Gewoon vaker meeposten, dan heb je op een gegeven moment ook geen hoge pet meer op Redefine!quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar goed, laat maar. Dit gaat helemaal de verkeerde kant op![]()
In mijn favo SC. Die me ah lachen maakt als ik dat nodig heb![]()
Ik blijf wel stilletjes meelezen..
quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:22 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Gewoon vaker meeposten, dan heb je op een gegeven moment ook geen hoge pet meer op Redefine!
En dat terwijl jij niet eens meer binnen kunt zitten door de hoogte van jouw pettenquote:Op vrijdag 5 december 2025 20:22 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Gewoon vaker meeposten, dan heb je op een gegeven moment ook geen hoge pet meer op Redefine!
Wat Billie zegt! Altijd welkom om gezellig mee te postenquote:
quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat Billie zegt! Altijd welkom om gezellig mee te posten
Iquote:Op vrijdag 5 december 2025 20:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
En dat terwijl jij niet eens meer binnen kunt zitten door de hoogte van jouw petten
Dat heeft iedereen die Billie ontmoet.quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
I@:BillDauterive sinds de 1e ontmoeting!
![]()
Ii heb @BillDauterive nog nooit ontmoet en ikquote:Op vrijdag 5 december 2025 20:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
I@:BillDauterive sinds de 1e ontmoeting!
![]()
Doettie goed!quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat heeft iedereen die Billie ontmoet.
quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ii heb @:BillDauterive nog nooit ontmoet en ikhen ook
Ik kom wel vaker onverwachts een FOK!ker op het station tegenquote:Op vrijdag 5 december 2025 20:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Ik een paar keer inmiddels. Ook onverwachts op stations
En toch gaat de "Beste grappenmaker ter wereld' prijs niet naar @Fred_B of @Strani, maar naar Donald Trumpquote:Op vrijdag 5 december 2025 20:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
En ik blijf hier i.i.g. af en toe meelezen. Jullie zijn zó grappig!![]()
Ik alleen jouquote:Op vrijdag 5 december 2025 20:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik kom wel vaker onverwachts een FOK!ker op het station tegen
Maakte je nu express een spelfout ?quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ii heb @:BillDauterive nog nooit ontmoet en ikhen ook
Wel gevaarlijk zo'n groot hartquote:Op vrijdag 5 december 2025 20:40 schreef BillDauterive het volgende:
Jullie zitten ook allemaal in mijn hart
Die is niet grappigquote:Op vrijdag 5 december 2025 20:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
En toch gaat de "Beste grappenmaker ter wereld' prijs niet naar @:Fred_B of @:Strani, maar naar Donald Trump
Doel je op 'hen'? Dat is géén spelfoutquote:Op vrijdag 5 december 2025 20:40 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Maakte je nu express een spelfout ?
Maar ik ben het helemaal met je eens.
Hij is ook een van de minst vredestichtende mensen op aarde toch krijgt die de FIFA peace prize.quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die is niet grappig
Due is (in mijn ogen i.i.g.) walgelijk
Jawel. Dat moet hullie zijn.quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Doel je op 'hen'? Dat is géén spelfout
Ja, eensquote:Op vrijdag 5 december 2025 20:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hij is ook een van de minst vredestichtende mensen op aarde toch krijgt die de FIFA peace prize.
Owhquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |