Oh ja, ik zie het. Ik heb nog wat te leren.quote:Op zondag 7 december 2025 02:03 schreef NailQueen het volgende:
Kijk @:Luctor.et.Emergo, rond deze tijd moet je iets posten. Het maakt verder niet uit wat het is. Een verwijzing naar Joost of Käärijä doet het altijd wel goed. En bij twijfel, kies dan voor een (random) GIF'je.
Mensen moeten eens niet zulke lange tenen hebben.quote:Op zaterdag 6 december 2025 23:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hetzelfde als waar een deel van de rest van Nederland zo boos over was, dat verhaal over ouders die pakjes zelf kopen en zo.
Mwah. Ik heb een keer een mannetje dat een meid lastig viel op mijn studentenvereniging in een donker kamertje geduwd en behoorlijk stevig bedreigd. Ben er nog steeds blij mee dat ik het heb gedaan, want hij is nooit meer in haar buurt gekomen.quote:Op zondag 7 december 2025 00:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bedreigingen in welke vorm dan ook is sowieso het meest kansloze dat er bestaat
Ja, dat snap ik volledig.quote:Op zondag 7 december 2025 11:11 schreef Strani het volgende:
We zijn inmiddels twee dagen verder, Sint en de Pieten zijn op weg terug naar hier maar het régent per brief al klachten van ze over hoe ze behandeld zijn in Nederland de afgelopen paar weken. We zijn hier helemáál niet blij mee en ik kan jullie vertellen dat we eens heel goed na gaan denken over of we ze volgend jaar wel weer naar Nederland sturen.
Het wordt gewoon elk jaar erger
Fijn, dank je wel. Misschien kan jij ook een beetje het voortouw nemen in hoe het voor volgend jaar flink verbeterd kan worden.quote:
Ik zal daar de komende maanden eens over nadenken.quote:Op zondag 7 december 2025 11:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Fijn, dank je wel. Misschien kan jij ook een beetje het voortouw nemen in hoe het voor volgend jaar flink verbeterd kan worden.
Ohh spanning ende sensatie, ik ga weer even teruglezen!quote:Op zondag 7 december 2025 12:04 schreef Guanabana het volgende:
Ik moet echt m'n best doen om niet mee te posten in het ESF nieuwtjes topic (want dat loopt niet goed af), het wordt daar hoe langer hoe irritanter.![]()
En zoals elk jaar is 'ie weer prachtig hoorquote:Op zondag 7 december 2025 12:09 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oja ik vergeet altijd dat ik die ook nog heb.
Goed dat je het zegt, ik had er eerder al aan gedacht maar vergat het weer.quote:
de echte fans zitten hier:quote:Op zondag 7 december 2025 13:58 schreef Strani het volgende:
Nou daar gaan we, de ontknoping van het F1-seizoen
Even @:esf1gamer waarschuwen want die weet wellicht niet dat die race nu is.
Ja, helemaal eensquote:Op zondag 7 december 2025 13:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
de echte fans zitten hier:
Strani in ESF / [SLOWCHAT] #2549 To loting or not to loting
Herkenbaar.quote:Op zondag 7 december 2025 12:04 schreef Guanabana het volgende:
Ik moet echt m'n best doen om niet mee te posten in het ESF nieuwtjes topic (want dat loopt niet goed af), het wordt daar hoe langer hoe irritanter.![]()
Absoluut, maar hopelijk is het een kwestie van even uitrazen na de teleurstelling van donderdag.quote:
Mwah. Het is vooral dat figuren als beroepsleugenaar Howard eigenlijk nog veel te aardig worden behandeld. Die zou nog 1 + 1 = 2 weigeren als feit als dit tegen zijn standpunt zou zijn. En altijd maar weer beweren dat hij juist degene is die met argumenten en feiten aankomt en de rest nietquote:Op zondag 7 december 2025 15:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Absoluut, maar hopelijk is het een kwestie van even uitrazen na de teleurstelling van donderdag.
Ja, het was een vrij saaie race.quote:Op zondag 7 december 2025 15:19 schreef Fred_B het volgende:
Wat is zo’n hele F1 race waarin niets noemenswaardigs gebeurt eigenlijk saai om te volgen.
Nou ja, ik stoor me eigenlijk meer aan mensen voor wie argumenten niet nodig zijn en die gewoon komen roepen dat iedereen hier gek is. Op zichzelf misschien niet onwaar, maar dan niet vanwege onze ESF-ideeën.quote:Op zondag 7 december 2025 15:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mwah. Het is vooral dat figuren als beroepsleugenaar Howard eigenlijk nog veel te aardig worden behandeld. Die zou nog 1 + 1 = 2 weigeren als feit als dit tegen zijn standpunt zou zijn. En altijd maar weer beweren dat hij juist degene is die met argumenten en feiten aankomt en de rest niet![]()
Een van de meest treurige users op heel FOK!
Ja, ik kijk zelden, dus ik zal er verder niet over klagen. Maar vandaag was er geen moment opwinding.quote:Op zondag 7 december 2025 15:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, het was een vrij saaie race.
Dat is precies wat Howard dus altijd en overal doet. Maar het is verpakt in een uitgeschreven stuk wat heel erg doet lijken alsof het goed beargumenteerd is. Plus dat juist hij er eentje is die roept dat iedereen die Israël niet blind volgt de vijand en dus gek is.quote:Op zondag 7 december 2025 16:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, ik stoor me eigenlijk meer aan mensen voor wie argumenten niet nodig zijn en die gewoon komen roepen dat iedereen hier gek is. Op zichzelf misschien niet onwaar, maar dan niet vanwege onze ESF-ideeën.
Wij waren veel te druk met boze DM's sturen naar @Strani omdat die het Sinterklaasfeest heeft verpestquote:Op zondag 7 december 2025 17:14 schreef Meke het volgende:
Mense mense jullie kunnen stoppen met DM'en, ik heb eindelijk gestemd op de top 2000 en zal mijn lijstje delen zodat jullie eindelijk weer eens naar goede muziek kunnen luisteren
De hoofdpiet woont in Madrid ja?quote:Op zondag 7 december 2025 17:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wij waren veel te druk met boze DM's sturen naar @:Strani omdat die het Sinterklaasfeest heeft verpest
Dus wij hebben jou helemaal niks gestuurd![]()
Zoals je weet kijken wij klagers tegenwoordig niet meer verder dan onze neus lang is. Voor ons woont die in de regio Valenciaquote:
Jaaa dat vertellen we natuurlijk nietquote:Op zondag 7 december 2025 17:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hoe komt die stoomboot daar eigenlijk?
Hierdoor met een grote boot, jajaquote:Op zondag 7 december 2025 17:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Jaaa dat vertellen we natuurlijk niet
Als een paard op een dak kan lopen moet dit ook wel lukken.quote:Op zondag 7 december 2025 17:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hierdoor met een grote boot, jaja
[ afbeelding ]
De boot wordt in San Sebastian op een grote trailer geladen en zo naar Valencia Madrid gereden.quote:Op zondag 7 december 2025 17:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hoe komt die stoomboot daar eigenlijk?
Met de stoom hovercraft van Sinterklaas moet dat geen probleem zijn inderdaad.quote:Op zondag 7 december 2025 17:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Als een paard op een dak kan lopen moet dit ook wel lukken.
Ik had hetzelfde.quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De melodie ken ik wel, maar kan ik niet thuisbrengen.
Deze voelt erg random, en daardoor extra leukquote:
Als kind was ik fan van de Spice Girls, eerste CDtjes waren van Spice Girls, 2 Unlimited en Vengaboys onder andere.quote:Op zondag 7 december 2025 17:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Deze voelt erg random, en daardoor extra leuk
Ren Strani Renquote:Op zondag 7 december 2025 19:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ik hou dat eigenlijk nooit zo bij maar ik denk rond de twee uur, misschien iets eronder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |