Nee, op Ii in plaats van Ikquote:Op vrijdag 5 december 2025 20:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Doel je op 'hen'? Dat is géén spelfout
Nee, dat is weer mijn gebrek aan typvaardigheid op mijn mobielquote:
Geeft niks joh! Ik verbeter mijn posts ook nog 1000x naderhand. Kan niet typenquote:Op vrijdag 5 december 2025 20:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, dat is weer mijn gebrek aan typvaardigheid op mijn mobiel
Autocorrect dingen zijn nog wel toegestaan ?quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:57 schreef Cyan9 het volgende:
Spel- en typfouten niet langer toegestaan in deze SC!
Det zul hullie lere.
Hen is inderdaad goed.quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Doel je op 'hen'? Dat is géén spelfout
quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:40 schreef BillDauterive het volgende:
Jullie zitten ook allemaal in mijn hart
Ik ben bangquote:Op vrijdag 5 december 2025 20:57 schreef Cyan9 het volgende:
Det zul hullie lere.
quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
En ik blijf hier i.i.g. af en toe meelezen. Jullie zijn zó grappig!![]()
Angst is een slechte Raatgeverquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Njet. Keiharde lijn dit dat.quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:00 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Autocorrect dingen zijn nog wel toegestaan ?
Dan moet je dus zelf al weg met die Russische foutquote:
Als een ware dictator gelden de regels natuurlijk niet voor mij.quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan moet je dus zelf al weg met die Russische fout
Verdomme @Fred_B , wéér met lege handenquote:Op vrijdag 5 december 2025 20:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
En toch gaat de "Beste grappenmaker ter wereld' prijs niet naar @:Fred_B of @:Strani, maar naar Donald Trump
Die wordt al elf jaar genegeerd. Misschien tijd voor een oeuvre prijs.quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Verdomme @:Fred_B , wéér met lege handen
Mensen, blijf uit de buurt van ramen als je een fout hebt gemaakt of @Cyan9 irriteert.quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:30 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Als een ware dictator gelden de regels natuurlijk niet voor mij.
Zelfs Bassie lukte het met Dos Calvadosquote:Op vrijdag 5 december 2025 19:07 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het enige dat ik goed kan zeggen in het Spaans is No hablo español.
Maar het is wel handig om meer Spaans te kennen.
Geen vauten meer? Dat is wel heel streng, ik vint daar best wat van.quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:57 schreef Cyan9 het volgende:
Det zul hullie lere.
Heeft hij nog iets tegen je gezegd?quote:Op vrijdag 5 december 2025 23:49 schreef NailQueen het volgende:
Douwe Bob was mooi. Hij is een geboren muzikant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |