenzaam is.
Nou. Vooruit dan maar.quote:
Geen idee waarover je ruzie hebt gemaakt, maar als het buiten de SC is geweest, dan zal jij uiteraard gelijk hebben en staan we aan jouw kant.quote:Op maandag 8 december 2025 16:09 schreef Strani het volgende:
Fijn dank je welquote:Op maandag 8 december 2025 17:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Geen idee waarover je ruzie hebt gemaakt, maar als het buiten de SCv is geweest, dan zal jij uiteraard gelijk hebben en staan we aan jouw kant.
Zal het vanavond eens lezen.quote:Op maandag 8 december 2025 17:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Fijn dank je wel
Dit was in het nieuwtjes en geruchten-topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |