Weinig kinderen ook, die terugblikken op hun carrière.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:59 schreef Arizona het volgende:
Mannen zijn wel erg oververtegenwoordigd
Ah, ik dacht dat het over Putin ging en dat ze hem een stom dorp vonden. Mijn Spaans is niet zo goedquote:
Ah, dat misverstand heeft wel vaker tot geopolitieke spanningen geleid!quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:05 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat het over Putin ging en dat ze hem een stom dorp vonden. Mijn Spaans is niet zo goed
Het is nu al afgelopenquote:Op vrijdag 5 december 2025 18:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Ga dan gewoon nog een keer zodat we nu wel live mee kunnen kijken
Het enige dat ik goed kan zeggen in het Spaans is No hablo español.quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:05 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat het over Putin ging en dat ze hem een stom dorp vonden. Mijn Spaans is niet zo goed
Zweden zou hiermee favoriet zijn bij de bookies.quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:04 schreef Fred_B het volgende:
Dit zou de halve finale niet doorkomen. Tenzij Israël het stuurt.
Met "una cerveza" kom je heel ver!quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:07 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het enige dat ik goed kan zeggen in het Spaans is No hablo español.
Maar het is wel handig om meer Spaans te kennen.
Ze doen vandaag een poging om het Guinness record van het aantal interviews bij een loting te verbreken.quote:
Maar dat heeft weinig zin in een teams meeting met je spaanse collega.quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Met "una cerveza" kom je heel ver!
Daarom zijn ze ook zulke grote vrienden.quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Net zo een narcistische klootzak als Trump
Dan moeten cameravrouwen wel oppassen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:12 schreef BillDauterive het volgende:
Trust the process!
Joost Klein referentie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |