Wanneer heb jij voor het laatst iemand hier de vloer schoon zien maken?quote:Op vrijdag 5 december 2025 12:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De vloer is toch schoon hier?
Dat wordt altijd 's nachts gedaan.quote:Op vrijdag 5 december 2025 12:18 schreef Meke het volgende:
[..]
Wanneer heb jij voor het laatst iemand hier de vloer schoon zien maken?
Door wie dan?quote:Op vrijdag 5 december 2025 12:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat wordt altijd 's nachts gedaan.
Buiten de Top 2000 om, is het team dat in de nacht het Top 2000 cafe steeds schoonmaakt na wisseling van de bezoekers, hier actief. De laatste week van het jaar wordt het wel tussen het vuil en gebroken glas zitten.quote:
Ah nu snappen we eindelijk dat ESF staat voor Elfen Schoonmaak Forum.quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:07 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ik denk een soort van huis-elfen
Ja, dit.quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:07 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ik denk een soort van huis-elfen
Nee. Bij mij klopte die wel. Maar zag wel dat hier een aantal ook een wat vreemde uitslag kregen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:27 schreef Cyan9 het volgende:
Random vraagje: hebben jullie ook het idee dat je Spotify Wrapped van dit jaar nogal random is? Ik herken me er niet zo goed in.
Het lijkt er niet op bij mij, ik had daar van de week ook al iets over gepost. Algoritme is kapoet.quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:27 schreef Cyan9 het volgende:
Random vraagje: hebben jullie ook het idee dat je Spotify Wrapped van dit jaar nogal random is? Ik herken me er niet zo goed in.
Duidelijk, ben ik dus niet de enige. Heb gelukkig ook een YT Music recap (daar luister ik de meeste muziek) die veel beter klopt.quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het lijkt er niet op bij mij, ik had daar van de week ook al iets over gepost. Algoritme is kapoet.
En dan heb ik het niet over mijn luisterleeftijd van 76maar meer over mijn top 5 en dat er liedjes zijn waarvan ik wéét dat ik ze vaker heb geluisterd, maar die ik dan volgens Spotify maar 2 keer heb geluisterd.
En dat is?quote:Op vrijdag 5 december 2025 15:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kreeg vandaag een Discord checkpoint
Ah ok. Ik gebruik het bijna nooit dus geen idee dat die ook een jaaroverzicht hebbenquote:Op vrijdag 5 december 2025 15:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een jaaroverzicht van Discord.
Ook pas voor het eerst dat ik het zag.quote:Op vrijdag 5 december 2025 16:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah ok. Ik gebruik het bijna nooit dus geen idee dat die ook een jaaroverzicht hebben
Ik ben daar al een tijd niet geweest, dus ik was het niet.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:04 schreef Redefine het volgende:
Ik zie dat iemand weer het hek van NWS open heeft laten staan waardoor de Israël fanatici het ESF nieuwtjes topic zijn binnen gewandeld.
Jij bent te gezond van geest om dat te kunnen doen, dus dat was al duidelijkquote:Op vrijdag 5 december 2025 16:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ben daar al een tijd niet geweest, dus ik was het niet.
Je neemt je nieuwe taak meteen al heel serieus.quote:
quote:Op donderdag 4 december 2025 22:08 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Gewoon om 2 uur nachts iets random plaatsen. Zodat iedereen weet dat de nachtploeg nog altijd actief is en alles ziet.
quote:
Ja, wel pas twee uur later. Maar het is een begin.quote:Op vrijdag 5 december 2025 17:22 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je neemt je nieuwe taak meteen al heel serieus.
[..]
[..]
Nou hij was anders twee uur te laat!quote:Op vrijdag 5 december 2025 17:22 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je neemt je nieuwe taak meteen al heel serieus.
[..]
[..]
Hoe laat begint de daadwerkelijke loting? Want ik zit niet echt te wachten op die preshow.quote:Op vrijdag 5 december 2025 17:37 schreef Redefine het volgende:
Zo om zes uur de loting voor het WK voetbal. Afwachten hoe extreem se Trump verering zal zijnEn of ze dan de FIFA peace prize aan hem gaan uitreiken
Het was vast wel ergens 2 uur toen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 17:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nou hij was anders twee uur te laat!
Dat denk ik toch allemaal niet. Trump komt immers nogal corrupt over en het lijkt me niet dat zo'n transparante organisatie als FIFA zich ooit met zo iemand zou willen associëren.quote:Op vrijdag 5 december 2025 17:37 schreef Redefine het volgende:
Zo om zes uur de loting voor het WK voetbal. Afwachten hoe extreem se Trump verering zal zijnEn of ze dan de FIFA peace prize aan hem gaan uitreiken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Geen idee.quote:Op vrijdag 5 december 2025 17:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoe laat begint de daadwerkelijke loting? Want ik zit niet echt te wachten op die preshow.
quote:Op vrijdag 5 december 2025 17:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat denk ik toch allemaal niet. Trump komt immers nogal corrupt over en het lijkt me niet dat zo'n transparante organisatie als FIFA zich ooit met zo iemand zou willen associëren.
Nu je het zegt zullen ze dat inderdaad niet doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Rond 19.00 volgens de commentator.quote:Op vrijdag 5 december 2025 17:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoe laat begint de daadwerkelijke loting? Want ik zit niet echt te wachten op die preshow.
Ow, dan kan ik nog even The Bold and The Beautiful kijken. Top.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Rond 19.00 volgens de commentator.
Bij de loting is nu The Bald an ld the Corruptionfull.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:12 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ow, dan kan ik nog even The Bold and The Beautiful kijken. Top.
Dit wordt denk ik de meest cringe show sinds tijdenquote:
Ja, ik hoorde het ook net.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Rond 19.00 volgens de commentator.
Dat was mooi ja. En dat die daarna nog roept 'I can't hear you' als een ware volksmenner.quote:
It was the most cringy show ever.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dit wordt denk ik de meest cringe show sinds tijden
Niet alleen het mooiste toernooi ooit, maar het mooiste sportevenement (negeert die even de Zomerspelen). En volgens Gianni zelfs het allermooiste ooit wat we gaan zien.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het wordt het beste toernooi ooit.
Ja, hierna wordt het dus sowieso minder.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Niet alleen het mooiste toernooi ooit, maar het mooiste sportevenement (negeert die even de Zomerspelen). En volgens Gianni zelfs het allermooiste ooit wat we gaan zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |