Wellicht dat de opgenomen gesprekken uitsluitsel kunnen geven.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat gevoel krijg ik ook. Denk dat hij langzaam maar zeker zijn eigen steeds verder vast lult en wie weet is hij zelf gaan geloven dat er echt, echt niks onzedelijks is gebeurd.
Maar dat weten alleen hij en het meisje zelf.
Zelfs Menno zou gewacht hebben tot ze 18 was.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:42 schreef Idisrom het volgende:
Die moeder en dochter zouden volgens mij in de jaren '90 in het TV-programma van Menno Buch terecht gekomen zijn.
Waarom was die meid naakt?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:43 schreef vencodark het volgende:
Het was een set-up en Marco is daar volledig ingetuind ofwel in meegegaan.
Alsof je een hond een lekker worstje aanbiedt.
Serieus Marco: je gaat naar een naakte, te jonge meid, op haar kamer, privé om haar te troosten?![]()
Dan gaf die ook paar keer een errorquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:45 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Gewoon de [x] tags zelf typen en x in de link veranderen in twitter
Zo naïef kun je haast niet zijn.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:46 schreef Guanabana het volgende:
Hier was gewoon een héél ongezonde dynamiek gaande op allerlei vlakken. Maar ik geloof dan eigenlijk alsnog niet dat Marco een berekenende misbruiker is of zo. Weet niet, misschien ben ik dan te mild voor hem, maar waarschijnlijk dacht hij echt dat het wel oke was en niet seksueel?
Enige ding wat ik wel bij deze zaak heb is dat het bij dit ene geval blijft.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:44 schreef Nexum het volgende:
Dit geeft een beetje Michael Jackson praktijken. Ouders die zich te comfortabel gaan voelen bij iemand, iemand gaat over de scheef, en het besef treed later pas op dat het grensoverschrijdend is. Hoewel begrijpelijk, en het absoluut geen excuus of reden is, ben ik ook wel benieuwd hoe moeder zich verhoude tot Marco
Misschien is het gewoon een vrije domme man, hij is al eerder naief geweest en failliet gegaan, al z'n geld verloren, en hij had foto's van zijn vreemdgaan op een usb stick staan die Leontien ook gebruikte.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo naïef kun je haast niet zijn.
Dat geloof ik ook niet zo, dat predator idee.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:46 schreef Guanabana het volgende:
Hier was gewoon een héél ongezonde dynamiek gaande op allerlei vlakken. Maar ik geloof dan eigenlijk alsnog niet dat Marco een berekenende misbruiker is of zo. Weet niet, misschien ben ik dan te mild voor hem, maar waarschijnlijk dacht hij echt dat het wel oke was en niet seksueel?
Ik denk niet dat Marco een bewuste kindermisbruiker is die op zoek was naar een slachtoffer maar hij maakte wel eventueel misbruik van een fuck up situatie die ook de moeder creëerde met haar dochter. Marco had wel beter moeten weten als volwassen man met een kind.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:47 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Enige ding wat ik wel bij deze zaak heb is dat het bij dit ene geval blijft.
Vaak zie je bij zedendelinquenten dat er een patroon is van meerdere slachtoffers over langere tijd. Dat is hier niet te zien. Dus ik ga er toch niet 100% vanuit dat hij schuldig is.
🧐quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:49 schreef ootjekatootje het volgende:
Het meisje zei ook dat ze appjes kreeg van Borsato. Op 6 mei 2015: "Lieve schat, ook al app ik je niet elke dag, weet dat ik elke dag even aan je moet denken. Je bent een prachtige jonge vrouw geworden met alles erop en eraan." Maart het appje eindigt met 'mama'.
Betrapt,
Dat kunnen ze wel uitzoeken neem ik aan.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:49 schreef ootjekatootje het volgende:
Het meisje zei ook dat ze appjes kreeg van Borsato. Op 6 mei 2015: "Lieve schat, ook al app ik je niet elke dag, weet dat ik elke dag even aan je moet denken. Je bent een prachtige jonge vrouw geworden met alles erop en eraan." Maart het appje eindigt met 'mama'.
Betrapt,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |