Beterschap nog. Hopelijk ging het tennissen nog een beetje.quote:Op maandag 8 december 2025 18:18 schreef Arizona het volgende:
Goedenavond allen!
Ik ben herstellende van een migraine-aanval, dus ik had mijn meeste energie vandaag nodig voor mijn werk. Dus ik heb hier ook verzaakt.
En dan moet ik straks ook nog tennissen want ik kan geen vervanger vinden en ik ben niet meer ziek alleen nog doodmoe dus niet écht een excuus om niet te gaan.
(Eigenlijk zocht ik natuurlijk een vervanger zodat ik hier het postaantal weer wat op kon krikken en niet omdat ik te uitgeput ben om te tennissen).
uhm..quote:Op maandag 8 december 2025 20:52 schreef Arizona het volgende:
Tennis was pittig maar het ging best ok. Zoals mijn maatjes zeiden: je speelt beter dan dat je eruit ziet!
"Hoe dronken was je toen je dit nummer op je stemlijst zette?"quote:Op maandag 8 december 2025 20:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat voor vragen?
"Wajoo! Ik wist niet dat je van alle markten thuis was?!?"
"Wat goed, ik vind het ook leuk, denk je dat ik er ook voor uit kan komen?"
"Wil je met me trouwen?"
Ik zie er echt vreselijk uit vandaag. Heel wit en met holle ogenquote:
Je speelde dus als een ware Wimbledon kampioene?quote:Op maandag 8 december 2025 20:52 schreef Arizona het volgende:
Tennis was pittig maar het ging best ok. Zoals mijn maatjes zeiden: je speelt beter dan dat je eruit ziet!
oh.quote:Op maandag 8 december 2025 21:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zie er echt vreselijk uit vandaag. Heel wit en met holle ogenDus het is op zich wel een terechte opmerking
Je zei bij het pakken van de tennisbal ook steeds 'my precious'?quote:Op maandag 8 december 2025 21:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zie er echt vreselijk uit vandaag. Heel wit en met holle ogenDus het is op zich wel een terechte opmerking
Klopt ook wel!quote:Op maandag 8 december 2025 21:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zie vooral dit voor me:
[ afbeelding ]
Ah zoiets dus:quote:Op maandag 8 december 2025 21:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Klopt ook wel!![]()
Maar dan dus in de tint: a whiter shade of pale
Dat is bij jou geen baard, maar het aura wat om je heen hangtquote:Op maandag 8 december 2025 21:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb geen baard! Ik ben toch zeker sinterklaas niet!
@:cyan9 grijp in!
0 alcohol vanmiddag toen ik de stemlijst maaktequote:Op maandag 8 december 2025 21:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
"Hoe dronken was je toen je dit nummer op je stemlijst zette?"
Ja, ik geloof dat ze vooral ook boos was omdat ik zei dat de hare een jij-bak was.quote:Op maandag 8 december 2025 20:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gelezen en je had gewoon gelijk. Dat was gewoon een rare manier om iets erbij te slepen. Waarbij jouw reactie ook verre van een jij bak was...
Foei @Redefine, mag niet.quote:Op maandag 8 december 2025 21:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb geen baard! Ik ben toch zeker sinterklaas niet!
@:cyan9 grijp in!
Nou vooruit dan maar, omdat je het zo streng zegt.quote:
Daar gelooft niemand van met "Aké kan er helemaal niks van' op je stemlijstquote:Op maandag 8 december 2025 21:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
0 alcohol vanmiddag toen ik de stemlijst maakte
Ja Luctor!quote:Op maandag 8 december 2025 22:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gaan de kinders weer braaf slapen?
Heel goed van jou.quote:Op maandag 8 december 2025 22:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja Luctor!
Ik lig al braaf onder de wol!
Welterusten!quote:Op maandag 8 december 2025 22:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heel goed van jou.
Ik ben blij om dat te horen.
Oh, dit werkt? Nice.quote:Op maandag 8 december 2025 22:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gaan de kinders weer braaf slapen?
quote:Op dinsdag 9 december 2025 08:03 schreef egeltje1985 het volgende:
Argh, ik ben vandaag mn tasje vergeten met dingen als 'sleutels' en 'pas om mijn kantoor in te komen'. Dus ik kan mn huis niet in om t weer op te halen (vanavond pas) en moet hopen dat ze me het kantoor binnenlaten zonder paspoort of iets.
Balenquote:Op dinsdag 9 december 2025 08:03 schreef egeltje1985 het volgende:
Argh, ik ben vandaag mn tasje vergeten met dingen als 'sleutels' en 'pas om mijn kantoor in te komen'. Dus ik kan mn huis niet in om t weer op te halen (vanavond pas) en moet hopen dat ze me het kantoor binnenlaten zonder paspoort of iets.
Sterktequote:Op dinsdag 9 december 2025 08:35 schreef Arizona het volgende:
Ik heb weer hoofdpijn, nu rechts, daar heb ik zelden hoofdpijn.
En ik zit weer bij de tandarts, voor controle, en het loopt alweer uit.
Nope, mocht er niet in zonder paspoort/rijbewijs. Ondanks collegas die konden vertellen dat ik er heus al 14 jaar werk.quote:
Ah neeeequote:Op dinsdag 9 december 2025 09:55 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nope, mocht er niet in zonder paspoort/rijbewijs. Ondanks collegas die konden vertellen dat ik er heus al 14 jaar werk.Nu weer richting huis en dan ga ik even werken in een cafe totdat mn man de sleutel komt brengen. Had beter in bed kunnen blijven vandaag.
Ticketswap in de gaten houden en je kan op die dag zelf nog wel goedkopere tickets halenquote:Op dinsdag 9 december 2025 10:31 schreef NailQueen het volgende:
Ik zie dat Mumford & Sons naar Groningen komen. Superleuk denk ik gelijk. Blijkt goedkoopste kaartje ¤ 80,- en duurste ¤100,-. Weliswaar voor een groot terrein maar toch
Dat is toch wel vaak dezelfdequote:Op maandag 8 december 2025 19:18 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Makkelijker te onthouden dan welk nummer van McFly @:Meke op haar lijst heeft staan.
Oh hier zou ik echt stikchagrijnig van worden geloof ik. Wat streng ook dat je niet je kantoor binnen magquote:Op dinsdag 9 december 2025 09:55 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nope, mocht er niet in zonder paspoort/rijbewijs. Ondanks collegas die konden vertellen dat ik er heus al 14 jaar werk.Nu weer richting huis en dan ga ik even werken in een cafe totdat mn man de sleutel komt brengen. Had beter in bed kunnen blijven vandaag.
Ik gebruik een wake up light, met telefoon als extraatje als ik echt echt echt wakker moet worden op een stom tijdstipquote:Op maandag 8 december 2025 18:42 schreef Arizona het volgende:
Gebruiken jullie eigenlijk nog een ouderwetse wekker, of heeft jullie telefoon die plek ingenomen?
Als je nu pas wakker wordt, werkt het misschien niet optimaal.quote:Op dinsdag 9 december 2025 12:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik gebruik een wake up light, met telefoon als extraatje als ik echt echt echt wakker moet worden op een stom tijdstip
Jaa ik was er ook even helemaal flabbergasted van. Ook niet dat ze me niet kennen ofzo.quote:Op dinsdag 9 december 2025 11:55 schreef Meke het volgende:
j
[..]
Oh hier zou ik echt stikchagrijnig van worden geloof ik. Wat streng ook dat je niet je kantoor binnen magHier loop je gewoon naar binnen volgens mij, alleen kan ik dan m'n fiets niet in de fietsenstalling zetten
Nee preciesquote:Op dinsdag 9 december 2025 12:07 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Jaa ik was er ook even helemaal flabbergasted van. Ook niet dat ze me niet kennen ofzo.
Ja en overheid, dus het is echt regels zijn regels. Maar ben nu weer net thuis en heb een lekkere lunch gehaald.quote:Op dinsdag 9 december 2025 12:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee precies![]()
Is het een groot kantoor?
Ja, ik snap het dan wel een beetje, maar stom blijft het welquote:Op dinsdag 9 december 2025 12:13 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja en overheid, dus het is echt regels zijn regels. Maar ben nu weer net thuis en heb een lekkere lunch gehaald.
Nog een top zoveel?quote:Op dinsdag 9 december 2025 12:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik geniet weer van de Nostalgie Top 3000.
Radio Nostalgie (Belgische zender)quote:Op dinsdag 9 december 2025 13:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Nog een top zoveel?Welke zender is dit dan?
Sinds een tijdje heb ik nieuw werk en ben ik een stuk voorzichtiger met fok!ken onder werktijdquote:Op dinsdag 9 december 2025 12:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als je nu pas wakker wordt, werkt het misschien niet optimaal.
Slechte stap danquote:Op dinsdag 9 december 2025 14:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Sinds een tijdje heb ik nieuw werk en ben ik een stuk voorzichtiger met fok!ken onder werktijd
Zo erg NSFW zijn we nou ook weer nietquote:Op dinsdag 9 december 2025 14:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Sinds een tijdje heb ik nieuw werk en ben ik een stuk voorzichtiger met fok!ken onder werktijd
Ik fok! op kantoor alleen vanaf mijn mobiel en op 5g . Thuis ook alleen vanaf mijn privé laptop.quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Ach, ik krijg nu wel meer geld en anders was ik werkloos geweestquote:
Nee, maar in principe betalen ze me voor andere dingen hequote:Op dinsdag 9 december 2025 15:07 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zo erg NSFW zijn we nou ook weer niet
Doe ik nu ookquote:Op dinsdag 9 december 2025 15:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik fok! op kantoor alleen vanaf mijn mobiel en op 5g . Thuis ook alleen vanaf mijn privé laptop.
Dat is ook mooi meegenomenquote:Op dinsdag 9 december 2025 15:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Ach, ik krijg nu wel meer geld en anders was ik werkloos geweest
Ik alleen in incognitovenster op werk, en alleen bij thuiswerkenquote:Op dinsdag 9 december 2025 15:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik fok! op kantoor alleen vanaf mijn mobiel en op 5g . Thuis ook alleen vanaf mijn privé laptop.
Ja hoorquote:Op dinsdag 9 december 2025 15:45 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat is ook mooi meegenomen![]()
Hoe bevalt het verder? Is het inhoudelijk ook leuk werk?
En het noorden wordt weer overgeslagenquote:Op dinsdag 9 december 2025 18:07 schreef BillDauterive het volgende:
Ah, de nieuwe dienstregeling is bekend. Dat presenteren ze vaak als iets goeds, maar is weer een verschraling.Op de site van NS staat: Meer vroege en late treinen.
Wat betekent dat voor mij? Geen extra treinen, maar de laatste trein doet er nu wel langer over.
Geen verrassing weer
Luctor! Volgende week gratis snack in Vlissingen!quote:Op dinsdag 9 december 2025 18:07 schreef BillDauterive het volgende:
Ah, de nieuwe dienstregeling is bekend. Dat presenteren ze vaak als iets goeds, maar is weer een verschraling.Op de site van NS staat: Meer vroege en late treinen.
Wat betekent dat voor mij? Geen extra treinen, maar de laatste trein doet er nu wel langer over.
Geen verrassing weer
quote:Om dit te vieren deelt NS op maandag 15 december de perfecte combinatie van lekkernijen uit Zeeland en Brabant uit aan reizigers in Vlissingen: de ‘worstenbolus’.
Ja, ik zag het.quote:Op dinsdag 9 december 2025 18:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Luctor! Volgende week gratis snack in Vlissingen!
[..]
Jij bent de enige van ons die het kan testen! We rekenen op je!quote:Op dinsdag 9 december 2025 18:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kan me alleen niet voorstellen dat zoiets lekker is.
Worstenbroodjes zijn altijd goed!quote:Op dinsdag 9 december 2025 18:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
In principe kan je zelf ook een worst in een bolus steken en kijken hoe het bevalt.quote:Op dinsdag 9 december 2025 18:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Jij bent de enige van ons die het kan testen! We rekenen op je!
Eeeeeeh...quote:Op dinsdag 9 december 2025 18:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
In principe kan je zelf ook een worst in een bolus steken en kijken hoe het bevalt.
En volgens google maps ben je met de trein sneller in Vlissingen dan met de auto.quote:
quote:Op dinsdag 9 december 2025 19:33 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En volgens google maps ben je met de trein sneller in Vlissingen dan met de auto.
Dat zal ook niet vaak gebeuren.
Wat betekent het voor mij? Helemaal niks, bij Deventer houden de verbeteringen opquote:Op dinsdag 9 december 2025 18:07 schreef BillDauterive het volgende:
Geen verrassing weer
Volgens Snackspert is een burger met suikerbrood ook lekker, dus dit zo best eens kunnen werkenquote:Op dinsdag 9 december 2025 18:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |