SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK![]()
Eindelijk niet als laatste uit de envelopquote:
Daar gaan we vanaf nu 7 maanden oeverloos over ouwehoeren.quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:29 schreef Redefine het volgende:
Ah Nederland dus in de extra bloedhitte.
Eerste drie maanden over de plek van het basiskamp.quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Daar gaan we vanaf nu 7 maanden oeverloos over ouwehoeren.
In Nederland zouden we gaan rappen en breakdancen nu. Voor “de jeugd”quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:30 schreef Strani het volgende:
Ik neem aan dat we zo eerst een half uurtje naar een lokale dansgroep gaan kijken voordat we naar pot 2 gaan.
Met daarvoor en erna nog interviews en een sketch.quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:30 schreef Strani het volgende:
Ik neem aan dat we zo eerst een half uurtje naar een lokale dansgroep gaan kijken voordat we naar pot 2 gaan.
Wat de beste plek daarvoor zou kunnen zijn.quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eerste drie maanden over de plek van het basiskamp.
Balkenende op een skateboard.quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In Nederland zouden we gaan rappen en breakdancen nu. Voor “de jeugd”
Ah daar is het eerste interview al.quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Met daarvoor en erna nog interviews en een sketch.
Kwam er niet volgens mij, te ver uit elkaar allemaal.quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eerste drie maanden over de plek van het basiskamp.
Of een leuk filmpje met Gianni?quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:30 schreef Strani het volgende:
Een filmpje met Gianni over Gianni.quote:
En oom Herman krijgt dus wederom een pinata als surprise.quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:33 schreef Strani het volgende:
De Speld: "Een pittige WK-loting voor Mexico op deze 5 december: het gastland heeft Herman Meijer (66), alias oom Herman, geloot. Bondscoach Javier Aguirre spreekt van een “moeilijke maar vooral ook verwarrende loting.”"
Tina Turner met The Best.quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Een liedje over hoe goed en knap hij is zou niet misstaan!
Dat vind ik bij deze show wel heel erg een overstatement.quote:
450 landenquote:
Dat wordt de wekker zetten.quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:36 schreef Redefine het volgende:
Mexico - Zuid Korea als potentiële openingswedstrijd.
Oh wacht keek even verkeerd.quote:
Klopt. Al wint Nederland bijna altijd wel de wedstrijden van ploegen die op papier minder zijn.quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:39 schreef Fred_B het volgende:
Japan, niet slecht, maar ook niet te onderschatten
Ik lees dat als zij tweede worden in de groep en wij eerste, dat Nederland dan tegen Marokko moet in de volgende ronde?quote:
Dat zei de commentator inderdaad.quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik lees dat als zij tweede worden in de groep en wij eerste, dat Nederland dan tegen Marokko moet in de volgende ronde?
Nou ja. De poule overleef je bijna altijd wel met ook de beste nummers drie door. Maar nu juist ongunstig met de tweede ronde.quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:40 schreef Strani het volgende:
Geen enkel land in deze pot is slecht maar vergeleken met Marokko of Colombia mogen we echt niet klagen.
Altijd wat te klagen hè, jijquote:Op vrijdag 5 december 2025 19:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja. De poule overleef je bijna altijd wel met ook de beste nummers drie door. Maar nu juist ongunstig met de tweede ronde.
Dat moet ook wel want jouw land Spanje wordt weer eens bevoordeeldquote:
Portugal - Colombia ook wel.quote:
Egypte, Algerije, Tunesië en Ivoorkust zijn niet heel veel slechter dan Japan.quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:45 schreef Fred_B het volgende:
Noorwegen of iemand die er geen reet van kan dus.
Dat wordt genietenquote:Op vrijdag 5 december 2025 19:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mexico - Zuid-Afrika de openingswedstrijd.
Toetertjes! Oh..wachtquote:
Zwitserland met afstand de beste ploeg daar.quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Poule B is ook wel een lollerpoule.
Vaker dan dat ze een vierde wedstrijd hebben?quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:47 schreef Strani het volgende:
Zuid-Afrika krijgt ook áltijd de openingswedstrijd hè
Edit: Oh ja Mexico ook.
Ik acht Paraguay en Australië wel hoger in dan de VS.quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:48 schreef Redefine het volgende:
De VS ook op weg naar een lollerpoule.
Italië kan er nog bij!quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Niet per se hoor.quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik acht Paraguay en Australië wel hoger in dan de VS.
Zoals het hoort.quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:50 schreef Fred_B het volgende:
De Schotten gewoon weer naar huis na de groep
Affiche om je vingers bij af te likkenquote:Op vrijdag 5 december 2025 19:36 schreef Redefine het volgende:
Mexico - Zuid Korea als potentiële openingswedstrijd.
Het is nog grootser geworden met Mexico - Zuid Afrika.quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:52 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Affiche om je vingers bij af te likken
quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is nog grootser geworden met Mexico - Zuid Afrika.
Vanaf poule I heb je de fatsoenlijke poules (nog wel afhankelijk van de nummer vier.quote:
Dus jij hebt liever allemaal kinderen huilend alleen thuis zonder hun ouders omdat jij Zweedse balletjes wiltquote:Op vrijdag 5 december 2025 19:54 schreef Meridiaan het volgende:
Ik vanavond naar de IKEA. Sloot ie om 18u vanwege Sinterklaas.
Geen Zweedse balletjes voor mij
quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:54 schreef Meridiaan het volgende:
Wat zondequote:Op vrijdag 5 december 2025 19:54 schreef Meridiaan het volgende:
De makkelijkste ploegen worden nog even opgewarmd in de magnetron.quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:55 schreef BillDauterive het volgende:
VS en Mexico krijgen nog een Europese tegenstander.
OW! Nu wil ik ook graag dat Meridiaan Zweedse balletjes krijgt.quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Dus jij hebt liever allemaal kinderen huilend alleen thuis zonder hun ouders omdat jij Zweedse balletjes wilt
Wordt wachten totdat de playoffs zijn geweest of Zweden erbij is.quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
OW! Nu wil ik ook graag dat Meridiaan Zweedse balletjes krijgt.
quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
quote:
Tegen Schotland hebben ze wel kans.quote:
Als dat mij Zweedse balletjes oplevert, zéker welquote:Op vrijdag 5 december 2025 19:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Dus jij hebt liever allemaal kinderen huilend alleen thuis zonder hun ouders omdat jij Zweedse balletjes wilt
Je had het goed.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:49 schreef BillDauterive het volgende:
Ik durf te voorspellen dat Nederland NIET bij Curacao in de poule komt.
Een soort aaaii dus.quote:
Echt he, en het wordt er niet duidelijk opquote:Op vrijdag 5 december 2025 20:02 schreef Redefine het volgende:
Waarom zou je per groep loten als je hier toch alles door moet schuiven naar een willekeurige poule
De hand van Messiquote:Op vrijdag 5 december 2025 20:04 schreef Redefine het volgende:
De poule van Argentinië is ook wel heel zwak.
Echt he. Altijd een lollerpoule voor België.quote:
Die hebben inderdaad nog nooit zwaar geloot.quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Echt he. Altijd een lollerpoule voor België.
quote:De loting is verricht en Nederland kent de tegenstanders! Als ze eerste of tweede worden in de groep, treffen ze mogelijk Brazilië of Marokko. Dat wordt een pittige wedstrijd voor de formatie van Ronald Koeman.
Je weet dat de voorbeschouwing van het WK begonnen is als de Nederlandse media het al hebben over de tegenstander in de tweede ronde.quote:
Zij?!quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zij de commentator inderdaad.
Niet teveel oranjemeuk inslaan dus, het is snel weer voorbijquote:
Ach het is Belgie, dat is al genoeg handicap op zichquote:Op vrijdag 5 december 2025 20:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Echt he. Altijd een lollerpoule voor België.
Ben je nou zo van de leg door een typefoutquote:
Trump heeft straks voldoende oranje meuk in zijn gezicht voor ons allemaal.quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Niet teveel oranjemeuk inslaan dus, het is snel weer voorbij
quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ben je nou zo van de leg door een typefout
Je verwacht geen typefout van iemand?quote:
Dit is geen typefoutquote:Op vrijdag 5 december 2025 20:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je verwacht geen typefout van iemand?
Als jij serieus denkt dat ik 'zij' bewust gebruik voor iemand die wat zegt dan zou ik even een afspraak maken met de psychiaterquote:
Nee, dat denk ik zeker niet.quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als jij serieus denkt dat ik 'zij' bewust gebruik voor iemand die wat zegt dan zou ik even een afspraak maken met de psychiater
quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar goed, laat maar. Dit gaat helemaal de verkeerde kant op![]()
In mijn favo SC. Die me ah lachen maakt als ik dat nodig heb![]()
Ik blijf wel stilletjes meelezen..
Gewoon vaker meeposten, dan heb je op een gegeven moment ook geen hoge pet meer op Redefine!quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar goed, laat maar. Dit gaat helemaal de verkeerde kant op![]()
In mijn favo SC. Die me ah lachen maakt als ik dat nodig heb![]()
Ik blijf wel stilletjes meelezen..
quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:22 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Gewoon vaker meeposten, dan heb je op een gegeven moment ook geen hoge pet meer op Redefine!
En dat terwijl jij niet eens meer binnen kunt zitten door de hoogte van jouw pettenquote:Op vrijdag 5 december 2025 20:22 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Gewoon vaker meeposten, dan heb je op een gegeven moment ook geen hoge pet meer op Redefine!
Wat Billie zegt! Altijd welkom om gezellig mee te postenquote:
quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat Billie zegt! Altijd welkom om gezellig mee te posten
Iquote:Op vrijdag 5 december 2025 20:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
En dat terwijl jij niet eens meer binnen kunt zitten door de hoogte van jouw petten
Dat heeft iedereen die Billie ontmoet.quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
I@:BillDauterive sinds de 1e ontmoeting!
![]()
Ii heb @BillDauterive nog nooit ontmoet en ikquote:Op vrijdag 5 december 2025 20:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
I@:BillDauterive sinds de 1e ontmoeting!
![]()
Doettie goed!quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat heeft iedereen die Billie ontmoet.
quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ii heb @:BillDauterive nog nooit ontmoet en ikhen ook
Ik kom wel vaker onverwachts een FOK!ker op het station tegenquote:Op vrijdag 5 december 2025 20:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Ik een paar keer inmiddels. Ook onverwachts op stations
En toch gaat de "Beste grappenmaker ter wereld' prijs niet naar @Fred_B of @Strani, maar naar Donald Trumpquote:Op vrijdag 5 december 2025 20:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
En ik blijf hier i.i.g. af en toe meelezen. Jullie zijn zó grappig!![]()
Ik alleen jouquote:Op vrijdag 5 december 2025 20:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik kom wel vaker onverwachts een FOK!ker op het station tegen
Maakte je nu express een spelfout ?quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ii heb @:BillDauterive nog nooit ontmoet en ikhen ook
Wel gevaarlijk zo'n groot hartquote:Op vrijdag 5 december 2025 20:40 schreef BillDauterive het volgende:
Jullie zitten ook allemaal in mijn hart
Die is niet grappigquote:Op vrijdag 5 december 2025 20:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
En toch gaat de "Beste grappenmaker ter wereld' prijs niet naar @:Fred_B of @:Strani, maar naar Donald Trump
Doel je op 'hen'? Dat is géén spelfoutquote:Op vrijdag 5 december 2025 20:40 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Maakte je nu express een spelfout ?
Maar ik ben het helemaal met je eens.
Hij is ook een van de minst vredestichtende mensen op aarde toch krijgt die de FIFA peace prize.quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die is niet grappig
Due is (in mijn ogen i.i.g.) walgelijk
Jawel. Dat moet hullie zijn.quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Doel je op 'hen'? Dat is géén spelfout
Ja, eensquote:Op vrijdag 5 december 2025 20:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hij is ook een van de minst vredestichtende mensen op aarde toch krijgt die de FIFA peace prize.
Owhquote:
Nee, op Ii in plaats van Ikquote:Op vrijdag 5 december 2025 20:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, dat is weer mijn gebrek aan typvaardigheid op mijn mobielquote:
Geeft niks joh! Ik verbeter mijn posts ook nog 1000x naderhand. Kan niet typenquote:Op vrijdag 5 december 2025 20:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, dat is weer mijn gebrek aan typvaardigheid op mijn mobiel
Autocorrect dingen zijn nog wel toegestaan ?quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:57 schreef Cyan9 het volgende:
Spel- en typfouten niet langer toegestaan in deze SC!
Det zul hullie lere.
Hen is inderdaad goed.quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:40 schreef BillDauterive het volgende:
Jullie zitten ook allemaal in mijn hart
Ik ben bangquote:Op vrijdag 5 december 2025 20:57 schreef Cyan9 het volgende:
Det zul hullie lere.
quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
En ik blijf hier i.i.g. af en toe meelezen. Jullie zijn zó grappig!![]()
Angst is een slechte Raatgeverquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Njet. Keiharde lijn dit dat.quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:00 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Autocorrect dingen zijn nog wel toegestaan ?
Dan moet je dus zelf al weg met die Russische foutquote:
Als een ware dictator gelden de regels natuurlijk niet voor mij.quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan moet je dus zelf al weg met die Russische fout
Verdomme @Fred_B , wéér met lege handenquote:Op vrijdag 5 december 2025 20:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
En toch gaat de "Beste grappenmaker ter wereld' prijs niet naar @:Fred_B of @:Strani, maar naar Donald Trump
Die wordt al elf jaar genegeerd. Misschien tijd voor een oeuvre prijs.quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Verdomme @:Fred_B , wéér met lege handen
Mensen, blijf uit de buurt van ramen als je een fout hebt gemaakt of @Cyan9 irriteert.quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:30 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Als een ware dictator gelden de regels natuurlijk niet voor mij.
Zelfs Bassie lukte het met Dos Calvadosquote:Op vrijdag 5 december 2025 19:07 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het enige dat ik goed kan zeggen in het Spaans is No hablo español.
Maar het is wel handig om meer Spaans te kennen.
Geen vauten meer? Dat is wel heel streng, ik vint daar best wat van.quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:57 schreef Cyan9 het volgende:
Det zul hullie lere.
Heeft hij nog iets tegen je gezegd?quote:Op vrijdag 5 december 2025 23:49 schreef NailQueen het volgende:
Douwe Bob was mooi. Hij is een geboren muzikant
Nee maar hij heeft mijn moeder wel een knipoog gegevenquote:Op vrijdag 5 december 2025 23:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Heeft hij nog iets tegen je gezegd?
Wat een schelm! De vorige keer was jij nog zijn schat en nu oogt hij op je moeder?quote:Op zaterdag 6 december 2025 00:00 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nee maar hij heeft mijn moeder wel een knipoog gegeven
En hij heeft een andere vrouw ook schat genoemdquote:Op zaterdag 6 december 2025 00:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wat een schelm! De vorige keer was jij nog zijn schat en nu oogt hij op je moeder?
Nou ja zeg! Vergeet schelm, ik degradeer hem naar schavuit!quote:Op zaterdag 6 december 2025 00:31 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En hij heeft een andere vrouw ook schat genoemd
Voor de rest was het een leuk concert hoorquote:Op zaterdag 6 december 2025 00:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nou ja zeg! Vergeet schelm, ik degradeer hem naar schavuit!
Hm, ja, ok. Dan geven we hem een koddige Suske en Wiske achtige titel, de Zingende Schavuit of zo.quote:Op zaterdag 6 december 2025 00:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Voor de rest was het een leuk concert hoor
Ik ken ook geen synoniemen daarvoor met een Z.quote:Op zaterdag 6 december 2025 00:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hm, ja, ok. Dan geven we hem een koddige Suske en Wiske achtige titel, de Zingende Schavuit of zo.
Ik kom zo snel niet op een synoniem voor vlegel wat met een Z begint en dit is close enough wmb.![]()
Nou zeg, is dat nu nodig?quote:
Oh bah altijd dat typisch Nederlandse gereserveerdequote:Op zaterdag 6 december 2025 12:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nou zeg, is dat nu nodig?
Zo gillend binnenkomen en dan nog persoonlijke vragen gaan stellen, zeer ongepast.
Ja wel oké hier ook. Zo'n beetje hersteld van (weer) een verkoudheid en zo richting de stad om een MeetUp-event te hosten en daarna nog even het avond/nachtleven in.quote:Op zaterdag 6 december 2025 12:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hoi hoi.
Niet alles. Wel voldoende. Jij?
Olijfolie? Ben je gek, dat smaakt veel te veel naar iets.quote:Op zaterdag 6 december 2025 12:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh bah altijd dat typisch Nederlandse gereserveerdeGewoon een beetje luid binnenkomen en dan direct joviaal doen, niks mis mee! Wil je ook wat olijfolie?
Daar ben je misschien nog iets te jong voor, ze is ook al 40 jaar dood.quote:Op zaterdag 6 december 2025 14:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ann Christy, nooit van gehoord.
Dat verklaart het.quote:Op zaterdag 6 december 2025 15:02 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Daar ben je misschien nog iets te jong voor, ze is ook al 40 jaar dood.
Maar ik ken haar ook alleen maar van haar songfestival nummers.
Ze is dus langer dood dan ik leefquote:Op zaterdag 6 december 2025 15:02 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Daar ben je misschien nog iets te jong voor, ze is ook al 40 jaar dood.
Maar ik ken haar ook alleen maar van haar songfestival nummers.
Ze is ook langer dood dan dat ze zelf heeft geleefdquote:
Voordat je verdwijnt in de lijstjes. Wat voor?quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:36 schreef zorro28 het volgende:
Ik heb zo'n schattige knuffel gekregen vandaag
Een ijsbeerquote:Op zaterdag 6 december 2025 21:33 schreef Yesse het volgende:
[..]
Voordat je verdwijnt in de lijstjes. Wat voor?
Dat was niet Sinterklaas?quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Edwin Rutten bij Even tot hier.
Hoor je vaak op bijv. Qmusic. Ik ken haar wel maar ik vind haar niet bijzonderquote:Op zaterdag 6 december 2025 22:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Sera?
Ik ben vast te oud om haar te kennen.
Ik ook. Of ja, ik mis niks van Douwe Bob.quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:24 schreef NailQueen het volgende:
Dat Douwe Bob kritiek had op het sinterklaasjournaal had ik even gemist
Gisteren werd er ook geen woord over gesprokenquote:Op zaterdag 6 december 2025 22:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ook. Of ja, ik mis niks van Douwe Bob.
wat had die nu weer dan? helemaal gemistquote:Op zaterdag 6 december 2025 22:24 schreef NailQueen het volgende:
Dat Douwe Bob kritiek had op het sinterklaasjournaal had ik even gemist
Hetzelfde als waar een deel van de rest van Nederland zo boos over was, dat verhaal over ouders die pakjes zelf kopen en zo.quote:Op zaterdag 6 december 2025 23:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat had die nu weer dan? helemaal gemist
man man man, daar zat mevr Koen ook over te miepen.quote:Op zaterdag 6 december 2025 23:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hetzelfde als waar een deel van de rest van Nederland zo boos over was, dat verhaal over ouders die pakjes zelf kopen en zo.
Ik weet niet wat er verder is gezegd, ik kijk het niet. Ik las laatst toevallig in het nieuws dat hier ophef over was.quote:Op zaterdag 6 december 2025 23:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
man man man, daar zat mevr Koen ook over te miepen.
Er werd in het Sintjournaal daarna toch gezegd dat dat fake news was oid?
ik zapte toevallig gisteren langs het de samenvattingquote:Op zaterdag 6 december 2025 23:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er verder is gezegd, ik kijk het niet. Ik las laatst toevallig in het nieuws dat hier ophef over was.
En daarbij hebben de kinderen er zelf geen last van.quote:Op zaterdag 6 december 2025 23:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
man man man, daar zat mevr Koen ook over te miepen.
Er werd in het Sintjournaal daarna toch gezegd dat dat fake news was oid?
dit dus, het zoveelste geneuzel in de marge op sinterklaas gebiedquote:Op zondag 7 december 2025 00:34 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En daarbij hebben de kinderen er zelf geen last van.
En over die bedreigingen. Dat doet men aan een acteur die een fucking script opleestquote:Op zondag 7 december 2025 00:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dit dus, het zoveelste geneuzel in de marge op sinterklaas gebied
bedreigingen in welke vorm dan ook is sowieso het meest kansloze dat er bestaatquote:Op zondag 7 december 2025 00:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En over die bedreigingen. Dat doet men aan een acteur die een fucking script opleest
Oh ja, ik zie het. Ik heb nog wat te leren.quote:Op zondag 7 december 2025 02:03 schreef NailQueen het volgende:
Kijk @:Luctor.et.Emergo, rond deze tijd moet je iets posten. Het maakt verder niet uit wat het is. Een verwijzing naar Joost of Käärijä doet het altijd wel goed. En bij twijfel, kies dan voor een (random) GIF'je.
Mensen moeten eens niet zulke lange tenen hebben.quote:Op zaterdag 6 december 2025 23:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hetzelfde als waar een deel van de rest van Nederland zo boos over was, dat verhaal over ouders die pakjes zelf kopen en zo.
Mwah. Ik heb een keer een mannetje dat een meid lastig viel op mijn studentenvereniging in een donker kamertje geduwd en behoorlijk stevig bedreigd. Ben er nog steeds blij mee dat ik het heb gedaan, want hij is nooit meer in haar buurt gekomen.quote:Op zondag 7 december 2025 00:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bedreigingen in welke vorm dan ook is sowieso het meest kansloze dat er bestaat
Ja, dat snap ik volledig.quote:Op zondag 7 december 2025 11:11 schreef Strani het volgende:
We zijn inmiddels twee dagen verder, Sint en de Pieten zijn op weg terug naar hier maar het régent per brief al klachten van ze over hoe ze behandeld zijn in Nederland de afgelopen paar weken. We zijn hier helemáál niet blij mee en ik kan jullie vertellen dat we eens heel goed na gaan denken over of we ze volgend jaar wel weer naar Nederland sturen.
Het wordt gewoon elk jaar erger
Fijn, dank je wel. Misschien kan jij ook een beetje het voortouw nemen in hoe het voor volgend jaar flink verbeterd kan worden.quote:
Ik zal daar de komende maanden eens over nadenken.quote:Op zondag 7 december 2025 11:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Fijn, dank je wel. Misschien kan jij ook een beetje het voortouw nemen in hoe het voor volgend jaar flink verbeterd kan worden.
Ohh spanning ende sensatie, ik ga weer even teruglezen!quote:Op zondag 7 december 2025 12:04 schreef Guanabana het volgende:
Ik moet echt m'n best doen om niet mee te posten in het ESF nieuwtjes topic (want dat loopt niet goed af), het wordt daar hoe langer hoe irritanter.![]()
En zoals elk jaar is 'ie weer prachtig hoorquote:Op zondag 7 december 2025 12:09 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oja ik vergeet altijd dat ik die ook nog heb.
Goed dat je het zegt, ik had er eerder al aan gedacht maar vergat het weer.quote:
de echte fans zitten hier:quote:Op zondag 7 december 2025 13:58 schreef Strani het volgende:
Nou daar gaan we, de ontknoping van het F1-seizoen
Even @:esf1gamer waarschuwen want die weet wellicht niet dat die race nu is.
Ja, helemaal eensquote:Op zondag 7 december 2025 13:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
de echte fans zitten hier:
Strani in ESF / [SLOWCHAT] #2549 To loting or not to loting
Herkenbaar.quote:Op zondag 7 december 2025 12:04 schreef Guanabana het volgende:
Ik moet echt m'n best doen om niet mee te posten in het ESF nieuwtjes topic (want dat loopt niet goed af), het wordt daar hoe langer hoe irritanter.![]()
Absoluut, maar hopelijk is het een kwestie van even uitrazen na de teleurstelling van donderdag.quote:
Mwah. Het is vooral dat figuren als beroepsleugenaar Howard eigenlijk nog veel te aardig worden behandeld. Die zou nog 1 + 1 = 2 weigeren als feit als dit tegen zijn standpunt zou zijn. En altijd maar weer beweren dat hij juist degene is die met argumenten en feiten aankomt en de rest nietquote:Op zondag 7 december 2025 15:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Absoluut, maar hopelijk is het een kwestie van even uitrazen na de teleurstelling van donderdag.
Ja, het was een vrij saaie race.quote:Op zondag 7 december 2025 15:19 schreef Fred_B het volgende:
Wat is zo’n hele F1 race waarin niets noemenswaardigs gebeurt eigenlijk saai om te volgen.
Nou ja, ik stoor me eigenlijk meer aan mensen voor wie argumenten niet nodig zijn en die gewoon komen roepen dat iedereen hier gek is. Op zichzelf misschien niet onwaar, maar dan niet vanwege onze ESF-ideeën.quote:Op zondag 7 december 2025 15:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mwah. Het is vooral dat figuren als beroepsleugenaar Howard eigenlijk nog veel te aardig worden behandeld. Die zou nog 1 + 1 = 2 weigeren als feit als dit tegen zijn standpunt zou zijn. En altijd maar weer beweren dat hij juist degene is die met argumenten en feiten aankomt en de rest niet![]()
Een van de meest treurige users op heel FOK!
Ja, ik kijk zelden, dus ik zal er verder niet over klagen. Maar vandaag was er geen moment opwinding.quote:Op zondag 7 december 2025 15:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, het was een vrij saaie race.
Dat is precies wat Howard dus altijd en overal doet. Maar het is verpakt in een uitgeschreven stuk wat heel erg doet lijken alsof het goed beargumenteerd is. Plus dat juist hij er eentje is die roept dat iedereen die Israël niet blind volgt de vijand en dus gek is.quote:Op zondag 7 december 2025 16:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, ik stoor me eigenlijk meer aan mensen voor wie argumenten niet nodig zijn en die gewoon komen roepen dat iedereen hier gek is. Op zichzelf misschien niet onwaar, maar dan niet vanwege onze ESF-ideeën.
Wij waren veel te druk met boze DM's sturen naar @Strani omdat die het Sinterklaasfeest heeft verpestquote:Op zondag 7 december 2025 17:14 schreef Meke het volgende:
Mense mense jullie kunnen stoppen met DM'en, ik heb eindelijk gestemd op de top 2000 en zal mijn lijstje delen zodat jullie eindelijk weer eens naar goede muziek kunnen luisteren
De hoofdpiet woont in Madrid ja?quote:Op zondag 7 december 2025 17:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wij waren veel te druk met boze DM's sturen naar @:Strani omdat die het Sinterklaasfeest heeft verpest
Dus wij hebben jou helemaal niks gestuurd![]()
Zoals je weet kijken wij klagers tegenwoordig niet meer verder dan onze neus lang is. Voor ons woont die in de regio Valenciaquote:
Jaaa dat vertellen we natuurlijk nietquote:Op zondag 7 december 2025 17:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hoe komt die stoomboot daar eigenlijk?
Hierdoor met een grote boot, jajaquote:Op zondag 7 december 2025 17:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Jaaa dat vertellen we natuurlijk niet
Als een paard op een dak kan lopen moet dit ook wel lukken.quote:Op zondag 7 december 2025 17:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hierdoor met een grote boot, jaja
[ afbeelding ]
De boot wordt in San Sebastian op een grote trailer geladen en zo naar Valencia Madrid gereden.quote:Op zondag 7 december 2025 17:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hoe komt die stoomboot daar eigenlijk?
Met de stoom hovercraft van Sinterklaas moet dat geen probleem zijn inderdaad.quote:Op zondag 7 december 2025 17:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Als een paard op een dak kan lopen moet dit ook wel lukken.
Ik had hetzelfde.quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De melodie ken ik wel, maar kan ik niet thuisbrengen.
Deze voelt erg random, en daardoor extra leukquote:
Als kind was ik fan van de Spice Girls, eerste CDtjes waren van Spice Girls, 2 Unlimited en Vengaboys onder andere.quote:Op zondag 7 december 2025 17:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Deze voelt erg random, en daardoor extra leuk
Ren Strani Renquote:Op zondag 7 december 2025 19:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ik hou dat eigenlijk nooit zo bij maar ik denk rond de twee uur, misschien iets eronder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |