Dit moet een grapje zijnquote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ze gebruikte Marco's sjaal als bh?
Stuur jij ook wel eens naar die 15-jarige dat ze zich moet masturberen om in slaap te komen?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:27 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik heb gisteren nog een BH voor een 15 jarige puber gekocht. Ben ik nu een viespeuk?
En waar het bonnetje van de Action verscheen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:24 schreef ootjekatootje het volgende:
18 juni 2015.
Dat zou dan de datum zijn van het vermeende misbruik.
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:27 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik heb gisteren nog een BH voor een 15 jarige puber gekocht. Ben ik nu een viespeuk?
Nee. Maar ik heb het met haar wel over seks en voorbehoedsmiddelen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Stuur jij ook wel eens naar die 15-jarige dat ze zich moet masturberen om in slaap te komen?
Zolang je maar geen sjaal hebt gekocht..quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:27 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik las eens dat zelfverzekerde mensen vaak een punt achter hun handtekening zetten. Sindsdien zet ik een punt achter m'n handtekening in de hoop dat ik er zelfverzekerder van word.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:26 schreef Tengano het volgende:
Mensen die succesvol zijn houden vaak een dagboek bij. (google het maar)
is niet hetzelfde als
Mensen die een dagboek bijhouden zijn per definitie succesvol.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:31 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ik las eens dat zelfverzekerde mensen vaak een punt achter hun handtekening zetten. Sindsdien zet ik een punt achter m'n handtekening in de hoop dat ik er zelfverzekerder van word.
Dat doe ik ook, maar niet bewust om die reden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
Op zich een goed punt, maar daar is John Ewbank even schuldig aan als Marco B zelf.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:29 schreef KinKiJan het volgende:
Om 15:00 verder...
OvJ: "Maar Edelachtbare, u kunt toch ook niet met droge ogen ontkennen dat het hier om buitengewone kutmuziek gaat?"
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Er zijn blijkbaar foto's van![]()
Zou het deze zijn? [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:11 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Sow, dan ben je wel in en in slecht. Zou best kunnen.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:49 schreef ootjekatootje het volgende:
Het meisje zei ook dat ze appjes kreeg van Borsato. Op 6 mei 2015: "Lieve schat, ook al app ik je niet elke dag, weet dat ik elke dag even aan je moet denken. Je bent een prachtige jonge vrouw geworden met alles erop en eraan." Maart het appje eindigt met 'mama'.
Betrapt,
Er zijn dingen die ik nog steeds vreemd vind, maar ik moet ook eerlijk zeggen dat ik iets te vroeg over Marco heb geoordeeld. Deze vrouw heeft geen geweten. Carrière weg, huwelijk weg, misschien een celstraf (al denk ik dat dat misschien wel mee gaat vallen). Dat er zulke mensen bestaan zeg.quote:
Als ik Marco typ komt er niet ineens mama te staan.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:42 schreef eborn het volgende:
Laat mama toevallig dezelfde twee eerste letters als de voornaam van de afzender. Dat heet auto-correct.
Hangt meestal van je historie af. Afhankelijk van welke woorden je vaak gebruikt.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Als ik Marco typ komt er niet ineens mama te staan.
Damn autocorrect maakte van Marco mamaquote:
Bingo!quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:46 schreef roos94 het volgende:
Autocorrect hebbenhedde gij dyslexie ofwa.
Ik heb hem gevonden bij Saskia Belleman:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |