Dit is geen goed tekenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:33 schreef ootjekatootje het volgende:
Het Openbaar Ministerie heeft toch nog iets langer nodig voor het voorbereiden van hun reactie op het pleidooi. De zaak zal daarom om 15.30 uur weer verdergaan.
We wachten nog ff..
Volgens Belleman van zichzelf. De postte alsof hij daarna naar een psycholoog was gegaan om te kijken of hij geen pedoneigingen had.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:30 schreef r_one het volgende:
[..]
Ja hallo, wáár walgt-ie van? Van die droom of van het feit dat die moeder dat verhaal met die droom uit d'r dikke duim heeft gezogen?
Een artiest die zijn emoties onder controle kan houden.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:32 schreef Tengano het volgende:
Wat is er mooier dan een artiest die midden in zijn liedje breekt![]()
Als dat zo is, brengt Belleman ook ruis op de zender.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:35 schreef matthijst het volgende:
[..]
Volgens Belleman van zichzelf. De postte alsof hij daarna naar een psycholoog was gegaan
Dat zijn zeker weten niet de woorden van Belleman.quote:om te kijken of hij geen pedoneigingen had.
De zanger zegt dat hij zeker wilde weten dat hij geen persoonlijkheidsstoornis of een seksuele afwijking had. "Ik heb me laten onderzoeken door een forensisch psycholoog en die concludeerde gelukkig dat dat niet aan de orde was."quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:39 schreef r_one het volgende:
[..]
Als dat zo is, brengt Belleman ook ruis op de zender.
[..]
Dat zijn zeker weten niet de woorden van Belleman.
Je verklaring is dus bewezen niet-consistent
I rest my case.
Tja zij was 15 dus Marco had geen pedo pas nodigquote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:35 schreef matthijst het volgende:
[..]
Volgens Belleman van zichzelf. De postte alsof hij daarna naar een psycholoog was gegaan om te kijken of hij geen pedoneigingen had.
De zanger zegt dat hij zeker wilde weten dat hij geen persoonlijkheidsstoornis of een seksuele afwijking had. "Ik heb me laten onderzoeken door een forensisch psycholoog en die concludeerde gelukkig dat dat niet aan de orde was."
Je zei net nog dat Belleman het woord 'pedo-neigingen' in de mond nam. Dat klopt dus niet edelachtbare.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:40 schreef matthijst het volgende:
[..]
De zanger zegt dat hij zeker wilde weten dat hij geen persoonlijkheidsstoornis of een seksuele afwijking had. "Ik heb me laten onderzoeken door een forensisch psycholoog en die concludeerde gelukkig dat dat niet aan de orde was."
Seksuele afwijking was de term
Welke afwijking denk jij dat hij bang voor was, met een 15-jarige?
In de volksmond nemen ze het daar niet zo nauw mee lijkt me. 50 jarige met een 15 jarige noem je dan gewoon een pedo.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:41 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Tja zij was 15 dus Marco had geen pedo pas nodig
Pedo is voor pre puberteit namelijk.
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:18 schreef onlogisch het volgende:
@:Zipportal @:Caland @:Rambodirk we zijn weer live
Prima, was te lui om te zoeken, toen alsnog gedaanquote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:42 schreef r_one het volgende:
[..]
Je zei net nog dat Belleman het woord 'pedo-neigingen' in de mond nam. Dat klopt dus niet edelachtbare.
Belleman nietquote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:44 schreef matthijst het volgende:
[..]
In de volksmond nemen ze het daar niet zo nauw mee lijkt me. 50 jarige met een 15 jarige noem je dan gewoon een pedo.
https://www.rtl.nl/boulev(...)n-seksuele-afwijkingquote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:35 schreef matthijst het volgende:
[..]
Volgens Belleman van zichzelf. De postte alsof hij daarna naar een psycholoog was gegaan om te kijken of hij geen pedoneigingen had.
Iedereen die vindt dat dat moet kunnen heeft vermoedelijk zelf ook die neigingen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:44 schreef matthijst het volgende:
[..]
In de volksmond nemen ze het daar niet zo nauw mee lijkt me. 50 jarige met een 15 jarige noem je dan gewoon een pedo.
Gedaan heur, dat is een ander verhaal dan hoe belleman het tweette.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:45 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
https://www.rtl.nl/boulev(...)n-seksuele-afwijking
Lezen!
Maar het staat nu wel als beschuldiging in een Fok! appje hequote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:44 schreef matthijst het volgende:
[..]
Prima, was te lui om te zoeken, toen alsnog gedaan
Ook de detailriddertjes die zeggen dat pedo nvt is.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Iedereen die vindt dat dat moet kunnen heeft vermoedelijk zelf ook die neigingen.
Er bestaat ook nog zoiets als een narcisistic victim syndrome. Dat is behoorlijk complex en maakt ook dat je aan jezelf gaat twijfelen en gaat denken dat het allemaal jouw schuld is. De narcist gebruikt in dat geval (onder andere) het wapen 'victim blaming' tesamen met zijn wapen 'smear campaign' zoals hier het geval is en meer van zulks.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:39 schreef Gretzl het volgende:
https://x.com/_Susan_Jansen_/status/1983892860899295276
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
'Bevriende politieman, (mogelijk) gefingeerd bewijsmateriaal, (een contra-expertise van) een dagboek, vooralsnog enkel indirect 'bewijs', ontlastend, huisvriend, de Knoopjes...quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:08 schreef Tengano het volgende:
[..]
Er is al voldoende aangereikt om aan te geven dat er sprake van sturing was vanuit de kant van moeder en dat het dagboek, wat denk ik wel het belangrijkste bewijsstuk is mogelijk gefingeerd bewijsmateriaal is.
Daarom eindigde Knoop ook met
[..]
Weten de Knoopjes wel raad mee.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:45 schreef r_one het volgende:
[..]
Maar het staat nu wel als beschuldiging in een Fok! appje he
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Iedereen die vindt dat dat moet kunnen heeft vermoedelijk zelf ook die neigingen.
Soo hee, dat duurde lang voordat deze kwamquote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:46 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ook de detailriddertjes die zeggen dat pedo nvt is.
Die kennen dat soort termen net iets te goed
Van Koppen nog ff voor de bus gooien…quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:41 schreef Caland het volgende:
OM zegt nu dat rapporten van Peter van Koppen helemaal niet gebruikt kunnen worden. Een van de rapporten bijvoorbeeld is geschreven toen het dossier nog helemaal niet volledig was. 'Het verbaast ons dat hij conclusies kan trekken op basis van gekleurde informatie van de verdediging'
Een rechtszaak is aan jou helemaal niet besteed johquote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:46 schreef matthijst het volgende:
[..]
Weten de Knoopjes wel raad mee.
En 9 van de 10 keer heeft Van Koppen dan nog gelijk ookquote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:48 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Van Koppen nog ff voor de bus gooien…![]()
Maar ja, die kaart wel vaker fouten van het OM aan.
In de analyse van Van Koppen van het gesprek tussen de moeder en Borsato concludeert de deskundige volgens het OM 'wel heel erg snel'. Hij trekt ook geen eenduidige conclusie, want de ene keer stelt hij dat Borsato niet begreep wat de beschuldiging van de moeder was en de andere keer dat de zanger dat wel begreep.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:48 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:48 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Enkel in het geval van de DMZ had ie keihard ongelijk, dat was wel een beetje jammerquote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:50 schreef r_one het volgende:
[..]
En 9 van de 10 keer heeft Van Koppen dan nog gelijk ook
Je moet wat als OM hè, om van nul bewijs nog iets te maken.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:50 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ]
Dit verhaal kan gemakkelijk volledig verzonnen zijn door Nathalie in 2019. Ik begrijp niet waarom dit ook door het OM wordt gebruik in de aanklacht
Is tegelijkertijd tevens eenvoudig te ontkennen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:50 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ]
Dit verhaal kan gemakkelijk volledig verzonnen zijn door Nathalie in 2019. Ik begrijp niet waarom dit ook door het OM wordt gebruik in de aanklacht
Ja ik ook. Maar met zulk flinterdun samengeraapt 'bewijs', valt er weinig juridisch te clashen. Jammer.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik kan genieten van een keihard, erg fel juridisch gevecht.
Omtrekkende beweging. Zo hoef je niet tot de kern te komen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:51 schreef ootjekatootje het volgende:
Van Koppen gaat kort door de bocht als hij concludeert dat er een grote fout in de tekst op de telefoon van de vrouw staat, stelt het OM. Van Koppen stelde in twijfel dat deze tekst door dezelfde persoon is geschreven als het dagboek. Het OM vindt dat de ontwikkeling van de vrouw in de tussenliggende jaren daarbij over het hoofd wordt gezien.
Nu.nl
Wat bedoelen ze hier nu weer?
Deze OvJ heeft zeker ook meegewerkt aan processen die tot eerdere rechterlijke dwalingen leiddenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:53 schreef ootjekatootje het volgende:
"Dat er niet veel over geschreven wordt, wil niet zeggen dat het niet is gebeurd", zegt de officier van justitie over het dagboek van de vrouw. Ook hoe de passage over Borsato plotseling wordt geïntroduceerd, is geen bewijs dat het niet is gebeurd, vindt het OM. De officier van justitie benadrukt dat Borsato voor de eerste keer voorkomt in het dagboek rondom Vaderdag en daar wordt ook aan gerefereerd in die passage.
![]()
![]()
Welja wat een geklungel, sorry. Alsof Borsato moet bewijzen dat iets niet is gebeurd.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:53 schreef ootjekatootje het volgende:
Ook hoe de passage over Borsato plotseling wordt geïntroduceerd, is geen bewijs dat het niet is gebeurd, vindt het OM.
FTFYquote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:44 schreef matthijst het volgende:
In de volksmond nemen ze Tokkiesnemen het daar niet zo nauw mee lijkt me. 50 jarige met een 15 jarige noem je dan gewoon een pedo.
En het gepruts gaat verder. Dat mens heeft nog nooit gehoord van "feiten en omstandigheden van het geval"quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:59 schreef ootjekatootje het volgende:
"De moeder van het slachtoffer staat deze week niet terecht", benadrukt de officier van justitie.
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:45 schreef Caland het volgende:
Iedereen die vindt dat dat moet kunnen heeft vermoedelijk zelf ook die neigingen![]()
Dat klopt ook gewoon. Simpelweg.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:53 schreef ootjekatootje het volgende:
"Dat er niet veel over geschreven wordt, wil niet zeggen dat het niet is gebeurd", zegt de officier van justitie over het dagboek van de vrouw.
Dan nog is er niks feitelijk onjuist aan die bewering van de OvJ. Het is namelijk een reactie op een verweer.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:58 schreef r_one het volgende:
[..]
Welja wat een geklungel, sorry. Alsof Borsato moet bewijzen dat iets niet is gebeurd.![]()
Het OM moet bewijzen dat iets wel is gebeurd. En de verdediging mag dan dat bewijs onderuit halen. En daarmee is het niet-bewezen.
Zo werk het. En niet anders.
Volgens mij heeft die OvJ nog nóóit het Wetboek van Strafrecht van binnen gezienquote:Volgens de OvJ is het Borsato die op het bed gaat zitten bij een naakt minderjarig meisje. Die haar adviseert zichzelf te vingeren. Die blijft terugkomen als hij voortdurend wordt geconfronteerd met blote borsten.
Het is ook dan ook de enige dooddoener die ze kan zeggen. Anders blijft het wel erg stil in de rechtszaal.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dan nog is er niks feitelijk onjuist aan die bewering van de OvJ. Het is namelijk een reactie op een verweer.
Zit die op onlyfans? Ik vraag dit voor een vriend.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:06 schreef GGMM het volgende:
Die moeder is duidelijk ook niet helemaal goed
Arme dochter
Vast niet nee.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:06 schreef r_one het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die OvJ nog nóóit het Wetboek van Strafrecht van binnen gezien![]()
Wat een amateurisme
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:07 schreef ootjekatootje het volgende:
Dat is tegenwoordig strafbaar, benadrukt de officier van justitie.
Bedoeld ze een leugendetector ofzo?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:03 schreef Gretzl het volgende:
Ik voorspel een nieuw succes voor de Knoopjes![]()
[ afbeelding ]
Maar welke kant zal het opvallen?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:10 schreef Benny het volgende:
Dinsdag dacht ik echt: Dat gezin is knettergek en Marco is klaar
Maar deze verdediging is wel kneitersterk
Nee, gewoon NEE!quote:
Ze weet TO-TAAL niet waar ze het over heeft, roeptoetert maar wat. Echt.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:07 schreef ootjekatootje het volgende:
"Dit heeft hij op eigen initiatief naar een minderjarig slachtoffer gestuurd." Dat is tegenwoordig strafbaar, benadrukt de officier van justitie.
Ik krijg juist het gevoel dat ze hem hoe dan ook willen vervolgen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:11 schreef vosss het volgende:
Marco gaat vrijuit lijkt me. Niet alles tot in detail gevolgd, maar denk dat ie wel vrijuit gaat hoor
Ik denk eerlijk gezegd niet sterk genoeg.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:10 schreef Benny het volgende:
Dinsdag dacht ik echt: Dat gezin is knettergek en Marco is klaar
Maar deze verdediging is wel kneitersterk
Ze kunnen nog wraken toch ivm dat eentje reageerde op die verslaggever op Twitter wat eigenlijk niet magquote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik krijg juist het gevoel dat ze hem hoe dan ook willen vervolgen.
Vrijspraakquote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:11 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Maar welke kant zal het opvallen?
Jammer dat er geen livestream is. Die verslaggevers kunnen het amper bijhouden.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:10 schreef r_one het volgende:
[..]![]()
Ik kom niet meer bij. Wat een freakshow.
Het openbaar ministerie wil hem inderdaad vervolgen. En is dat nu ook aan het doen. Vandaar ook die eis van 5 maanden cel.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Sexting met minderjarigen is sinds kort strafbaar, dat klopt.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:11 schreef r_one het volgende:
[..]
Nee, gewoon NEE!
[..]
Ze weet TO-TAAL niet waar ze het over heeft, roeptoetert maar wat. Echt.
Vervolgen is al gebeurd. Ik denk dat je een ander woord bedoelt.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik voorzie een pollquote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd niet sterk genoeg.
Ik denk dat ook mee zal spelen dat hij zn straf wel heeft gehad dankzij alle mediapubliciteit.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd niet sterk genoeg.
Dit was het OM, niet de rechter.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:13 schreef vosss het volgende:
[..]
Ze kunnen nog wraken toch ivm dat eentje reageerde op die verslaggever op Twitter wat eigenlijk niet mag
Dan is het de vraag hoe partijdig de rechter(s) zijn in deze zaakquote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Ditquote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Sexting met minderjarigen is sinds kort strafbaar, dat klopt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
Wat bedoel je met 'dat'?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:14 schreef DrDentz het volgende:
Is dat met terugwerkende kracht strafbaar?
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:16 schreef r_one het volgende:
[..]
Dit
is
geen
sexting!Er wordt context gegeven over de handelingen van Marco Borsato. Daarin worden de seksueel getinte appjes naar een kind ook genoemd. Het klopt dat dat sinds kort strafbaar is maar het lijkt me een zijdelingse opmerking, hij staat er niet voor terechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles klopt gewoon wat wordt gezegdVBL SC influencer
Left, right, behind
Ik verwacht niet dat Marco word vrijgesproken hoorquote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:13 schreef Benny het volgende:
[..]
Vrijspraak
Enige wat nog nadelig uit kan vallen is het feit dat mevrouw de rechter een sterke mening heeft over MeToo-mannen
Eerlijk gezegd twijfel ik daar niet aan.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:15 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Dan is het de vraag hoe partijdig de rechter(s) zijn in deze zaak
Die rol van John van den Heuvel is inderdaad vrij kwalijk ja... in zijn hijgerigheid om een scoopquote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:10 schreef ootjekatootje het volgende:
De advocaat heeft het nogmaals over de rol van John van den Heuvel op de aangifte van de vrouw. Of je het nu coaching noemt of niet, het heeft invloed gehad, is zijn conclusie.
Ik zie die lul nog trots zitten aan de desk, dat die het meisje begeleiding gaf. Liep toen synchroon met alle Voice en boos slachtoffers. Hij ging het slachtoffer helpen. Ik zoek het straks ff op.
Ja sorry maar iedereen begrijpt wel wat ik bedoel.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:14 schreef r_one het volgende:
[..]
Vervolgen is al gebeurd. Ik denk dat je een ander woord bedoelt.
quote:Knoops: "De rapporten van Van Koppen komen het OM niet goed uit. Daarom proberen de officieren er nu pas op terug te komen."
Bedoel je dan dat ze wel of niet partijdig zijn?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:18 schreef r_one het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd twijfel ik daar niet aan.
Denk dat hij niet twijfelt of ze partijdig zijn.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Bedoel je dan dat ze wel of niet partijdig zijn?
Het wordt gebracht als steunbewijs. Van ontucht!quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Het klopt dat dat sinds kort strafbaar is maar het lijkt me een zijdelingse opmerking, hij staat er niet voor terecht
Dan is het antwoord op je vraag 'nee'.quote:
4 decemberquote:
Dat is volgens mij niet gezegdquote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:22 schreef ootjekatootje het volgende:
Volgens de OvJ is het Borsato die op het bed gaat zitten bij een naakt minderjarig meisje. Die haar adviseert zichzelf te vingeren. Die blijft terugkomen als hij voortdurend wordt geconfronteerd met blote borsten.
Telegraaf
Nu zit die weer op het bed, dinsdag lag die nog onder de dekens
Ja, nogal logisch.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:21 schreef r_one het volgende:
[..]
Het wordt gebracht als steunbewijs. Van ontucht!
Hallooooo zeg
Ik denk dat ze onpartijdig (lees: niet vooringenomen) een oordeel zullen vellen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Bedoel je dan dat ze wel of niet partijdig zijn?
Ja en met z'n vingers onder haar slipje.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:22 schreef ootjekatootje het volgende:
Volgens de OvJ is het Borsato die op het bed gaat zitten bij een naakt minderjarig meisje. Die haar adviseert zichzelf te vingeren. Die blijft terugkomen als hij voortdurend wordt geconfronteerd met blote borsten.
Telegraaf
Nu zit die weer op het bed, dinsdag lag die nog onder de dekens
Maar toen het plaatsvond nog niet. Dus daar kunnen ze niks mee lijkt me.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Sexting met minderjarigen is sinds kort strafbaar, dat klopt.
Heeft ie die gepakt?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:26 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap wel waarom Marco de Knoopsjes heeft gepakt
Kak, nog een zaakquote:
Vertel het die OvJ effequote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Maar toen het plaatsvond nog niet. Dus daar kunnen ze niks mee lijkt me.
En nog meer nieuwe (belastende) informatiequote:Marco Borsato zegt dat hij bij toeval op de zakelijke computer van de moeder honderden foto's en screenshots vond. Hij noemt die "verschrikkelijk". Moeder en dochter die elkaar filmen onder de douche.
De uitsmijter van de week!quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:28 schreef Tengano het volgende:
[..]
En nog meer nieuwe (belastende) informatie
De waarheidquote:Hij verzamelde 3 ordners vol van dat materiaal, zegt Borsato. "Aan uw rechtbank is maar een klein, heel klein stukje verteld van de waarheid." Zijn stem trilt, hij is boos, verontwaardigd.
Je kan er wel een beeld mee schetsen, dat soort appjes hoeft niemand normaal te vinden en past wel bij het uiteindelijk te ver gaan.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Maar toen het plaatsvond nog niet. Dus daar kunnen ze niks mee lijkt me.
Bij toeval ... net zo toevallig als het oog van moeders dat op het dagboek van haar dochter viel?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:28 schreef Tengano het volgende:
[..]
En nog meer nieuwe (belastende) informatie
Scroll even naar boven.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:30 schreef ootjekatootje het volgende:
Wie filmt haar dochter nu onder de douche?
Met allemaal verschillende uitvoeringen van "Dochters"?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:32 schreef Tengano het volgende:
Ik denk dat Marco hierna wel 6 albums achter elkaar kan opnemen
Album 1 Behangenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:33 schreef Zorro het volgende:
Met allemaal verschillende uitvoeringen van "Dochters"?
Ach kom, het OM heeft gewoon weer eens een heel smerig spelletje gespeeld door veel ontlastend materiaal en verklaringen weg te laten uit het strafdossier.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:33 schreef Document1 het volgende:
Ja maar hunnie is wat ze op de kleuterschool ook proberen.
En wij op Fok! dan?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:39 schreef ootjekatootje het volgende:
Respect voor Michiel Vos en Saskia Belleman,![]()
Dat ging ff een partijtje snel.
Die gaan donderssnel inderdaadquote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:39 schreef ootjekatootje het volgende:
Respect voor Michiel Vos en Saskia Belleman,![]()
Dat ging ff een partijtje snel.
Gewoon bullshit. Italianen praten harder en meer en hebben hechtere familiebanden maar handtastelijker en meer knuffelig zie ik ze echt niet doen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:35 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
"Iedereen heeft zijn eigen cultuur en dit hoort zeker bij de Italiaanse cultuur", aldus de ex van Luca Borsato.
Oké maar.. hij komt toch gewoon uit Alkmaar?
Hij heeft het volbracht. Glansrijk!quote:De emoties liepen even heel hoog op bij Marco Borsato tijdens zijn laatste woord. Hij leunt nu achterover in zijn stoel.
Moeten zijn schrijvers flink aan het werk.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:32 schreef Tengano het volgende:
Ik denk dat Marco hierna wel 6 albums achter elkaar kan opnemen
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:44 schreef OllieA het volgende:
Claimen die Borsato's nu dat ze belast zijn met Italiaanse genen waardoor ze wat handtastelijker zijn dan gangbaar is?
#TeamMarco. Maar niet pas "na vandaag", dat stond ik al. Pal.quote:
Ah kijk aan. De expert die weet waar hij wel of niet voor kan worden opgepakt met minderjarigen is er ook..quote:
Over het betasten van lichaamsdelen bij een kind dat niet van hem is verklaarde Marco eerder nog ik ben een man, waarschijnlijk handtastelijker dan andere mannen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:44 schreef OllieA het volgende:
Claimen die Borsato's nu dat ze belast zijn met Italiaanse genen waardoor ze wat handtastelijker zijn dan gangbaar is?
Waarom moet je kiezen?quote:
Ach ik ken ook wel mensen die gewoon wat handtastelijker zijn dan anderen, die meteen knuffelen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:44 schreef OllieA het volgende:
Dat iemand erg snel een conclusie trekt lijkt me volstrekt irrelevant. Waar het om gaat is of de conclusie juist is,niet de snelheid waarmee tot een conclusie wordt gekomen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:50 schreef Caland het volgende:
[..]
In de analyse van Van Koppen van het gesprek tussen de moeder en Borsato concludeert de deskundige volgens het OM 'wel heel erg snel'. Hij trekt ook geen eenduidige conclusie, want de ene keer stelt hij dat Borsato niet begreep wat de beschuldiging van de moeder was en de andere keer dat de zanger dat wel begreep.
Van Koppen stelt in zijn rapport dat de aangeefster in haar dagboek schreef over 'onaangename aanrakingen'. Maar dat klopt helemaal niet. Ze schreef concreet over de handelingen. Schreef ook 'smeerlap' op.
Volgens mij gaat het nu pas, na vandaag, juist wél ergens over.quote:
Oh, het zal ongetwijfeld vrijspraak worden hoor. En dat is ook prima.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:50 schreef r_one het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het nu pas, na vandaag, juist wél ergens over.
Wat Van koppen bedoelt is dat de conclusie, als je die te snel trekt, niet ontegenzeggelijk juist kán zijn.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:49 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dat iemand erg snel een conclusie trekt lijkt me volstrekt irrelevant. Waar het om gaat is of de conclusie juist is,niet de snelheid waarmee tot een conclusie wordt gekomen.
Ik ken mensen die hun bezoek uitzwaaien met hun blote tieten tegen de ramen,quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:49 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Ach ik ken ook wel mensen die gewoon wat handtastelijker zijn dan anderen, die meteen knuffelen.
Bedoelen ze echt niet raar maar die zijn gewoon zo.
Zijn geen Italianen trouwens.
Bekijk deze YouTube-videoquote:
Denk het niet, het zal geen vrijspraak worden maar ook geen gevangenisstraf.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:54 schreef Gretzl het volgende:
Gaat dit bij de uiteindelijke rechterlijke uitspraak ook leiden tot een woede-explosie van iemand die het niet gedaan heeft, maar wel naar de gevangenis moet?
[ afbeelding ]
[..]
Helaas ken ik die dan weer nietquote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:54 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik ken mensen die hun bezoek uitzwaaien met hun blote tieten tegen de ramen,
Gelukkig hebben we het liveverslag van meneer de Vos nog.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:54 schreef Gretzl het volgende:
Gaat dit bij de uiteindelijke rechterlijke uitspraak ook leiden tot een woede-explosie van iemand die het niet gedaan heeft, maar wel naar de gevangenis moet?
[ afbeelding ]
[..]
Marco kan beter z'n kop houden.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:52 schreef Gretzl het volgende:
Marco Borsato de Louwes van 2025? Een goedzak die er allicht in is geluisd door een rancuneuze familie. Mogelijk heeft hij hen enkel vriendschappelijk en financieel ondersteunt al die jaren. Barstte de bom bij Nathalie toen hij haar wilde ontslaan. Er is nog steeds geen enkel daadwerkelijk bewijs voor strafbare feiten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja!quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:54 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat jij beter je kop kan houden.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:58 schreef matthijst het volgende:
[..]
Marco kan beter z'n kop houden.
Nu geeft ie toe dat hij naar 13 jarige naaktfoto's heeft zitten kijken
Dat stond toch op die zakelijke pc, die Nathalie moest teruggeven toen ze stopte met werken?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:58 schreef matthijst het volgende:
[..]
Nu geeft ie toe dat hij toen ze 13 was al freaky shit zag
Of zoals terecht werd aangegeven:quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:58 schreef matthijst het volgende:
[..]
"ik verzamel het maar even in ordners" uhuh![]()
Dit wordt vrijspraak.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk het niet, het zal geen vrijspraak worden maar ook geen gevangenisstraf.
Heel normaal heh: materiaal van een minderjarige verzamelen 3 ordners. 7 jaar lang. Zullen wel aan elkaar plakken nu.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:58 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik denk dat jij beter je kop kan houden.
Ja, 100%.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 17:00 schreef r_one het volgende:
[..]
Dit wordt vrijspraak.
Deal with it.
Van Koppen zegt dat niet. Het OM zegt dat Van Koppen "wel erg snel een conclusie trekt".quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:53 schreef r_one het volgende:
[..]
Wat Van koppen bedoelt is dat de conclusie, als je die te snel trekt, niet ontegenzeggelijk juist kán zijn.
Waar staat dat hij die 7 jaar lang verzameld had? Heb je een bron of een dikke duim?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 17:00 schreef matthijst het volgende:
[..]
Heel normaal heh: materiaal van een minderjarige verzamelen 3 ordners. 7 jaar lang. Zullen wel aan elkaar plakken nu.
Geile appjes sturen.
En dan nu zeggen: ieuw, wat een rare familie
Drie ordners vol van seksueel gedrag van o.a. een dertienjarige maar op geen enkel moment eraan gedacht om naar de politie te gaan of het contact af te kappen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 17:00 schreef matthijst het volgende:
[..]
Heel normaal heh: materiaal van een minderjarige verzamelen 3 ordners. 7 jaar lang. Zullen wel aan elkaar plakken nu.
Geile appjes sturen.
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 17:00 schreef matthijst het volgende:
[..]
Geile appjes sturen.
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:58 schreef r_one het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 17:01 schreef MissButterflyy het volgende:
Bijzonder ook dat hij op het laatste moment met allemaal foto’s en filmpjes van moeder en dochter komt, ik neem aan van de tijd dat hij nog met ze omging. Pleit niet echt voor hem dat hij dus geen zorgmelding deed over wat hij te zien kreeg van ze. Naaktbeelden dus.
Weer dus het feit dat Marco het allemaal leuk en best vond. Totdat het tegen hem ging werken.
Het OM zegt wel meer.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 17:01 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Van Koppen zegt dat niet. Het OM zegt dat Van Koppen "wel erg snel een conclusie trekt".
Ja, nou en?
Van 13 tot hoe lang ging hij met haar om?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 17:02 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Waar staat dat hij die 7 jaar lang verzameld had? Heb je een bron of een dikke duim?
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 17:02 schreef matthijst het volgende:
Hij verzamelde 3 ordners van dat materiaal.
Zo schokkend, maar hij ging er niet mee naar de politie, hij bewaarde het op een veilige plek
Die man heeft jou volgens mij echt persoonlijk iets aangedaan of niet.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 17:00 schreef matthijst het volgende:
[..]
Geile appjes sturen.
Dit ja, het wordt wel degelijk een veroordeling, geen celstraf denk ik.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Of zoals terecht werd aangegeven:
OvJ: 'Het is deze verdachte die er bij was toen de aangeefster lingerie showde, toen ze in een slip rondliep, toen ze haar borsten liet zien. Het is deze verdachte die heeft gezegd dat ze maar moest gaan vingeren als ze niet kon slapen'
Dit is dom van hem. Misschien toch geen vrijspraak.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 17:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Drie ordners vol van seksueel gedrag van o.a. een dertienjarige maar op geen enkel moment eraan gedacht om naar de politie te gaan of het contact af te kappen.
Ach, Marco.
Ja ga er nog effe serieus op in ookquote:Op donderdag 30 oktober 2025 17:02 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Waar staat dat hij die 7 jaar lang verzameld had? Heb je een bron of een dikke duim?
Die stonden toch op de zakelijke pc van Nathalie? Die ze logischerwijs pas inleverde na ontslag?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 17:03 schreef matthijst het volgende:
[..]
Van 13 tot hoe lang ging je met haar om?
Ik weet niet hoeveel naaktfoto's jij per dag/maand/jaar maakt, maar 3 ordners zul je niet in een weekje verzameld hebben.
Was de tweets van Saskia Belleman aan het lezen. Is hier ook al gedeeld.quote:
Gelijk heb je, ik ga koken.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 17:03 schreef r_one het volgende:
[..]
Ja ga er nog effe serieus op in ook
Neu, maar zoveel excuus volk hier die het wel normaal vinden dat ie ranzige tekstjes appt en omdat mama gek is zal hij wel niks gedaan hebben..quote:Op donderdag 30 oktober 2025 17:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Die man heeft jou volgens mij echt persoonlijk iets aangedaan of niet.
En twee jaar later stuurde hij naar dat kind dat ze bloedmooi was en zichzelf maar moest gaan vingeren.quote:Borsato loopt helemaal leeg. 'U heeft niet eens een derde gezien van wat ik allemaal heb. Het is niet aan u getoond. U heeft een hele kleine selectie gehad. Ik heb drie ordners vol! Een tekst van de aangeefster waarin ze haar moeder vraagt waarom er weer mensen bij haar in bed slapen. Ze was toen 13!'
Materiaal is waarschijnlijk pas verzameld nadat er aangifte was gedaan tegen hem.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 17:04 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die stonden toch op de zakelijke pc van Nathalie? Die ze logischerwijs pas inleverde na ontslag?
Bij Marco dus na 2018.
Why not bothquote:Op donderdag 30 oktober 2025 17:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dus, is Marco nou een lul of is die familie kut? Of sluit het een het ander niet uit?
Wat concluderen we?
Denk het laatste ja. Wat een zooitje.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 17:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dus, is Marco nou een lul of is die familie kut? Of sluit het een het ander niet uit?
Wat concluderen we?
Staat bezit van kinderporno in de tenlastelegging? Nee.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 17:03 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dit is dom van hem. Misschien toch geen vrijspraak.
Liever nietquote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:47 schreef r_one het volgende:
Hey .... ik wil nu eigenlijk Angela de Jong nog wel eens horen
Blank feestje.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 17:01 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Een situatieschets @:zipportal
Uit de tweets van Belleman blijkt niet wanneer hij die foto's zag. Het is overigens niet zijn schuld dat Nathalie zulke expliciete privéfoto's op een zakelijke computer bewaard die in het bezit is van de Marco's onderneming/fanclub.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:58 schreef matthijst het volgende:
[..]
"ik verzamel het maar even in ordners" uhuh![]()
Wtf dat er mensen bij haar in bed sliepenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 17:05 schreef Caland het volgende:
[..]
En twee jaar later stuurde hij naar dat kind dat ze bloedmooi was en zichzelf maar moest gaan vingeren.
Zoveel moeite had hij ermee
Het OM is kut.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 17:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat concluderen we?
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 17:08 schreef matthijst het volgende:
Mooi aan janken op sbs het, biediebiediebai ik ben van war Child.
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:58 schreef r_one het volgende:
[..]
Als dat dus allemaal klopt.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 17:08 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Uit de tweets van Belleman blijkt niet wanneer hij die foto's zag. Het is overigens niet zijn schuld dat Nathalie zulke expliciete privéfoto's op een zakelijke computer bewaard die in het bezit is van de Marco's onderneming/fanclub.
Hij mag z’n mening geven, je bent hier niet de scheidsrechter.quote:
Jaquote:Op donderdag 30 oktober 2025 17:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat concluderen we?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 30 oktober 2025 17:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat concluderen we?
Beiden. Familie is kut, moeder is ziek in dr hoofd en Marco een ranzig ventjequote:Op donderdag 30 oktober 2025 17:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat concluderen we?
Dat een belangrijk deel van de de publieke tribune alhier in elk geval team lul of team kut wil zijn.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 17:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat concluderen we?
Ik hoop dat die dochter goeie hulp krijgt.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 17:19 schreef alopio het volgende:
[..]
Beiden. Familie is kut, moeder is ziek in dr hoofd en Marco een ranzig ventje
Nee natuurlijk niet, zoals al uitvoerig aangestipt door user @Calandquote:Op donderdag 30 oktober 2025 17:23 schreef Mylene het volgende:
Heeft de zelfbenoemde peetvader Marco eigenlijk weleens de autoriteiten op de hoogte gebracht van wat hij allemaal zag.
Oprechte meningen zijn prima hoorquote:Op donderdag 30 oktober 2025 17:14 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hij mag z’n mening geven, je bent hier niet de scheidsrechter.
Voorzitter van de Marco fanclub?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 17:11 schreef r_one het volgende:
[..]
[..]
Wie is Martin?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 17:37 schreef matthijst het volgende:
[..]
Voorzitter van de Marco fanclub?
Of van stichting Martin?
Dan zal er eerst iemand aangifte moeten doen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 17:38 schreef roos94 het volgende:
Hoe kan het dat er nog geen zaak loopt tegen moeder?
Stiching Martijn bedoel je.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 17:37 schreef matthijst het volgende:
[..]
Of van stichting Martin?
Geen prioriteit bij het OM.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 17:38 schreef roos94 het volgende:
Hoe kan het dat er nog geen zaak loopt tegen moeder?
Verenigingquote:
Niemand heeft aangifte gedaan.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 17:38 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dan zal er eerst iemand aangifte moeten doen.
Na alles wat ter oren is gekomen? Ik hoor letterlijk kinderporno/kinderuitbuiting/seksueel misbruik van die moeder en daar wordt niets mee gedaan als er geen aangifte wordt gedaan door dochter die logischerwijs gehersenspoeld is?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 17:38 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Nee dat hoeft niet.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 17:38 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Saskia Belleman gaf gisteren aan dat de aangifte van smaad en laster wordt behandeld als deze zaak is afgerond.quote:
Dat jij dat weetquote:Op donderdag 30 oktober 2025 17:40 schreef matthijst het volgende:
[..]
Zelfde als Martijn. Maar dan tot 3 jaar
Je hoort ja.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 17:40 schreef roos94 het volgende:
[..]
Na alles wat ter oren is gekomen? Ik hoor letterlijk kinderporno/kinderuitbuiting/seksueel misbruik van die moeder en daar wordt niets mee gedaan als er geen aangifte wordt gedaan door dochter die logischerwijs gehersenspoeld is?
Mensen zitten voor veel minder in de bak.
Ik denk dat Roos op wat anders doelt dan die smaad en laster.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 17:40 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Saskia Belleman gaf gisteren aan dat de aangifte van smaad en laster wordt behandeld als deze zaak is afgerond.
Wel gezellig, zo'n Fok-groupie achter me aan.quote:
Nou ik heb in ieder geval niks gelezen over die moeder. In de zin van een aangifte/straf/rechtszaak. etc.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 17:40 schreef roos94 het volgende:
[..]
Na alles wat ter oren is gekomen? Ik hoor letterlijk kinderporno/kinderuitbuiting/seksueel misbruik van die moeder en daar wordt niets mee gedaan als er geen aangifte wordt gedaan door dochter die logischerwijs gehersenspoeld is?
Ach ga toch heenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 17:42 schreef MissButterflyy het volgende:
Hij heeft er van genoten, totdat het tegen hem ging werken.
Het een sluit sowieso het ander niet uit.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 17:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat concluderen we?
https://www.mediacourant.(...)-borsato-bij-meisje/quote:Op donderdag 30 oktober 2025 17:25 schreef Mylene het volgende:
Weerwoord John van de Heuvel: https://www.telegraaf.nl/(...)wordt/101327149.html
Ik gok dat Marco er straks wel klaar mee is. Maar dat is een gok.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 17:43 schreef roos94 het volgende:
Maar gaat Marco die moeder dan niet voor de rechter slepen.
Vast nog welquote:Op donderdag 30 oktober 2025 17:43 schreef roos94 het volgende:
Maar gaat Marco die moeder dan niet voor de rechter slepen.
Ik zou het heel erg bijzonder vinden als die moeder hiermee weg komt.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 17:40 schreef roos94 het volgende:
[..]
Daarom, gaat nergens meer over. Wat een dirt.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 17:45 schreef matthijst het volgende:
Als Marco die filmpjes heeft kunnen ze die moeder hierna toch aanklagen voor fabriceren kinderporno.
Maar ja, dan zou Marco ook al aangeklaagd zijn voor bezit.![]()
Dus wat hij dan in die 3 ordners heeft zitten?
Trololololquote:
Dat hangt af van de aard van de filmpjes. Een filmpje waarin iemand alleen maar naakt is, is geen kinderporno.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 17:45 schreef matthijst het volgende:
Als Marco die filmpjes heeft kunnen ze die moeder hierna toch aanklagen voor fabriceren kinderporno.
Je dochter filmen terwijl je de handdoek van haar aftrekt. Compleet normaal legaal.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 17:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat hangt af van de aard van de filmpjes. Een filmpje waarin iemand alleen maar naakt is, is geen kinderporno.
Klopt, maar Marco is nu zwaar geschokt door wat er allemaal gebeurde daar.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 17:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat hangt af van de aard van de filmpjes. Een filmpje waarin iemand alleen maar naakt is, is geen kinderporno.
Mijn mama staat hier niet terecht hequote:Op donderdag 30 oktober 2025 17:42 schreef matthijst het volgende:
[..]
Wel gezellig, zo'n Fok-groupie achter me aan.
Beetje zoals Marco.
Laat jij je ook fotograferen door mama?
Ik snap wel wat je bedoelt, maar tot nu toe heeft niemand die moeder voor de rechter gedaagd. Marco Borsato lijkt me nu ook doodop. Ik weet ook niet of ik nog energie zou hebben als ik hem zou zijn.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 17:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik wilde hier nog even op reageren. Ik was niet zo heel aardig naar Marco in een post en had het over dingen die je in je post vermeld. Je hebt gelijk, dat was niet zo aardig.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:20 schreef Tengano het volgende:
Wat me opvalt dat er hier wel genoeg 'mensen' zijn die hem graag zien hangen. Afgelopen dinsdag was ik er redelijk van overtuigd dat hij schuldig was aan dat grensoverschrijdende gedrag, maar dan nog geil ik er niet op dat iemand dan na 6 jaar ellende en de compleet verwoeste carrierre en meer van zulks alsnog moet hangen en lijden.
Aparte reactie vind ik dat wel.
Volgens de altijd goed ingevoerde @ArnieAlberts had Frans Bauer in 2005 al de promotiecampagne "Slapen bij Frans Bauer". Dus heeft de fanclub van Marco dit idee weer van hen gejatquote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:44 schreef eborn het volgende:
[..]
Die vraag kwam daar niet naar voren (los van misschien een grap af en toe). De mensen in het vaste team waren een redelijk nuchter en 'saai' clubje. Je moet je voorstellen dat zo'n team vooral de dagelijkse zaken regelde: fanmail opvangen en doorsturen c.q. behandelen, kaartverkopen ondersteunen, fandagen organiseren, etc.
Ik durf eerlijk gezegd niet eens meer te zeggen waar zo'n vraag die dan gesteld werd op een fandag vandaan kwam. De organisatie van zo'n dag duurde maanden en teksten/vragen werden over die hele periode geschreven, aangepast, etc. Idem van zo'n pyjamathema, dat was volgens mij in dezelfde tijd dat Chantal met haar pyjamaparty begon. Vermoedelijk was dat toen een dingetje 😄
[Edit] Chantal begon in 2019 met haar pyjamaparty. Blijkbaar heeft ze het thema van ons gejat 😆
Wat bedoelde je er dan mee? Wie zijn "ze"?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja sorry maar iedereen begrijpt wel wat ik bedoel.
Dat lijkt mij op het eerste gezicht niet seksueel eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 17:48 schreef roos94 het volgende:
[..]
Je dochter filmen terwijl je de handdoek van haar aftrekt. Compleet normaal legaal.
Vreemd is het wel. Maar goed.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 17:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij op het eerste gezicht niet seksueel eerlijk gezegd.
Ze licht.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 17:54 schreef Discombobulate het volgende:
Ga haar even troosten, ze licht naakt op bed
Ja, niet normaal, zonder meer. Maar goed, haar moeder is jarenlang redactielid geweest van de Chick, dus andere normen. Niet per sé strafbare normen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 18:00 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Vreemd is het wel. Maar goed.
Ooooooooooooooooooooooooooohhhhhhhquote:Op donderdag 30 oktober 2025 18:02 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, niet normaal, zonder meer. Maar goed, haar moeder is jarenlang redactielid geweest van de Chick, dus andere normen. Niet per sé strafbare normen.
Nou, dan juist wél. Dat zou betekenen dat er eerder wél een seksuele intentie achter zit.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 18:02 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, niet normaal, zonder meer. Maar goed, haar moeder is jarenlang redactielid geweest van de Chick, dus andere normen. Niet per sé strafbare normen.
Ja, dat meen ik. Onder de naam Laura Winter schreef ze meerdere rubrieken. Opgeleukt met foto's van haar die als ze die had gemaakt van haar minderjarige dochter het wel kinderporno zou zijn geweest.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 18:03 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ooooooooooooooooooooooooooohhhhhhh![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat meen je niet?
Gvd zegquote:Op donderdag 30 oktober 2025 18:06 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, dat meen ik. Onder de naam Laura Winter schreef ze meerdere rubrieken. Opgeleukt met foto's van haar die als ze die had gemaakt van haar minderjarige dochter het wel kinderporno zou zijn geweest.
De cover is hier ook gedeeld waar ze op staatquote:Op donderdag 30 oktober 2025 18:03 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat meen je niet? De voorzitter van de Marco Borsato fanclub was ook redactielid van de Chick.
Ik kan nooit meer normaal naar een lied van Marco Borsato luisteren
Ja, ik bedoelde meer, ik kan het niet meer bevatten.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 18:06 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, dat meen ik. Onder de naam Laura Winter schreef ze meerdere rubrieken. Opgeleukt met foto's van haar die als ze die had gemaakt van haar minderjarige dochter het wel kinderporno zou zijn geweest.
Niet per sé, want je kan binnen die andere normen wildegelijk ook niet seksueel handelen. B.v. gemakkelijker denken over naakt zijn.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 18:06 schreef r_one het volgende:
[..]
Nou, dan juist wél. Dat zou betekenen dat er eerder wél een seksuele intentie achter zit.
De Chick was nou niet bepaald een nudistenblaadje of het verenigingsblad van de NFNquote:Op donderdag 30 oktober 2025 18:09 schreef VEM2012 het volgende:
Niet per sé, want je kan binnen die andere normen wildegelijk ook niet seksueel handelen. B.v. gemakkelijker denken over naakt zijn.
Nee, die foto's in dat blad zijn zonder meer pornografisch. Je kan lastig volhouden dat als je gepenetreerd wordt dat nog gewoon een onschuldig plaatje is. Maar goed, moeder was toen meerderjarig, dus dat is allemaal gewoon ok en niet iedereen kiest dezelfde loopbaan natuurlijk...quote:Op donderdag 30 oktober 2025 18:10 schreef r_one het volgende:
[..]
De Chick was nou niet bepaald een nudistenblaadje of het verenigingsblad van de NFN
Dat maakt de 'bijvangst' (met je kinderen) dan ook meteen discutabel hequote:Op donderdag 30 oktober 2025 18:13 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, die foto's in dat blad zijn zonder meer pornografisch. Je kan lastig volhouden dat als je gepenetreerd wordt dat nog gewoon een onschuldig plaatje is. Maar goed, moeder was toen meerderjarig, dus dat is allemaal gewoon ok en niet iedereen kiest dezelfde loopbaan natuurlijk...
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 18:03 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat meen je niet? De voorzitter van de Marco Borsato fanclub was ook redactielid van de Chick.
Ik kan nooit meer normaal naar een lied van Marco Borsato luisteren
Het is meer discutabel dat marco ze in zijn bezit had en er nooit mee naar de politie is gegaan of er een melding van heeft gemaakt.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 18:15 schreef r_one het volgende:
[..]
Dat maakt de 'bijvangst' (met je kinderen) dan ook meteen discutabel he
Maar ik snap ook niet dat als bijna iedereen in de (Borsato) familie wist dat die moeder en dochter zo gek als een deur waren, ze hem nooit hebben tegen gehouden.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 18:17 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het is meer discutabel dat marco ze in zijn bezit had en er nooit mee naar de politie is gegaan of er een melding van heeft gemaakt.
Hij wil ze nu alleen maar tonen om zijn eigen hachje te redden.
En de rechters zullen dat echt doorzien.
Waarom, meneer Borsato, hebt u niet al jaren geleden afstand genomen? Bent u niet weg gegaan?
Ongetwijfeld zal dit in de uitspraak komen.
Wat een sukkel.
Geen idee. Maar de kachel moet weer roken natuurlijk.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 18:19 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Maar ik snap ook niet dat als bijna iedereen in de (Borsato) familie wist dat die moeder en dochter zo gek als een deur waren, ze hem nooit hebben tegen gehouden.
Je zou het prima doen als OvJquote:Op donderdag 30 oktober 2025 18:17 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het is meer discutabel dat marco ze in zijn bezit had en er nooit mee naar de politie is gegaan of er een melding van heeft gemaakt.
Hij wil ze nu alleen maar tonen om zijn eigen hachje te redden.
En de rechters zullen dat echt doorzien.
Waarom, meneer Borsato, hebt u niet al jaren geleden afstand genomen? Bent u niet weg gegaan?
Ongetwijfeld zal dit in de uitspraak komen.
Wat een sukkel.
Allebei kan ook weten we sinds kort.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 17:37 schreef matthijst het volgende:
[..]
Of van stichting Martijn?
Geen van beiden ook. Weten sommigen nog steeds niet.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 18:26 schreef Document1 het volgende:
[..]
Allebei kan ook weten we sinds kort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |