Dat soort figuren gaan altijd tot hun 96e door.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:36 schreef Redefine het volgende:
Gianni heeft hiermee wel definitief zijn pensioen veiliggesteld.
Daarom heeft hij dit ook gedaan. Paar miljoenen erbij.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat soort figuren gaan altijd tot hun 96e door.
Lubach had hier wel al een item over gemaaktquote:Op vrijdag 5 december 2025 18:36 schreef Miloutchi het volgende:
Ik dacht even dat ik naar Arjen Lubach of De Speld aan het kijken was. Wtf. Haha.
Is weer eens wat anders dan een atje.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:39 schreef Fred_B het volgende:
Eén van de Zuid-Amerikaanse proleten voor de sfeer.
Nee ook in het Spaans. Net als Roberto Carlos nu.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:41 schreef Redefine het volgende:
Straks Ronald Koeman in het Nederlands.
Ik denk seer seker dat Nederland een kans maakt.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:41 schreef Redefine het volgende:
Straks Ronald Koeman in het Nederlands.
Je bent alleen niet zo snel.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:40 schreef Strani het volgende:
Ik vertaal: Hallo allemaal, leuk dat ik er ben.
¿Is dat zo?quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee dat was het. Spaans is gewoon een wat omslachtige taal.
Volgens de man uit de regio Balencia wel.quote:
Jammer genoeg geen luid applaus nadat die zei dat dit de laatste keer was dat die op het podium kwam.quote:
Paar ballen op de grond gooien waardoor die onderuit gaat.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:47 schreef Strani het volgende:
Oh ik hoop dat Carney Trump zometeen neerhoekt op het podium en dat Sheinbaum 'm dan nog eens in z'n gezicht spuugt.
Dat zit er Dick in.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:49 schreef BillDauterive het volgende:
Ik durf te voorspellen dat Nederland NIET bij Curacao in de poule komt.
Anders moeten ze een Advocaat in de arm nemen.quote:
Wel bij Kroatië.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:49 schreef BillDauterive het volgende:
Ik durf te voorspellen dat Nederland NIET bij Curacao in de poule komt.
Ik denk dat t zelfbruiner is. En dan te veel laagjes.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:50 schreef Fred_B het volgende:
Heeft Trump te lang in een broodrooster gezeten trouwens?
Of het is Jack van Gelder met een pruik.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:51 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik denk dat t zelfbruiner is. En dan te veel laagjes.
Wij vinden zijn hoofd precies een kipnuggetquote:Op vrijdag 5 december 2025 18:50 schreef Fred_B het volgende:
Heeft Trump te lang in een broodrooster gezeten trouwens?
Net zover van het padje af, dus zou kunnen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Of het is Jack van Gelder met een pruik.
#Diepindenachtquote:
Die klassieke fake smile.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |