Zou je willen vertellen wat de reden is dat je in 2019 besloten hebt om te stoppen? Had dat met Marco of wellicht met Nathalie te maken? Of met iets heel anders?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:23 schreef eborn het volgende:
[..]
Tja, je mag geloven wat je wilt. Er is een reden dat ik in 2019 besloten heb om te stoppen. Ik zat overigens primair bij de fanclub vanwege Nathalie, die mij in 2009 bij een opname in De Plantage benaderd heeft om lid te worden van het team.
Het feit dat iemand iets normaal is gaan vinden wil niet zeggen dat het niet klopt hè. Ik omschrijf enkel de situatie.
Meerdere redenen: de sfeer was in de laatste 2 jaar veranderd, Nathalie had aangegeven ook te gaan stoppen en deze ontwikkelingen hielpen ook niet mee. Het was een logisch moment.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:55 schreef proud_mami het volgende:
Uit het vorige deel:
[..]
Zou je willen vertellen wat de reden is dat je in 2019 besloten hebt om te stoppen? Had dat met Marco of wellicht met Nathalie te maken? Of met iets heel anders?
Hoe werd er binnen jullie groep gereageerd op haar vraag wie er seks wilde hebben met Marco?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:04 schreef eborn het volgende:
[..]
Meerdere redenen: de sfeer was in de laatste 2 jaar veranderd, Nathalie had aangegeven ook te gaan stoppen en deze ontwikkelingen hielpen ook niet mee. Het was een logisch moment.
Die vraag kwam daar niet naar voren (los van misschien een grap af en toe). De mensen in het vaste team waren een redelijk nuchter en 'saai' clubje. Je moet je voorstellen dat zo'n team vooral de dagelijkse zaken regelde: fanmail opvangen en doorsturen c.q. behandelen, kaartverkopen ondersteunen, fandagen organiseren, etc.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:26 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hoe werd er binnen jullie groep gereageerd op haar vraag wie er seks wilde hebben met Marco?
Ik moest ook meteen aan die pyjamaparty van Chantal denken.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:44 schreef eborn het volgende:
[..]
Die vraag kwam daar niet naar voren (los van misschien een grap af en toe). De mensen in het vaste team waren een redelijk nuchter en 'saai' clubje. Je moet je voorstellen dat zo'n team vooral de dagelijkse zaken regelde: fanmail opvangen en doorsturen c.q. behandelen, kaartverkopen ondersteunen, fandagen organiseren, etc.
Ik durf eerlijk gezegd niet eens meer te zeggen waar zo'n vraag die dan gesteld werd op een fandag vandaan kwam. De organisatie van zo'n dag duurde maanden en teksten/vragen werden over die hele periode geschreven, aangepast, etc. Idem van zo'n pyjamathema, dat was volgens mij in dezelfde tijd dat Chantal met haar pyjamaparty begon. Vermoedelijk was dat toen een dingetje 😄
[Edit] Chantal begon in 2019 met haar pyjamaparty. Blijkbaar heeft ze het thema van ons gejat 😆
[Edit2] Er is overigens ook een duidelijke scheiding tussen het fanclubteam en een losstaande vriendengroep. Binnen die laatste groep was de sfeer uiteraard losser en zag men elkaar ook vaker op feesten en partijen. Het fanclubteam zag elkaar primair bij overleggen. De opbouw van het team is door de jaren heen uiteraard veranderd, maar de aanklaagster was geen lid van het fanclubteam.
In Frans we Trustquote:Op donderdag 30 oktober 2025 05:37 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Maar goed dat ik toch altijd liever cd's van Frans Bauer gekocht heb,
Sommige lijken een soort sekte.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik vind fans en fanclubs altijd iets engs hebben.
Daarom ben ik nooit beroemd geworden.
Er is ook nog de variant 'obsessieve fans van artiesten die hun hoogtepunt decennia terug hadden'. "Kijk de posters eens die ik van je op heb gehangen." En maar strooien met die hartjes en duimpjes.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:34 schreef Kim-Holland het volgende:
De fans van Britney Spears zijn nog een tandje erger. Daar kunnen ze een volledig nieuw handboek van maken.
Dat je iemands muziek goed vind is tot daar aan toe, maar zo ziekelijk idolaat zijn van een artiest heb ik nooit begrepen. En helemaal niet als je volwassen bent.![]()
Uitiendelijk zijn artiesten ook maar mensen die stinken als ze poepen en uit hun bek stinken s'morgens. En daarnaast hebben ze vrijwel altijd issues zoals een verslaving of andere onhebbelijkheden zoals bv narcisme omdat ze op een voetstuk geplaatst worden en elke scheet die ze laten bewonderd en opgehemeld wordt.
Totdat blijkt dat hij Sieneke uit elkaar heeft getrokken toen ze 15 was... ik vertrouw geen artiest meerquote:Op donderdag 30 oktober 2025 05:37 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Maar goed dat ik toch altijd liever cd's van Frans Bauer gekocht heb,
♥ ♥ ♥quote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:39 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Er is ook nog de variant 'obsessieve fans van artiesten die hun hoogtepunt decennia terug hadden'. "Kijk de posters eens die ik van je op heb gehangen." En maar strooien met die hartjes en duimpjes.
Aan wie vraag je dat?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:49 schreef Discombobulate het volgende:
Dat stukje al gezien van die vrouw die aan het publiek vraagt "Wie zou hem doen?"
In alle consternatie is Marco vergeten zijn haar te kammenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:13 schreef Kim-Holland het volgende:
De pers staat alweer klaar.
https://www.telegraaf.nl/(...)woord/101193009.html
Advocaten Marco Borsato gaan voor vrijspraak in ontuchtzaak. [ad]
Marco Borsato komt aan bij de rechtbank. ,,Ik ben mij kapot geschrokken van de strafeis van vijf maanden cel."
[ afbeelding ]
die vrouw ernaast : als martine sandifort en trijntje oosterhuis een kind zouden hebbenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:58 schreef Butterflower het volgende:
[..]
In alle consternatie is Marco vergeten zijn haar te kammen
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:58 schreef Butterflower het volgende:
[..]
In alle consternatie is Marco vergeten zijn haar te kammen
Strafzaken zijn altijd openbaar. Uitzonderingen daargelaten.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:27 schreef PzKpfw het volgende:
Is het eigenlijk niet raar dat deze rechtszaak, en met name alle details, zo openbaar te volgen zijn?
Sandra Belleman weet dat te duiden aan het eind van deze podcast over deze zaakquote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:27 schreef PzKpfw het volgende:
Is het eigenlijk niet raar dat deze rechtszaak, en met name alle details, zo openbaar te volgen zijn?
Hier precies andersomquote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
In tegenstelling tot dinsdag ben ik vandaa vrij, tijd genoeg om de zaak vandaag te volgen.
Nee hoor, dit is echt dagelijkse kost op X.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:27 schreef PzKpfw het volgende:
Ja maar vroeger waren het vooral familie en belangstellenden die zo zaak bezochten.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:33 schreef -Spring het volgende:
[..]
Strafzaken zijn altijd openbaar. Uitzonderingen daargelaten.
Ik zou niet weten waar je dat aan zou kunnen zien. Het kan toch ook zo zijn dat die Nathalie gezegd heeft wat die dochter erin moest schrijven?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:06 schreef Kim-Holland het volgende:
Volgens Geert-Jan Knoops, advocaat van Marco Borsato, is het dagboek van het vermeende slachtoffer niet authentiek. Dat zouden zij vandaag kunnen aantonen aan de hand van een contra-expertise die zij hebben laten doen.
[ afbeelding ]
Bij het bewuste telefoongesprek heeft moeders 200 punten opgeschreven die haar dochter borsato moest verwijten. Dus dat kan zeker.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:59 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar je dat aan zou kunnen zien. Het kan toch ook zo zijn dat die Nathalie gezegd heeft wat die dochter erin moest schrijven?
(nee, ik zeg niet dat dat zo is)
Bij elke andere zanger die geen landelijke hit heeft gehad en alleen bekend is van optredens op de regionale televisie, zou onze aandacht voor de rechtzaak net zo groot zijn als voor z'n muziekquote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:57 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ja maar vroeger waren het vooral familie en belangstellenden die zo zaak bezochten.
Tegenwoordig heb je die saskia die alles woordelijk op X pleurt.
Mwoah..... ik kan wel meegaan in de beschrijving van een sfeer/omgeving die ongemakkelijk voelt maar waar je, je niet onmiddellijk aan kan onttrekken. In hoeverre dat hier ook geldt weet ik natuurlijk niet want tegelijkertijd geldt precies hetzelfde voor het slachtofferquote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
Volgens Knoops kon Borsato zich moeilijk aan de moeder van het slachtoffer onttrekken. Zij maakte naaktfoto's van haar minderjarige dochter die ze ook rondstuurde in haar vriendengroep. Zij was trots op haar dochter. De vriendschap werd volgens Knoops een fuik waar Borsato niet makkelijk uit kon komen, omdat zij alle werkzaamheden deed voor zijn fanclub.
Tsja, dan was zijn fanclub blijkbaar belangrijker voor hem dan het meisje denk ik dan.
Journalisten zaten er voor social media ook al gewoon bij, alleen stond het dan een dag later in de krant.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:57 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ja maar vroeger waren het vooral familie en belangstellenden die zo zaak bezochten.
Tegenwoordig heb je die saskia die alles woordelijk op X pleurt.
Dat was zeer uitzonderlijk en zeker geen woordelijke verslaggeving van wat er gezegd is en te horen was.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Journalisten zaten er voor social media ook al gewoon bij, alleen stond het dan een dag later in de krant.
https://uitspraken.rechts(...)I:NL:RBAMS:2013:7557quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:02 schreef the-eye het volgende:
[..]
Bij elke andere zanger die geen landelijke hit heeft gehad en alleen bekend is van optredens op de regionale televisie, zou onze aandacht voor de rechtzaak net zo groot zijn als voor z'n muziek
Mwah, 'high profile cases' hebben altijd hordes journalisten getrokken. Wel waren dan de artikelen in de krant inderdaad minder gedetailleerd dan wat je tegenwoordig op X terug leest.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:13 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Dat was zeer uitzonderlijk en zeker geen woordelijke verslaggeving van wat er gezegd is en te horen was.
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:18 schreef Droopie het volgende:
[..]
https://uitspraken.rechts(...)I:NL:RBAMS:2013:7557
Lekker anoniem "[eiser ] is een bekende Nederlandse zanger/songwriter/producent van popmuziek. Rond 1960 was een van zijn songs, ‘Kom van dat dak af’, een grote hit."
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:18 schreef onlogisch het volgende:
@:Zipportal @:Caland @:Rambodirk we zijn weer live
Ik vind vandaag niet zo interessant, de verdediging zal wel alles op die moeder willen gooienquote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:18 schreef onlogisch het volgende:
@:Zipportal @:Caland @:Rambodirk we zijn weer live
Yep, daar zijn ze al flink mee bezigquote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind vandaag niet zo interessant, de verdediging zal wel alles op die moeder willen gooien
Ik lees je updates wel
Ik heb gisteren gehoord dat die 600 euro per uur kosten. ( Geert-Jan en Carry Knoops ) Dus ik denk wel dat ze dan hun best gaan doen voor Marco, ja.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Yep, daar zijn ze al flink mee bezig
Dat is toevallig iets wat ik met net af vroeg, hoe duur ze zijn. Wel een aardig bedrag ja, al vraag ik me af in hoeverre Marco dit bedrag daadwerkelijk betaalt.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:29 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik heb gisteren gehoord dat die 600 euro per uur kosten. ( Geert-Jan en Carry Knoops ) Dus ik denk wel dat ze dan hun best gaan doen voor Marco, ja.
( ik heb overigens geen kamp)
Sinds wanneer is moeder Nathalie victim? Heb ik wat gemist?quote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:45 schreef Kim-Holland het volgende:
" Na de aangifte van haar dochter, plaatste de moeder op Instagram: "We dit it!"
Zij was in alles afhankelijk van hem, werk en sociale aanzien. Hij wilde stoppen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:47 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik heb even gemist waarom de moeder Marco kapot wil hebben. Is het omdat hij niet voor haar koos?
Ontslage als voorzitter van de fanclub.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:47 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik heb even gemist waarom de moeder Marco kapot wil hebben. Is het omdat hij niet voor haar koos?
Dat bleek uiteindelijk toch precies andersom te zijnquote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:51 schreef superniger het volgende:
John van den Heuvel vertrouw ik niet.
Een Temu Peter R.
Geloof dat ik dinsdag las dat hij vond dat de fandagen meer om haar begonnen te draaien in plaats van om de fans.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:49 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Ontslage als voorzitter van de fanclub.
Als je "gedrevenheid" zag bij de fanclubdagen dan zal ze zich wel erg gekrenkt gevoeld hebben
..
Neem bijvoorbeeld de andere dagboeken. Die nergens te vinden zijn.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:59 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar je dat aan zou kunnen zien. Het kan toch ook zo zijn dat die Nathalie gezegd heeft wat die dochter erin moest schrijven?
(nee, ik zeg niet dat dat zo is)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Jippie op 30-10-2025 16:08:21 ]Het ligt aan de instanties zelf
Uiteindelijk blijken ze beide niet zuiver te zijn en te werken. Dat was bij de Vries sowieso wel duidelijk en vd Heuvel is de volgende die door de mand is gevallen. Misschien mocht hij wel even aan de tieten van Nathalie zitten.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:51 schreef superniger het volgende:
John van den Heuvel vertrouw ik niet.
Een Temu Peter R.
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:57 schreef Poefbank het volgende:
[..]Had er even een NSFW-waarschuwing bijgezet. Nu moet ik m'n laptop weer schoon gaan schrobben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Jippie op 30-10-2025 16:09:03 ]ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
Mensen zijn voor minder onder de groene zoden gelegd.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:41 schreef Kim-Holland het volgende:
Die Nathalie is echt evil. hoor.
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:57 schreef Poefbank het volgende:
[..]De beste pijpster in kleur! Driewerf hoezee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Jippie op 30-10-2025 16:09:40 ]
Dat is wel zo, ja.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:00 schreef roos94 het volgende:
[..]
Mensen zijn voor minder onder de groene zoden gelegd.
Van het fappen zeker.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:59 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Had er even een NSFW-waarschuwing bijgezet. Nu moet ik m'n laptop weer schoon gaan schrobben.
Laat ze maar eens tot de bodem uitpluizen wat er allemaal is gebeurt thuis in huize Thielen met vader, moeder en dochter.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:09 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Dat is wel zo, ja.
Nu hoeft zij voor mij niet onder de groene zoden maar een flinke straf zou gewenst zijn als Borsato met zijn tegenaangifte mag beginnen.
Meh, heb maar weinig met jaren80/ begin 90 kapsels.quote:
Ook goeiemorgen,quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:10 schreef Tengano het volgende:
Is het al begonnen? link...
Ah, ik heb hem al![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)oeder/101193009.html
WTF Het is allang begonnen!![]()
"Wie zou hem doen?"quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:43 schreef r_one het volgende:
[..]
Sinds wanneer is moeder Nathalie victim? Heb ik wat gemist?
Ben ik enigzins met je eens.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:13 schreef roos94 het volgende:
[..]
Laat ze maar eens tot de bodem uitpluizen wat er allemaal is gebeurt thuis in huize Thielen met vader, moeder en dochter.
Je punt?quote:
Ook al is het lief en onschuldig bedoeld zulke gekkies types missen inderdaad vaak wel een chromosoompje of vierquote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:34 schreef Kim-Holland het volgende:
De fans van Britney Spears zijn nog een tandje erger. Daar kunnen ze een volledig nieuw handboek van maken.
Dat je iemands muziek goed vind is tot daar aan toe, maar zo ziekelijk idolaat zijn van een artiest heb ik nooit begrepen. En helemaal niet als je volwassen bent.![]()
Uitiendelijk zijn artiesten ook maar mensen die stinken als ze poepen en uit hun bek stinken s'morgens. En daarnaast hebben ze vrijwel altijd issues zoals een verslaving of andere onhebbelijkheden zoals bv narcisme omdat ze op een voetstuk geplaatst worden en elke scheet die ze laten bewonderd en opgehemeld wordt.
Wordt de action hier nou ook in mee gezogen?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:43 schreef Kim-Holland het volgende:
Een bonnetje van de Action..
11:38
Knoops vindt het ook vreemd dat er precies op de pagina met de beschreven handtastelijkheden een bonnetje van de Action is geplakt. Daar staat een datum op. In het hele dagboek is verder geen bonnetje aangetroffen.
Welke datum? Die bonnen verweren altijd heel snel.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:43 schreef Kim-Holland het volgende:
Knoops vindt het ook vreemd dat er precies op de pagina met de beschreven handtastelijkheden een bonnetje van de Action is geplakt. Daar staat een datum op. In het hele dagboek is verder geen bonnetje aangetroffen.
Pardon? Ik heb die tweet niet gelezen op de feed van de Telegraaf en ook niks over een mis van de post hierboven.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:43 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik lees ook het AD mee.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:50 schreef Tengano het volgende:
[..]
Pardon? Ik heb die tweet niet gelezen op de feed van de Telegraaf en ook niks over een mis van de post hierboven.
Heb jij een andere feed?
Het is allemaal de schuld van de Rabobank Action!quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Wordt de action hier nou ook in mee gezogen?
Relatie gehad, ze waande zich al de nwe Mw Borsato, dát ging niet door dus nu a woman scorned.. En misbruikt gerust haar mentaal zwakkere Dochter.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:22 schreef Ama het volgende:
Vraag me toch af wat die moeder ineens zo tegen Marco heeft nadat ze zolang voor hem heeft gewerkt schijnbaar.
Afwijzing doet hele rare dingen met mensen; krenking, boosheid, wraakgevoelens en natuurlijk ook verdriet.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:22 schreef Ama het volgende:
Vraag me toch af wat die moeder ineens zo tegen Marco heeft nadat ze zolang voor hem heeft gewerkt schijnbaar.
Das een lekker duidelijke samenvatting!quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Relatie gehad, ze waande zich al de nwe Mw Borsato, dát ging niet door dus nu a woman scorned.. En misbruikt gerust haar mentaal zwakkere Dochter.
Thanks, ik heb veel gelezen maar niet alles dus daarom dat ik mijn vraag ook een beetje voorzichtig zei.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Relatie gehad, ze waande zich al de nwe Mw Borsato, dát ging niet door dus nu a woman scorned.. En misbruikt gerust haar mentaal zwakkere Dochter.
Nee, ik denk dat je helemaal gelijk hebt, maar dat betekend niet dat je het nog mag doen, maar die vrouw is heel beïnvloedend geweest.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:25 schreef Ama het volgende:
Krijg sterk het gevoel dat er heel veel is aangedikt (steeds weer wat heftiger) en dat die moeder volgens mij gewoon Marco helemaal kapot wil maken. Of ik zie het verkeerd.
En die Arme Marco kon er natuurlijk helemaal niks aan doen, want omdraaien en weglopen was toen nog niet uitgevonden toch?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:29 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
En die Arme Marco kon er natuurlijk helemaal niks aan doen.
Gekrenkt ego.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:22 schreef Ama het volgende:
Hoop, als hij wordt vrijgesproken, dat mens helemaal kapot procedeert...quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:25 schreef Ama het volgende:
Krijg sterk het gevoel dat er heel veel is aangedikt (steeds weer wat heftiger) en dat die moeder volgens mij gewoon Marco helemaal kapot wil maken. Of ik zie het verkeerd.
Dinsdag kreeg ik ook al rare vibes bij die moeder en ging ik al twijfelen in mijn hoofd hoeveel echt waar is van dit alles.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:30 schreef Tengano het volgende:
Dinsdag was ik team Asmara en vandaag ben ik team Marco
#rollercoaster
Ja had ik ook, maar toen vertrouwde ik nog wel op het verhaal van die dochter.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:34 schreef Ama het volgende:
Dinsdag kreeg ik ook al rare vibes bij die moeder en ging ik al twijfelen in mijn hoofd hoeveel echt waar is van dit alles.
Waarschijnlijk stuurde die politieman geen geile appjes naar haarquote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:38 schreef ootjekatootje het volgende:
Een politieman uit de vriendengroep zegt nooit iets ongepasts te hebben gezien in het gedrag van Borsato. Hij verklaart ook geen verandering in het gedrag van de dochter te hebben waargenomen, waar uit zou blijken dat ze niet meer met de zanger om wilde gaan.
Nu.nl
Dus binnen die groep zat een politieagent, waarom had het meisje hem niet in vertrouwen kunnen nemen?
Nee, die ontving zelf die naaktfoto van het behangen… dat was ook een bevriende agent.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarschijnlijk stuurde die politieman geen geile appjes naar haar
In de vriendengroep had maar 1 koppel kinderen, dus dat was snel geregeld. De rest was single of had geen partner. En die kinderen zagen MB zover mij bekend weinig.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:42 schreef ootjekatootje het volgende:
Die vriendengroep heeft na de aangifte met hun kinderen/dochters gesproken maar niemand herkent zich in het verhaal van het meisje.
Dat het een verknipte familie is was toch ook al wel duidelijk.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:41 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, die ontving zelf die naaktfoto van het behangen… dat was ook een bevriende agent.
Maar goed wat vind je van de rest van de getuigen verklaringen dan? Want het lijkt er nu wel erg op alsof er gehakt gemaakt wordt van die aangifte tegen hem.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:44 schreef eborn het volgende:
[..]
In de vriendengroep had maar 1 koppel kinderen, dus dat was snel geregeld. De rest was single of had geen partner. En die kinderen zagen MB zover mij bekend weinig.
Marco probeerde haar al in vertrouwen te nemenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:38 schreef ootjekatootje het volgende:
Een politieman uit de vriendengroep zegt nooit iets ongepasts te hebben gezien in het gedrag van Borsato. Hij verklaart ook geen verandering in het gedrag van de dochter te hebben waargenomen, waar uit zou blijken dat ze niet meer met de zanger om wilde gaan.
Nu.nl
Dus binnen die groep zat een politieagent, waarom had het meisje hem niet in vertrouwen kunnen nemen?
Ik stond niet dicht genoeg bij de vriendengroep om hier een uitspraak over te doen. Samen met mijn partner waren we regelmatig aanwezig bij feestjes, maar zeker niet zo vaak als de vriendinnen, die elkaar heel vaak zagen zonder en ook met hun partners. En ook samen op vakantie gingen. Dus ik heb over het algemeen maar van 1 kant de verhalen gehoord.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar goed wat vind je van de rest van de getuigen verklaringen dan? Want het lijkt er nu wel erg op alsof er gehakt gemaakt wordt van die aangifte tegen hem.
Idee lijkt me ook dat hij het juist bij zo'n sexueel 'los' meisje deed omdat ie dacht dat het wel kon.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:44 schreef eborn het volgende:
[..]
In de vriendengroep had maar 1 koppel kinderen, dus dat was snel geregeld. De rest was single of had geen partner. En die kinderen zagen MB zover mij bekend weinig.
Zou het de waarheid kunnen zijn?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat het een verknipte familie is was toch ook al wel duidelijk.
Dat pleit Borsato niet opeens vrij van zijn gedrag, appjes, etc richting een kind
Maar dit is ook wel de enige manier voor de verdediging natuurlijk, net doen alsof het allemaal die moeder was.
Duidelijk, dankjewel.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:48 schreef eborn het volgende:
[..]
Ik stond niet dicht genoeg bij de vriendengroep om hier een uitspraak over te doen. Samen met mijn partner waren we regelmatig aanwezig bij feestjes, maar zeker niet zo vaak als de vriendinnen, die elkaar heel vaak zagen zonder en ook met hun partners. En ook samen op vakantie gingen. Dus ik heb over het algemeen maar van 1 kant de verhalen gehoord.
De waarheid ligt vermoedelijk wat meer in het appgedrag en uren aan opgenomen gesprekken dan vage verklaringen van derden.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:49 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zou het de waarheid kunnen zijn?
Het was ook wel erg heet in de Kuip.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:48 schreef DefKu het volgende:
Volgens Knoops zeiden vrienden dat hun mond soms openviel door wat moeder en dochter deden. "Dan stond ze (de dochter) in haar bh bij een concert." Knoops: "Moet #Borsato soms van het podium af komen om er iets van te zeggen?"
Ik zou ook graag de uitgeprinte lijst van het appgedrag willen zien.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:50 schreef Caland het volgende:
[..]
De waarheid ligt vermoedelijk wat meer in het appgedrag en uren aan opgenomen gesprekken dan vage verklaringen van derden.
Ik denk niet dat jij ooit toegang gaat krijgen tot het volledige dossierquote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:52 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik zou ook graag de uitgeprinte lijst van het appgedrag willen zien.
Misschien beginnen ze er zo nog over.
Wat is er vaag aan die verklaring van die politieman die onderdeel was van die vriendengroep. Acht je die politieman vaag in zijn observatie, inschatting of oordeel.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:50 schreef Caland het volgende:
De waarheid ligt vermoedelijk wat meer in het appgedrag en uren aan opgenomen gesprekken dan vage verklaringen van derden.
Dat hij zelf nooit iets ongepasts heeft gezien zegt precies helemaal niksquote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:53 schreef Tengano het volgende:
[..]
Wat is er vaag aan die verklaring van die politieman die onderdeel was van die vriendengroep. Acht je die politieman vaag in zijn observatie, inschatting of oordeel.
Een politieman zie ik toch meer als een professional als het gaat om objectieve observatie en een neutrale onbevooroordeelde inschatting van gedrag.
Roep dat maar niet te hard, moeders is vast bezig met een boek.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij ooit toegang gaat krijgen tot het volledige dossier
Foto van de naakte behangers vergeten?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat hij zelf nooit iets ongepasts heeft gezien zegt precies helemaal niks
Die loopt vast te schuimbekken nu dat het plan toch niet helemaal lijkt te werken.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:55 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Roep dat maar niet te hard, moeders is vast bezig met een boek.
Kan iemand svp de door mij gemaakte TT even wijzigenquote:De suggestie dat Borsato meeging in de mores van het gezin is bezijden de waarheid, zegt Knoops.
Dus Knoops ontkent de uitspraken van zijn eigen cliënt?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:56 schreef Tengano het volgende:
[..]
Kan iemand svp de door mij gemaakte TT even wijzigen
Wat heeft Marco jou misdaan dan?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:57 schreef matthijst het volgende:
Borsato liep zelf te sjenken over de mores, de mores, en nu ging ie niet mee in de mores.
OK Knoops.
Mij boeit het allemal geen flikker trouwens, vind het vooral leuk om die cheater in de penarie te zien.
quote:Knoops zegt dat de handschriftdeskundige die de verdediging inschakelde "niet zomaar een LOI-cursus heeft gedaan, hij heeft jaren bij het NFI gewerkt". De deskundige zag dingen die de andere deskundigen over het hoofd zagen, aldus Knoops.
Kutmuziekquote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Wat heeft Marco jou misdaan dan?damn.
Frans lijkt mij ook niet het type dat aan jonge meisjes zit. Geen PaSsieVollE Italiaan.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:01 schreef Tengano het volgende:
Ik vind ook dat Frans Bauer kutmuziek maakt, maar dat wil nog niet zeggen dat ik hem gun dat zijn leven daarom verwoest moet worden.
Als opa naar een 15-jarige sturen dat ze bloedmooi is, een lekker wijf en gewoon even moet neuken of masturberen om in slaap te komen moet ook gewoon genormaliseerd worden wat mij betreft.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Frans lijkt mij ook niet het type dat aan jonge meisjes zit. Geen PaSsieVollE Italiaan.
Als er echt aangetoond kan worden dat er met dat dagboek bewust is geknoeid, is het wel klaar denk ik.quote:Volgens Knoops is er een doorhaling in het dagboek die ook veelzeggend is. De woorden 4 tot 6 jaar, zijn veranderd in 5 maanden, om het verhaal kloppend te maken dat de passage eerder is geschreven.
Hier kun je tegenwoordig in de VS president mee worden, dus ik zie het probleem niet zo.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Als opa naar een 15-jarige sturen dat ze bloedmooi is, een lekker wijf en gewoon even moet neuken of masturberen om in slaap te komen moet ook gewoon genormaliseerd worden wat mij betreft.
Als dat het geval is, dan faalt het OM ook wel erg opzichtig.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:06 schreef Tengano het volgende:
[..]
Als er echt aangetoond kan worden dat er met dat dagboek bewust is geknoeid, is het wel klaar denk ik.
Zul je zien dat die ma dat verstuurd heeft…quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Als opa naar een 15-jarige sturen dat ze bloedmooi is, een lekker wijf en gewoon even moet neuken of masturberen om in slaap te komen moet ook gewoon genormaliseerd worden wat mij betreft.
Pedofilie moet weer leuk wordenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:09 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hier kun je tegenwoordig in de VS president mee worden, dus ik zie het probleem niet zo.
Sow, dan ben je wel in en in slecht. Zou best kunnen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zul je zien dat die ma dat verstuurd heeft…
Wat een oenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:10 schreef Kim-Holland het volgende:
https://www.rechtspraak.n(...)k-Marco-Borsato.aspx
Utrecht, 30 oktober 2025
Gisteravond zijn online berichten verschenen over één van de rechters uit de zittingscombinatie die de zaak van Marco Borsato behandelt. Deze berichtgeving gaat over persoonlijke opvattingen van de rechter die niet gaan over deze zaak. Daarnaast gaat het over een reactie van deze rechter op X in de verslaggeving over de Borsato-zaak.
Rechters mogen een persoonlijke mening hebben maar laten dit niet meespelen in een rechtszaak. Een rechter kijkt puur naar de feiten, de wet en omstandigheden. Wat hij of zij als privépersoon denkt doet niet ter zake.
De betreffende rechter heeft inderdaad één reactie geplaatst op een bericht op X van Saskia Belleman over de zaak Borsato. In deze reactie geeft ze uitleg over de juridische procedure rondom het vorderen van een schadevergoeding. Ze mengt zich niet in een inhoudelijke discussie over de zaak. Desondanks had ze deze reactie niet moeten plaatsen omdat de afspraak is dat rechters zich niet uitlaten over hun eigen zaken.
De zaak is op dit moment gaande. Als een van de partijen twijfelt aan de onpartijdigheid van een van de rechters, dan is het mogelijk om een wrakingsverzoek in te dienen. Meer informatie daarover vind je op deze pagina: Wraking en verschoning | Thema's | Rechtspraak.
Waarom zou me dat niks verbazen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zul je zien dat die ma dat verstuurd heeft…
Er zit er toch eentje tussen, groetjes mama? Die zoek ik nog ff op, was dinsdag rond 11:00.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:11 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Sow, dan ben je wel in en in slecht. Zou best kunnen.
Marco krijgt wel waar voor zijn geld hoorquote:Knoops gaat nu in op de betrouwbaarheid van het dagboek. Volgens hem is er te weinig bewijs dat het dagboek authentiek is. Het OM zegt dat het handschrift in het dagboek van het slachtoffer is, maar dat is volgens Knoops niet het hele verhaal.
In het dagboek beschrijft aangeefster vooral over de relatie met haar toenmalige vriend. ,,En dan plotseling verschijnt uit het niets op 18 juni 2015 een tekst over de handtastelijkheden van Marco Borsato. Daarvoor en daarna valt de naam van Borsato niet", zegt Knoops.
Knoops gaat nu in op de betrouwbaarheid van het dagboek. Volgens hem is er te weinig bewijs dat het dagboek authentiek is. Het OM zegt dat het handschrift in het dagboek van het slachtoffer is, maar dat is volgens Knoops niet het hele verhaal.
In het dagboek beschrijft aangeefster vooral over de relatie met haar toenmalige vriend. ,,En dan plotseling verschijnt uit het niets op 18 juni 2015 een tekst over de handtastelijkheden van Marco Borsato. Daarvoor en daarna valt de naam van Borsato niet", zegt Knoops.
Lingerie kopen voor een puber, niets mis mee.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon wat je als vaderfiguur doet voor iemand die foto’s van haar tieten naar je stuurt.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lingerie kopen voor een puber, niets mis mee.
En schoolspullen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lingerie kopen voor een puber, niets mis mee.
Blijkbaar had ze geen bh meer, ze gebruikte zijn sjaal.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon wat je als vaderfiguur doet voor iemand die foto’s van haar tieten naar je stuurt.
Heel normaalquote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:15 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Blijkbaar had ze geen bh meer, ze gebruikte zijn sjaal.
quote:Knoops vat samen: De aangifte is gestuurd en niet spontaan tot stand gekomen. Er zijn objectieve aanwijzingen dat het dagboek niet authentiek is en ook dat de verklaringen van de dochter en moeder niet kloppen.
Zou ze ook een ritualspakketje hebben gekregen?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon wat je als vaderfiguur doet voor iemand die foto’s van haar tieten naar je stuurt.
‘Schoolspullen’quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou ze ook een ritualspakketje hebben gekregen?
Stuur jij wel eens aan kinderen dat ze gewoon eens geneukt moeten worden?quote:
Yep, en die foto stuurde ze naar Marco.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ze gebruikte Marco's sjaal als bh?
Pohhhhquote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:20 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Yep, en die foto stuurde ze naar Marco.
Best kans dat dat op advies van een psycholoog was. Kind had suïcide gedachten en haar vader verloren aan zelfmoord.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:19 schreef roos94 het volgende:
Wie schrijft er uberhaupt nog in een dagboek? Is dit 1995? Welke persoon geboren na dat jaar doet dat nog?
Mensen die succesvol zijn, houden vaak dagboeken bij.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:19 schreef roos94 het volgende:
Wie schrijft er uberhaupt nog in een dagboek? Is dit 1995? Welke persoon geboren na dat jaar doet dat nog?
quote:De vraag wat het slachtoffer zou winnen bij het doen van aangifte, is "volstrekt irrelevant", zegt Knoops. "Dat is niet de vraag waarom het hier gaat. Dat ze veel ellende over zich heen kreeg, of dat ze geen geld vraagt is niet relevant voor de bewijsvraag."
Ook dat het OM zegt het slachtoffer te geloven, is niet relevant, zegt Knoops.
Knoops: "Het gaat om het bewijs."
Asmara Thielen, "een succesvolle dame"quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:21 schreef Tengano het volgende:
[..]
Mensen die succesvol zijn, houden vaak dagboeken bij.
Vandaar dat je het antwoord hier op Fok! waarschijnlijk niet zult krijgen.
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:25 schreef roos94 het volgende:
[..]
Asmara Thielen, "een succesvolle dame"
- Tengano, 2025
Ik vond Anne Frank toch niet zo succesvol.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:21 schreef Tengano het volgende:
[..]
Mensen die succesvol zijn, houden vaak dagboeken bij.
Vandaar dat je het antwoord hier op Fok! waarschijnlijk niet zult krijgen.
Geloven doen ze maar in de kerk, in de rechtbank moet je het zeker weten en dus over deugdelijk bewijs beschikken.quote:
Dit moet een grapje zijnquote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ze gebruikte Marco's sjaal als bh?
Stuur jij ook wel eens naar die 15-jarige dat ze zich moet masturberen om in slaap te komen?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:27 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik heb gisteren nog een BH voor een 15 jarige puber gekocht. Ben ik nu een viespeuk?
En waar het bonnetje van de Action verscheen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:24 schreef ootjekatootje het volgende:
18 juni 2015.
Dat zou dan de datum zijn van het vermeende misbruik.
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:27 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik heb gisteren nog een BH voor een 15 jarige puber gekocht. Ben ik nu een viespeuk?
Nee. Maar ik heb het met haar wel over seks en voorbehoedsmiddelen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Stuur jij ook wel eens naar die 15-jarige dat ze zich moet masturberen om in slaap te komen?
Zolang je maar geen sjaal hebt gekocht..quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:27 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik las eens dat zelfverzekerde mensen vaak een punt achter hun handtekening zetten. Sindsdien zet ik een punt achter m'n handtekening in de hoop dat ik er zelfverzekerder van word.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:26 schreef Tengano het volgende:
Mensen die succesvol zijn houden vaak een dagboek bij. (google het maar)
is niet hetzelfde als
Mensen die een dagboek bijhouden zijn per definitie succesvol.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:31 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ik las eens dat zelfverzekerde mensen vaak een punt achter hun handtekening zetten. Sindsdien zet ik een punt achter m'n handtekening in de hoop dat ik er zelfverzekerder van word.
Dat doe ik ook, maar niet bewust om die reden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
Op zich een goed punt, maar daar is John Ewbank even schuldig aan als Marco B zelf.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:29 schreef KinKiJan het volgende:
Om 15:00 verder...
OvJ: "Maar Edelachtbare, u kunt toch ook niet met droge ogen ontkennen dat het hier om buitengewone kutmuziek gaat?"
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Er zijn blijkbaar foto's van![]()
Zou het deze zijn? [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:11 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Sow, dan ben je wel in en in slecht. Zou best kunnen.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:49 schreef ootjekatootje het volgende:
Het meisje zei ook dat ze appjes kreeg van Borsato. Op 6 mei 2015: "Lieve schat, ook al app ik je niet elke dag, weet dat ik elke dag even aan je moet denken. Je bent een prachtige jonge vrouw geworden met alles erop en eraan." Maart het appje eindigt met 'mama'.
Betrapt,
Er zijn dingen die ik nog steeds vreemd vind, maar ik moet ook eerlijk zeggen dat ik iets te vroeg over Marco heb geoordeeld. Deze vrouw heeft geen geweten. Carrière weg, huwelijk weg, misschien een celstraf (al denk ik dat dat misschien wel mee gaat vallen). Dat er zulke mensen bestaan zeg.quote:
Als ik Marco typ komt er niet ineens mama te staan.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:42 schreef eborn het volgende:
Laat mama toevallig dezelfde twee eerste letters als de voornaam van de afzender. Dat heet auto-correct.
Hangt meestal van je historie af. Afhankelijk van welke woorden je vaak gebruikt.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Als ik Marco typ komt er niet ineens mama te staan.
Bingo!quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:46 schreef roos94 het volgende:
Autocorrect hebbenhedde gij dyslexie ofwa.
Ik heb hem gevonden bij Saskia Belleman:quote:
Geen idee, maar je kunt snel genoeg zien aan het tijdstip van verzenden of er een optreden was. Ik mag aannemen dat het magische advocatenduo dat anders wel als punt 1 op de agenda hadden gezet.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:50 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Waar was Marco’s telefoon tijdens optredens?
Ga je maar eens verdiepen in hoe narcisten in elkaar zitten, wat voor toxische tactieken ze gebruiken en wat die kunnen aanrichten.....quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Er zijn dingen die ik nog steeds vreemd vind, maar ik moet ook eerlijk zeggen dat ik iets te vroeg over Marco heb geoordeeld. Deze vrouw heeft geen geweten. Carrière weg, huwelijk weg, misschien een celstraf (al denk ik dat dat misschien wel mee gaat vallen). Dat er zulke mensen bestaan zeg.
Nee, want deze zaak gaat niet over Nathalie. Als het zo is komt dat naar voren in de zaak tegen Nathalie binnenkort.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:54 schreef eborn het volgende:
[..]
Geen idee, maar je kunt snel genoeg zien aan het tijdstip van verzenden of er een optreden was. Ik mag aannemen dat het magische advocatenduo dat anders wel als punt 1 op de agenda hadden gezet.
Natuurlijk wel, als zij konden aantonen dat die app niet door Marco verzonden was, dan hadden ze dat gewoon meegenomen. Dat is namelijk het ultieme bewijs om hem vrij te spreken. Het gaat er dan niet eens om wie dat gedaan heeft.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:56 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, want deze zaak gaat niet over Nathalie. Als het zo is komt dat naar voren in de zaak tegen Nathalie binnenkort.
Nee, je bent niet de enige die zo denkt.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:43 schreef vosss het volgende:
En ik maar denken dat Marco schuldig was.
Zoals ik het nu lees valt dat alleszins nog maar te bezien? Of is dat te kort door de bocht?
Jaquote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:00 schreef Discombobulate het volgende:
Zou hij die moeder ook geneukt hebben?
Het zou hem niet meer of minder verdacht maken richting het meisje.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:00 schreef eborn het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, als zij konden aantonen dat die app niet door Marco verzonden was, dan hadden ze dat gewoon meegenomen. Dat is namelijk het ultieme bewijs om hem vrij te spreken. Het gaat er dan niet eens om wie dat gedaan heeft.
Tussen 2005 en 2015, toevallig precies het jaar dat Marco haar dochter ging betasten.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:00 schreef Discombobulate het volgende:
Zou hij die moeder ook geneukt hebben?
Ja, dat bedoel ik ook. Ook doorstrepen idd.quote:
Dat corrigeer je toch meteenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:42 schreef eborn het volgende:
Laat mama toevallig dezelfde twee eerste letters als de voornaam van de afzender. Dat heet auto-correct.
Er is al voldoende aangereikt om aan te geven dat er sprake van sturing was vanuit de kant van moeder en dat het dagboek, wat denk ik wel het belangrijkste bewijsstuk is mogelijk gefingeerd bewijsmateriaal is.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:02 schreef ootjekatootje het volgende:
Het zou hem niet meer of minder verdacht maken richting het meisje.
Dat hoort thuis bij de aangifte tegen Nathalie.
Daar verschillen we over van mening.
quote:De vraag wat het slachtoffer zou winnen bij het doen van aangifte, is "volstrekt irrelevant", zegt Knoops. "Dat is niet de vraag waarom het hier gaat. Dat ze veel ellende over zich heen kreeg, of dat ze geen geld vraagt is niet relevant voor de bewijsvraag."
Ook dat het OM zegt het slachtoffer te geloven, is niet relevant, zegt Knoops.
Knoops: "Het gaat om het bewijs."
1 hand in zn broek, 1 op de telefoon, zo gaat dat. Foutje snel gemaakt.quote:
Ja.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:17 schreef matthijst het volgende:
[..]
1 hand in zn broek, 1 op de telefoon, zo gaat dat. Foutje snel gemaakt.
Ik krijg het idee dat jij ook alleen maar leest wat je wil lezen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:16 schreef matthijst het volgende:
Kutexcuus ook dat hij nooit alleen in zn kleedkamer was.
"HEt kAn niEt WaAR ZiJN, IK WaS NoOIt AlLeeN!111!11"
Dat zei Marco toch?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat jij ook alleen maar leest wat je wil lezen.
Lijkt me bijzonder onwaarschijnlijk dat zijn autocorrect Marco aanpast in mama.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:19 schreef maily het volgende:
[..]
Ja.
Dan stuur je er de goede naam achteraan.
Nu niet meer?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:20 schreef Tengano het volgende:
Afgelopen dinsdag was ik er redelijk van overtuigd dat hij schuldig was aan dat grensoverschrijdende gedrag.
Maar dit alles bewijst nog niet dat hij werkelijk onzedelijk aan haar heeft gezeten.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:26 schreef matthijst het volgende:
[..]
Nu niet meer?
Ik moest het dinsdag allemaal nog zien, tot hij zelf begon te getuigen, de sukkel:
"Nu sliep je alweer. Wat het beste werkt is een goeie vrijpartij"
"En oh ja, je hebt best mooie billen."
Op 15 april appte hij dat hij keelontsteking had en haar dus niet kon zoenen. "Maar billen aanraken kan wel."
...een droom waarover hij vertelde aan de moeder van het meisje. In die droom zat hij in bad met het meisje en legde hij haar uit "hoe het werkt bij een man"
Ik reageerde dan ook op "grensoverschrijdend gedrag".quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar dit alles bewijst nog niet dat hij werkelijk onzedelijk aan haar heeft gezeten.
Dát is de aanklacht.
Kan gewoon strafbaar zijnquote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:37 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ik reageerde dan ook op "grensoverschrijdend gedrag".
Dat vind ik wel bewezen, is niet fris, maar ook niet strafbaar.
Ligt eraan hoe oud ze was ten tijde van die berichten.quote:
Neuh, maar de vraag is hier niet of Marco zich onfatsoenlijk heeft gedragen, maar of hij strafbare handelingen heeft gepleegd.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik niet. Daar kon je na het debacle van eergisteren al vergif op innemen dat Knoops er gehakt van zou maken.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:14 schreef Tengano het volgende:
Ik begin nou pas te snappen waarom ze er in gingen met "We gaan voor vrijspraak."
Johquote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat jij ook alleen maar leest wat je wil lezen.
Ben jij blind of leef je in een(enorm aangename)bubbel ofzo?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:20 schreef Tengano het volgende:
Wat me opvalt dat er hier wel genoeg 'mensen' zijn die hem graag zien hangen. Afgelopen dinsdag was ik er redelijk van overtuigd dat hij schuldig was aan dat grensoverschrijdende gedrag, maar dan nog geil ik er niet op dat iemand dan na 6 jaar ellende en de compleet verwoeste carrierre en meer van zulks alsnog moet hangen en lijden.
Aparte reactie vind ik dat wel.
Neequote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe oud ze was ten tijde van die berichten.
Klopt, ook al zou hij schuldig zijn aan deze strafbare feiten dan nog vind ik niet dat hij de gevangenis in moet.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:20 schreef Tengano het volgende:
Wat me opvalt dat er hier wel genoeg 'mensen' zijn die hem graag zien hangen. Afgelopen dinsdag was ik er redelijk van overtuigd dat hij schuldig was aan dat grensoverschrijdende gedrag, maar dan nog geil ik er niet op dat iemand dan na 6 jaar ellende en de compleet verwoeste carrierre en meer van zulks alsnog moet hangen en lijden.
Aparte reactie vind ik dat wel.
Technisch is dat sowieso niet (hard) te bewijzen, dat is moeilijke aan dit soort zaken. Maar een appje waar wordt gesproken over het aanraken van billen vanuit hem vind ik toch wel redelijk sterk bewijsquote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar dit alles bewijst nog niet dat hij werkelijk onzedelijk aan haar heeft gezeten.
Dát is de aanklacht.
Ach welnee, dat is echt niet de reden hoor. Dat is de escape, de dooddoener als ze op argumenten onderuit gehaald zijn.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:59 schreef Zoddie het volgende:
Ik weet ook niet wat het is en waarom mensen op internet hem zo graag keihard gestraft willen zien, puur omdat hij muziek maakt die ze niet leuk vinden?
Omdat wij mensen hiërarchische dieren zijn en het ons oplucht om hen van ons die hoger staan te zien vallen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:20 schreef Tengano het volgende:
Wat me opvalt dat er hier wel genoeg 'mensen' zijn die hem graag zien hangen.
Nee, omdat als er ergens een 'kind' in geding is, men alle ratio verliest en niet meer helder kan nadenken. Iets met een rode lap, hangen zal-ie!quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:04 schreef Horzula het volgende:
[..]
Omdat wij mensen hiërarchische dieren zijn en het ons oplucht om hen van ons die hoger staan te zien vallen.
Vind de beschuldigingen niet zo geloofwaardig als misbruik. Wat de wet ook zegt.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:06 schreef r_one het volgende:
[..]
Nee, omdat als er ergens een 'kind' in geding is, men alle ratio verliest en niet meer helder kan nadenken. Iets met een rode lap, hangen zal-ie!
Dat Borsato, schuldig aan strafbare feiten of niet, een totaal idioot blijkt te zijn helpt ook niet.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:04 schreef Horzula het volgende:
[..]
Omdat wij mensen hiërarchische dieren zijn en het ons oplucht om hen van ons die hoger staan te zien vallen.
Onzinquote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:57 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk dat hij nog wel een Ziggo Dome vol krijgt eigenlijk, zie veel reacties van mensen die hem steunen. Ik verwacht in 2027-28 gewoon weer Borsato concertjes, de schoorsteen moet toch weer roken, dan kan hij die kitscherige liedjes weer zingen.
Er is he-le-maal niemand misbruikt!quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:09 schreef Horzula het volgende:
[..]
Vind de beschuldigingen niet zo geloofwaardig als misbruik. Wat de wet ook zegt.
Serieus op ingaan ookquote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:03 schreef r_one het volgende:
[..]
Ach welnee, dat is echt niet de reden hoor. Dat is de escape, de dooddoener als ze op argumenten onderuit gehaald zijn.
quote:Het OM dacht om 3 uur te kunnen komen met een reactie op het pleidooi, maar dat wordt half 4.
Even geduld dus nog![]()
Dat moet nog blijken.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:12 schreef r_one het volgende:
[..]
Er is he-le-maal niemand misbruikt!
Dat doe ik dan ook niet op jouquote:
Over die dromen in dat bad, dat kwam toch uit de mond van Nathalie, tijdens haar verhoor?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:14 schreef matthijst het volgende:
[..]
Serieus op ingaan ook![]()
Persoonlijk vind ik het een vies ventje, door de 4 dingen die hij zelf aangeeft gedaan te hebben (billen, masturberen, dromen dat hij dat kind in bad ff kon laten zien wat een penis is, lekkere kont opmerking).
Daarom mag hij van mijn hangen: hij was er gewoon bij en deed iig in dit opzicht mee met de familie die nu opeens zo verderfelijk is volgens hem (zijn ze ook, maar wist ie toen ook al).
En wat boeit mij het of dat 5 maanden of een jaar is: ik ken de kneus verder niet persoonlijk.
Hé, dat zijn mijn woorden van eergisterenquote:
Nee, ik blijf een bejaarde die seksueel getinte appjes naar een kind stuurt ronduit walgelijk vinden. Wat mij betreft is er al ruimschoots aangetoond dat het een vieze pedo is.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:17 schreef r_one het volgende:
[..]
Hé, dat zijn mijn woorden van eergisteren![]()
En als het blijkt, geef je dan 4 december ruiterlijk je fout toe?
Ja, ik leef gelukkig wel in een aangename bubbel iddquote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:53 schreef the-eye het volgende:
Ben jij blind of leef je in een(enorm aangename)bubbel ofzo?![]()
Ik zie niet anders dat zulk gedrag. De wereld zit vol met kift
Soo hee, jij bent goedgelovigquote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, ik blijf een bejaarde die seksueel getinte appjes naar een kind stuurt ronduit walgelijk vinden. Wat mij betreft is er al ruimschoots aangetoond dat het een vieze pedo is.
Ik zal er niet naartoe gaan omdat het niet mijn muziek is, maar van mij mag iequote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:57 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk dat hij nog wel een Ziggo Dome vol krijgt eigenlijk, zie veel reacties van mensen die hem steunen. Ik verwacht in 2027-28 gewoon weer Borsato concertjes, de schoorsteen moet toch weer roken, dan kan hij die kitscherige liedjes weer zingen.
De desbetreffende appjes zijn niet eens in twijfel getrokken door de verdediging vandaag. Dat zegt genoegquote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:20 schreef r_one het volgende:
[..]
Soo hee, jij bent goedgelovig![]()
En je weet niet eens wat een pedo is man
Kan ie lekker handtastelijk zijn met zn soortgenotenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:15 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ze zeggen dat hij graag naar Italië wil verhuizen als dit achter de rug is.
Ik denk ook dat het een soort sensatie zoeken is.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:06 schreef r_one het volgende:
[..]
Nee, omdat als er ergens een 'kind' in geding is, men alle ratio verliest en niet meer helder kan nadenken. Iets met een rode lap, hangen zal-ie!
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:20 schreef Caland het volgende:
[..]
De desbetreffende appjes zijn niet eens in twijfel getrokken door de verdediging vandaag. Dat zegt genoeg
quote:
Ah, dat stond dan beetje vaag bij Belleman. Dacht dat ze bedoelde dat hij het gedroomd had en zichzelf daarna had laten onderzoekenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:17 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Over die dromen in dat bad, dat kwam toch uit de mond van Nathalie, tijdens haar verhoor?
Daar is toch geen bewijs van?
Kijk nou eens naar dr toon van je eigen bericht?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:53 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ben jij blind of leef je in een(enorm aangename)bubbel ofzo?![]()
Ik zie niet anders dat zulk gedrag. De wereld zit vol met kift
edit:
Nou kan deze toch wel weer?
Bekijk deze YouTube-video
LMFTFYquote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:21 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het een soort sensatie zoeken trollen is.
Al die titels worden nu onder een vergrootglas gelegd ook ...quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:23 schreef vencodark het volgende:
Die zangcarrière gaat hij nooit meer oppakken.
Dat kan hij niet meer, die man is weg. Ben ik echt van overtuigd.
#Borsato gaat verder over een droom waarover hij vertelde aan de moeder van het meisje. In die droom zat hij in bad met het meisje en legde hij haar uit "hoe het werkt bij een man". Borsato nu: "Ik walg daarvan! Ik walg daarvan!"quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:17 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Over die dromen in dat bad, dat kwam toch uit de mond van Nathalie, tijdens haar verhoor?
Daar is toch geen bewijs van?
Die van dat bad en dromen waren geen appjes toch? Dat kwam uit de mond van Nathalie tijdens haar verhoor.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:20 schreef Caland het volgende:
[..]
De desbetreffende appjes zijn niet eens in twijfel getrokken door de verdediging vandaag. Dat zegt genoeg
Ik vraag het me af. Er zit genoeg materiaal in deze ervaring waar je best goeie liedjes van kan maken.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:23 schreef vencodark het volgende:
Die zangcarrière gaat hij nooit meer oppakken.
Dat kan hij niet meer, die man is weg. Ben ik echt van overtuigd.
Straks ook nog dan?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:24 schreef maily het volgende:
[..]
Al die titels worden nu onder een vergrootglas gelegd ook ...
Ja, bij de andere verslaggevers is dat duidelijker. Vage fout van Belleman, een gevaarlijke fout zelfs.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:24 schreef matthijst het volgende:
[..]
#Borsato gaat verder over een droom waarover hij vertelde aan de moeder van het meisje. In die droom zat hij in bad met het meisje en legde hij haar uit "hoe het werkt bij een man". Borsato nu: "Ik walg daarvan! Ik walg daarvan!"
Ja hallo, wáár walgt-ie van? Van die droom of van het feit dat die moeder dat verhaal met die droom uit d'r dikke duim heeft gezogen?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:24 schreef matthijst het volgende:
[..]
#Borsato gaat verder over een droom waarover hij vertelde aan de moeder van het meisje. In die droom zat hij in bad met het meisje en legde hij haar uit "hoe het werkt bij een man". Borsato nu: "Ik walg daarvan! Ik walg daarvan!"
Als de aangeefster aan Borsato vraagt of hij ook ontkent aan haar borsten te hebben gezeten, komt er geen ontkenning. Borsato zegt: 'Maar dat is toch hoe het ging bij jullie thuis?' De aangeefster zegt dan: 'Ja, met iemand van dertig, maar toch niet met iemand van 15 jaar?'quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:25 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die van dat bad en dromen waren geen appjes toch? Dat kwam uit de mond van Nathalie tijdens haar verhoor.
Die andere was mogelijk verstuurd door haar moeder op de telefoon van Marco.
En wat was er nog meer?
Ze vallen alleen maar in herhaling, wat ik je brom. Af en toe gelardeerd met het woord 'irrelevant' (over het bewijs à decharge).quote:
En waarom dan nog steeds?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |