Oh, dit werkt? Nice.quote:Op maandag 8 december 2025 22:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gaan de kinders weer braaf slapen?
quote:Op dinsdag 9 december 2025 08:03 schreef egeltje1985 het volgende:
Argh, ik ben vandaag mn tasje vergeten met dingen als 'sleutels' en 'pas om mijn kantoor in te komen'. Dus ik kan mn huis niet in om t weer op te halen (vanavond pas) en moet hopen dat ze me het kantoor binnenlaten zonder paspoort of iets.
Balenquote:Op dinsdag 9 december 2025 08:03 schreef egeltje1985 het volgende:
Argh, ik ben vandaag mn tasje vergeten met dingen als 'sleutels' en 'pas om mijn kantoor in te komen'. Dus ik kan mn huis niet in om t weer op te halen (vanavond pas) en moet hopen dat ze me het kantoor binnenlaten zonder paspoort of iets.
Sterktequote:Op dinsdag 9 december 2025 08:35 schreef Arizona het volgende:
Ik heb weer hoofdpijn, nu rechts, daar heb ik zelden hoofdpijn.
En ik zit weer bij de tandarts, voor controle, en het loopt alweer uit.
Nope, mocht er niet in zonder paspoort/rijbewijs. Ondanks collegas die konden vertellen dat ik er heus al 14 jaar werk.quote:
Ah neeeequote:Op dinsdag 9 december 2025 09:55 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nope, mocht er niet in zonder paspoort/rijbewijs. Ondanks collegas die konden vertellen dat ik er heus al 14 jaar werk.Nu weer richting huis en dan ga ik even werken in een cafe totdat mn man de sleutel komt brengen. Had beter in bed kunnen blijven vandaag.
Ticketswap in de gaten houden en je kan op die dag zelf nog wel goedkopere tickets halenquote:Op dinsdag 9 december 2025 10:31 schreef NailQueen het volgende:
Ik zie dat Mumford & Sons naar Groningen komen. Superleuk denk ik gelijk. Blijkt goedkoopste kaartje ¤ 80,- en duurste ¤100,-. Weliswaar voor een groot terrein maar toch
Dat is toch wel vaak dezelfdequote:Op maandag 8 december 2025 19:18 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Makkelijker te onthouden dan welk nummer van McFly @:Meke op haar lijst heeft staan.
Oh hier zou ik echt stikchagrijnig van worden geloof ik. Wat streng ook dat je niet je kantoor binnen magquote:Op dinsdag 9 december 2025 09:55 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nope, mocht er niet in zonder paspoort/rijbewijs. Ondanks collegas die konden vertellen dat ik er heus al 14 jaar werk.Nu weer richting huis en dan ga ik even werken in een cafe totdat mn man de sleutel komt brengen. Had beter in bed kunnen blijven vandaag.
Ik gebruik een wake up light, met telefoon als extraatje als ik echt echt echt wakker moet worden op een stom tijdstipquote:Op maandag 8 december 2025 18:42 schreef Arizona het volgende:
Gebruiken jullie eigenlijk nog een ouderwetse wekker, of heeft jullie telefoon die plek ingenomen?
Als je nu pas wakker wordt, werkt het misschien niet optimaal.quote:Op dinsdag 9 december 2025 12:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik gebruik een wake up light, met telefoon als extraatje als ik echt echt echt wakker moet worden op een stom tijdstip
Jaa ik was er ook even helemaal flabbergasted van. Ook niet dat ze me niet kennen ofzo.quote:Op dinsdag 9 december 2025 11:55 schreef Meke het volgende:
j
[..]
Oh hier zou ik echt stikchagrijnig van worden geloof ik. Wat streng ook dat je niet je kantoor binnen magHier loop je gewoon naar binnen volgens mij, alleen kan ik dan m'n fiets niet in de fietsenstalling zetten
Nee preciesquote:Op dinsdag 9 december 2025 12:07 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Jaa ik was er ook even helemaal flabbergasted van. Ook niet dat ze me niet kennen ofzo.
Ja en overheid, dus het is echt regels zijn regels. Maar ben nu weer net thuis en heb een lekkere lunch gehaald.quote:Op dinsdag 9 december 2025 12:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee precies![]()
Is het een groot kantoor?
Ja, ik snap het dan wel een beetje, maar stom blijft het welquote:Op dinsdag 9 december 2025 12:13 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja en overheid, dus het is echt regels zijn regels. Maar ben nu weer net thuis en heb een lekkere lunch gehaald.
Nog een top zoveel?quote:Op dinsdag 9 december 2025 12:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik geniet weer van de Nostalgie Top 3000.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |