Maar dan te bedenken dat het gewoon een acteur is die een typetje speelt en een script opleest. Goed voorbeeld voor je kinderen ook.quote:Op donderdag 4 december 2025 22:12 schreef Yesse het volgende:
Je zou maar zo’n slechte ouder zijn dat je hoofdpiet met de dood gaat bedreigen. Ik heb medelijden met hun kinderen…
Ik vond het dit jaar weer heel vermakelijk. En de pakjes zijn terecht dus alles kwam goed
Ik hou mijn kaartje nog even. Ik weet echt nog niet wat ik allemaal ga doen.quote:Op donderdag 4 december 2025 22:08 schreef Meridiaan het volgende:
Ik vind het wel heel sneu voor een EiC organisatie en de vele Nederlandse fanmedia. Zal niet makkelijk zijn genoeg animo te behouden
Ja maar we zijn nu al zo aan @Redefine gewend...quote:Op donderdag 4 december 2025 22:01 schreef Ann-Lynn het volgende:
Gewoon op youtube kijken, zonder zanikcommentaar.
Extravagante strani fanclub.quote:Op donderdag 4 december 2025 20:27 schreef Strani het volgende:
Goed, nudat Nederland nooit meer aan het ESF meedoet is het misschien tijd om dit subforum een nieuwe naam te geven. Iets wat ons allemaal bindt en wat nog steeds relevant is.
Zijn er ideeën? Buiten pakketjes en pretparken?
Ik moest een windje laten.quote:Op donderdag 4 december 2025 14:22 schreef Arizona het volgende:
Er is iets geks met de lucht. Er schijnt een heel fel licht en de lucht is blauw in plaats van grijs
quote:Op donderdag 4 december 2025 23:18 schreef ijs_beer het volgende:
Jullie al braaf de top 2000 stemlijst weer ingevuld?
Dat we geen extreem links hebben weet iedereen met een beetje gezond verstand ja. Maar hier op het forum zijn er genoeg die dat wel denkenquote:Op donderdag 4 december 2025 21:52 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
We hebben helemaal geen extreemlinks in de Staten-Generaal. Bij SP en Partij voor de Dieren loopt wel wat rond binnen de partij, maar die halen de kieslijsten niet.
Extreemrechts daarentegen is goed vertegenwoordigd.
Daar kun je nooit gewend aan rakenquote:Op donderdag 4 december 2025 23:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar we zijn nu al zo aan @:redefine gewend...
quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2025 04:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ja ja, niet zo ongeduldig jullie twee. Ik was nog bezig.
[ afbeelding ]
Als iedereen nou gewoon zelf leert hoe die machine werkt...
Mensen die koffie drinken zouden inmiddels toch wel mogen weten hoe zo'n machine werktquote:Op vrijdag 5 december 2025 04:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ja ja, niet zo ongeduldig jullie twee. Ik was nog bezig.
[ afbeelding ]
Als iedereen nou gewoon zelf leert hoe die machine werkt...
Als troost heb ik De Nostalgie Top 3000 op staan.quote:
Ja, we zijn ook blij.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:18 schreef bianconeri het volgende:
Wees blij dat Nederland wel een standpunt in durft te nemen.
En die onzin dat het niet politiek moet worden slaat ook nergens op.
Het ESF is het meest politieke festival dat er bestaat.
Anders had Israel (niet Europees) niet eens mee kunnen doen.
Je preekt hier voor het verkeerde publiek. Hier staat (bijna) iedereen achter de keuze van AvroTros en hekelt de manier waarop de EBU alles er door heeft gedrukt.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:18 schreef bianconeri het volgende:
Wees blij dat Nederland wel een standpunt in durft te nemen.
En die onzin dat het niet politiek moet worden slaat ook nergens op.
Het ESF is het meest politieke festival dat er bestaat.
Anders had Israel (niet Europees) niet eens mee kunnen doen.
Oeh lekker.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:43 schreef NailQueen het volgende:
Hey er liggen hier pepernoten! De pieten zijn geweest!
De vloer is toch schoon hier?quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:56 schreef Strani het volgende:
Dit is echt héél erg onhygiënisch @:nailqueen - in een schaaltje was beter geweest.
Huh wat? Wat heb ik gedaan?quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:56 schreef Strani het volgende:
Dit is echt héél erg onhygiënisch @:nailqueen - in een schaaltje was beter geweest.
Wanneer heb jij voor het laatst iemand hier de vloer schoon zien maken?quote:Op vrijdag 5 december 2025 12:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De vloer is toch schoon hier?
Dat wordt altijd 's nachts gedaan.quote:Op vrijdag 5 december 2025 12:18 schreef Meke het volgende:
[..]
Wanneer heb jij voor het laatst iemand hier de vloer schoon zien maken?
Door wie dan?quote:Op vrijdag 5 december 2025 12:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat wordt altijd 's nachts gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |