"Wie zou hem doen?"quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:43 schreef r_one het volgende:
[..]
Sinds wanneer is moeder Nathalie victim? Heb ik wat gemist?
Ben ik enigzins met je eens.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:13 schreef roos94 het volgende:
[..]
Laat ze maar eens tot de bodem uitpluizen wat er allemaal is gebeurt thuis in huize Thielen met vader, moeder en dochter.
Je punt?quote:
Ook al is het lief en onschuldig bedoeld zulke gekkies types missen inderdaad vaak wel een chromosoompje of vierquote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:34 schreef Kim-Holland het volgende:
De fans van Britney Spears zijn nog een tandje erger. Daar kunnen ze een volledig nieuw handboek van maken.
Dat je iemands muziek goed vind is tot daar aan toe, maar zo ziekelijk idolaat zijn van een artiest heb ik nooit begrepen. En helemaal niet als je volwassen bent.![]()
Uitiendelijk zijn artiesten ook maar mensen die stinken als ze poepen en uit hun bek stinken s'morgens. En daarnaast hebben ze vrijwel altijd issues zoals een verslaving of andere onhebbelijkheden zoals bv narcisme omdat ze op een voetstuk geplaatst worden en elke scheet die ze laten bewonderd en opgehemeld wordt.
Wordt de action hier nou ook in mee gezogen?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:43 schreef Kim-Holland het volgende:
Een bonnetje van de Action..
11:38
Knoops vindt het ook vreemd dat er precies op de pagina met de beschreven handtastelijkheden een bonnetje van de Action is geplakt. Daar staat een datum op. In het hele dagboek is verder geen bonnetje aangetroffen.
Welke datum? Die bonnen verweren altijd heel snel.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:43 schreef Kim-Holland het volgende:
Knoops vindt het ook vreemd dat er precies op de pagina met de beschreven handtastelijkheden een bonnetje van de Action is geplakt. Daar staat een datum op. In het hele dagboek is verder geen bonnetje aangetroffen.
Pardon? Ik heb die tweet niet gelezen op de feed van de Telegraaf en ook niks over een mis van de post hierboven.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:43 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik lees ook het AD mee.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:50 schreef Tengano het volgende:
[..]
Pardon? Ik heb die tweet niet gelezen op de feed van de Telegraaf en ook niks over een mis van de post hierboven.
Heb jij een andere feed?
Het is allemaal de schuld van de Rabobank Action!quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Wordt de action hier nou ook in mee gezogen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |