Paar ballen op de grond gooien waardoor die onderuit gaat.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:47 schreef Strani het volgende:
Oh ik hoop dat Carney Trump zometeen neerhoekt op het podium en dat Sheinbaum 'm dan nog eens in z'n gezicht spuugt.
Dat zit er Dick in.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:49 schreef BillDauterive het volgende:
Ik durf te voorspellen dat Nederland NIET bij Curacao in de poule komt.
Anders moeten ze een Advocaat in de arm nemen.quote:
Wel bij Kroatië.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:49 schreef BillDauterive het volgende:
Ik durf te voorspellen dat Nederland NIET bij Curacao in de poule komt.
Ik denk dat t zelfbruiner is. En dan te veel laagjes.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:50 schreef Fred_B het volgende:
Heeft Trump te lang in een broodrooster gezeten trouwens?
Of het is Jack van Gelder met een pruik.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:51 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik denk dat t zelfbruiner is. En dan te veel laagjes.
Wij vinden zijn hoofd precies een kipnuggetquote:Op vrijdag 5 december 2025 18:50 schreef Fred_B het volgende:
Heeft Trump te lang in een broodrooster gezeten trouwens?
Net zover van het padje af, dus zou kunnen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Of het is Jack van Gelder met een pruik.
#Diepindenachtquote:
Die klassieke fake smile.quote:
Weinig kinderen ook, die terugblikken op hun carrière.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:59 schreef Arizona het volgende:
Mannen zijn wel erg oververtegenwoordigd
Ah, ik dacht dat het over Putin ging en dat ze hem een stom dorp vonden. Mijn Spaans is niet zo goedquote:
Ah, dat misverstand heeft wel vaker tot geopolitieke spanningen geleid!quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:05 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat het over Putin ging en dat ze hem een stom dorp vonden. Mijn Spaans is niet zo goed
Het is nu al afgelopenquote:Op vrijdag 5 december 2025 18:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Ga dan gewoon nog een keer zodat we nu wel live mee kunnen kijken
Het enige dat ik goed kan zeggen in het Spaans is No hablo español.quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:05 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat het over Putin ging en dat ze hem een stom dorp vonden. Mijn Spaans is niet zo goed
Zweden zou hiermee favoriet zijn bij de bookies.quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:04 schreef Fred_B het volgende:
Dit zou de halve finale niet doorkomen. Tenzij Israël het stuurt.
Met "una cerveza" kom je heel ver!quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:07 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het enige dat ik goed kan zeggen in het Spaans is No hablo español.
Maar het is wel handig om meer Spaans te kennen.
Ze doen vandaag een poging om het Guinness record van het aantal interviews bij een loting te verbreken.quote:
Maar dat heeft weinig zin in een teams meeting met je spaanse collega.quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Met "una cerveza" kom je heel ver!
Daarom zijn ze ook zulke grote vrienden.quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Net zo een narcistische klootzak als Trump
Dan moeten cameravrouwen wel oppassen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:12 schreef BillDauterive het volgende:
Trust the process!
Joost Klein referentie.
Jij moet toch weten dat iedereen al hun briljante posts altijd steelt van de mensen hierquote:Op vrijdag 5 december 2025 19:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij zit je posts van Reddit te stelen
"Kevin Hart seems to be getting shorter by the minute."
Die is daarna gaan darten van plezier als die mee uit genomen wordt.quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:15 schreef Fred_B het volgende:
In de tijd dat Rio’s broer Franz de honneurs nog waarnam bij dit soort speciale gelegenheden in Sarajevo ging het sneller.
Ja, dit kan niet goed zijn gegaan tijdens de repetitiesquote:Op vrijdag 5 december 2025 19:16 schreef Strani het volgende:
Hoe kan je in vredesnaam 20 minuten uitlopen met een simpel geheel als dit? Een groot deel is opgenomen en de rest korte interviewtjes.
In Sanremo zit men nu hoofdschuddend naar de TV te kijken.
Geen etherdisciplinequote:Op vrijdag 5 december 2025 19:16 schreef Strani het volgende:
Hoe kan je in vredesnaam 20 minuten uitlopen met een simpel geheel als dit? Een groot deel is opgenomen en de rest korte interviewtjes.
Ik vrees het ergste voor de halftime show tijdens de WK finale zelf.quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:16 schreef Strani het volgende:
Die zou hier als enige wel een award voor iets menselijks doen mogen krijgen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:21 schreef Strani het volgende:
Shaq, eindelijk iets leuks in deze show.
Dank je Strani Reitsma.quote:
Komt die graaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap.quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Goed... oh wat een grap, wat een grap!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |