SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
Life is what happens to you while you're busy making other plans
Fijn dat je op de juiste stemt.quote:Op zondag 7 december 2025 18:59 schreef NailQueen het volgende:
Ook even mijn stemlijst ingevuld!
Simon & Garfunkel - The Sound Of Silence
Maar geheid dat die andere hoger staatquote:Op zondag 7 december 2025 19:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Fijn dat je op de juiste stemt.
quote:Op zondag 7 december 2025 19:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar geheid dat die andere hoger staat
Allemaal mensen die de verkeerde aanklikken.quote:
Ik heb hele mooie stemlijstjes langs zien komen. Denk dat het wel mee valt.quote:
Wij hier zijn heel smaakvol. Ik bijvoorbeeld, smaak vast naar een mix van schuimpjes en pepernoten na dit weekendquote:Op zondag 7 december 2025 19:33 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik heb hele mooie stemlijstjes langs zien komen. Denk dat het wel mee valt.
Ja, dat idee had ik al.quote:Op zondag 7 december 2025 19:36 schreef usagi414 het volgende:
En @:Luctor.et.Emergo , als je het nog niet doorhad. De TT is geïnspireerd door jou
*stil*quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
Leuk lijstje, we hebben drie overeenkomsten en nog een paar bijna-overeenkomsten.quote:
Wow is dat nummer al zo oudquote:Op zondag 7 december 2025 19:57 schreef Guanabana het volgende:
In 2004 waren singeltjes al behoorlijk op z'n retour waarschijnlijk, bedenk ik me nu.
Het enige singeltje wat ik ooit kocht was Without me van Eminem.quote:Op zondag 7 december 2025 19:57 schreef Guanabana het volgende:
In 2004 waren singeltjes al behoorlijk op z'n retour waarschijnlijk, bedenk ik me nu.
quote:Op zondag 7 december 2025 19:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
*stil*
*mooi*Jeugdsentiment waar ik nog altijd vrolijk van wordtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb die van de jumbo al 2x keer gezien.quote:Op zondag 7 december 2025 20:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Je wordt op tv alweer doodgegooid met kerst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |