Tina Turner met The Best.quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Een liedje over hoe goed en knap hij is zou niet misstaan!
Dat vind ik bij deze show wel heel erg een overstatement.quote:
450 landenquote:
Dat wordt de wekker zetten.quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:36 schreef Redefine het volgende:
Mexico - Zuid Korea als potentiële openingswedstrijd.
Oh wacht keek even verkeerd.quote:
Klopt. Al wint Nederland bijna altijd wel de wedstrijden van ploegen die op papier minder zijn.quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:39 schreef Fred_B het volgende:
Japan, niet slecht, maar ook niet te onderschatten
Ik lees dat als zij tweede worden in de groep en wij eerste, dat Nederland dan tegen Marokko moet in de volgende ronde?quote:
Dat zei de commentator inderdaad.quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik lees dat als zij tweede worden in de groep en wij eerste, dat Nederland dan tegen Marokko moet in de volgende ronde?
Nou ja. De poule overleef je bijna altijd wel met ook de beste nummers drie door. Maar nu juist ongunstig met de tweede ronde.quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:40 schreef Strani het volgende:
Geen enkel land in deze pot is slecht maar vergeleken met Marokko of Colombia mogen we echt niet klagen.
Altijd wat te klagen hè, jijquote:Op vrijdag 5 december 2025 19:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja. De poule overleef je bijna altijd wel met ook de beste nummers drie door. Maar nu juist ongunstig met de tweede ronde.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |