Dus Knoops ontkent de uitspraken van zijn eigen cliënt?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:56 schreef Tengano het volgende:
[..]
Kan iemand svp de door mij gemaakte TT even wijzigen
Wat heeft Marco jou misdaan dan?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:57 schreef matthijst het volgende:
Borsato liep zelf te sjenken over de mores, de mores, en nu ging ie niet mee in de mores.
OK Knoops.
Mij boeit het allemal geen flikker trouwens, vind het vooral leuk om die cheater in de penarie te zien.
quote:Knoops zegt dat de handschriftdeskundige die de verdediging inschakelde "niet zomaar een LOI-cursus heeft gedaan, hij heeft jaren bij het NFI gewerkt". De deskundige zag dingen die de andere deskundigen over het hoofd zagen, aldus Knoops.
Kutmuziekquote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Wat heeft Marco jou misdaan dan?damn.
Frans lijkt mij ook niet het type dat aan jonge meisjes zit. Geen PaSsieVollE Italiaan.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:01 schreef Tengano het volgende:
Ik vind ook dat Frans Bauer kutmuziek maakt, maar dat wil nog niet zeggen dat ik hem gun dat zijn leven daarom verwoest moet worden.
Als opa naar een 15-jarige sturen dat ze bloedmooi is, een lekker wijf en gewoon even moet neuken of masturberen om in slaap te komen moet ook gewoon genormaliseerd worden wat mij betreft.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Frans lijkt mij ook niet het type dat aan jonge meisjes zit. Geen PaSsieVollE Italiaan.
Als er echt aangetoond kan worden dat er met dat dagboek bewust is geknoeid, is het wel klaar denk ik.quote:Volgens Knoops is er een doorhaling in het dagboek die ook veelzeggend is. De woorden 4 tot 6 jaar, zijn veranderd in 5 maanden, om het verhaal kloppend te maken dat de passage eerder is geschreven.
Hier kun je tegenwoordig in de VS president mee worden, dus ik zie het probleem niet zo.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Als opa naar een 15-jarige sturen dat ze bloedmooi is, een lekker wijf en gewoon even moet neuken of masturberen om in slaap te komen moet ook gewoon genormaliseerd worden wat mij betreft.
Als dat het geval is, dan faalt het OM ook wel erg opzichtig.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:06 schreef Tengano het volgende:
[..]
Als er echt aangetoond kan worden dat er met dat dagboek bewust is geknoeid, is het wel klaar denk ik.
Zul je zien dat die ma dat verstuurd heeft…quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Als opa naar een 15-jarige sturen dat ze bloedmooi is, een lekker wijf en gewoon even moet neuken of masturberen om in slaap te komen moet ook gewoon genormaliseerd worden wat mij betreft.
Pedofilie moet weer leuk wordenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:09 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hier kun je tegenwoordig in de VS president mee worden, dus ik zie het probleem niet zo.
Sow, dan ben je wel in en in slecht. Zou best kunnen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zul je zien dat die ma dat verstuurd heeft…
Wat een oenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:10 schreef Kim-Holland het volgende:
https://www.rechtspraak.n(...)k-Marco-Borsato.aspx
Utrecht, 30 oktober 2025
Gisteravond zijn online berichten verschenen over één van de rechters uit de zittingscombinatie die de zaak van Marco Borsato behandelt. Deze berichtgeving gaat over persoonlijke opvattingen van de rechter die niet gaan over deze zaak. Daarnaast gaat het over een reactie van deze rechter op X in de verslaggeving over de Borsato-zaak.
Rechters mogen een persoonlijke mening hebben maar laten dit niet meespelen in een rechtszaak. Een rechter kijkt puur naar de feiten, de wet en omstandigheden. Wat hij of zij als privépersoon denkt doet niet ter zake.
De betreffende rechter heeft inderdaad één reactie geplaatst op een bericht op X van Saskia Belleman over de zaak Borsato. In deze reactie geeft ze uitleg over de juridische procedure rondom het vorderen van een schadevergoeding. Ze mengt zich niet in een inhoudelijke discussie over de zaak. Desondanks had ze deze reactie niet moeten plaatsen omdat de afspraak is dat rechters zich niet uitlaten over hun eigen zaken.
De zaak is op dit moment gaande. Als een van de partijen twijfelt aan de onpartijdigheid van een van de rechters, dan is het mogelijk om een wrakingsverzoek in te dienen. Meer informatie daarover vind je op deze pagina: Wraking en verschoning | Thema's | Rechtspraak.
Waarom zou me dat niks verbazen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zul je zien dat die ma dat verstuurd heeft…
Er zit er toch eentje tussen, groetjes mama? Die zoek ik nog ff op, was dinsdag rond 11:00.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:11 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Sow, dan ben je wel in en in slecht. Zou best kunnen.
Marco krijgt wel waar voor zijn geld hoorquote:Knoops gaat nu in op de betrouwbaarheid van het dagboek. Volgens hem is er te weinig bewijs dat het dagboek authentiek is. Het OM zegt dat het handschrift in het dagboek van het slachtoffer is, maar dat is volgens Knoops niet het hele verhaal.
In het dagboek beschrijft aangeefster vooral over de relatie met haar toenmalige vriend. ,,En dan plotseling verschijnt uit het niets op 18 juni 2015 een tekst over de handtastelijkheden van Marco Borsato. Daarvoor en daarna valt de naam van Borsato niet", zegt Knoops.
Knoops gaat nu in op de betrouwbaarheid van het dagboek. Volgens hem is er te weinig bewijs dat het dagboek authentiek is. Het OM zegt dat het handschrift in het dagboek van het slachtoffer is, maar dat is volgens Knoops niet het hele verhaal.
In het dagboek beschrijft aangeefster vooral over de relatie met haar toenmalige vriend. ,,En dan plotseling verschijnt uit het niets op 18 juni 2015 een tekst over de handtastelijkheden van Marco Borsato. Daarvoor en daarna valt de naam van Borsato niet", zegt Knoops.
Lingerie kopen voor een puber, niets mis mee.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:06 schreef Caland het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |