Zoals het hoort.quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:50 schreef Fred_B het volgende:
De Schotten gewoon weer naar huis na de groep
Affiche om je vingers bij af te likkenquote:Op vrijdag 5 december 2025 19:36 schreef Redefine het volgende:
Mexico - Zuid Korea als potentiële openingswedstrijd.
Het is nog grootser geworden met Mexico - Zuid Afrika.quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:52 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Affiche om je vingers bij af te likken
quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is nog grootser geworden met Mexico - Zuid Afrika.
Vanaf poule I heb je de fatsoenlijke poules (nog wel afhankelijk van de nummer vier.quote:
Dus jij hebt liever allemaal kinderen huilend alleen thuis zonder hun ouders omdat jij Zweedse balletjes wiltquote:Op vrijdag 5 december 2025 19:54 schreef Meridiaan het volgende:
Ik vanavond naar de IKEA. Sloot ie om 18u vanwege Sinterklaas.
Geen Zweedse balletjes voor mij
quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:54 schreef Meridiaan het volgende:
Wat zondequote:Op vrijdag 5 december 2025 19:54 schreef Meridiaan het volgende:
De makkelijkste ploegen worden nog even opgewarmd in de magnetron.quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:55 schreef BillDauterive het volgende:
VS en Mexico krijgen nog een Europese tegenstander.
OW! Nu wil ik ook graag dat Meridiaan Zweedse balletjes krijgt.quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Dus jij hebt liever allemaal kinderen huilend alleen thuis zonder hun ouders omdat jij Zweedse balletjes wilt
Wordt wachten totdat de playoffs zijn geweest of Zweden erbij is.quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
OW! Nu wil ik ook graag dat Meridiaan Zweedse balletjes krijgt.
quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Poule B is ook wel een lollerpoule.
quote:
Tegen Schotland hebben ze wel kans.quote:
Als dat mij Zweedse balletjes oplevert, zéker welquote:Op vrijdag 5 december 2025 19:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Dus jij hebt liever allemaal kinderen huilend alleen thuis zonder hun ouders omdat jij Zweedse balletjes wilt
Je had het goed.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:49 schreef BillDauterive het volgende:
Ik durf te voorspellen dat Nederland NIET bij Curacao in de poule komt.
Een soort aaaii dus.quote:
Echt he, en het wordt er niet duidelijk opquote:Op vrijdag 5 december 2025 20:02 schreef Redefine het volgende:
Waarom zou je per groep loten als je hier toch alles door moet schuiven naar een willekeurige poule
De hand van Messiquote:Op vrijdag 5 december 2025 20:04 schreef Redefine het volgende:
De poule van Argentinië is ook wel heel zwak.
Echt he. Altijd een lollerpoule voor België.quote:
Die hebben inderdaad nog nooit zwaar geloot.quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Echt he. Altijd een lollerpoule voor België.
quote:De loting is verricht en Nederland kent de tegenstanders! Als ze eerste of tweede worden in de groep, treffen ze mogelijk Brazilië of Marokko. Dat wordt een pittige wedstrijd voor de formatie van Ronald Koeman.
Je weet dat de voorbeschouwing van het WK begonnen is als de Nederlandse media het al hebben over de tegenstander in de tweede ronde.quote:
Zij?!quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zij de commentator inderdaad.
Niet teveel oranjemeuk inslaan dus, het is snel weer voorbijquote:
Ach het is Belgie, dat is al genoeg handicap op zichquote:Op vrijdag 5 december 2025 20:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Echt he. Altijd een lollerpoule voor België.
Ben je nou zo van de leg door een typefoutquote:
Trump heeft straks voldoende oranje meuk in zijn gezicht voor ons allemaal.quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Niet teveel oranjemeuk inslaan dus, het is snel weer voorbij
quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ben je nou zo van de leg door een typefout
Je verwacht geen typefout van iemand?quote:
Dit is geen typefoutquote:Op vrijdag 5 december 2025 20:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je verwacht geen typefout van iemand?
Als jij serieus denkt dat ik 'zij' bewust gebruik voor iemand die wat zegt dan zou ik even een afspraak maken met de psychiaterquote:
Nee, dat denk ik zeker niet.quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als jij serieus denkt dat ik 'zij' bewust gebruik voor iemand die wat zegt dan zou ik even een afspraak maken met de psychiater
quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar goed, laat maar. Dit gaat helemaal de verkeerde kant op![]()
In mijn favo SC. Die me ah lachen maakt als ik dat nodig heb![]()
Ik blijf wel stilletjes meelezen..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |