Beterschap nog. Hopelijk ging het tennissen nog een beetje.quote:Op maandag 8 december 2025 18:18 schreef Arizona het volgende:
Goedenavond allen!
Ik ben herstellende van een migraine-aanval, dus ik had mijn meeste energie vandaag nodig voor mijn werk. Dus ik heb hier ook verzaakt.
En dan moet ik straks ook nog tennissen want ik kan geen vervanger vinden en ik ben niet meer ziek alleen nog doodmoe dus niet écht een excuus om niet te gaan.
(Eigenlijk zocht ik natuurlijk een vervanger zodat ik hier het postaantal weer wat op kon krikken en niet omdat ik te uitgeput ben om te tennissen).
uhm..quote:Op maandag 8 december 2025 20:52 schreef Arizona het volgende:
Tennis was pittig maar het ging best ok. Zoals mijn maatjes zeiden: je speelt beter dan dat je eruit ziet!
"Hoe dronken was je toen je dit nummer op je stemlijst zette?"quote:Op maandag 8 december 2025 20:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat voor vragen?
"Wajoo! Ik wist niet dat je van alle markten thuis was?!?"
"Wat goed, ik vind het ook leuk, denk je dat ik er ook voor uit kan komen?"
"Wil je met me trouwen?"
Ik zie er echt vreselijk uit vandaag. Heel wit en met holle ogenquote:
Je speelde dus als een ware Wimbledon kampioene?quote:Op maandag 8 december 2025 20:52 schreef Arizona het volgende:
Tennis was pittig maar het ging best ok. Zoals mijn maatjes zeiden: je speelt beter dan dat je eruit ziet!
oh.quote:Op maandag 8 december 2025 21:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zie er echt vreselijk uit vandaag. Heel wit en met holle ogenDus het is op zich wel een terechte opmerking
Je zei bij het pakken van de tennisbal ook steeds 'my precious'?quote:Op maandag 8 december 2025 21:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zie er echt vreselijk uit vandaag. Heel wit en met holle ogenDus het is op zich wel een terechte opmerking
Klopt ook wel!quote:Op maandag 8 december 2025 21:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zie vooral dit voor me:
[ afbeelding ]
Ah zoiets dus:quote:Op maandag 8 december 2025 21:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Klopt ook wel!![]()
Maar dan dus in de tint: a whiter shade of pale
Dat is bij jou geen baard, maar het aura wat om je heen hangtquote:Op maandag 8 december 2025 21:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb geen baard! Ik ben toch zeker sinterklaas niet!
@:cyan9 grijp in!
0 alcohol vanmiddag toen ik de stemlijst maaktequote:Op maandag 8 december 2025 21:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
"Hoe dronken was je toen je dit nummer op je stemlijst zette?"
Ja, ik geloof dat ze vooral ook boos was omdat ik zei dat de hare een jij-bak was.quote:Op maandag 8 december 2025 20:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gelezen en je had gewoon gelijk. Dat was gewoon een rare manier om iets erbij te slepen. Waarbij jouw reactie ook verre van een jij bak was...
Foei @Redefine, mag niet.quote:Op maandag 8 december 2025 21:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb geen baard! Ik ben toch zeker sinterklaas niet!
@:cyan9 grijp in!
Nou vooruit dan maar, omdat je het zo streng zegt.quote:
Daar gelooft niemand van met "Aké kan er helemaal niks van' op je stemlijstquote:Op maandag 8 december 2025 21:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
0 alcohol vanmiddag toen ik de stemlijst maakte
Ja Luctor!quote:Op maandag 8 december 2025 22:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gaan de kinders weer braaf slapen?
Heel goed van jou.quote:Op maandag 8 december 2025 22:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja Luctor!
Ik lig al braaf onder de wol!
Welterusten!quote:Op maandag 8 december 2025 22:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heel goed van jou.
Ik ben blij om dat te horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |