Een ijsbeerquote:Op zaterdag 6 december 2025 21:33 schreef Yesse het volgende:
[..]
Voordat je verdwijnt in de lijstjes. Wat voor?
Dat was niet Sinterklaas?quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Edwin Rutten bij Even tot hier.
Hoor je vaak op bijv. Qmusic. Ik ken haar wel maar ik vind haar niet bijzonderquote:Op zaterdag 6 december 2025 22:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Sera?
Ik ben vast te oud om haar te kennen.
Ik ook. Of ja, ik mis niks van Douwe Bob.quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:24 schreef NailQueen het volgende:
Dat Douwe Bob kritiek had op het sinterklaasjournaal had ik even gemist
Gisteren werd er ook geen woord over gesprokenquote:Op zaterdag 6 december 2025 22:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ook. Of ja, ik mis niks van Douwe Bob.
wat had die nu weer dan? helemaal gemistquote:Op zaterdag 6 december 2025 22:24 schreef NailQueen het volgende:
Dat Douwe Bob kritiek had op het sinterklaasjournaal had ik even gemist
Hetzelfde als waar een deel van de rest van Nederland zo boos over was, dat verhaal over ouders die pakjes zelf kopen en zo.quote:Op zaterdag 6 december 2025 23:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat had die nu weer dan? helemaal gemist
man man man, daar zat mevr Koen ook over te miepen.quote:Op zaterdag 6 december 2025 23:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hetzelfde als waar een deel van de rest van Nederland zo boos over was, dat verhaal over ouders die pakjes zelf kopen en zo.
Ik weet niet wat er verder is gezegd, ik kijk het niet. Ik las laatst toevallig in het nieuws dat hier ophef over was.quote:Op zaterdag 6 december 2025 23:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
man man man, daar zat mevr Koen ook over te miepen.
Er werd in het Sintjournaal daarna toch gezegd dat dat fake news was oid?
ik zapte toevallig gisteren langs het de samenvattingquote:Op zaterdag 6 december 2025 23:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er verder is gezegd, ik kijk het niet. Ik las laatst toevallig in het nieuws dat hier ophef over was.
En daarbij hebben de kinderen er zelf geen last van.quote:Op zaterdag 6 december 2025 23:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
man man man, daar zat mevr Koen ook over te miepen.
Er werd in het Sintjournaal daarna toch gezegd dat dat fake news was oid?
dit dus, het zoveelste geneuzel in de marge op sinterklaas gebiedquote:Op zondag 7 december 2025 00:34 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En daarbij hebben de kinderen er zelf geen last van.
En over die bedreigingen. Dat doet men aan een acteur die een fucking script opleestquote:Op zondag 7 december 2025 00:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dit dus, het zoveelste geneuzel in de marge op sinterklaas gebied
bedreigingen in welke vorm dan ook is sowieso het meest kansloze dat er bestaatquote:Op zondag 7 december 2025 00:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En over die bedreigingen. Dat doet men aan een acteur die een fucking script opleest
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |