Wat moet ik?quote:Op donderdag 4 december 2025 20:33 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Tja dan moet @:Luctor.et.Emergo het maar overnemen
De NOS zendt het gewoon uit toch? Misschien wel met commentaar van Frank Snoeks ofzoquote:Op donderdag 4 december 2025 21:54 schreef Strani het volgende:
Jullie praten nu allemaal over een andere editie terugkijken maar je maakt mij niet wijs dat jullie niet gewoon als een ramptoerist allemaal richting de Belg zappen in mei.
Uiteraard, in 2000 zapte ik ook naar de Belg toen de uitzending gestaakt werd.quote:Op donderdag 4 december 2025 21:54 schreef Strani het volgende:
Jullie praten nu allemaal over een andere editie terugkijken maar je maakt mij niet wijs dat jullie niet gewoon als een ramptoerist allemaal richting de Belg zappen in mei.
Gewoon om 2 uur nachts iets random plaatsen. Zodat iedereen weet dat de nachtploeg nog altijd actief is en alles ziet.quote:
Ach dat deed ik altijd alquote:Op donderdag 4 december 2025 21:54 schreef Strani het volgende:
Nee, dat gaat komend jaar een editie worden om hooguit mee uit de kosten te komen. Voor dat soort oprechte liefhebbers is het bijzonder sneu.quote:Op donderdag 4 december 2025 22:08 schreef Meridiaan het volgende:
Ik vind het wel heel sneu voor een EiC organisatie en de vele Nederlandse fanmedia. Zal niet makkelijk zijn genoeg animo te behouden
Ik heb tickets voor EiC, waren ook wel pittig in prijs 81 euro volgens mij. Maar ik ga gewoon, nouja hoop wel dat er wat mensen hier ook gaan. Helemaal alleen is wel een domper.quote:Op donderdag 4 december 2025 22:08 schreef Meridiaan het volgende:
Ik vind het wel heel sneu voor een EiC organisatie en de vele Nederlandse fanmedia. Zal niet makkelijk zijn genoeg animo te behouden
Oh, is dat alles.quote:Op donderdag 4 december 2025 22:08 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Gewoon om 2 uur nachts iets random plaatsen. Zodat iedereen weet dat de nachtploeg nog altijd actief is en alles ziet.
Ja,ik hoorde het ook net. Echt hoor.quote:Op donderdag 4 december 2025 22:12 schreef Yesse het volgende:
Je zou maar zo’n slechte ouder zijn dat je hoofdpiet met de dood gaat bedreigen. Ik heb medelijden met hun kinderen…
Ik vond het dit jaar weer heel vermakelijk. En de pakjes zijn terecht dus alles kwam goed
Dat soort mensen zijn van een ongekende treurigheid.quote:Op donderdag 4 december 2025 22:12 schreef Yesse het volgende:
Je zou maar zo’n slechte ouder zijn dat je hoofdpiet met de dood gaat bedreigen. Ik heb medelijden met hun kinderen…
Ik vond het dit jaar weer heel vermakelijk. En de pakjes zijn terecht dus alles kwam goed
Pietje Paniek was wel het hoogtepunt van deze editie.quote:Op donderdag 4 december 2025 22:12 schreef Yesse het volgende:
echt hoe treurig kan je zijn.quote:Op donderdag 4 december 2025 22:12 schreef Yesse het volgende:
het zou wel eens verfrissend zijn als het eens niet goed kwamquote:Ik vond het dit jaar weer heel vermakelijk. En de pakjes zijn terecht dus alles kwam goed
Heel treurig. Dat zijn vast dezelfde types die een aantal jaar geleden die schrijver van het kinderboekenweekgeschenk hebben bedreigd.quote:Op donderdag 4 december 2025 22:12 schreef Yesse het volgende:
Maar dan te bedenken dat het gewoon een acteur is die een typetje speelt en een script opleest. Goed voorbeeld voor je kinderen ook.quote:Op donderdag 4 december 2025 22:12 schreef Yesse het volgende:
Ik hou mijn kaartje nog even. Ik weet echt nog niet wat ik allemaal ga doen.quote:Op donderdag 4 december 2025 22:08 schreef Meridiaan het volgende:
Ja maar we zijn nu al zo aan @Redefine gewend...quote:Op donderdag 4 december 2025 22:01 schreef Ann-Lynn het volgende:
Gewoon op youtube kijken, zonder zanikcommentaar.
Extravagante strani fanclub.quote:Op donderdag 4 december 2025 20:27 schreef Strani het volgende:
Goed, nudat Nederland nooit meer aan het ESF meedoet is het misschien tijd om dit subforum een nieuwe naam te geven. Iets wat ons allemaal bindt en wat nog steeds relevant is.
Zijn er ideeën? Buiten pakketjes en pretparken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |