Zullen de spelers ook leuk vinden.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:20 schreef egeltje1985 het volgende:
Rust langer dan een kwartier voor wat muziek. Jeez.
Nou, lekker, afkoelen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zullen de spelers ook leuk vinden.
Dat wordt echt een flopshow.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:20 schreef egeltje1985 het volgende:
Rust langer dan een kwartier voor wat muziek. Jeez.
Nou daar komt ie hoor.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:19 schreef egeltje1985 het volgende:
Nou, kom maar op met die vredesprijs dan.
Ga dan gewoon nog een keer zodat we nu wel live mee kunnen kijkenquote:Op vrijdag 5 december 2025 14:19 schreef Guanabana het volgende:
We waren net te zien bij de Top 2000 stembus in AmersfoortMaar je kan de stream niet terugkijken voor zover ik zie.
Ja dit viel mij ook op, dat het enorm onderschat is hoe vaak ik naar bepaalde liedjes heb geluisterd.quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het lijkt er niet op bij mij, ik had daar van de week ook al iets over gepost. Algoritme is kapoet.
En dan heb ik het niet over mijn luisterleeftijd van 76maar meer over mijn top 5 en dat er liedjes zijn waarvan ik wéét dat ik ze vaker heb geluisterd, maar die ik dan volgens Spotify maar 2 keer heb geluisterd.
Ik had ook belangrijkere prioriteiten inderdaadquote:Op vrijdag 5 december 2025 18:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zie dat wij beiden van NPO3 komen.
Volgend jaar. In 2027 Matthijs van Nieuwkerk.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:29 schreef Fred_B het volgende:
Jammer voor Martin Green dat hij naast deze vredesprijs grijpt.
Ja, past wel.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:31 schreef egeltje1985 het volgende:
Een wereldbol gedragen door afgehakte handen. Mooi.
Die gaan ze volgend jaar echt niet meer uitreiken.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Degene die hem volgend jaar gaat winnen, zou hem dan sowieso moeten weigeren.
Ook gewoon erboven vermoed ik.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:31 schreef Strani het volgende:
Ik zeg het niet snel maar Infantino zit Trump flink te bevredigen onder de bureautafel van het Oval Office.
Ze zeiden annual, dus jaarlijks.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:31 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Die gaan ze volgend jaar echt niet meer uitreiken.
Dat die ook nog snel zelf zijn medaille pakt en omdoetquote:Op vrijdag 5 december 2025 18:30 schreef Arizona het volgende:
Het gaat maar door, tranen over mijn wangen
Ja ze zeggen t, maar geloof er niks van. Of weer Trump.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze zeiden annual, dus jaarlijks.
Gewoon jaarlijks aan Trump tot aan zijn dood.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:32 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja ze zeggen t, maar geloof er niks van. Of weer Trump.
Ja, echt he.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:34 schreef Strani het volgende:
Blatter zit thuis met open mond te kijken. In vergelijking hiermee was hij een heilige.
Infantino is anaal ingebracht bij Trump ondertussenquote:Op vrijdag 5 december 2025 18:31 schreef Strani het volgende:
Ik zeg het niet snel maar Infantino zit Trump flink te bevredigen onder de bureautafel van het Oval Office.
Trump heeft van George W Bush een fatsoenlijke president gemaakt. En nu doet Infantino hetzelfde met Blatter.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:34 schreef Strani het volgende:
Blatter zit thuis met open mond te kijken. In vergelijking hiermee was hij een heilige.
Dat soort figuren gaan altijd tot hun 96e door.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:36 schreef Redefine het volgende:
Gianni heeft hiermee wel definitief zijn pensioen veiliggesteld.
Daarom heeft hij dit ook gedaan. Paar miljoenen erbij.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat soort figuren gaan altijd tot hun 96e door.
Lubach had hier wel al een item over gemaaktquote:Op vrijdag 5 december 2025 18:36 schreef Miloutchi het volgende:
Ik dacht even dat ik naar Arjen Lubach of De Speld aan het kijken was. Wtf. Haha.
Is weer eens wat anders dan een atje.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:39 schreef Fred_B het volgende:
Eén van de Zuid-Amerikaanse proleten voor de sfeer.
Nee ook in het Spaans. Net als Roberto Carlos nu.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:41 schreef Redefine het volgende:
Straks Ronald Koeman in het Nederlands.
Ik denk seer seker dat Nederland een kans maakt.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:41 schreef Redefine het volgende:
Straks Ronald Koeman in het Nederlands.
Je bent alleen niet zo snel.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:40 schreef Strani het volgende:
Ik vertaal: Hallo allemaal, leuk dat ik er ben.
¿Is dat zo?quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee dat was het. Spaans is gewoon een wat omslachtige taal.
Volgens de man uit de regio Balencia wel.quote:
Jammer genoeg geen luid applaus nadat die zei dat dit de laatste keer was dat die op het podium kwam.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |