Geen idee, maar je kunt snel genoeg zien aan het tijdstip van verzenden of er een optreden was. Ik mag aannemen dat het magische advocatenduo dat anders wel als punt 1 op de agenda hadden gezet.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:50 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Waar was Marco’s telefoon tijdens optredens?
Ga je maar eens verdiepen in hoe narcisten in elkaar zitten, wat voor toxische tactieken ze gebruiken en wat die kunnen aanrichten.....quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Er zijn dingen die ik nog steeds vreemd vind, maar ik moet ook eerlijk zeggen dat ik iets te vroeg over Marco heb geoordeeld. Deze vrouw heeft geen geweten. Carrière weg, huwelijk weg, misschien een celstraf (al denk ik dat dat misschien wel mee gaat vallen). Dat er zulke mensen bestaan zeg.
Nee, want deze zaak gaat niet over Nathalie. Als het zo is komt dat naar voren in de zaak tegen Nathalie binnenkort.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:54 schreef eborn het volgende:
[..]
Geen idee, maar je kunt snel genoeg zien aan het tijdstip van verzenden of er een optreden was. Ik mag aannemen dat het magische advocatenduo dat anders wel als punt 1 op de agenda hadden gezet.
Natuurlijk wel, als zij konden aantonen dat die app niet door Marco verzonden was, dan hadden ze dat gewoon meegenomen. Dat is namelijk het ultieme bewijs om hem vrij te spreken. Het gaat er dan niet eens om wie dat gedaan heeft.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:56 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, want deze zaak gaat niet over Nathalie. Als het zo is komt dat naar voren in de zaak tegen Nathalie binnenkort.
Nee, je bent niet de enige die zo denkt.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:43 schreef vosss het volgende:
En ik maar denken dat Marco schuldig was.
Zoals ik het nu lees valt dat alleszins nog maar te bezien? Of is dat te kort door de bocht?
Jaquote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:00 schreef Discombobulate het volgende:
Zou hij die moeder ook geneukt hebben?
Het zou hem niet meer of minder verdacht maken richting het meisje.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:00 schreef eborn het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, als zij konden aantonen dat die app niet door Marco verzonden was, dan hadden ze dat gewoon meegenomen. Dat is namelijk het ultieme bewijs om hem vrij te spreken. Het gaat er dan niet eens om wie dat gedaan heeft.
Tussen 2005 en 2015, toevallig precies het jaar dat Marco haar dochter ging betasten.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:00 schreef Discombobulate het volgende:
Zou hij die moeder ook geneukt hebben?
Ja, dat bedoel ik ook. Ook doorstrepen idd.quote:
Dat corrigeer je toch meteenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:42 schreef eborn het volgende:
Laat mama toevallig dezelfde twee eerste letters als de voornaam van de afzender. Dat heet auto-correct.
Er is al voldoende aangereikt om aan te geven dat er sprake van sturing was vanuit de kant van moeder en dat het dagboek, wat denk ik wel het belangrijkste bewijsstuk is mogelijk gefingeerd bewijsmateriaal is.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:02 schreef ootjekatootje het volgende:
Het zou hem niet meer of minder verdacht maken richting het meisje.
Dat hoort thuis bij de aangifte tegen Nathalie.
Daar verschillen we over van mening.
quote:De vraag wat het slachtoffer zou winnen bij het doen van aangifte, is "volstrekt irrelevant", zegt Knoops. "Dat is niet de vraag waarom het hier gaat. Dat ze veel ellende over zich heen kreeg, of dat ze geen geld vraagt is niet relevant voor de bewijsvraag."
Ook dat het OM zegt het slachtoffer te geloven, is niet relevant, zegt Knoops.
Knoops: "Het gaat om het bewijs."
1 hand in zn broek, 1 op de telefoon, zo gaat dat. Foutje snel gemaakt.quote:
Ja.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:17 schreef matthijst het volgende:
[..]
1 hand in zn broek, 1 op de telefoon, zo gaat dat. Foutje snel gemaakt.
Ik krijg het idee dat jij ook alleen maar leest wat je wil lezen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:16 schreef matthijst het volgende:
Kutexcuus ook dat hij nooit alleen in zn kleedkamer was.
"HEt kAn niEt WaAR ZiJN, IK WaS NoOIt AlLeeN!111!11"
Dat zei Marco toch?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat jij ook alleen maar leest wat je wil lezen.
Lijkt me bijzonder onwaarschijnlijk dat zijn autocorrect Marco aanpast in mama.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:19 schreef maily het volgende:
[..]
Ja.
Dan stuur je er de goede naam achteraan.
Nu niet meer?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:20 schreef Tengano het volgende:
Afgelopen dinsdag was ik er redelijk van overtuigd dat hij schuldig was aan dat grensoverschrijdende gedrag.
Maar dit alles bewijst nog niet dat hij werkelijk onzedelijk aan haar heeft gezeten.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:26 schreef matthijst het volgende:
[..]
Nu niet meer?
Ik moest het dinsdag allemaal nog zien, tot hij zelf begon te getuigen, de sukkel:
"Nu sliep je alweer. Wat het beste werkt is een goeie vrijpartij"
"En oh ja, je hebt best mooie billen."
Op 15 april appte hij dat hij keelontsteking had en haar dus niet kon zoenen. "Maar billen aanraken kan wel."
...een droom waarover hij vertelde aan de moeder van het meisje. In die droom zat hij in bad met het meisje en legde hij haar uit "hoe het werkt bij een man"
Ik reageerde dan ook op "grensoverschrijdend gedrag".quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar dit alles bewijst nog niet dat hij werkelijk onzedelijk aan haar heeft gezeten.
Dát is de aanklacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |