Dat moet ook wel want jouw land Spanje wordt weer eens bevoordeeldquote:
Portugal - Colombia ook wel.quote:
Egypte, Algerije, Tunesië en Ivoorkust zijn niet heel veel slechter dan Japan.quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:45 schreef Fred_B het volgende:
Noorwegen of iemand die er geen reet van kan dus.
Dat wordt genietenquote:Op vrijdag 5 december 2025 19:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mexico - Zuid-Afrika de openingswedstrijd.
Toetertjes! Oh..wachtquote:
Zwitserland met afstand de beste ploeg daar.quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Poule B is ook wel een lollerpoule.
Vaker dan dat ze een vierde wedstrijd hebben?quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:47 schreef Strani het volgende:
Zuid-Afrika krijgt ook áltijd de openingswedstrijd hè
Edit: Oh ja Mexico ook.
Ik acht Paraguay en Australië wel hoger in dan de VS.quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:48 schreef Redefine het volgende:
De VS ook op weg naar een lollerpoule.
Italië kan er nog bij!quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Poule B is ook wel een lollerpoule.
Niet per se hoor.quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik acht Paraguay en Australië wel hoger in dan de VS.
Zoals het hoort.quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:50 schreef Fred_B het volgende:
De Schotten gewoon weer naar huis na de groep
Affiche om je vingers bij af te likkenquote:Op vrijdag 5 december 2025 19:36 schreef Redefine het volgende:
Mexico - Zuid Korea als potentiële openingswedstrijd.
Het is nog grootser geworden met Mexico - Zuid Afrika.quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:52 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Affiche om je vingers bij af te likken
quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is nog grootser geworden met Mexico - Zuid Afrika.
Vanaf poule I heb je de fatsoenlijke poules (nog wel afhankelijk van de nummer vier.quote:
Dus jij hebt liever allemaal kinderen huilend alleen thuis zonder hun ouders omdat jij Zweedse balletjes wiltquote:Op vrijdag 5 december 2025 19:54 schreef Meridiaan het volgende:
Ik vanavond naar de IKEA. Sloot ie om 18u vanwege Sinterklaas.
Geen Zweedse balletjes voor mij
quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:54 schreef Meridiaan het volgende:
Wat zondequote:Op vrijdag 5 december 2025 19:54 schreef Meridiaan het volgende:
De makkelijkste ploegen worden nog even opgewarmd in de magnetron.quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:55 schreef BillDauterive het volgende:
VS en Mexico krijgen nog een Europese tegenstander.
OW! Nu wil ik ook graag dat Meridiaan Zweedse balletjes krijgt.quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Dus jij hebt liever allemaal kinderen huilend alleen thuis zonder hun ouders omdat jij Zweedse balletjes wilt
Wordt wachten totdat de playoffs zijn geweest of Zweden erbij is.quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
OW! Nu wil ik ook graag dat Meridiaan Zweedse balletjes krijgt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |