SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
quote:Op donderdag 4 december 2025 18:35 schreef NailQueen het volgende:
Dit hadden we vorig jaar al moeten doen.
Absoluutquote:
Ik moet nog kokenquote:Op donderdag 4 december 2025 18:55 schreef NailQueen het volgende:
Beetje jammer dat dit onder mijn avondeten komt. Mijn hele AVG'je is koud
Ik denk het niet. Misschien kunnen we een oude editie kijken met zn allen.quote:Op donderdag 4 december 2025 18:59 schreef Yesse het volgende:
Gaan jullie wel kijken of boycotten jullie mee? Ik zit nog een beetje in dubio..
Ik zit ook nog in dubio.quote:Op donderdag 4 december 2025 18:59 schreef Yesse het volgende:
Gaan jullie wel kijken of boycotten jullie mee? Ik zit nog een beetje in dubio..
@Sableheartquote:Op donderdag 4 december 2025 19:00 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Misschien kunnen we een oude editie kijken met zn allen.
Waarschijnlijk ga ik nog wel kijken. Eerst maar eens die voorrondes bekijken en dan heb ik ondertussen toch wel een paar favorieten, dus wil ik ze op het podium zienquote:Op donderdag 4 december 2025 18:59 schreef Yesse het volgende:
Pinklow stelt het al voor in het nieuws topicquote:Op donderdag 4 december 2025 19:00 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Misschien kunnen we een oude editie kijken met zn allen.
Ben ik blij dat de F1 race op zondag is.quote:Op donderdag 4 december 2025 19:01 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wel 'blij' dat het nu gebeurd en niet morgen onder het concert van Douwe Bob
Je mag gewoon langs blijven komen hoorquote:
Ik ga denk ik wel kijkenquote:Op donderdag 4 december 2025 18:59 schreef Yesse het volgende:
Waarschijnlijk niet.quote:Op donderdag 4 december 2025 18:59 schreef Yesse het volgende:
Ik zie het dan wel even en hoe leuk de inzendingen. De (meeste) artiesten zelf kunnen niets doen aan de situatie.quote:Op donderdag 4 december 2025 18:59 schreef Yesse het volgende:
Ik denk het ook wel. Nog even afwachten welke omroep het voor NL gaat uitzenden of anders lekker naar de Belg.quote:
Is daar iets nieuws in te melden dan?quote:Op donderdag 4 december 2025 19:23 schreef NailQueen het volgende:
Mooi dat dit het nieuws over de coalitie ondersneeuwt.
Heksilgöz* heeft niets te willenquote:Op donderdag 4 december 2025 19:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is daar iets nieuws in te melden dan?
Langspeelplaat Dilan blijft nog steeds hangen.
Ja dat is ook wel een goed punt. Mei maar even afwachtenquote:Op donderdag 4 december 2025 19:11 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik zie het dan wel even en hoe leuk de inzendingen. De (meeste) artiesten zelf kunnen niets doen aan de situatie.
Zoals ik net in het andere topic ook schreef, ik heb echt nog geen idee wat ik ga kijken en wat nietquote:Op donderdag 4 december 2025 20:03 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel een goed punt. Mei maar even afwachten
Toch was Marco B. de opening van het RTL nieuwsquote:Op donderdag 4 december 2025 19:23 schreef NailQueen het volgende:
Mooi dat dit het nieuws over de coalitie ondersneeuwt.
Pas maar op in andere subfora kun je daarvoor een ban krijgen.quote:Op donderdag 4 december 2025 19:29 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Heksilgöz* heeft niets te willen
*Copyright. Pas op he. Ik hou jullie in de gaten!
Ban gaat wat ver, maar we moeten er wel wat mee.quote:Op donderdag 4 december 2025 20:09 schreef Momo het volgende:
[..]
Pas maar op in andere subfora kun je daarvoor een ban krijgen.
Het is maar een onschuldige Even tot hier verwijzingquote:Op donderdag 4 december 2025 20:09 schreef Momo het volgende:
[..]
Pas maar op in andere subfora kun je daarvoor een ban krijgen.
Ik zou vollédig achter jullie staan mochten jullie hierin een harde beslissing moeten nemen.quote:Op donderdag 4 december 2025 20:11 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ban gaat wat ver, maar we moeten er wel wat mee.
#Istandalsowiththemodsquote:Op donderdag 4 december 2025 20:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou vollédig achter jullie staan mochten jullie hierin een harde beslissing moeten nemen.
#Istandwiththemods
Omdat de sponsor van dit subforum GroningsGas heet?quote:Op donderdag 4 december 2025 20:31 schreef usagi414 het volgende:
[..]
#Istandalsowiththemods
Maar om @:NailQueen te verbieden om in de nachtelijke uren te posten gaat niet lukken.
Tja dan moet @Luctor.et.Emergo het maar overnemenquote:Op donderdag 4 december 2025 20:31 schreef usagi414 het volgende:
[..]
#Istandalsowiththemods
Maar om @:NailQueen te verbieden om in de nachtelijke uren te posten gaat niet lukken.
FdS - Festival di Sanremoquote:Op donderdag 4 december 2025 20:27 schreef Strani het volgende:
Goed, nudat Nederland nooit meer aan het ESF meedoet is het misschien tijd om dit subforum een nieuwe naam te geven. Iets wat ons allemaal bindt en wat nog steeds relevant is.
Zijn er ideeën? Buiten pakketjes en pretparken?
Huh, wat is ditquote:Op donderdag 4 december 2025 20:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou vollédig achter jullie staan mochten jullie hierin een harde beslissing moeten nemen.
#Istandwiththemods
P&Pquote:Op donderdag 4 december 2025 20:27 schreef Strani het volgende:
Goed, nudat Nederland nooit meer aan het ESF meedoet is het misschien tijd om dit subforum een nieuwe naam te geven. Iets wat ons allemaal bindt en wat nog steeds relevant is.
Zolang het maar geen Ed Sheeran Fans gaat worden. Nee, echt niet doen hoor.quote:Op donderdag 4 december 2025 20:27 schreef Strani het volgende:
quote:Op donderdag 4 december 2025 21:03 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zolang het maar geen Ed Sheeran Fans gaat worden. Nee, echt niet doen hoor.
Echte Sport Fans.quote:Op donderdag 4 december 2025 20:27 schreef Strani het volgende:
Ik ga wel kijken. Vooral om te zien wat ze ervan maken. Mogelijk dat ik tijdens de week nog wel afhaak als er ook nog eens weinig interessante liedjes zijn zoals dit jaar.quote:Op donderdag 4 december 2025 18:59 schreef Yesse het volgende:
Nou, dan weet ik niet of ik hier nog wat te zoeken heb als het alleen nog maar over sport gaat.quote:
Jij zou dan inderdaad totaal niet op je plaats zijn.quote:Op donderdag 4 december 2025 21:12 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Nou, dan weet ik niet of ik hier nog wat te zoeken heb als het alleen nog maar over sport gaat.
De VVD is zelf al tig jaar aan de macht, maar de PvdA is de oorzaak van alle problemen. Make it make sense.quote:Op donderdag 4 december 2025 19:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is daar iets nieuws in te melden dan?
Langspeelplaat Dilan blijft nog steeds hangen.
Als je de mensuh maar lang genoeg vertelt dat PvdA/GL een extreem linkse partij is dan gaat ze dat vanzelf geloven ja...quote:Op donderdag 4 december 2025 21:13 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
De VVD is zelf al tig jaar aan de macht, maar de PvdA is de oorzaak van alle problemen. Make it make sense.
En de mensuh geloven het nog ook!
Als we besluiten om dit jaar niet te kijken, zou het terugkijken van die editie inderdaad mijn voorstel zijn.quote:Op donderdag 4 december 2025 19:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
@:sableheart
Ik kies voor editie 2021
We hebben helemaal geen extreemlinks in de Staten-Generaal. Bij SP en Partij voor de Dieren loopt wel wat rond binnen de partij, maar die halen de kieslijsten niet.quote:Op donderdag 4 december 2025 21:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als je de mensuh maar lang genoeg vertelt dat PvdA/GL een extreem linkse partij is dan gaat ze dat vanzelf geloven ja...
Wat moet ik?quote:Op donderdag 4 december 2025 20:33 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Tja dan moet @:Luctor.et.Emergo het maar overnemen
De NOS zendt het gewoon uit toch? Misschien wel met commentaar van Frank Snoeks ofzoquote:Op donderdag 4 december 2025 21:54 schreef Strani het volgende:
Jullie praten nu allemaal over een andere editie terugkijken maar je maakt mij niet wijs dat jullie niet gewoon als een ramptoerist allemaal richting de Belg zappen in mei.
Uiteraard, in 2000 zapte ik ook naar de Belg toen de uitzending gestaakt werd.quote:Op donderdag 4 december 2025 21:54 schreef Strani het volgende:
Jullie praten nu allemaal over een andere editie terugkijken maar je maakt mij niet wijs dat jullie niet gewoon als een ramptoerist allemaal richting de Belg zappen in mei.
Gewoon om 2 uur nachts iets random plaatsen. Zodat iedereen weet dat de nachtploeg nog altijd actief is en alles ziet.quote:
Ach dat deed ik altijd alquote:Op donderdag 4 december 2025 21:54 schreef Strani het volgende:
Nee, dat gaat komend jaar een editie worden om hooguit mee uit de kosten te komen. Voor dat soort oprechte liefhebbers is het bijzonder sneu.quote:Op donderdag 4 december 2025 22:08 schreef Meridiaan het volgende:
Ik vind het wel heel sneu voor een EiC organisatie en de vele Nederlandse fanmedia. Zal niet makkelijk zijn genoeg animo te behouden
Ik heb tickets voor EiC, waren ook wel pittig in prijs 81 euro volgens mij. Maar ik ga gewoon, nouja hoop wel dat er wat mensen hier ook gaan. Helemaal alleen is wel een domper.quote:Op donderdag 4 december 2025 22:08 schreef Meridiaan het volgende:
Ik vind het wel heel sneu voor een EiC organisatie en de vele Nederlandse fanmedia. Zal niet makkelijk zijn genoeg animo te behouden
Oh, is dat alles.quote:Op donderdag 4 december 2025 22:08 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Gewoon om 2 uur nachts iets random plaatsen. Zodat iedereen weet dat de nachtploeg nog altijd actief is en alles ziet.
Ja,ik hoorde het ook net. Echt hoor.quote:Op donderdag 4 december 2025 22:12 schreef Yesse het volgende:
Je zou maar zo’n slechte ouder zijn dat je hoofdpiet met de dood gaat bedreigen. Ik heb medelijden met hun kinderen…
Ik vond het dit jaar weer heel vermakelijk. En de pakjes zijn terecht dus alles kwam goed
Dat soort mensen zijn van een ongekende treurigheid.quote:Op donderdag 4 december 2025 22:12 schreef Yesse het volgende:
Je zou maar zo’n slechte ouder zijn dat je hoofdpiet met de dood gaat bedreigen. Ik heb medelijden met hun kinderen…
Ik vond het dit jaar weer heel vermakelijk. En de pakjes zijn terecht dus alles kwam goed
Pietje Paniek was wel het hoogtepunt van deze editie.quote:Op donderdag 4 december 2025 22:12 schreef Yesse het volgende:
echt hoe treurig kan je zijn.quote:Op donderdag 4 december 2025 22:12 schreef Yesse het volgende:
het zou wel eens verfrissend zijn als het eens niet goed kwamquote:Ik vond het dit jaar weer heel vermakelijk. En de pakjes zijn terecht dus alles kwam goed
Heel treurig. Dat zijn vast dezelfde types die een aantal jaar geleden die schrijver van het kinderboekenweekgeschenk hebben bedreigd.quote:Op donderdag 4 december 2025 22:12 schreef Yesse het volgende:
Maar dan te bedenken dat het gewoon een acteur is die een typetje speelt en een script opleest. Goed voorbeeld voor je kinderen ook.quote:Op donderdag 4 december 2025 22:12 schreef Yesse het volgende:
Ik hou mijn kaartje nog even. Ik weet echt nog niet wat ik allemaal ga doen.quote:Op donderdag 4 december 2025 22:08 schreef Meridiaan het volgende:
Ja maar we zijn nu al zo aan @Redefine gewend...quote:Op donderdag 4 december 2025 22:01 schreef Ann-Lynn het volgende:
Gewoon op youtube kijken, zonder zanikcommentaar.
Extravagante strani fanclub.quote:Op donderdag 4 december 2025 20:27 schreef Strani het volgende:
Ik moest een windje laten.quote:Op donderdag 4 december 2025 14:22 schreef Arizona het volgende:
Er is iets geks met de lucht. Er schijnt een heel fel licht en de lucht is blauw in plaats van grijs
quote:Op donderdag 4 december 2025 23:18 schreef ijs_beer het volgende:
Jullie al braaf de top 2000 stemlijst weer ingevuld?
Dat we geen extreem links hebben weet iedereen met een beetje gezond verstand ja. Maar hier op het forum zijn er genoeg die dat wel denkenquote:Op donderdag 4 december 2025 21:52 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
We hebben helemaal geen extreemlinks in de Staten-Generaal. Bij SP en Partij voor de Dieren loopt wel wat rond binnen de partij, maar die halen de kieslijsten niet.
Extreemrechts daarentegen is goed vertegenwoordigd.
Daar kun je nooit gewend aan rakenquote:Op donderdag 4 december 2025 23:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar we zijn nu al zo aan @:redefine gewend...
quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2025 04:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ja ja, niet zo ongeduldig jullie twee. Ik was nog bezig.
[ afbeelding ]
Als iedereen nou gewoon zelf leert hoe die machine werkt...
Mensen die koffie drinken zouden inmiddels toch wel mogen weten hoe zo'n machine werktquote:Op vrijdag 5 december 2025 04:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ja ja, niet zo ongeduldig jullie twee. Ik was nog bezig.
[ afbeelding ]
Als iedereen nou gewoon zelf leert hoe die machine werkt...
Als troost heb ik De Nostalgie Top 3000 op staan.quote:
Ja, we zijn ook blij.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:18 schreef bianconeri het volgende:
Wees blij dat Nederland wel een standpunt in durft te nemen.
En die onzin dat het niet politiek moet worden slaat ook nergens op.
Het ESF is het meest politieke festival dat er bestaat.
Anders had Israel (niet Europees) niet eens mee kunnen doen.
Je preekt hier voor het verkeerde publiek. Hier staat (bijna) iedereen achter de keuze van AvroTros en hekelt de manier waarop de EBU alles er door heeft gedrukt.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:18 schreef bianconeri het volgende:
Wees blij dat Nederland wel een standpunt in durft te nemen.
En die onzin dat het niet politiek moet worden slaat ook nergens op.
Het ESF is het meest politieke festival dat er bestaat.
Anders had Israel (niet Europees) niet eens mee kunnen doen.
Oeh lekker.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:43 schreef NailQueen het volgende:
Hey er liggen hier pepernoten! De pieten zijn geweest!
De vloer is toch schoon hier?quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:56 schreef Strani het volgende:
Dit is echt héél erg onhygiënisch @:nailqueen - in een schaaltje was beter geweest.
Huh wat? Wat heb ik gedaan?quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:56 schreef Strani het volgende:
Dit is echt héél erg onhygiënisch @:nailqueen - in een schaaltje was beter geweest.
Wanneer heb jij voor het laatst iemand hier de vloer schoon zien maken?quote:Op vrijdag 5 december 2025 12:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De vloer is toch schoon hier?
Dat wordt altijd 's nachts gedaan.quote:Op vrijdag 5 december 2025 12:18 schreef Meke het volgende:
[..]
Wanneer heb jij voor het laatst iemand hier de vloer schoon zien maken?
Door wie dan?quote:Op vrijdag 5 december 2025 12:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat wordt altijd 's nachts gedaan.
Buiten de Top 2000 om, is het team dat in de nacht het Top 2000 cafe steeds schoonmaakt na wisseling van de bezoekers, hier actief. De laatste week van het jaar wordt het wel tussen het vuil en gebroken glas zitten.quote:
Ah nu snappen we eindelijk dat ESF staat voor Elfen Schoonmaak Forum.quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:07 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ik denk een soort van huis-elfen
Ja, dit.quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:07 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ik denk een soort van huis-elfen
Nee. Bij mij klopte die wel. Maar zag wel dat hier een aantal ook een wat vreemde uitslag kregen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:27 schreef Cyan9 het volgende:
Random vraagje: hebben jullie ook het idee dat je Spotify Wrapped van dit jaar nogal random is? Ik herken me er niet zo goed in.
Het lijkt er niet op bij mij, ik had daar van de week ook al iets over gepost. Algoritme is kapoet.quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:27 schreef Cyan9 het volgende:
Random vraagje: hebben jullie ook het idee dat je Spotify Wrapped van dit jaar nogal random is? Ik herken me er niet zo goed in.
Duidelijk, ben ik dus niet de enige. Heb gelukkig ook een YT Music recap (daar luister ik de meeste muziek) die veel beter klopt.quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het lijkt er niet op bij mij, ik had daar van de week ook al iets over gepost. Algoritme is kapoet.
En dan heb ik het niet over mijn luisterleeftijd van 76maar meer over mijn top 5 en dat er liedjes zijn waarvan ik wéét dat ik ze vaker heb geluisterd, maar die ik dan volgens Spotify maar 2 keer heb geluisterd.
En dat is?quote:Op vrijdag 5 december 2025 15:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kreeg vandaag een Discord checkpoint
Ah ok. Ik gebruik het bijna nooit dus geen idee dat die ook een jaaroverzicht hebbenquote:Op vrijdag 5 december 2025 15:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een jaaroverzicht van Discord.
Ook pas voor het eerst dat ik het zag.quote:Op vrijdag 5 december 2025 16:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah ok. Ik gebruik het bijna nooit dus geen idee dat die ook een jaaroverzicht hebben
Ik ben daar al een tijd niet geweest, dus ik was het niet.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:04 schreef Redefine het volgende:
Ik zie dat iemand weer het hek van NWS open heeft laten staan waardoor de Israël fanatici het ESF nieuwtjes topic zijn binnen gewandeld.
Jij bent te gezond van geest om dat te kunnen doen, dus dat was al duidelijkquote:Op vrijdag 5 december 2025 16:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ben daar al een tijd niet geweest, dus ik was het niet.
Je neemt je nieuwe taak meteen al heel serieus.quote:
quote:Op donderdag 4 december 2025 22:08 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Gewoon om 2 uur nachts iets random plaatsen. Zodat iedereen weet dat de nachtploeg nog altijd actief is en alles ziet.
quote:
Ja, wel pas twee uur later. Maar het is een begin.quote:Op vrijdag 5 december 2025 17:22 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je neemt je nieuwe taak meteen al heel serieus.
[..]
[..]
Nou hij was anders twee uur te laat!quote:Op vrijdag 5 december 2025 17:22 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je neemt je nieuwe taak meteen al heel serieus.
[..]
[..]
Hoe laat begint de daadwerkelijke loting? Want ik zit niet echt te wachten op die preshow.quote:Op vrijdag 5 december 2025 17:37 schreef Redefine het volgende:
Zo om zes uur de loting voor het WK voetbal. Afwachten hoe extreem se Trump verering zal zijnEn of ze dan de FIFA peace prize aan hem gaan uitreiken
Het was vast wel ergens 2 uur toen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 17:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nou hij was anders twee uur te laat!
Dat denk ik toch allemaal niet. Trump komt immers nogal corrupt over en het lijkt me niet dat zo'n transparante organisatie als FIFA zich ooit met zo iemand zou willen associëren.quote:Op vrijdag 5 december 2025 17:37 schreef Redefine het volgende:
Zo om zes uur de loting voor het WK voetbal. Afwachten hoe extreem se Trump verering zal zijnEn of ze dan de FIFA peace prize aan hem gaan uitreiken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Geen idee.quote:Op vrijdag 5 december 2025 17:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoe laat begint de daadwerkelijke loting? Want ik zit niet echt te wachten op die preshow.
quote:Op vrijdag 5 december 2025 17:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat denk ik toch allemaal niet. Trump komt immers nogal corrupt over en het lijkt me niet dat zo'n transparante organisatie als FIFA zich ooit met zo iemand zou willen associëren.
Nu je het zegt zullen ze dat inderdaad niet doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Rond 19.00 volgens de commentator.quote:Op vrijdag 5 december 2025 17:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoe laat begint de daadwerkelijke loting? Want ik zit niet echt te wachten op die preshow.
Ow, dan kan ik nog even The Bold and The Beautiful kijken. Top.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Rond 19.00 volgens de commentator.
Bij de loting is nu The Bald an ld the Corruptionfull.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:12 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ow, dan kan ik nog even The Bold and The Beautiful kijken. Top.
Dit wordt denk ik de meest cringe show sinds tijdenquote:
Ja, ik hoorde het ook net.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Rond 19.00 volgens de commentator.
Dat was mooi ja. En dat die daarna nog roept 'I can't hear you' als een ware volksmenner.quote:
It was the most cringy show ever.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dit wordt denk ik de meest cringe show sinds tijden
Niet alleen het mooiste toernooi ooit, maar het mooiste sportevenement (negeert die even de Zomerspelen). En volgens Gianni zelfs het allermooiste ooit wat we gaan zien.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het wordt het beste toernooi ooit.
Ja, hierna wordt het dus sowieso minder.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Niet alleen het mooiste toernooi ooit, maar het mooiste sportevenement (negeert die even de Zomerspelen). En volgens Gianni zelfs het allermooiste ooit wat we gaan zien.
Zullen de spelers ook leuk vinden.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:20 schreef egeltje1985 het volgende:
Rust langer dan een kwartier voor wat muziek. Jeez.
Nou, lekker, afkoelen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zullen de spelers ook leuk vinden.
Dat wordt echt een flopshow.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:20 schreef egeltje1985 het volgende:
Rust langer dan een kwartier voor wat muziek. Jeez.
Nou daar komt ie hoor.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:19 schreef egeltje1985 het volgende:
Nou, kom maar op met die vredesprijs dan.
Ga dan gewoon nog een keer zodat we nu wel live mee kunnen kijkenquote:Op vrijdag 5 december 2025 14:19 schreef Guanabana het volgende:
We waren net te zien bij de Top 2000 stembus in AmersfoortMaar je kan de stream niet terugkijken voor zover ik zie.
Ja dit viel mij ook op, dat het enorm onderschat is hoe vaak ik naar bepaalde liedjes heb geluisterd.quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het lijkt er niet op bij mij, ik had daar van de week ook al iets over gepost. Algoritme is kapoet.
En dan heb ik het niet over mijn luisterleeftijd van 76maar meer over mijn top 5 en dat er liedjes zijn waarvan ik wéét dat ik ze vaker heb geluisterd, maar die ik dan volgens Spotify maar 2 keer heb geluisterd.
Ik had ook belangrijkere prioriteiten inderdaadquote:Op vrijdag 5 december 2025 18:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zie dat wij beiden van NPO3 komen.
Volgend jaar. In 2027 Matthijs van Nieuwkerk.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:29 schreef Fred_B het volgende:
Jammer voor Martin Green dat hij naast deze vredesprijs grijpt.
Ja, past wel.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:31 schreef egeltje1985 het volgende:
Een wereldbol gedragen door afgehakte handen. Mooi.
Die gaan ze volgend jaar echt niet meer uitreiken.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Degene die hem volgend jaar gaat winnen, zou hem dan sowieso moeten weigeren.
Ook gewoon erboven vermoed ik.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:31 schreef Strani het volgende:
Ik zeg het niet snel maar Infantino zit Trump flink te bevredigen onder de bureautafel van het Oval Office.
Ze zeiden annual, dus jaarlijks.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:31 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Die gaan ze volgend jaar echt niet meer uitreiken.
Dat die ook nog snel zelf zijn medaille pakt en omdoetquote:Op vrijdag 5 december 2025 18:30 schreef Arizona het volgende:
Het gaat maar door, tranen over mijn wangen
Ja ze zeggen t, maar geloof er niks van. Of weer Trump.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze zeiden annual, dus jaarlijks.
Gewoon jaarlijks aan Trump tot aan zijn dood.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:32 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja ze zeggen t, maar geloof er niks van. Of weer Trump.
Ja, echt he.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:34 schreef Strani het volgende:
Blatter zit thuis met open mond te kijken. In vergelijking hiermee was hij een heilige.
Infantino is anaal ingebracht bij Trump ondertussenquote:Op vrijdag 5 december 2025 18:31 schreef Strani het volgende:
Ik zeg het niet snel maar Infantino zit Trump flink te bevredigen onder de bureautafel van het Oval Office.
Trump heeft van George W Bush een fatsoenlijke president gemaakt. En nu doet Infantino hetzelfde met Blatter.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:34 schreef Strani het volgende:
Blatter zit thuis met open mond te kijken. In vergelijking hiermee was hij een heilige.
Dat soort figuren gaan altijd tot hun 96e door.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:36 schreef Redefine het volgende:
Gianni heeft hiermee wel definitief zijn pensioen veiliggesteld.
Daarom heeft hij dit ook gedaan. Paar miljoenen erbij.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat soort figuren gaan altijd tot hun 96e door.
Lubach had hier wel al een item over gemaaktquote:Op vrijdag 5 december 2025 18:36 schreef Miloutchi het volgende:
Ik dacht even dat ik naar Arjen Lubach of De Speld aan het kijken was. Wtf. Haha.
Is weer eens wat anders dan een atje.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:39 schreef Fred_B het volgende:
Eén van de Zuid-Amerikaanse proleten voor de sfeer.
Nee ook in het Spaans. Net als Roberto Carlos nu.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:41 schreef Redefine het volgende:
Straks Ronald Koeman in het Nederlands.
Ik denk seer seker dat Nederland een kans maakt.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:41 schreef Redefine het volgende:
Straks Ronald Koeman in het Nederlands.
Je bent alleen niet zo snel.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:40 schreef Strani het volgende:
Ik vertaal: Hallo allemaal, leuk dat ik er ben.
¿Is dat zo?quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee dat was het. Spaans is gewoon een wat omslachtige taal.
Volgens de man uit de regio Balencia wel.quote:
Jammer genoeg geen luid applaus nadat die zei dat dit de laatste keer was dat die op het podium kwam.quote:
Paar ballen op de grond gooien waardoor die onderuit gaat.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:47 schreef Strani het volgende:
Oh ik hoop dat Carney Trump zometeen neerhoekt op het podium en dat Sheinbaum 'm dan nog eens in z'n gezicht spuugt.
Dat zit er Dick in.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:49 schreef BillDauterive het volgende:
Ik durf te voorspellen dat Nederland NIET bij Curacao in de poule komt.
Anders moeten ze een Advocaat in de arm nemen.quote:
Wel bij Kroatië.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:49 schreef BillDauterive het volgende:
Ik durf te voorspellen dat Nederland NIET bij Curacao in de poule komt.
Ik denk dat t zelfbruiner is. En dan te veel laagjes.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:50 schreef Fred_B het volgende:
Heeft Trump te lang in een broodrooster gezeten trouwens?
Of het is Jack van Gelder met een pruik.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:51 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik denk dat t zelfbruiner is. En dan te veel laagjes.
Wij vinden zijn hoofd precies een kipnuggetquote:Op vrijdag 5 december 2025 18:50 schreef Fred_B het volgende:
Heeft Trump te lang in een broodrooster gezeten trouwens?
Net zover van het padje af, dus zou kunnen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Of het is Jack van Gelder met een pruik.
#Diepindenachtquote:
Die klassieke fake smile.quote:
Weinig kinderen ook, die terugblikken op hun carrière.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:59 schreef Arizona het volgende:
Mannen zijn wel erg oververtegenwoordigd
Ah, ik dacht dat het over Putin ging en dat ze hem een stom dorp vonden. Mijn Spaans is niet zo goedquote:
Ah, dat misverstand heeft wel vaker tot geopolitieke spanningen geleid!quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:05 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat het over Putin ging en dat ze hem een stom dorp vonden. Mijn Spaans is niet zo goed
Het is nu al afgelopenquote:Op vrijdag 5 december 2025 18:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Ga dan gewoon nog een keer zodat we nu wel live mee kunnen kijken
Het enige dat ik goed kan zeggen in het Spaans is No hablo español.quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:05 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat het over Putin ging en dat ze hem een stom dorp vonden. Mijn Spaans is niet zo goed
Zweden zou hiermee favoriet zijn bij de bookies.quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:04 schreef Fred_B het volgende:
Dit zou de halve finale niet doorkomen. Tenzij Israël het stuurt.
Met "una cerveza" kom je heel ver!quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:07 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het enige dat ik goed kan zeggen in het Spaans is No hablo español.
Maar het is wel handig om meer Spaans te kennen.
Ze doen vandaag een poging om het Guinness record van het aantal interviews bij een loting te verbreken.quote:
Maar dat heeft weinig zin in een teams meeting met je spaanse collega.quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Met "una cerveza" kom je heel ver!
Daarom zijn ze ook zulke grote vrienden.quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Net zo een narcistische klootzak als Trump
Dan moeten cameravrouwen wel oppassen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:12 schreef BillDauterive het volgende:
Trust the process!
Joost Klein referentie.
Jij moet toch weten dat iedereen al hun briljante posts altijd steelt van de mensen hierquote:Op vrijdag 5 december 2025 19:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij zit je posts van Reddit te stelen
"Kevin Hart seems to be getting shorter by the minute."
Die is daarna gaan darten van plezier als die mee uit genomen wordt.quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:15 schreef Fred_B het volgende:
In de tijd dat Rio’s broer Franz de honneurs nog waarnam bij dit soort speciale gelegenheden in Sarajevo ging het sneller.
Ja, dit kan niet goed zijn gegaan tijdens de repetitiesquote:Op vrijdag 5 december 2025 19:16 schreef Strani het volgende:
Hoe kan je in vredesnaam 20 minuten uitlopen met een simpel geheel als dit? Een groot deel is opgenomen en de rest korte interviewtjes.
In Sanremo zit men nu hoofdschuddend naar de TV te kijken.
Geen etherdisciplinequote:Op vrijdag 5 december 2025 19:16 schreef Strani het volgende:
Hoe kan je in vredesnaam 20 minuten uitlopen met een simpel geheel als dit? Een groot deel is opgenomen en de rest korte interviewtjes.
Ik vrees het ergste voor de halftime show tijdens de WK finale zelf.quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:16 schreef Strani het volgende:
Die zou hier als enige wel een award voor iets menselijks doen mogen krijgen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:21 schreef Strani het volgende:
Shaq, eindelijk iets leuks in deze show.
Dank je Strani Reitsma.quote:
Komt die graaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap.quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Goed... oh wat een grap, wat een grap!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |