Ik zit te denken, ik heb nooit een single gekocht. Altijd albums.quote:Op zondag 7 december 2025 20:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het enige singeltje wat ik ooit kocht was Without me van Eminem.
Vaak kocht hele albums.
AH is een beetje matigquote:Op zondag 7 december 2025 20:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb die van de jumbo al 2x keer gezien.
Die van de ah heb ik nog niet gezien.
Ik kijk nu naar die van de kruidvat.
Ik vind Jumbo ook matig. Met Roderick.quote:Op zondag 7 december 2025 20:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
AH is een beetje matig
Bekijk deze YouTube-video
Ja, beetje wazige reclame.quote:Op zondag 7 december 2025 20:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind Jumbo ook matig. Met Roderick.
Straks foto.quote:Op zondag 7 december 2025 20:30 schreef egeltje1985 het volgende:
Zo, de boom staat, lichtjes zitten erin. Nu de ballen nog.
Nee, niet doen, nooit doen. Lekker genieten waar jij van wilt genieten!quote:Op zondag 7 december 2025 20:08 schreef NailQueen het volgende:
Mooi dat ik mijn stem op Engelbewaarder niet hoeft uit te leggen
Et tu Luctor?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik een paar, waaronder Pretty fly for a white guy en Sailor songquote:Op zondag 7 december 2025 20:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zit te denken, ik heb nooit een single gekocht. Altijd albums.
Je komt al steeds meer in de buurt, heel goed.quote:
Die van jou begon al drie uur eerder zie ik.quote:
Toen was het nog nacht.quote:Op maandag 8 december 2025 07:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die van jou begon al drie uur eerder zie ik.
Mijn allereerste gekochte single was Alle Kleuren van K3quote:Op zondag 7 december 2025 20:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zit te denken, ik heb nooit een single gekocht. Altijd albums.
quote:Op maandag 8 december 2025 09:05 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Goedzo Luctor. Je begint het te leren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |